Jump to content

Dacia Sandero


AnArChY

Recommended Posts

Bez obzira koji motor odabrao ja bih ti preporučio da se prije odluke provozaš u nekom Sanderu. U zadnjih pola godine vozio sam dva primjerka oba dci, 2014 godina. Moj dojam - konzerva na točkovima. Motor OK, sve ostalo?. Za ove novije ne znam možda su bolji ...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Naravno da je konzerva, takva je i cijena to je auto za niži srednji sloj ako uzimas najosnovnije, ako uzimas dizela i stepway, onda je to skupa konzerva koja ima prosirenja i daje ti lazni dojam da si izašao iz nižeg rejtinga. Ako ti treba da se motoriziraš i ne brines 10 godina to je to.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Malo vise bolje izolacije i nebi bila konzerva..
Clio nije konzerva jer je pun izolacije koja prigusuje zvuk golog lima..

Link to comment
Share on other sites

Nikakva konzerva...serkanje na kvadrat, štoviše prazna slama

Mislim ok...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To je spika i mojih frendova, jbg voze od novog a5 a drugi mecku e220 novu.

Normalno da njima dacia smece.

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

To je auto i radi se o sredstvu koji ti u pravilu omogucuje odlazak na mjesta na koja zelis, meni je bitno da mi se sviđa, da ga mogu kupiti, odrzavati i cuvati koliko je u mojoj mogucnosti svaki auto koji to ispunjava je auto za mene i realan sam.

Edited by CRN11
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Pa da, ali reći kanta, pa auto sam vozio, probao, mislim auto se vozi bez zvukova, upija sve odlično...a gle, niti je to neka niža srednja klasa a ni ne trudi se biti

Ima svoju publiku i to je najbitnije

Imamo Dustera, niti on ne glumi luksuz, i evo stari ima 110tkm, auto je kao prvog dana, unutra nema ni c od cvrčaka, nema lupkanja, upija sve da se šokiraš...ostalo je mom starom nebitno, da mogao je kupiti za tu lovu Megane...Passata par godina starog...ali nije htio, lovu je imao...i ne žali za tim

Edited by shogo
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Tocno to kolega,  ajd da nisam svog konja hvalio. 20.000km nema cvrcka. Toci i vozi. Leti po nasim super cestama.

Meni je moj luksuz? 

Ima sve ko premium klassa osim znacke.

Kad imo renault bar jedan cvrcak bio, iako to meme ne dira?

S bmw imo orkestar ?

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kad usporedim Megane 2 iz 2008 i Sandera iz 2008, u unutrašnjosti je sve na strani Sandera - kako izgledaju materijali nakon 10 godina, nema kvrckanja, ništa. Jedino taj Sandero ima slabu zvučnu izolaciju motora i slabije podvozje kad se prelazi preko ležećih (što može biti da je i do kraćeg međuosovinskog razmaka). Oba su neki jeftinaneri, ali svejedno - Sandero je klasa ispod i još je bio jeftiniji, a unutra izgleda kao nov, dok u Meganu kad vidim one rukohvate kao da su odljepljeni, mrak mi pada na oči. No, vozilo je za od A do B, to radi perfektno i jeftino...

 

@zeko
ovo me podsjetilo na neki dan članak o tome kako Audi kreće u borbu sa Teslom sa e-tronom pa su isto tak krenuli sa Bleda prema ne znam kuda. 1600km i 7 puta punili bateriju :D

Link to comment
Share on other sites

Pa dobro demokrati, zar je zabranjeno napisati svoje mišljenje i to iz neposrednog opažanja što bi filozofi rekli?. Ono što sam napisao se odnosi na Sandera jer sam samo njega vozio od Dacia modela. Niti sam spomenuo Daciu kao brand, niti neki drugi model.

Čovjek kupuje novi auto i pošteno je da mu se prenese iskustvo koje drugi imaju s tim autom kako bi imao realna očekivanja. Zato je s moje strane preporuka da napravi test vožnju, možda njemu neće zasmetati ono što je meni i sve OK, neka kupi i neka uživa. Glorificiranje bilo kojeg modela može pročitati i po autoportalima. 

I nisam napisao da je smeće (što Sandero nije) već konzerva. Bitna razlika jer konzerva ipak ima neku svrhu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Gle, ovako ti stoje stvari, ovdje je Dacia sekta ona koja vuce konce iz sjene, to ti je nesto tri puta jace i gore od Hondista onda znas na cemu si. Vođa je covjek koji je sposoban dovesti te u stanje da priznaš i nece ti se pola oprostiti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Daleko od loseg ali ona basic varijanta je stvarno nedovrsena. Fali dosta zvucne i termoizolacije, kad usporedim novog clia i obican sandero, na sanderu fali dost toga. Velim goli limovi svugdje, vide se varovi svugdje, kao da je nedovrseno. Podsjeca na jugo 55. Ali valjda je ona najjaca stepway doradjena do kraja..
Tak da radije stepway.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, zeko said:

kuzim.... znaci u vrata spuzvu i to je to?

Nije bas spuzva, al raznim izolacijskim materijalima se moze puno dobit, za ne puno love. I to ne samo na Daciji, nego na vecini marki.

Link to comment
Share on other sites

Koje su ovo rasprave. Pa da moram birati novi Sandero ili polovni Clio izabrao bi uvijek Sandero. Novo je novo. Ako nekome ne smeta što Sandero nema. Ako je nekome ok taj osjećaj limenke u čemu problem?

Čovjek ima jednostavno pitanje da li jači motor i manje opreme (skoro ništa) ili lošiji motor i više opreme.

Ovaj forum stvarno nekada ode u nepotrebne širine. Sandero vs Megane i slično. Niti približno slični auto a ni cijene, pa ni publika.

Baš me zanima koliko ljudi koji pljuju po Sanderu je ikada kupila novi auto i vozila novi auto. Sjela u novi auto poslje dobre porcije graha i prvi se pošteno isprdili u sjedalo?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Puno članova na ovom forumu nema što za raditi u životu i forum im je život. Sudjeluju u svim temama, nema teme u kojoj nisu stručni, poslodavci ih plaćaju dok su oni na forumu za vrijeme radnog vremena, bitno da se posta do besvijesti i u prikrajku se očekuje koji lajk.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, GTT said:

Puno članova na ovom forumu nema što za raditi u životu i forum im je život. Sudjeluju u svim temama, nema teme u kojoj nisu stručni, poslodavci ih plaćaju dok su oni na forumu za vrijeme radnog vremena, bitno da se posta do besvijesti i u prikrajku se očekuje koji lajk.

??????

Legendo.

 

46 minutes ago, Lucky_ZG said:

Nije bas spuzva, al raznim izolacijskim materijalima se moze puno dobit, za ne puno love. I to ne samo na Daciji, nego na vecini marki.

Ja se inace sprdam?

 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, zeko said:

Ja se inace sprdam?<span>

 

Ma jasno ?

Al stvarno ima ekipe koja i u "finijim" vozilima radi damping i sound proofing da bi izgubili taj "konzervasti" osjecaj. Navodno su rezultati takve igre odlicni, al je potrebno raskopat pol auta da se posao napravi kak se spada. Tako da ako netko ima konzervu Sandera, ima i za to rjesenja ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kod auto foruma ima dve opcije. Ili je neaktivan, mrtav sa 2 posta dnevno, ili nabrijani klinci jos vece bedastoce pisu. Kao na npr vw club croatia..
Tak da je ovaj forum mila majka, super konstruktivan. Pogotovo za ljude koji stvarno trebaju savjete i voze renoe u hrvatskom prosjeku 3-12 godina stare a ne najnovije skupe fauveje na pušing i imaju jos uz to novaca i vremena za njegu ponekog oldtimera. Prvi tjedan nakon go nisam imao nesto posla, pa sam tipkao, kolegica koju zavodim jos je na go, pa sam imao vremena. nazalost krepala klima pa sam se bezveze znojio, ali vec iduci tjedan bude sef na mene i kolegu navalio posla da nebum stigo na gablec a na pišanje se ide u etapama.
Za 11000€ mozes kupiti novi daciu ili rabljenog megane 3 ph2 full oprema 1.5 dci sa 180000 km.
Ja bih takodjer kupio novog sanadera. Cak sam ih i gledao. Ali trebao sam auto a isporuka je bila za 3 mjeseca. Na lageru su imali samo dci 75 sa basic opremom za 90000 kn a to nisam htio.

Izolacija je navodno dobra armacell, armaflex samoljepiva
6c95d8ddd9fd798316147257456f0e41.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ajd da se i ja javim kao vlasnik Sandera 0.9tCe + Lpg laureat uz dodatak kožnog volana i tempomata već dvije ipol godine i sad već 68 tisuća km
Nije mi prvi novi auto a niti prviniz Renaultove kuće.
Autu je po meni u biti jedina generalna zamjerka nedostatak ikakve izolacije. Oš zvučne oš toplinske pa je na suncu bez klime u roku keks sauna. Tu se klima pali kad je vani sunčano i plus 20 jer unutra krene grijati. A po zimi je situacija obrnuta, što u kombinaciji s 0.9tCe motorm koji se baš ne grije znaći da se prvih 15 minuta ako je vani minus voziš zakopčanog kaputa. I čuješ kad si prošao kroz lokvu i sl. Motor i ne čuješ pretjerano jer su stavili onu izolaciju na haubu i ostalo kao kod dizela. Valjda da se ne ćuje zvuk klepetavih Landirenzo plinskih ventila. Što se tiće performansi pa nije jurilica (iako sam ja s njim svako jutro na autoputu ) i to po meni više radi podvoza i karoserije generalno nego motora ali solidno ubrzava. Čini mi se da je elektronski limitirana max brzina. Ali s druge strane trpi maltretiranje u vidu pretrpavanja bez puno zamjerke. Išao s njim na kampiranje pun auto plus 420l krovni kofer pun i ne j**e ga maslenica ništa osjetno a niti ne sjeda.
Po meni je to radni auto koji je ok i za obiteljske potrebe.

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.