Jump to content

Dizne


sante

Recommended Posts

Sve dizne se mogu reparirati, uz potrebno znanje, rezervne dijelove i odgovarajući alat, piezo ili solenoidne. 

Piezoelement se može zamijeniti, klip/igla , opruge, gljiva, tijelo brizgaljke (donji dio brizgaljke). Dakle, sve što može crknuti na jednoj brizgaljki se može zamijeniti. A crkne sve prije ili kasnije. Pa i golf dvica dizel se pokvari (ok, možda sam malo pretjerao s usporedbom, g2d se ne kvari).

 

20200403_223929.jpg

Edited by direstraits
  • Like 2
  • Haha 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kod g2d prvo se pokvari vlasnik  :D

mogu se reparirati ako ima delova, ako nema delova (za ove ih nema u kvalitetnoj izvedbi), onda ne mogu. Informacija iz servisa koji je reparirao  na hiljade dCi dizni. Pricam o diznama iz K9K636 motora. Postoje "low cost kitovi" iz jedne daleke socijalisticke drzave, koji ne garantuju adekvatne rezultate, cena je 150 evra po dizni.

Na toj brizgaljki crkne i elektronski deo. Samo onda nema startovanja motora. Video na primerku sa 360.000 km. K9K636. Davne 2016 godine, na satu bilo 200.000 manje..

 

Link to comment
Share on other sites

Dijelove se može nabaviti i u nešto bližoj bivšoj socijalističkoj državi, interesantno je za primijetiti da ti dijelovi dolaze u tvornicu upravo iz te daleke socijalističke države, da bi se "sastavljali" u EU i da bi na njima moglo da piše Made in EU. A proizvodnja je faktički u toj dalekoj socijalističkoj narodnoj republici. Ništa novo za mnoge njemačke proizvođače, a ni francuzi nisu gadljivi na takve aranžmane. 😉

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Po tim propisima o zakonima u vezi made in, dovoljno je da odredjeni postotak proizvoda bude sklopljen u eu da bi pisalo da je made in eu.

Za aute neznam. Konkretno prodavali smo bicikle iz njemacke, high end bicikle, dolazili su u njemacku u brodskim kontejnerima sa svim dijelovima. U njemackoj su se farbale rame i montirali svi dijelovi made in china ili taiwan (ok i tak je daleki istok kolijevka bicikala, najvise ih se proizvodi na taiwanu) tak da je zapravo oko 20% bilo made in germany.

Globalizacija..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Neda mi vrag mira i konstantno istražujem što mi se dogodilo. Zamijenio sam dizne i sad je gotovo, bitno mi je da motor radi i da se s autom normalno koristim, ali nailazim na zanimljive članke na ruskim forumima.

Ako imate vremena dajte si truda i pročitajte sve s ovog linka (prevedite naravno s ruskog prije preko Chroma), ali pročitajte sve s linka, po mogućnosti otvorite i nove linkove koje stavljaju članovi ruskog foruma.

https://www.club-renault.ru/forum/topic/73160-к9к-15-dci-636-троит-на-холостых-оборотах-только-в-мороз/

Zanimljivo je da se ljudima javljaju isti simptomi pri temperaturi od -4 stupnja, što se i meni događalo i to samo na k9k 636 motorima.

Nas ovdje ima malo sa navedenim tipom motora i neka veća diskusija se ne može razviti, ali rusa hvala bogu ima i desetci ljudi su se javljali sa istim problemom. 

Na sredini diskusije na forumu se dolazi i fo konkretnog riješenja u svezi otklanjanja problema, pa me zanima vaše mišljenje i dal se tko od starijih, iskusnijih članova ili majstora susretao s ovim.

Ako moderatori smatraju da bi trebalo otvorit novu temu pod nazivom recimo "motor k9k 636", nek ne zamjere što ovdje nastavljam pisati... 

Znatiželjno iščekujem vaša mišljenja

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa ako imas vremena i volje da ostatku foruma priblizis sto se konkretno dogada sa navedenim motorom i diznama, slobodno otvori temu...

Dapace, s obzirom da si procitao sve gore navedeno, slobodno prepricas sto pise....

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Spominje se dosta toga, nemam toliko znanja iz mehanike da bih sve uglazbio, a da pri prezentiranju nešto besmisleno ne napišem, puno stvari povezuju i razmjenjuju mišljenja.

Spominju se grijači u filteru goriva, nedovoljno jaki otpornici koji su serijski ugrađeni u motor, prebrikavanje istih ili ugradnju jačih na kojima se simptomi gube, senzori, uspoređuju temperature goriva u određenim situacijama prilikom paljenja i nakon određenog vremenskog intervala rada pri određenim vanjskim temperaturama i prezentiraju rezultate, spominju i odražavanje na dpf, grijanje antifriza i sl. Čak se na kraju dolazi do zaključka da uz sve navedeno i krive rezultate parametara koje dobiva kompjuter vozila zbog vanjskih utjecaja temperature naravno dolazi i do krivog ubrizgavanja goriva kroz injektore. Sve je to jedno s drugim povezano i potrebno je neko predznanje iz mehanike da bi to čovjek koji nije te struke lakše shvatio. Uz sve to chromov prevoditelj nije baš 100% točan pa neke stvari prevodi drugčije npr. Injektore prevodi kao svjećice, rpm okretaje kao ubrzanje i sl., što laiku još više otežava da sve lakše shvati.

Probat ću kad sjednem za računalo prenijet što sam saznao ( mislim da to bude čak večeras), jer preko mob mi je nezgodno. 

Ugl me dosta zainteresiralo i ima nekog smisla, a ovdje kod nas nisam naišao da je navedeno itko spomenuo jer imamo sve blaže zime, a niske temperature su najbitniji parametar za ovaj problem

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 08. 04. 2020. at 13:48, dizna said:

Spominje se dosta toga, nemam toliko znanja iz mehanike da bih sve uglazbio, a da pri prezentiranju nešto besmisleno ne napišem, puno stvari povezuju i razmjenjuju mišljenja.

Spominju se grijači u filteru goriva, nedovoljno jaki otpornici koji su serijski ugrađeni u motor, prebrikavanje istih ili ugradnju jačih na kojima se simptomi gube, senzori, uspoređuju temperature goriva u određenim situacijama prilikom paljenja i nakon određenog vremenskog intervala rada pri određenim vanjskim temperaturama i prezentiraju rezultate, spominju i odražavanje na dpf, grijanje antifriza i sl. Čak se na kraju dolazi do zaključka da uz sve navedeno i krive rezultate parametara koje dobiva kompjuter vozila zbog vanjskih utjecaja temperature naravno dolazi i do krivog ubrizgavanja goriva kroz injektore. Sve je to jedno s drugim povezano i potrebno je neko predznanje iz mehanike da bi to čovjek koji nije te struke lakše shvatio. Uz sve to chromov prevoditelj nije baš 100% točan pa neke stvari prevodi drugčije npr. Injektore prevodi kao svjećice, rpm okretaje kao ubrzanje i sl., što laiku još više otežava da sve lakše shvati.

Probat ću kad sjednem za računalo prenijet što sam saznao ( mislim da to bude čak večeras), jer preko mob mi je nezgodno. 

Ugl me dosta zainteresiralo i ima nekog smisla, a ovdje kod nas nisam naišao da je navedeno itko spomenuo jer imamo sve blaže zime, a niske temperature su najbitniji parametar za ovaj problem

Nastavak svega i detaljno objašnjenje u temi " motor K9K 636 problem" u rubrici "Scenic III"... Ako netko danas sutra bude čitao pa da ne misli da je ovo zadnji post...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.