Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

a niš se tu ne isplati :) ali znam da ti motori stvarno nemaju problema, naštancali su globalno milijune tih hibrida i ispeglali to jebeno

samo ipak bi trebo provjeriti jel staneš komotno unutra...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Za prostor moras sam odluciti. Ono sto cu ti reci da ti motori mogu jos puno. Mislim da je 12 godina garancija na bateriju. Takoder i baterija moze puno vise. Ja bi uzeo iskljucivo ako moze dokazati da je svake godine napravljen besplatni Hybrid Check u Toyoti. Ako je nesto totalno besplatno i netko nije bio u stanju otici u ovlasteni da spoje ne komp i provjere stanje baterije onda mozes misliti kako je dalje odrzavan. I da vjerovatno je puno tromiji od Insignije. I vjerovatno tvoje voznje na autoputu ce vise trositi on Insignije.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Racunam da bi mi mogao dosta manje trosit po gradu, ako je istina ovo sto se moze procitati. Insignia me ubija na putu kad sjedim duze od jedan sat, uzasno su neudobna sjedala za covjeka mojih proporcija, a i strop je prenisko zbog panorame tak da si tražim nekaj udobnije i komotnije. Bas cu pogledat taj auto, nije mi do sad palo na pamet. 

Link to comment
Share on other sites

Pa nije ti valjda zdravlje važnije od performansi???

Biti ćeš najsporiji na usponima….😜

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Ma salim se.
Jest da je bio svojedobno gay auto godine u USA, ali who cares :bigl:

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Kaj se mene tiče nek bude najgej al da je meni udobno putovat i da si kičmu ne lomim 🤣

Link to comment
Share on other sites

opel insignia


duzina 4,90
sirina 1,85
visina 1,52
meduosovinski razmak 2,73
gepek 540l
tezina 1503kg

 

toyota prius plus

duzina 4,61
sirina 1,77
visina 1,59
meduosovinski razmak 2,78
gepek 200/505l
tezina 1470kg

 

Mercedes E

duzina 4,87
sirina 2,06
visina 1,50
meduosovinski razmak 2,85
gepek 540l 
tezina 1780kg


vidis sam brojke :)  mozda ces u toyoti imat zericu vise mjesta za glavu ali nisam siguran da ce ti bit puno ugodnije.. plus, japanska udobnost :nezna: znam, neki ce rec da generaliziram, ali znas i sam da vozim nissana i isto ko i ti, nakon sat vremena me kicma ubija, a kao da vec nije dovoljno skrsena..

moj glas ide mecki definitivno iako nisam ljubitelj limuzina vise.. kupsi novu djecju sjedalicu i nemres ju strpat u gepek (npr), pogotovo u mecki koja ima relativno mali otvor.. al recimo da naletis na E klasu karavana.. s ovakvom opremom, e to bi bio pun pogodak (al to sam samo ja :D )

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Pa gdje ćeš ići kupovat 350 benzinca u ovo doba?! Sa ovim cijenama goriva?

Sorry, ima plin [emoji6]

Link to comment
Share on other sites

Ispadne skoro džabe 🤣 Merc je problematičan kad ima plin jer im zna puknut glava. A i nije karavan što mi je veliki problem. 

Link to comment
Share on other sites

Ovaj merc uzme  čistog grada 15 litara. To je ekvivalent oko 8-9 litara benzina. Odlično. Pod uvjetom da je plin dobro složen  u hr od 2008? Taj dio mi je promakao. Uvoz? Hm..nebi ja to. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Pa nije uvoz. Frka mi je uvijek s tim plinom, meni to uvijek vuče na neke kvarove. 

Link to comment
Share on other sites

Evo od mene malo o plinu. Vozim do sada cca 480k km na plin. Kvarova zbog plina ukupno 2. Prvi, na golfu su mi u isto vrijeme umrli injektori i isparivac. Prodao golfa, ne samo zbog pline, nego 380k km na auto na 80 ugraden plin i do 380k je auto doslovce istrunio i motor je imao i drugih problema i veliki servis, i poceo na sve strane curiti. Na Focusu na cca 80k km injektori nisu do kraja zatvarali plin i pustali plin u usisnu granu. Kada bi auto stajao 15 min - 3h jednostavno je teze palio i treba malo gasa. Novi injektori 60 eura. Ruke skoro nista, majstoru sam ja nesto odradio dakle mojih 10 min vremena.

A sada negativne stvari plina. Nije preporucljivo voziti preko 60% okretaja motora. Dakle u slucaju Focusa drzati ga preko 4000 okretaja. Meni u petoj je to cca 140kmh po cajgeru. Nije 140 lize 140kmh. Dakle nema jurisanja na plin. Toplije izgara plin i moguce da ce spaliti ventile, tj otopiti dosjede ventila i ventili propasti. I druga stvar na plin prebacuje kada isparivac dostigne odredenu temperaturu. Isparivac se grije sa rashladnom tekucinom. E sada kod mene na focusu je to 45C. Dakle cekam dok se motor ne zagrije na 45+C, najcesce 48c. Po ljetu, crni auto, sunce, sve toplo, bude unutar 1km. Po zimi, lagane voznje nizbrdo 5km, to je temperature oko 0. Na -25 koliko sam najvise bio 10km sigurno. Nemam pojma kada se prebacio previse hladno je bilo za gledati jos to. Meni trenutno je potrosnja oko 10l na 100km. Nekih 2l benzina i 8l plina. Vozim kratke relacije sa autom dakle puno na benzin. Kada sam svaki dan vozio 45km u jednom smjeru potrosnja benzina je bila ispod 0.5l na 100km, ostalo plin.

E sada dalje. auto iz 2008 sa 100k km i plinom. Koji vrag je uopce ugradjivao plin za 7000km godisnje? Tu mi nesto ne stima. Daleko da se plin nije isplatio, ali ne vidim razlog. I onda dalje, odrzavanje E klase + plin i da se auto vozi 7000km godisnje. Nekako mi sve to ne lezi. Vjerujem da takav auto zahtjeva novce za odrzavanje, a tko ima novaca ga nece voziti samo 7000km godisnje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, dolac said:

opel insignia


duzina 4,90
sirina 1,85
visina 1,52
meduosovinski razmak 2,73
gepek 540l
tezina 1503kg

 

toyota prius plus

duzina 4,61
sirina 1,77
visina 1,59
meduosovinski razmak 2,78
gepek 200/505l
tezina 1470kg

 

Mercedes E

duzina 4,87
sirina 2,06
visina 1,50
meduosovinski razmak 2,85
gepek 540l 
tezina 1780kg


vidis sam brojke :)  mozda ces u toyoti imat zericu vise mjesta za glavu ali nisam siguran da ce ti bit puno ugodnije.. plus, japanska udobnost :nezna: znam, neki ce rec da generaliziram, ali znas i sam da vozim nissana i isto ko i ti, nakon sat vremena me kicma ubija, a kao da vec nije dovoljno skrsena..

moj glas ide mecki definitivno iako nisam ljubitelj limuzina vise.. kupsi novu djecju sjedalicu i nemres ju strpat u gepek (npr), pogotovo u mecki koja ima relativno mali otvor.. al recimo da naletis na E klasu karavana.. s ovakvom opremom, e to bi bio pun pogodak (al to sam samo ja :D )

Ako želiš biti viđen, sigurno se i udobno voziti te povremeno imati financijski izlet srednje do teške kategorije - Merđo. 

Ako želiš velik i pouzdan auto vrlo niske potrošnje (i goriva i financija), možda malo manje siguran i udoban (premda je to diskutabilno), bez financijskih izleta, onda Prius.

Ove dimenzije koje si naveo, mani se toga - sjedi unutra, probaj utovariti stvari koje inače koristiš. Recimo, usporedba duljina auta je ovdje totalno promašena ako samo usporediš duljinu haube kod oba.

O vožnji - isto moraš sam procijeniti.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dado_sk said:

Ovaj merc uzme  čistog grada 15 litara. To je ekvivalent oko 8-9 litara benzina. Odlično. Pod uvjetom da je plin dobro složen  u hr od 2008? Taj dio mi je promakao. Uvoz? Hm..nebi ja to. 

Ja bi reko da je i više. Max ako živi u centru vjv radi puno kratkih relacija, gdje će u dobrom dijelu god voziti 50% ako ne i više samo na bengu, jer se nebu stigo ni prebaciti na plin.

Ovo je teška, ali teška lutrija. Može 100k km biti bez ikakvog značajnog ulaganja, a može tjedan dana nakon kupnje izbit 5 soma eura

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Bez obzira na starost, to je E klasa, a održavanje idu u skladu s time. Uzeo kolega prije koju godinu identičnu za 10k € pa kad je nešto prdnulo na xenonu bilo je kukulele.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jedno je sigurno. Za mene to nije. 

Link to comment
Share on other sites

Ma dajte to gledat od dilera sa majkemi samo 100k km.. pa do izbora motora... kakav plin i 3500 ccm u danasnje vrijeme malih turbaka... relikvija starog doba... jako bitno jel mercedes.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tu se slažem, nije to baš neka sreća sve skupa kad se pogleda. Meni plin nikako zapravo ne igra jer bi više vozio na benzin nego na plin, tak da sam zato i počeo razmišljati o nečem kao što je Prius. 

Link to comment
Share on other sites

Nisam siguran kako je na Priusu rijeseno, ali recimo na Aurisu i Corolli grijanje je preko benzinskog motora, pa ako stavis 28 unutra a vani 0 benziski motor radi 3-5km dok zagrije kabinu pa onda ga tek gasi. Naravno ako stavis na 19c smanjis sve na 1km. Da li je nesto drugacije kod Priusa pojma nemam. Meni je temperatura na 22c vecinom i po zimi imam 1l vecu potrosnju. Naravno potrosnja na duze relacije je ista.

Link to comment
Share on other sites

Na dvojci je upravo tako. Jesu li na trojci stavili neke dodatne grijače, iskreno - ne znam…

Iako, i ti grijači bi vukli struju iz velike baterije, što bi opet palilo ice motor…

Kod mene je zimi potrošnja i po gradu i na otvorenom veća za oko pola litre. A/C uvijek upaljen na temp 19-23, kako kada…

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.