Jump to content

Duster 4x2 Prestige 115Sce by Deki.


Deki.

Recommended Posts

nemoj me hvatat za riječ, ali negdje sam pročitao davno da se tu kod nissanovog benzinca šteluju ventili s pločicama kao nekad na stojadinu, ne znam, možda griješim trebalo bi proguglati

Link to comment
Share on other sites

Nema hidropodizače to je sigurno, a sad kako se štela neznam.

Čuo sam da je interval za štelanje 100tkm. Ne planiram ga tolko zadržat

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nemoj me hvatat za riječ, ali negdje sam pročitao davno da se tu kod nissanovog benzinca šteluju ventili s pločicama kao nekad na stojadinu, ne znam, možda griješim trebalo bi proguglati
Jos gore..
Da je sa vijkom i maticom bilo bi lakse..
Link to comment
Share on other sites

To za plin stoji.

10god na auto-plin forumu nešto sam naučio. Žao mi je tog foruma, bez vrjeđanja, off topica i kolega uvjek spremnih pomoć. Jedan od najboljih hr foruma RIP.

Što se tiče plina ne isplati mi se. Plan mi je zadržat Dustera 5 do 6 god i napravit 50tkm. Računica ide, ugradnja plina nakon isteka garancije znači 3god. Ako bi bilo idealno pa uhvatim ininu akciju s bonom za plin od 2000kn ugradnja dođe 4800kn+1000kn atest +500kn cestarine godišnje=7300kn. Znači u tri godine s plinom 30tkm s potrošnjom od 7l ušteda bi bila 7350kn. Ne isplati se

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ne isplati se ak ga ne mislis vozit godinama.. i manje potencijalnih kupaca ak vide plin.

Kaj je lpg forum propao il zakaj si napisal RIP?

 

Mislim da je na motoru s direktnim ubrizgavanjem plin skuplji..

Link to comment
Share on other sites

Jednostavno se ugasio. Vlasnik nije platii domenu.

MPI ubrizgavanje na mom Dusteru nije direktno ubrizgavanje kod ugradnje plina.

Direktno ubrizgavanje je kod modela 1.0tce i 1.3tce kod kojih se benzin direktno ubrizgava u cilindre.

Plin se moze rješit na dva načina:

1. Četri injektora plina i benzinski koji u intervalima ubrizgavaju da se ohlade. Motor radi 30% na benzin i to mi se nesviđa. Ugradnja od 10000 do 12000kn

2. Korištenje orginalnih benzinskih injektora za ubrizgavanje plina. To mi se sviđa. Cjena oko 20000kn

Cjene su informativnog karaktera od mog susjeda i prijatelja Boyskog

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vidim po internetu da je ugradnja u taj motor 1500€ pa se cudim o oakvih 4500 kn pricas. Ne isplati se osim ako ga mislis vozit 100000 km minimalno.

Link to comment
Share on other sites

6800kn dođe ugradnja u sklopu inine akcije i dobiješ bon od 2000kn za plin na ininim punionicama naravno + atest 1000kn cca i godišnja cestarina 500kn

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jos gore..
Da je sa vijkom i maticom bilo bi lakse..
Da. Tako je na mom meganu, E7J

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ivan.martinko said:

Ne kuzim spiku da se u glavu ne stave automatski podizaci ventila.
Pa ta tehnologija postoji vec desetljecima. Ne treba biti neko posebno ulje. Ak je dobro za vt remenicu, dobro je i za hidropodizace.
Kakvo stelanje ventila u 21. stoljecu..

Nakon dugogodišnjeg vjećanja na a-p forumu zaključili smo da su japanci samouvjereni u svoju tehniku i preciznost izrade. Nisu predvidjeli nikakvu ugradnj tamo nekog plina.

Plin je za kuhanje, a štelanje ventila svakih 100tkm je prihvatljivo. Izdvojit par jena za hidropodizače za 10 ili 20 miliona motora e to je mnogo jena. Sigurno nisu čuli ni za VSR kod korištenja plina koji se kod motora s hidropodizačima ne javlja. Onda je neko izmislio Flashlube koji ne funkcionira jer radi na principu vakuma u usisnoj grani, znači kod kočenja motorom i rada na minimumu doziranje je najjače a na visokim okretajima kad je najpotrebniji praktički ga nema. 14 godina sam na plin vozio Astru sa c18nz motorom 1.8i singlpoint ubrizgavanje, hidropodizači, 8v, plin BRC Just s flandžom iliti prirubnicom, nikakvih injektora i sličnih pzd neosjetljiv na loš plin, ulje u plinu, gutao je malu djecu, nikad servisiran, bez greške, uštedio 70000kn.

Uglavnom u današnje motore s direktnim ubrizgavanjem nebi ugrađivo plin.

Ovaj moj motor 1.6 , 115 sce posljedni je u Dusteru koji je pogodan za plin

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, frenchkey said:

 

Kod renaulta se razina goriva računa drugačije nego samo položajem plovka. Pa imaš da ti po kazaljci opada nivo benzina iako voziš na plin. Ako imaš više od pola rezervoara benzina to se resetira svakim ponovnim paljenjem motora. Ako imaš malo benzina u autu, stalno ti cvili da si ostao bez goriva. Pomaže ugradnja varalice ili držati pola rezervoara i više

Kao i kod PSA grupacije

1 hour ago, ivan.martinko said:

Ugradi i onda kad bus ga prodaval ja ga kupim hehe..
Ali neki brend. Landi renco, Lovato, BRC?

Znači sviđa ti se?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Neznam zakaj, ali lpg je najjeftinije i najekoloskije gorivo a toliko je malo zastupljeno, toliko se pristojbi placa, kao da se kaznjava vozace vlasnike plinasa, a najmanje trose i najmanje zagadjuju.
To mi sve nema smisla. Puna su usta proizvodjaca auta ekologije a i dalje se rade dizeli sa 5 katalizatora umjesto turbobenzinca na plin koji bi ih sve pojeo u ekologiji i performansama.
Zasto je to tako, tko zna. Mozda su resursi lpg ograniceni ili? Interesi kompanija?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam bio zakleti plinaš. 

Prvi plin sam ugradio 95g. u Ladu Rivu 1300. Sjećam se da sam za 82kn otišo do Minhena. Tad u njemčiji nisu znali šta je lpg. Više nebi ugradio plin. Previše elektronike koja nesurađuje s plinom

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Deki. said:

Domet, trenutna potrošnja, prosječna potrošnja

Ako je sve dobro podeseno tih problema nemaš. Naravno osim dometa. Barem ja na Focusu nemam. Tj pokazuje nešto manju potrošnju nego je. Ali ne mogu reći jel to do optimisticnog kompa ili jel ipak troši više plina. Konkretno na kompu je jučer bila potrošnja 8.0 a po računici 8.5l plina. Ako se trenutna potrošnja i prosječna pomjere onda je mapa plina pomjerena i ecu pokušava ispraviti mapu dodavajući ili oduzimajući plin.

Što se tiče autoplin foruma neslavno je završio jer je netko čistio hosting i odlučio obrisati neke baze podataka bez backupa i tako oslo sve u nepovrat.... Pokušavao nešto gledati ali backup of providera ili od nekoga ne postoji 😞

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

uopće previše ne obraćam pažnju na potrošnju po boardu otkad vozim na plin. Ni onaj njegov pokazivač nivoa plina nije pouzdan. Samo resetiram dnevnu km na nulu kad natočim do vrha i znam da nakon 350 do 400 km moram ponovo točiti

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

meni je frend kupio škodu octaviu disel i dao je ženi auto s plinom.

s obzirom da znam kako radi dosta km, pitao sam ga kako se odlučio na to, a on mi mrtav hladan kaže, nema jeftine vožnje dok ne počneš točiti ložu, tek sad se vozim za džabe :laugh:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Neka proba na staro jestivo ulje. To je pak za džabe a i legalno je za razliku od lože.

Stiglo 2432kn putnih naloga.
Volim minus u ovoj računici!
Trošak ukupno 124.325kn
Napokon ispod nabavne

  • Thanks 1
  • Haha 2
  • Confused 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, twingokile said:

meni je frend kupio škodu octaviu disel i dao je ženi auto s plinom.

s obzirom da znam kako radi dosta km, pitao sam ga kako se odlučio na to, a on mi mrtav hladan kaže, nema jeftine vožnje dok ne počneš točiti ložu, tek sad se vozim za džabe :laugh:

sve dok ga ne uhvate, platit će svu uštedu odjednom

Link to comment
Share on other sites

Ma slažem se s tobom, ali svaki dan radim cca 80 km po užem i širem zagrebu, i iskreno nikad nisam vidio da to kontroliraju 🥰

Edited by twingokile
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.