Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

On 27. 04. 2024. at 14:40, hrvojexyz said:

2.0imaju dpf, a imaju i 1.9 ovisno za koje su trziste inicijalno  - moj ima , hrvatski nemaju itd.

Ne svi.. 96kW nemaju...

Nego ljudi, kaj se prica o 2.5dci ?

@laci ti si mi u tim krugovima... 

Link to comment
Share on other sites

Isto kao i za 2.2..iako vidio sam ih prilicno sa preko 600-800-900tkm

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ne znam ni sta je s 2.2 @laci, nisam u tim vodama 😞

Link to comment
Share on other sites

Isto kao sa 2.5 :laugh:

Konstrukcijski su isti, nekad su ih gurali u lagune umjesto 2.2 pa čipovanje i lagune su isle jako dobro. To je bilo doba prije golf tdi 300-400ks

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Upao mi u oci pathfinder i patrol p zato pitam :)

Link to comment
Share on other sites

Koji patrol i koji pathfinder?

Link to comment
Share on other sites

Bježi od 2.8 patrola. 3.0 donekle. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, laci said:

Koji patrol i koji pathfinder?

Nissan :D

 

2.5 je najvise sta sam video.. A 2004-2012 .. Nista specificno 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 25. 04. 2024. at 20:35, Wilson1008 said:

Bok svima. Fiat 500 1.2 ili 1.0 hibrid? 
 

1.2 je jako hvaljen, zna li netko kakav je hibrid?

Prije godinu dana, kada je žena izražila želju za posjedovanjem novijeg fiće, razmišljali smo i o hibridu. Poznanik iz fiat servisa nas je odvratio od te ideje. Nikakve specijalne uštede goriva nema, osim što je na papiru manji co2 + eventualni problemi s tim hibridnim sustavom koji se nakon nekoliko godina pokazao malo mušičavim. Razmišljali smo i o 0.9 dvocilindričnom turbo. Na kraju balade, uzeli smo obični provjereni 1.2. Jest da ga treba natjerati preko 3000 o/min da živne, al zato ide bez greške, žena prezadovoljna. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Vidim dosta po oglasnicima citroene c3. Kakvim su se pokazali benzinci stari do 5 godina? Nešto kao na linku  C3 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, aquarius said:

Prije godinu dana, kada je žena izražila želju za posjedovanjem novijeg fiće, razmišljali smo i o hibridu. Poznanik iz fiat servisa nas je odvratio od te ideje. Nikakve specijalne uštede goriva nema, osim što je na papiru manji co2 + eventualni problemi s tim hibridnim sustavom koji se nakon nekoliko godina pokazao malo mušičavim. Razmišljali smo i o 0.9 dvocilindričnom turbo. Na kraju balade, uzeli smo obični provjereni 1.2. Jest da ga treba natjerati preko 3000 o/min da živne, al zato ide bez greške, žena prezadovoljna. 

Odlično, to mi je drago čuti jer smo i mi u međuvremenu odustali od hibrida i uzeli (zakaparili) čistog benzinca. Krajem ovog tjedna bi trebao biti kod nas.

Baš mi se dopada auto.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 25. 04. 2024. at 20:35, Wilson1008 said:

Bok svima. Fiat 500 1.2 ili 1.0 hibrid? 
 

1.2 je jako hvaljen, zna li netko kakav je hibrid?

Ja sam prosle godine iznajmio Fiat 500 Cabrio i dobio bas taj hibrid. Nakon cca 700km sto sam ga vozio po Fuerteventura potsonja je bila 5.2l. Iskreno dosta je bila otvorena cesta i voznja je bila cesto sa pedalom do poda. Tih 70ks je puno manje nego sto inace vozim. Ima i podatak koliko je energije "vratio" hibridni sklop, to je 5.59kWh. E sada koliko je to u bilo kakvoj brojci koja nesto znaci pojma nemam. Primjetio sam da se osjeti kada je baterija przna, tada jos losije vuce, mislim i inace jos losije vuce.

Inace da mi se dojmio taj hibrid, bas i nije, vozim Toyotin hibrid i ovo je ono ajmo nazvati hibridom. Ugasi auto ako stavis u ler i pustis kvacila nakon  sto brzina padne ispod 10tak kmh, radi servo dalje... Sve u svemu nemam pojma. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, tigo95 said:

Vidim dosta po oglasnicima citroene c3. Kakvim su se pokazali benzinci stari do 5 godina? Nešto kao na linku  C3 

1.4 vti navodno izbjegavati... :nezna:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mozda ima nekog svog na tehnickom pa zato nisu mjerili. 

Kaj ti nije bolje onda sam unjet auto izvana nego kupovat tak od preprodavaca? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 29. 04. 2024. at 13:21, Wilson1008 said:

Odlično, to mi je drago čuti jer smo i mi u međuvremenu odustali od hibrida i uzeli (zakaparili) čistog benzinca. Krajem ovog tjedna bi trebao biti kod nas.

Baš mi se dopada auto.

Dobro ste napravili, slazem se sa svime kaj @aquarius veli. Imali smo 3-4 godine 1.2 8v i dok ga se tjerao je i isao. Moj dojam je da je hibrid isao losije, tak da po nicem, eventualno po potrosnji u odredjenim uvjetima i nizim prosjecnim co2, ne pokazuje prednosti pred 1.2. Nas je mucilo da se puno vozil uz brdo, kaj mi je bilo tesko, a to mu je i potrosnju dizalo na oko 6. Ovak bi bilo 5-5,5. Super gradski autic!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa to se ne mjeri na Euro 6 normi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 26. 04. 2024. at 20:20, ivan.martinko said:

Morao je imati..

1.9 dci nije imao s isao je do 2012. mislim. 

Moj 1.9 dci130 iz 2012 je imal dpf. Znal sam ga ulovit da se cistio po smradu u garazi. Auspuh je bil cist ko prvog dana. Nikad problema i nikakvih lampica sve do 230k km kad je otiso za rumunjsku.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ph-quick said:

Mozda ima nekog svog na tehnickom pa zato nisu mjerili. 

Kaj ti nije bolje onda sam unjet auto izvana nego kupovat tak od preprodavaca? 

A koliko bolje mogu proci da sam to trazim i izganjavam?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

A koliko bolje mogu proci da sam to trazim i izganjavam?

Ajmo opet po ko zna koji put... 

Auti koji su kako spada i vani kostaju lijepe cifre. Takve aute se auto kucama ne isplati kupovat, jer nema lufta za zaradu. Zato u velikoj vecini slucajeva uzimaju ili "ranjene" aute sa original kilometrazom ili aute koji ok izgledaju, ali imaju kilometara, jer se takvi auti vani prodaju ispod cijene pa zbog toga imaju lufta za slozit il skinut km i zaradit. 

A i ove price kupio sebi al mu je prevelik. Il ko kod malih gradskih auta, kupio zeni/kcerki al ona nece vozit jer nije automatic ili crveni il takve nebuloze. 

Ne kazem da je auto los, al kad vec trazis dlaku u jajetu i palamudis oko svega mozda ti je vlastiti unos najbolja opcija. Ima ljudi koji ti uz odredjenu naknadu dovezu auto na kucni prag, a mogu i komplet papirologiju rijesit. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Da, takav auto i gore kosta toliko..

Samo sto vjerojatno nije "ranjen"

Link to comment
Share on other sites

Fićo je kod nas, ja sam oduševljen. 2018. g., 1.2 51kW, 57000 km. Vozio sam ga po zagorskim bregima prema doma, osjećaj ko da sam ga vozio već 100 puta.

Nisam imao neka prevelika očekivanja pa možda i zato, ali ovo je baš svrsishodan auto koji je odlično napravljen. Agilan, tih (i dalje patim za benzincem), mjenjač fin, ništa ne lupa, stabilan pri 100 km/h (mislio sam da možda neće biti), ima panoramu pa nije klaustrofobičan, tempomat, senzori straga, hill hold, zvučnici jako dobri… mislio sam da će na nekim takvim stvarima biti baš loš, ali upravo je suprotno. Održavanje bi trebalo biti jeftino.

Dizajn legendaran, ne znam, ima dušu. Za razliku od Audija A1 koje je cura isto gledala. Hvala Bogu da je uzela ovaj.

IMG_1432.thumb.jpeg.c61d3251704bdbc3228e7c0b5fed7049.jpegIMG_1440.thumb.jpeg.abb1204bfb477a13f7c1fb0b4197af9a.jpeg

  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

Fora ali fakat je tijesan unutra! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni se jedino ne sviđa ta bijela tabla i volan... Ja bih sebi obavezno birao sa tamnom izvedbom 😊

Ali generalno je autić totalna fora

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.