Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Je, tijesan je. 

Ja sam 175cm i meni je ok, stvarno se ne mučim s prostorom, ali sve više od toga je borba.

Ona je htjela bijelu, meni crna isto izgleda dobro. Makar svi auti u kojima sam se vozio su iznutra bili crni pa ovo fora promjena.

 

Link to comment
Share on other sites

On 01. 05. 2024. at 21:05, Max said:

Fora ali fakat je tijesan unutra! 

Neće biti daleko jedno od drugog! 🙂

On 01. 05. 2024. at 17:02, Wilson1008 said:

Fićo je kod nas, ja sam oduševljen. 2018. g., 1.2 51kW, 57000 km. Vozio sam ga po zagorskim bregima prema doma, osjećaj ko da sam ga vozio već 100 puta.

Nisam imao neka prevelika očekivanja pa možda i zato, ali ovo je baš svrsishodan auto koji je odlično napravljen. Agilan, tih (i dalje patim za benzincem), mjenjač fin, ništa ne lupa, stabilan pri 100 km/h (mislio sam da možda neće biti), ima panoramu pa nije klaustrofobičan, tempomat, senzori straga, hill hold, zvučnici jako dobri… mislio sam da će na nekim takvim stvarima biti baš loš, ali upravo je suprotno. Održavanje bi trebalo biti jeftino.

Dizajn legendaran, ne znam, ima dušu. Za razliku od Audija A1 koje je cura isto gledala. Hvala Bogu da je uzela ovaj.

IMG_1432.thumb.jpeg.c61d3251704bdbc3228e7c0b5fed7049.jpegIMG_1440.thumb.jpeg.abb1204bfb477a13f7c1fb0b4197af9a.jpeg

Top autić! Uživajte!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Odlican, samo nije za duga putovanja. 

Moja rodica i 2 prije isle s njime u Veneciju, vratile se polomljene kao da su pjeske išle. 

Ali zato za grad dusu dao

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, frenchkey said:

Odlican, samo nije za duga putovanja. 

Moja rodica i 2 prije isle s njime u Veneciju, vratile se polomljene kao da su pjeske išle. 

Ali zato za grad dusu dao

A moj bože , za vrijeme ex Yuge išli samo sa stojadinom u Mestre kod venecije u Autodemolacioni Artuzo skoro pa svakih 15 dana. Mislim da ne treba obrazlagat zašto jer je nebitno no nikad prebijen i smožden . Treba uzet u obzir i da se išlo sa kašetom alata uvjek nešto skidat i kupovat. Nekad kad je trebalo više stvari ostajalo se i poslije pauze za ručak i ostajalo popodne .  Valjda smo bili manje osjetljivi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Super mi je ova unutrasnjost, meni se bas svida.

To govorim jer cesto vozim il se vozim u crvenom sa crnom unutrasnjoscu, ovo mi je daleko elegantnije.

Taj frendov stalno baca neke lampice da je neka zarulja otisla, tu i tam se upali kakva lampica da nema ulja i sl, talijanski sarm, al generalno vrlo malo ulaze a dosta se vozi (1.3jtd).

Meni uopce nije pretjesan, al isto sam normalne grade ne ovo iznad 100kila.

Iza je doduse naravno skuceno.

Edited by hrvojexyz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Evo ovako izgleda ženin fićo. Za nas dvoje čisto dovoljno po gradu, a i izvan grada. Na zadnjem sicu je isofix, pa nam dobro dođe kad nam mala unučica ili unuk dođu u goste 🙂 U ovako malom autu panorama jako dobro dođe, to je bio jedan od najvažnijih uvjeta kad smo ga tražili. 

8aa7b4dc-e8a0-4fcb-8e1c-1db6c787da1a.jpg

18ee37ff-5412-4107-b706-a9381c770c7d.jpg

3528e020-3e2e-46d9-8253-608568ee0e26.jpg

20230510_143748_resized.jpg

d303ba77-6959-44e7-b00e-d12052df17d3.jpg

c7579515-7342-4a21-b91a-d6908246741b.jpg

Edited by aquarius
1
  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

Prijatelj traži neki mali gradski auto sa obavezno automatikom. Tražio malo i ja po oglasima, naletim na "Prius plus", 7 sjedala. (nisam imao pojma da postoji ovo). Nije dostojan ni imena kad je "glava motora strojno obrađena na 261k km".  Šta se ovom desilo. Taxi služba?

https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-prius-1.8-vvt-sol-automatik-oglas-43456581

Link to comment
Share on other sites

Izgorio dihtung glave.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Uskoro ću morati uzeti nešto sa 7 sjedala.

Prva opcija bio jogger, otišao ga pogledati i onak, top model s plinom za 23800e za kes. Lijepo izgleda i nisam ga još otpisao al mislim si ipak možda bolje nešto rabljeno za cca 16- 20000e staro par godina do 100tkm.

Minus je što bi ja automatika, a jogger je samo s ručnim, i što ima smo dva isofixa, a htio bi svakako 3 u srednjem redu sjedala.

Tu mi onda igraju s-max, c4 grand spacetourer i touran. Eventualno pravi mpv kao sharan i alhambra al oni su preskupi. 

Dajte koju pametnu. Jel uopće tko na forumu vozi nešto slično? 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Prius plus

Em je automatik em je napoderiv em je velik em je Toyota tj najbolji auto kojeg ćeš ikada imati

Link to comment
Share on other sites

Nisam ni znao da postoji sa 7 sjedala dok sad nisam otvorio ovaj link gore. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ne znam na koji link misliš, ali čovjek uči dok je živ

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ivan.martinko said:

Izgorio dihtung glave.

Izgorila je njemu glava. Toliko novca za ovo s 400+ tkm

1 hour ago, filipbabok said:

Prius plus

Em je automatik em je napoderiv em je velik em je Toyota tj najbolji auto kojeg ćeš ikada imati

Jesi ti pročitao km? 

Link to comment
Share on other sites

Pise da je glava brusena na 261000 km a ne 400000 km..

Link to comment
Share on other sites

Ne znam koliko kostaju auti te velicine inace, ali ova cijena na ove km mi se cini van svake pameti...

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ivan.martinko said:

Pise da je glava brusena na 261000 km a ne 400000 km..

Super. Taman je sad "sjela" nakon 140 tkm. Ovo je auto od 20 tisuća kuna. Kakvih 8400?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dati za prius s 400+k km s obradjivanom glavom prek 8k eur!! Fijuuu... vece su mu sanse na lotu dobit... al opet, ljudskoj gluposti nigdje kraja.

Link to comment
Share on other sites

Zato se ja držim svoje stare Krstarice. Današnji auti su preprecjenjeni. I novi i stari. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Hm..na neuništivoj Toyoti glava brušena i tko zna što na 261. I to je ok. Ali kad ecoboost remen zagadi pumpu i to se riješi za 500 e,ecoboost je loš? 

Link to comment
Share on other sites

pa normalno kad je to na svakom drugom, a na toyoti na svakoj 50-oj

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stvarno nisam vidio link na taj prius s 400+ tkm. Znam da izaziva neželjene reakcije. Iskreno, nisam imao TAJ prius na umu. Otvaranje motora na tome je autu rijetkost, doduše.

Ali eto, frend je nedavno tražio 7sjedala i kupio Chevrolet Orlando 1.8 jer je bio najpovoljniji.

Tako da je i on radio glavu. 🤷

Link to comment
Share on other sites

Toyota ni Honda nisu nikakvi Uber auti. Bili su 80ih i 90ih . Tad su i Mitsubishi i Hyundai bili u istoj kvaliteti. Susjed mi ima accord 2.4 type s. Auto ima km kao i moj ford a na njemu original nema više ništa.  Očito toyotaši i hondaši imaju poseban sklop. Čak nešto kao sekta. Ne mračna ali sekta svakako. 

  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, dado_sk said:

Hm..na neuništivoj Toyoti glava brušena i tko zna što na 261. I to je ok. Ali kad ecoboost remen zagadi pumpu i to se riješi za 500 e,ecoboost je loš? 

Rjesis za 500€ ako si primjetio nekim cudom na vrijeme da pada tlak ulja... 

U suprotnom imas motor za uvalit auto sto pre nekome.. 

Kad se lampica ulja upali na 3500 okretaja na AC nakon par h voznje i baci auto u safe mod onda je to vec nakon ne malo km voznje.. 

Primjer s 1.5 puga ali isto remen u ulju.

Ljudima je bio problem 50€ za letece na 1.5dci a ne... 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Miloše,nije to auto za škrtce. Istina,to bi trebalo napisati na novom kod prodaje. Ali,za one koji su škrti staviti ulje u nekom normalnom intervalu i promjeniti remen ,taj auto nije za njih.  Nije to za čitače iskustava,za one koji ne znaju sami što bi i ne znaju ništa ali znaju da se teško rastati od eura iz žepa. 

Edited by dado_sk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Malo gledam po mobile.de taj prius+, bome ima ih sa finim km, a ove koje su ičemu fino i koštaju. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.