Jump to content

Dizne


sante

Recommended Posts

valjda misli čovjek obzirom na to da je iz Karlovca, možda netko zna kak proć jeftinije a da napravi dobru stvar, najlakše je otić u dućan i za 1000€ kupit novo..

treba još i kodiranje..

 

thumb.png

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Može li netko ukratko opisati svoje iskustvo s diznama?

Na koliko kilometara su počeli problemi, koji su bili simptomi?

Jeste mijenjali jednu, sve? Koju opciju ste odabrali za zamjenu (reparacija, nove zamjenske, nove originalne)? Ako je reparacija bila, tko vam je radio, nebitno gdje se nalazite. Vidim čak i na ebayu originalne nove iz Engleske dosta povoljnije nego kod nas (cca 1500kn), ako je naravno vjerovati selleru. Ili čak cijeli set repariranih iz Njemačke dosta povoljno (cca 2200 za 4kom). Je li netko probao ili čuo od nekoga tko je probao te s ebaya?

Link to comment
Share on other sites

Jako rijetko odlaze cak i delphi. Za ove siemens/continental jako rijetko. Veci je problem nemjenjanje filtera goriva od cega i dizne odu. Postoji i predfilter na samoj pumpi pa nekad se i on zacepi pa budu svakakvi simptomi..dizel bakterije znaju radit dosta problema.. vise nego same dizne

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I krivi filter. Ovi noviji dci imaju drugačiji filter goriva, a ekipi u autodijelovima to ponekad svejedno.
Znam jer smo baš uspoređivali 836 i 636 filtere mahle i nisu isti kataloški brojevi a izvana vrlo slični.
Nego, kakve dizel bakterije, što i toga ima?

Link to comment
Share on other sites

Neki auti radi konstrukcije imaju malo drugaciji oblik. Ako pogledas recimo 636 u daciji,mercedesu,renaultu,nissanu. Sve isti motor a drugaciji filteri. Mann je imao filtere sa i bez centralne cijevi protiv stvaranja baloncica. Tj eliminirao ih je. Al nema sanse da to prodavac zna. Kupit mann, mahle, knecht, ufi.. nemres fulat

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Alen said:

kakve dizel bakterije

Iz biodizela. U B7 dizelu imaš 7% biodizela. 

Link to comment
Share on other sites

On 22.01.2020. at 18:10, Alen said:

I krivi filter. Ovi noviji dci imaju drugačiji filter goriva, a ekipi u autodijelovima to ponekad svejedno.
Znam jer smo baš uspoređivali 836 i 636 filtere mahle i nisu isti kataloški brojevi a izvana vrlo slični.
Nego, kakve dizel bakterije, što i toga ima?

Ja sam nasao da u 636 ide filter sa grejacem goriva.. moram raskopati na sledecem servisu kod mene da vidim da li ga uopste ima. sam grejac je 90 evra po nekom dialogysu koju imam

 

Link to comment
Share on other sites

Taj grijač, ako ga ima (ovisno o tržištu), se ne mijenja tako često. Prilično je robustan. 

Link to comment
Share on other sites

Ne, mislio sam ako ga nema, da ga ugradim. 

Primetio sam da na velikim hladnocama posle neka dva minuta rada motora pocinje da ima blage iregularnosti u radu. Ta dva minuta verovatno rade grejaci motora i oni greju naftu. Po njihovom gasenju krece blago podrhtavanje.

Opet, ako ga nema, upitno je da li postoji instalacija i da li je predvidjen u softveru motornog ECU-a..

Link to comment
Share on other sites

Baci oko odozgora na filter, trebao bi se vidjeti grijač i konektori.

Najbolje kupiti OE filter točno po broju šasije, ovaj je bio kod mene, OE 164006435R, odnosno Mahle KL 752/2D.

 636_filter.thumb.jpg.54ea95b2e16e1ea5dd7a123ff0b92e34.jpg

 

Grijač ide odozgora u rupu u kućištu filtera. Mijenjano na mojem pred koju godinu, prljava rabota, sav se usereš naftom dok to promijeniš. Srećom nisam sam mijenjao, meho mi pokazao :)

1453246173_Untitled.thumb.jpg.f1d72b25b2345588809b0f0abf49e832.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Brainmind said:

upitno je da li postoji instalacija i da li je predvidjen u softveru motornog ECU-a..

Mislim da se ne može tako lako ugraditi. 

Link to comment
Share on other sites

Grijac goriva u filteru imas definitivno na 636. Samo je pitanje jel imas i senzor za prisustvo vode u filteru al vjerojatno ne postoji model bez toga. Jedino ako je neki za low budget trzista.. po simptomu spojit dijagnostiku pa malo gledat u parametre ako vec ne izbacuje gresku.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo je kako na relativno visoku temp grije to gorivo u filteru. Po dijagnostici ide negdje čak do 50-60 °C.

@Brainmind

Na onom ruskom forumu koji je spominjan ovdje više puta bilo je nekih prijava problema na dosta niskim temp (rusi navode -10 i više) gdje 636 motor navodno ima neki problem koji se manifetira točno tako:  cca 2 min nakon paljenja počne trokirati i to ne malo, kasnije se smiri.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gorivo se grije i povratom iz common raila, ispod vozila imate crijeva kao na podnom grijanju, u svrhu hlađenja goriva prije vraćanja u rezervoar. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Alen

Aha, znam za to. Stavljali su otpornik na senzor temperature goriva, podizali ocitanu vrednost i tako umanjivali problem. Sustina je da u tim trenucima motor "naliva" gorivo i tako gusi motor. Kada se lazira parametar o temperaturi istog, motorni kompjuter daje manje goriva na ubrizgavanje. Navodno je Renault napravio veliki propust tu, ali ne zele da se isprave. Postojale su (ne znam da li i dalje postoje) citave facebook grupe gde su potpisivane virtuelne peticije u kojima je trazeno da Renault izmeni nesto u softveru. Naravno, sasvim ocekivano od Renaulta, odgovor je izostao. Sreca pa mi skoro pa nikad nemamo tako niske temperature. Renault postoprodajna podrska je ocajna, ljudi su prepusteni sebi samima, uglavnom. 

Link to comment
Share on other sites

Nisam za ovo jos cuo. Ali znam da po ne tako velikim minusima imaju i problem sa napuhavanjem filtera ulja. Odnosno problem s uljnom pumpom koji vecinom zavrsi totalnom katastrofom gdje motor izbaci svo ulje i ode vrit. Mislim da bude veci apsurd imaju rjesenje za to ali ga ne nude kao besplatnu zamjenu ili cak zamjenu uz nadoplatu.

http://www.daciaforum.co.uk/forum/topic/5312-duster-15dci-oil-pressureproblems-oil-came-out-through-filter/

Link to comment
Share on other sites

On 22. 01. 2020. at 21:42, direstraits said:

Iz biodizela. U B7 dizelu imaš 7% biodizela

Do 7 %..
 

Mikrobiološka aktivnost u gorivu nikad nije problem u tankovima vozila jer tamo nema uvjeta da se te gljivice razmnože. Uvjeti koji pogoduju razvoju mikrobiloške aktivnosti su visoka temp, dugotrajno mirovanje robe i vlaga.. U autima roba ne miruje dugotrajno ni dovoljno da se gljive nakote, gorivo se  brzo potroši i tu problema nema. Problemi se javljaju u skladištima robe (pa i benzinskim pumpama) gdje se ovi uvjeti puno lakše ostvaruju. To s**nje kad se namnoži je dosta sluzava tvar koja blokira filtere.. 

Protiv gljivica tj živih organizama u biodizelu  se razne firme bore na različite načine, preventivno ih “šokiraju” biocidima, redovito provode analize i prate aktivnost, a ako ništa ne pomaže onda se mora čistit spremnik.. Uglavnom se javlja po ljeti.. 

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Lowlife said:

Nisam za ovo jos cuo. Ali znam da po ne tako velikim minusima imaju i problem sa napuhavanjem filtera ulja. Odnosno problem s uljnom pumpom koji vecinom zavrsi totalnom katastrofom gdje motor izbaci svo ulje i ode vrit. Mislim da bude veci apsurd imaju rjesenje za to ali ga ne nude kao besplatnu zamjenu ili cak zamjenu uz nadoplatu.

http://www.daciaforum.co.uk/forum/topic/5312-duster-15dci-oil-pressureproblems-oil-came-out-through-filter/

Video sam par komada 1.5 na kojima se to dogodilo.. samo izbaci ulje iz sebe. 

Inace, za k9k636 ide poseban filter nafte, potpuno je drugaciji od onog za k8k832, drugaciji je papir, otpori unutra.. Ukoliko se na k9k636 stavi onaj sa 832, moze doci do njegovog naduvavanja.. Razlog je u prisutstvu pumpe za gorivo u rezervoaru koju ima samo 636 (ja ga zovem 666)

Katastrofa je sta su napravili u poslednjih par godina. Smatrali su da treba da naprave tehnoloski biser (dva EGR-a, klapna na izduvu - auspuhu, pumpa za ulje varijabilnog protoka), a napravili su brdo problema od kojih samo okrecu glavu. RenFault. 

Poslednji dobar dizel motor njihov je M9R. Sa 1.5 i 1.6 su tesko fulali. 

  • Like 1
  • Confused 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Evo baš taj k9k 636 je kod mene i fali mu 500 km do ravno 100.000 km. Baš je odličan i vjerojatno najbolji mali dizel koji sam mogao kupiti.. Je da je pažen i dobro vožen / održavan, ali uništit je najlakše..  Palio je na -20 i +40 bez problema..

Eh kad bi cijeli auto bio kao i ovaj motor gdje bi Renfaultu bio kraj.. 

Link to comment
Share on other sites

Da upravo je taj 636 trebao biti poboljsan a i je puno bolji od 836 koji je isto kw i ks. 636 su poboljsavali zbog start stop i ekologije. Tj dodavali su neke stvari.

Uvedene su neke od novotarija koja vecina stima . Recimo ta varijabilna pumpa rjesava napuhavanje filtera u kombinaciji s start stop filterom od 1 bara. Uvedena je klapna na auspuh koja nerijetko zasteka. Drugaciji dpf. Ojacani podizaci ventila i tako to.

Nazalost stvar s letecim lezajima nisu rjesili jer bi bilo potrebno mjenjat radilicu i klipnjace tj cijeli blok motora

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ču da je varijabilna pumpa ulja riješila problem sa letećima, tj varijabilna pumpa ulja i navodno prošireni uljni kanali.  A sad ko ćega znat, možda forumski gurui😁

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.