Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Ono, ok, radjena glava motora, rekao bih pregrijavanje. Lako moguce da je auto udaren, ili nesto uletilo u hladnjak i netko nije vidio lampicu temerature, ili vidio previse kasno.

Ali najzanimljivije je sto svi pricaju o glavi motora na 260k km, nitko ne spominje sada bateriju koja radi nakon 400k km. A kada ljudi pricaju o hibridima ili strujicima prvi problem je baterija koja valjda izdrzi krace neko na original kineskoj kopiji ajfona. :)

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, dado_sk said:

Miloše,nije to auto za škrtce. Istina,to bi trebalo napisati na novom kod prodaje. Ali,za one koji su škrti staviti ulje u nekom normalnom intervalu i promjeniti remen ,taj auto nije za njih.  Nije to za čitače iskustava,za one koji ne znaju sami što bi i ne znaju ništa ali znaju da se teško rastati od eura iz žepa. 

Frendu u garanciji na 50-60ooo km.. Ne sjecam se tocne brojke. Jedinobsta su uradili je da su zamjenili remen i ocistili sito.. Sta je sve proslo do filtera ili druga ostecenja.. Auto star 2.5 god.. Auto entuzijasti su i on i zena i ovo im je bilo super za dnevni auto. Ulje i sve mijenjano i cesce nego propisano.

 

Pa se nakon toga ponovilo opet pad tlaka pa su islibrastavljat masinu i prat.. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dado_sk said:

Toyota ni Honda nisu nikakvi Uber auti. Bili su 80ih i 90ih . Tad su i Mitsubishi i Hyundai bili u istoj kvaliteti. Susjed mi ima accord 2.4 type s. Auto ima km kao i moj ford a na njemu original nema više ništa.  Očito toyotaši i hondaši imaju poseban sklop. Čak nešto kao sekta. Ne mračna ali sekta svakako. 

Nije toyota uber auto. Toyota je konfekcijski auto za ljude koji se žele voziti i pritom se ne družiti s majstorima. I po tome je najbolja među konfekcijom.

Lexus je primjerice uber auto.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MilosB said:

Ljudima je bio problem 50€ za letece na 1.5dci a ne... 

Ne bumo opet te lezece spominjali. Posao te preventivne zamjene kosta 3-4 put vise nek sami lezajevi. Nije svakom 300 eura vamo-tamo normalan trosak koji se podrazumijeva. Meni onda davno nije bilo svejedno dok se trubilo o tim letecima. Nisu ni 200 kn bili al je trebalo jos 500-600kn za poso dati (nisam sad u lipu siguran).

Ja ih mjenjal dok sam mjenjal kuplung na 230k i bili su nesto potroseni al ne kriticno, ni blizu. Auto je bio od samog pocetka mapiran.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@pere bila je preporuka za one koji nisu prvi vlasnici i ako se ne zna kako je vozen, te ako je vozen tromo na niskim okretajima i. U Rijeci je taj servis bio 500-600 kuna + ulje. (Saticak vremena posla) 

No ako pogledas recimo ovo na 50-60k km ... Sta nije bas tek tako za preventivno promjenit. 

 

received_24495649950048547.webp

received_876785200497050.webp

received_945140589922278.webp

received_811402050663745.webp

received_301885992425062.webp

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@dado_sk tvoj stav o Japanerima znaju i vrapci na grani, ne trebas se pretjerano truditi jer mislim da je malo kome relevantan... :)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

A po čemu si to zaključio? 

22 minutes ago, MilosB said:

@pere bila je preporuka za one koji nisu prvi vlasnici i ako se ne zna kako je vozen, te ako je vozen tromo na niskim okretajima i. U Rijeci je taj servis bio 500-600 kuna + ulje. (Saticak vremena posla) 

No ako pogledas recimo ovo na 50-60k km ... Sta nije bas tek tako za preventivno promjenit. 

 

received_24495649950048547.webp

received_876785200497050.webp

received_945140589922278.webp

received_811402050663745.webp

received_301885992425062.webp

Jbt ti kad zapiliš baš se trudiš?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, MilosB said:

Saticak vremena posla

Ma da 

Link to comment
Share on other sites

Most malo popustis, 20tak sarafa kartera, 8 sarafa na klipnjacama.. Onaj tko je radio ako mu treba vise puno vremena provede lizajuci sladoled :)

i tl uz svo pazenje na cistocu.. 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Jbt, 2.5 milijuna napravljeno ali ste se ulovili YouTube problema i frendovog frenda . Odlično. Samo naprijed. 

Link to comment
Share on other sites

Nije frendov frend.. Jedan od mojih rijetkih kojima bi poverio zenu, decu, pare ... (Ako ne i jedini kome bi sve to)... 

Uz to.  Sta je s silnim autima Evropske proizvodnje gde je generalbi opoziv na motore, i motori su se mijenjali prije same isporuke auta... Znaci nov auto a vec je kompletno bio raskopan od strabe nekog segrta u ovlastenom upitne kvalitete.... Samo se o tome ne pise u indexu, 24 sata... 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
21 hours ago, MilosB said:

@pere bila je preporuka za one koji nisu prvi vlasnici i ako se ne zna kako je vozen, te ako je vozen tromo na niskim okretajima i. U Rijeci je taj servis bio 500-600 kuna + ulje. (Saticak vremena posla) 

No ako pogledas recimo ovo na 50-60k km ... Sta nije bas tek tako za preventivno promjenit. 

 

received_24495649950048547.webp

received_876785200497050.webp

received_945140589922278.webp

received_811402050663745.webp

received_301885992425062.webp

U vecini oglasa za aute u koje ide 1.2 puretech pise veliki servis napravljen na 80000 km. 

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

U vecini oglasa za aute u koje ide 1.2 puretech pise veliki servis napravljen na 80000 km. 

Pa i ranije. Propisani interval izmjene je 6god ili 105tkm. Veliki postotak tih auta ne napravi 105tkm u 6 godina, jer su najčešće kao drugi auto u kući. 

Taj motor je jako dobar, ulje mijenjati na max 10tkm i svaku drugu/treću izmjenu očistiti sito. Jako mirno i tiho radi i malo troši.

Svašta se piše po netu... I onaj fordov 1.0 ecoboost kao da je loš, a nije

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Neki dan zovem čovjeka za grand scenic 2018, bose, 1.6 dci 118kw, ima 70tkm, auto iz rh, iako mi je scenic zadnja opcija zbog samo dva isofixa. Al super izgledao na fotkama pa reko idem pitat. Kaže lik onak ko iz topa sam od sebe da je bio udaren iza bočno u kotač, zadnji most mijenjan. Ali kao niš se to ne vidi, super napravljeno, iznutra isto kao novi. Dalje nastavi da je jedan far mijenjao i platio 2000e, da troši oko 4 deci ulja na 1000 km i da bi ga dao za 13 tisuća.

Zahvalio mu na poštenju i iskrenosti.

Jbt život moj cmax 223tkm i ne znam da potroši išta ulja od izmjene do izmjene.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
2 hours ago, maki210 said:

Neki dan zovem čovjeka za grand scenic 2018, bose, 1.6 dci 118kw, ima 70tkm, auto iz rh, iako mi je scenic zadnja opcija zbog samo dva isofixa. Al super izgledao na fotkama pa reko idem pitat. Kaže lik onak ko iz topa sam od sebe da je bio udaren iza bočno u kotač, zadnji most mijenjan. Ali kao niš se to ne vidi, super napravljeno, iznutra isto kao novi. Dalje nastavi da je jedan far mijenjao i platio 2000e, da troši oko 4 deci ulja na 1000 km i da bi ga dao za 13 tisuća.

Zahvalio mu na poštenju i iskrenosti.

Jbt život moj cmax 223tkm i ne znam da potroši išta ulja od izmjene do izmjene.

Ako je poceo tocit castrol kako samo u ovlaštenom nude umjesto dosad elf... Normalno je... Ja cu nastavit o toj temi koju sam zapoceo na drugom postu... Dok se vratim na elf... Sa dokazima nadam se.

Sogor ima 1.5 dci i nema nikakve razlike u potrosnji na tom motoru al izgleda da 1.6 ne voli castrol...

Edited by macan
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, maki210 said:

Neki dan zovem čovjeka za grand scenic 2018, bose, 1.6 dci 118kw, ima 70tkm, auto iz rh, iako mi je scenic zadnja opcija zbog samo dva isofixa. Al super izgledao na fotkama pa reko idem pitat. Kaže lik onak ko iz topa sam od sebe da je bio udaren iza bočno u kotač, zadnji most mijenjan. Ali kao niš se to ne vidi, super napravljeno, iznutra isto kao novi. Dalje nastavi da je jedan far mijenjao i platio 2000e, da troši oko 4 deci ulja na 1000 km i da bi ga dao za 13 tisuća.

Zahvalio mu na poštenju i iskrenosti.

Jbt život moj cmax 223tkm i ne znam da potroši išta ulja od izmjene do izmjene.

Najbolje što si mogao učinit je to što si učinio, što u većem luku kako se kaže zaobić.

Link to comment
Share on other sites

Ima on prije 170000 km a ne 70000 km.

Veliki auto sa jacim dizel motorom star 6 godina. Ko da je vozen manje neg moj megane benzinac.

11 hours ago, aquarius said:

Svašta se piše po netu... I onaj fordov 1.0 ecoboost kao da je loš, a nije

 

99A6C20C-4281-4119-A786-6C3658964879.thumb.jpeg.1321b64adcd77dc59bc0797e81228d41.jpeg

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Mozda mu treba veliki kao @frenchkey .. Ne rade svi velike aute da bi radili velike kilometre. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, aquarius said:

onaj fordov 1.0 ecoboost kao da je loš, a nije

Kako loš, odličan 

Dobacim fijestu u ovlašteni ford i pitam gdje da je istovarim jedva našao nekog da pitam u vrijeme marende 

Kad idu mehaničari i pitaju jel to još jedan 1.0 🤣 kaže njih volimo najviše 🤣 ovdje ga stavi u red s ostalim 1.0 što čekaju zamjenu motora 🤣 deset auta stoji s motorom za zamjenu 

20240411_121744.jpg

  • Haha 5
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

Dado na aparatima...😜

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Bitno da oni daju nagrade odnosno proglašenja tipa "motor godine" itd. a motor tek izašao.

Jel taj ima zupčasti remen u ulju, pa se uljna pumpa zapuni komadićima remena uslijed trošenja?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Coupe RS said:

Bitno da oni daju nagrade odnosno proglašenja tipa "motor godine" itd. a motor tek izašao.

Jel taj ima zupčasti remen u ulju, pa se uljna pumpa zapuni komadićima remena uslijed trošenja?

Da, isto kao i pežo/citroen 1.2 puretech. Nije problem u motoru. To su ok motori ako ćeš ih održavati kako treba. Znam vlasnika merc e klasa 2021g mijenjao motor na 30.000km, raspao se. Drugog koji ima merc vito 2020g pukla radilica, isto mijenjao motor. Al to je kao normalno. 

Ma da vi vidite, kako radim u trg akumulatora pa imamo i motorna ulja, šta sve ljudi kupuju i sam način razmišljanja. Naravno, ima puno vlasnika auta koji točno znaju koje ulje im ide u auto i mijenjaju ga više nego redovno, e takvi nikakvih problema nemaju. Primjer, čovjek ima starog Stila jtd, od prvog dana samo selenia wr i nikad niti jedan problem sa motorom, prešao +400tkm. Drugi ima punta benzinca, samo selenia gold, isto sve kao i prvog dana +300tkm bez da štucne. 

Neredovita izmjena ulja, izmjena filtera ulja svaki drugi ili treći put, ulijevanje neodgovarajućeg ulja, "daj mi nešto najjeftinije",... to su stvari koje doživljavam na tjednoj bazi. 

Da se vratim na 1.0 ecoboost... kladim se da pola vlasnika tog modela pojma nema koje ulje ide u taj motor niti ih briga (u motor ide castrol ili neki drugi brend ulja gradacije 5w-20 koje zadovoljava spec. wss-m2c948-b, količina 4,8lit, servisni interval 30tkm ili 2god, što svakako treba barem prepoloviti i na svakoj 2 ili 3 izmjeni ulja očistiti sito). 

S druge strane, evo primjer jednog lokalnog neovlaštenog servisa koji u radioni ima samo tri gradacije ulja u bačvama: 10w-40, 5w-40 i 5w-30. Drži samo te tri gradacije i uzima gdje trenutno nađe najjeftinije, nebitno koji brend i koje specifikacije. Koje će ulje uliti u koji auto prepušta svom osjećaju ili trenutnom nadahnuću. I ima redovne kupce koji mu zahvalno preplaćuju ulje koje u većini slučajeva nije adekvatno za njihov auto i sretno se voze dok nešto ne rikne.

 

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, aquarius said:

Da se vratim na 1.0 ecoboost

Ni govance pas se istovario 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

I zato se vraćam svojoj filozofiji...pa ako nemam onda će fino osnovna Dacia a ne neko ujeb... govno...polovno - skidam kapu ljudima sličnim sebi, koji sve rade kako spada, no takvi su u HR rijeđi dok su drugi orijentirani k višim klasama za koje njih 70% nema para...ali jebiga...baja u selu je baja (moš čitat i kvart)

Ja nikada neću zaboraviti baju, vozim malu u vrtić, nisam iz grada Zagreba pa sam plaćao fino 1200 tadašnjih kuna mjesečno, a on 150kn, on vozi bimera gradacije 5, ja bijelog Meg Generationa na plin...veli on meni da ja tako vrtić plaćam di bi stigao...toliko

Edited by shogo
  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Loša konstrukcija. Ili lanac u ulju ili suhi remen. Ovo remen u ulje je besmislica.

Pa i tdi ima remen pumpe ulja u ulju, ajd on nije tak opterecen pa izdrzi..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.