Jump to content

Dizne


sante

Recommended Posts

On 25. 03. 2020. at 16:41, dizna said:

Da li znaš možda kako se kreću cijene čišćenja i svega što je potrebno napravit?

Dijagnostika tj ispitivanje dizni je 800kn, kod Ivanuša, za čišćenje ne znam..

Reparirane su oko 1000kn, opet zavisi za koji auto.. Najbolje ti je da ih nazoveš, pa ćeš vidit kaj dalje.

Link to comment
Share on other sites

Prvi glas mi je ovo da se nemogu tj da nije preporucljivo reparirat dizne.

JA sam dosad samo na jednom autu reparirao, clio 3 od poznanika mislim da 50kw motor, garancija godinu dana , kaze majstor da nema tu kaj, ide cijeli taj dio koji regulira unos goriva u cilindar, bar sam tak ja shvatio, a to mi i zvuci logicno.

1400 kn je bila takva reparirana dizna, samu defektazu nisam nista platio, kakvih 800kn. Radio sam kod lokalnog bosiste na Voltinom, cini mi se da je zatvorio radnju.

Al to nije problem, to je feature dizni na 1.5 motoru.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Brainmind said:

Kakvu gresku konstantno baca? Dizna kada crkne na tom motoru (elektronski kvar), on se ne moze ni upaliti. Bio je takav jedan slucaj u servisu, zato ti i kazem. Mehanicki kvar dizne ne znam da li je bas mogao videti preko dijagnostike, meni nije dao preko Clipa da ocitam do  kraja sve parametre dizni. Daj Boze da resis problem, ali nisam siguran da ces uspeti na taj nacin.

K9K636 ima sasvim cudno resen dovod i odvod goriva, na odvodu je pumpica (ona kojom se druka), sasvim suprotno od ostalih K9K. Takodje ima i pumpu niskog pritiska u rezervoaru, dva EGR-a i klapnu na izduvu.

Sto se tice tih dizni, meni su u jednom poznatom servisu rekli da mnogi nude njihovu reparaciju, ali upitnog kvaliteta. Necu navoditi ime servisa, nije u vasoj drzavi, pa vam nista i ne znaci, ali informacija koju sam dobio je prijateljska i istinita. Inace, taj servis je remontovao bar par hiljada dizni za K9K. Te dizne rade na piezzo efektu i slove da se ne mogu reparirati.

Sad jedno pitanje koje ce ti mozda zvucati glupo.. Da li si skoro menjao filter goriva?

 

 

Zašto bi bilo jednostavno kod mene i uvijek mora bit komplicirano... ugl sve što sam prethodno napisao pada u vodu.

Mehaničar izvadio staru diznu na prvom cilindru jer je na njoj bacalo grršku, ubacio polovnu koju sam nabavio i jebao se cijeli dan da ju kodira, nazvao me da je uspio to riješit i da auto više ne dimi ali tak tak tak tak tak zvuk i dalje prisutan, savjetovao mi da auto ostane kod njega još preko noći da se ohladi i zove me ujutro da nije dobro, opet baca grešku na istoj dizni i nemiran rad prvih par minuta, kad postigne radnu temp sve super u vožnji osim " čekičanja" koje je kostantno ostalo prisutno... 

Rekao mi je da je to sve što on može napravit trenutno i da bi bilo najbolje odvesti u ovlašteni, poznajem ga dugo i znam da se čovjek zajebavao 2 dana, ali nije uspio riješit, svjestan sam da ni nema dijagnostiku kao ovi u ovlaštenom te mu možda ni ne izacuje sve greške

Odvezao sam jutros auto u ovlašteni i čekam da mi se jave što dalje.

@Brainmind filter goriva sam promijenio prije 4 mjeseca, s njim prešao oko 5 tkm ( nikako tvoje pitanje nije glupo, očigledno je da razumiješ neke stvari)

Dal ciljaš da možda filter nije uzročnik???

Majstor mi je isto neke stvari objašnjavao za k9k 636 motor, da su jako dobri al i baš specifični, npr razvod dizni mu je kontra, znači prva dizna do akumulatora je prva dizna (dok je na većini ostalih to četvrta). S motora razvod kablova i svega kreće kao po standardu i onda se uvija i na bloku motora sve dobiješ kontra, zapravo prvi klip je četvrti, drugi treći, treći drugi i četvrti prvi.

 

Krivo sam napisao gore a ne mogu više ispravit, nije da je prva prva, nego prva je četvrta u odnosu na standard

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

@dizna

tvoj majstor je ok, skapirao je motor.. Rekoh ti, neces tako resiti problem, mislim da problem cekicanja pri delimicnom opterecenju potice od viska goriva u prelivu.

Sto se tice filtera goriva, ako nisi stavio onaj koji treba, dolazi do naduvavanja filtera goriva bas zbog drugacijeg principa rada ubrizgavanja na 636 u odnosu na 832 (mislim da nisam pogresio potonji broj) i pomenute pumpe niskog pritiska. Remenica pumpe visokog pritiska ima upola  broj zuba u odnosu na druge k9k, sto dalje implicira da se vrti duplo brze...

Filter nece biti uzrok cekicanja, cekicanje dolazi od viske goriva. Mada k9k kao i 1.6 hdi voli da cekica, cak im je to i deo zvucne kulise.

Jedini problem je nemiran rad na leru, a on ce nestati kada ambijentalne temperature predju 15 C ujutro.. Ili ga probaj parkirati u neku garazu..

Na pumpi goriva VP ima jedan filtercic, mozda da proba da ga ocisti.. Ne kazem da ce to resiti problem, ali vredi probati.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da se na svim renaultima broji prvi cilindar od mjenjaca 4 je kraj remena. Znam da je i na benzincima tako.
Za cekicanje mozda da uzme mehanicarski stetoskop? Moze biti i da je neki ventil malo dobio od lose dizne pa nebi bilo lose ni propusnost cilindara napraviti. Naravno ako ima scim.. ako nema najbolje ovlasteni kako si i napravio ili neki servis spec.

A ovo za manju remenicu na pumpi kod zupcastog nije li razlog toga da se ista nemora skidati kako bi se promjenila vodena pumpa. Inace na vt pumpi sa vecom remenicom pomice se ili alternator ili ta cijela remenica skida. Moze se plastika i nekako podvuc ali rizik da pukne jbg. Na starijim modelima zna se i desit da remen ode u stranu odn cijela pumpa ode koji mm pa struze po poklopcu jer nije u ravnini s remenicom bregaste, pa je mozda i tu malo izmjenjen dizajn.

Link to comment
Share on other sites

On 26. 03. 2020. at 22:25, hrvojexyz said:

Prvi glas mi je ovo da se nemogu tj da nije preporucljivo reparirat dizne.

JA sam dosad samo na jednom autu reparirao, clio 3 od poznanika mislim da 50kw motor, garancija godinu dana , kaze majstor da nema tu kaj, ide cijeli taj dio koji regulira unos goriva u cilindar, bar sam tak ja shvatio, a to mi i zvuci logicno.

1400 kn je bila takva reparirana dizna, samu defektazu nisam nista platio, kakvih 800kn. Radio sam kod lokalnog bosiste na Voltinom, cini mi se da je zatvorio radnju.

Al to nije problem, to je feature dizni na 1.5 motoru.

Pardon. Za Renault ne znam, govorim za Forda:D

Al ak za Megane postoje reparirane, vrijedi probat, a i jeftinije su neg nove, e sad.. Ak su financije ograničene, onda reparirane.

Link to comment
Share on other sites

On 27. 03. 2020. at 11:52, dizna said:

Zašto bi bilo jednostavno kod mene i uvijek mora bit komplicirano... ugl sve što sam prethodno napisao pada u vodu.

Mehaničar izvadio staru diznu na prvom cilindru jer je na njoj bacalo grršku, ubacio polovnu koju sam nabavio i jebao se cijeli dan da ju kodira, nazvao me da je uspio to riješit i da auto više ne dimi ali tak tak tak tak tak zvuk i dalje prisutan, savjetovao mi da auto ostane kod njega još preko noći da se ohladi i zove me ujutro da nije dobro, opet baca grešku na istoj dizni i nemiran rad prvih par minuta, kad postigne radnu temp sve super u vožnji osim " čekičanja" koje je kostantno ostalo prisutno... 

Rekao mi je da je to sve što on može napravit trenutno i da bi bilo najbolje odvesti u ovlašteni, poznajem ga dugo i znam da se čovjek zajebavao 2 dana, ali nije uspio riješit, svjestan sam da ni nema dijagnostiku kao ovi u ovlaštenom te mu možda ni ne izacuje sve greške

Odvezao sam jutros auto u ovlašteni i čekam da mi se jave što dalje.

@Brainmind filter goriva sam promijenio prije 4 mjeseca, s njim prešao oko 5 tkm ( nikako tvoje pitanje nije glupo, očigledno je da razumiješ neke stvari)

Dal ciljaš da možda filter nije uzročnik???

Majstor mi je isto neke stvari objašnjavao za k9k 636 motor, da su jako dobri al i baš specifični, npr razvod dizni mu je kontra, znači prva dizna do akumulatora je prva dizna (dok je na većini ostalih to četvrta). S motora razvod kablova i svega kreće kao po standardu i onda se uvija i na bloku motora sve dobiješ kontra, zapravo prvi klip je četvrti, drugi treći, treći drugi i četvrti prvi.

 

Krivo sam napisao gore a ne mogu više ispravit, nije da je prva prva, nego prva je četvrta u odnosu na standard

Evo da vam javim na koji način je sve riješeno, nakon ubacivanja polovne dizne na prvom cilindru, pa potom u ovlašteno stavio novu na četvrti (isto im bacalo grešku) motor je i dalje čekićao i trokirao i onda sam popizdio i otišao kod Purića u Samobor (trebao sam tako odmah napravit i uštedio bih značajnu svotu novca). Tamo su mi dečki stavili 3 nove dizne (a četvrtu sam imao novu koja je ubačena u ovlaštenom) i sve radi besprijekorno. Kod Purića su mi rekli da kad ode jedna nema ubacivanja pojedinačno dizni, nego treba sve mijenjati, zbog toga jer kad staviš jednu novu a ostale budu stare dolazi do velikog odstupanja u uštrcavanju goriva i  preostale dizne vrlo brzo riknu(kroz nekoliko dana). Najveći problem je u elektroničkom sklopu koji se nalazi na vrhu i kad se on pojebe gotovo je.

I još jedna informacija, ove dizne se NE MOGU reparirati niti čistiti upravo zbog tog elektroničkog sklopa, jer kad se otvori izgubi kod nepovratno i možeš je baciti...

Motor je sad neprepoznatljiv, tih, uglađen, ona turbo rupa kako ju nazivamo se svela na minimum, puno živahnije i brže povlači, troši mi po Zagrebu trenutno 5.5 litara (do sad sam prešao oko 150 km isključivo gradske vožnje sa paljenjem rano ujutro i relacijama manjim od 10 km). Što mi je nevjerojatno jer prije mi bord nikad u gradskoj nije pokazivao ispod 7 litara. A kad sam bio na otvorenoj cesti lagane vožnje potrošnja je bila kao sad u Zagrebu.

Ugl sve skupa na kraju jako skup servis (jedna dizna s kojekakvim rabatima i popustima 2100 kn) al što ću, valjda sam sad miran bar 100 tkm.

I tko ne čita sve postove i nije u temi moj je Scenic 3, a ne Megan kako glasi u naslovu, nadovezao sam se naknadno na temu da ne otvaram novu

Edited by dizna
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, BorisL said:

emoji122.png

Koliko je ta zanimacija na kraju izašla?

Oko 1500 eura... s tim da bih prošao oko 200 eura jeftinije da sam otišao odmah bošisti, odnosno da sam od nekog odmah dobio ovu informaciju da ne pomaže pojedinačno ubacivanje dizni, a ne se jebavao oko majstora skoro 15 dana.

 

17 minutes ago, Display said:

Koliko je km presao scenic?

Malo manje od 195 000....

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, BorisL said:

Uh... nije mala lova...

Malo sam sad bacio racunicu, nije soma i pol baš, al je između 1350 i 1400 eura da budem precizniji...

Link to comment
Share on other sites

To ti je samo Purić rekao da kad jedna dizna rikne, da treba sve 4 mjenjat ? How convinient za njih.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ako je uzrok zaprljanje, da ako jedna rikne nisu ni ostale daleko. Teeba se upitat zasto su se zastopale i stanje rezervara. Samo malo netipicno ti motori odvrte velike km bez ikakve intervencije na injektorima.

Link to comment
Share on other sites

Nedavno megane 3 110 ks, jednu diznu zamijenio, kodirao, vozi miško. Auto u trenutku zamjene dizne prešao 340 tkm. Sad je na preko 360 tkm, radi bez problema. Tvornički reparirana dizna ugrađena na cilindru br. 4, original vraćen uz kauciju od 50€. Inače 4 nove dizne se nađu ispod 800€. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hrvojexyz said:

To ti je samo Purić rekao da kad jedna dizna rikne, da treba sve 4 mjenjat ? How convinient za njih.

Nije samo on nego sam zvao i Lašića i isto je rekao, u detalj kao i Purić i trećeg na Bukovačkoj cesti mislim (ne mogu se sad sjetit kako se zove). Neznam zašto sad takvi kometari za nekoga?!?! Pa a nisam ni ja budala da izvalim tolike novce a da prije nisam od iste profesije potrazio par mišljenja... otišao sam na kraju kod Purića jer me on jedini htio primit isti dan, kod Lašića je sad način poslovanja da auto nakon zaprimanja i dezinfekcije mora odstajati kod njih 3 dana što mi nije odgovaralo. Ako te zanima cijene su im približno iste

32 minutes ago, direstraits said:

Nedavno megane 3 110 ks, jednu diznu zamijenio, kodirao, vozi miško. Auto u trenutku zamjene dizne prešao 340 tkm. Sad je na preko 360 tkm, radi bez problema. Tvornički reparirana dizna ugrađena na cilindru br. 4, original vraćen uz kauciju od 50€. Inače 4 nove dizne se nađu ispod 800€. 

Jednu bitnu stvar nisi napisao, koji motor ima u sebi, ako je prije 2012 godine dizne se mogu reparirati, poslije 2012 NE. To su mi i Lašić i Purić rekli... 

50 minutes ago, Lowlife said:

Ako je uzrok zaprljanje, da ako jedna rikne nisu ni ostale daleko. Teeba se upitat zasto su se zastopale i stanje rezervara. Samo malo netipicno ti motori odvrte velike km bez ikakve intervencije na injektorima.

Ja nisam nigdje rekao da su se zaprljale, napisao sam da im se pojebe elektronički sklop i na taj način odlaze, svaka ima određeni broj uštrcavanja, i kad to istekne doviđenja, ona ne radi kako treba... razlika kad kome odu dizbe je u tome na koji način i u kojim uvjetima vozi auto, svako pokretanje ss, svako paljenje, dali ga u 100 km upališ 20 puta ili 2 puta, sve igra jako veliku ulogu...

Link to comment
Share on other sites

Znači ljudi ofrlje čitate tekst, ako sam ubacio prvo polovnu ispravnu na prvom, potom novu VDO (bivši siemens, a sada je i jedne i druge preuzeo Continental) kupljenu u tokiću na četvrtom i stavili je u ovlaštenom servisu i ne radi i dalje kako treba, pa *ebo ga ja onda i Purićeva i Lašićeva priča ima smisla... 

@direstraits je napisao kataloške brojeve dizni u temi, za originalne i tvornički reparirane, ako malo zguglate primjetit ćete da se vrlo teško nalaze ove tvornički reparirane, a ako ih i nađete da se mogu negdje naručit cijena im je ista originalnima, ako ne i veća, zar to nije čudno.

Uostalom ako mi netko ne vjeruje ili je uvjerenja da je on u pravu a ja u krivu neka si da 15 minuta vremena i nek okrene 3-4 telefona od raznoraznih bošista (svaki će mu se javit u današnje vrijeme jer nitko nema baš pretjerano posla) pa neka pita po kataloškim brojevima koji su napisani u temi što se nudi, koje su cijene i dali se mogu reparirati ili ne, a ne se nalazit pametni i prodavat pamet iz fotelje i mene pravit budalom

Započeo sam ovdje i pitao za savjete, svi ste šutili i ignorirali temu osim @Brainmind i @direstraits, a sad odjednom svi imaju nešto za reći kad je gotovo... ja sam svoje iskustvo napisao kako bih možda nekome drugom pomogao da ne hoda i natuca okolo, nikoga ne reklamiram da se razumijemo jer do ove situacije nisam niti znao gdje se Purić nalazi, a kamoli da bih ikada njegove usluge do sad koristio...

@hrvojexyz dali si ti ikada bio kod Purića? Koristio njegove usluge? Dal možeš objasnit svoj komentar koji si prethodno napisao.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Evo ja čekam pa mi se javite ako tko iskopa neku informaciju dali se dizne mogu reparirati ( naravno dizne po katalogu iz teme) i od koga je dobio tu informaciju... 

Sve što sam napisao napisao sam za dizne koje su u mom autu, a ne općenito za sve dizne, a i dijete bi skužilo da je to ogromna razlika, a da ne idemo u prošlost kad se dizne uopće nisu niti kodirale nego su se mjenjale kao svjećice, al očigledno da su neki zapeli u tim vremenima od prije 15-20 godina i pričaju i dan danas iste stvari iz tih vremena jer misle da je vrijeme stalo i ništa nije napredovalo...

Link to comment
Share on other sites

A kako znas da nije sporkica u rezervaru. Jeste isli gledat ili bar analizu filtera goriva da nije bakterija. Jel da riknu samo tako jer su predvidene da riknu to ne drzi vodu. znam dosta ljudi sa tim motorom i velikom km pa nista. Ss ili bez. Odlaze leteci, uljne pumpe, remenje i termostati, klapne auspuha i qurtzi. Al dizne rijetko.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Lowlife said:

A kako znas da nije sporkica u rezervaru. Jeste isli gledat ili bar analizu filtera goriva da nije bakterija. Jel da riknu samo tako jer su predvidene da riknu to ne drzi vodu. znam dosta ljudi sa tim motorom i velikom km pa nista. Ss ili bez isti quac. Odlaze leteci, uljne pumpe, remenje i termostati, klapne auspuha i qurtzi. Al dizne rijetko.

Pa moj je prešao blizu 200 tkm... to nije mala kilometraža i nije po meni ništa čudno da su nakon toliko kilometara otišle... nisam gledao u rezervoar dal ima smeća jer nemam para trenutno ñi za pun tank benge koliko me ovo iscjedilo.. filter sam išao provjeravat i odgovara po katalogu za auto, dal se u njemu što događa neznam... trenutno nisam u mogućnosti tražit uzročnika, ako ga uopće i pronađem, a da idem testirati stare dizne kako bih vidio protočnost i dal na sve rupe bacaju maglu ne pada mi na pamet... sve su bile crne na dnu, al s obzirom na količinu goriva koja kroz njih prolazi i ostale dizne koje sam do sad vidio ništa ove moje nisu odkakale nešto previše, podloške one bakrene su isto na svakoj malo dobile (vrlo malo)...

Ako ti što znači dok sam čekao da.mi auto bude gotov razgovarao sam uz pljugu s majstorom koji je valjda tad bio na pauzi. Rekao mi je da ju par tankova lošeg goriva ne može uništiti i nemoguće je da smeće dođe do dizne jer prolazi hrpu filtera, jer i ja sam sumnjao da me sjebalo loše gorivo al veli čovjek da su to gluposti.

Uostalom Brainmimd je također u temi napisao da se dizne ne mogu reparirat, raspitivao se jer ima isti motor kao ja, pojedinci ga odmah napali i poslije nije ništa ni pisao i ispao na kraju pametniji od mene, a s čovjekom sam se čuo preko inboxa i ima provjerene informacije u vezi toga...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dizna said:

Evo ja čekam pa mi se javite ako tko iskopa neku informaciju dali se dizne mogu reparirati ( naravno dizne po katalogu iz teme) i od koga je dobio tu informaciju... 

Sve što sam napisao napisao sam za dizne koje su u mom autu, a ne općenito za sve dizne, a i dijete bi skužilo da je to ogromna razlika, a da ne idemo u prošlost kad se dizne uopće nisu niti kodirale nego su se mjenjale kao svjećice, al očigledno da su neki zapeli u tim vremenima od prije 15-20 godina i pričaju i dan danas iste stvari iz tih vremena jer misle da je vrijeme stalo i ništa nije napredovalo...

ma te dize čim takneš s nečim kaj nije za to namijenjeno, moš se s njima nahitit u kuruzu... imao sam iskustva s dizama na prošlom auto pa znam kaj to je... kod mene je bilo uzmi sve novo i bude ok... tak je i bilo nakon još nekih sitnica koje nisu bile vezane za to..

a i to kaj veliš da ne može raparacija... može KAO... pa ispadne da ne može i naplate ti ultrazvučno čišćenje i svakojaka čuda...

pusti ti priče, složio si kola i uzivaj. 

Edited by BorisL
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa tako je, dok platiš dijagnostiku, čišćenje, reparaciju i neznam šta sve ne ispadne te skoro kao vrijednost nove dizne, a garancija nikakva...

 

Link to comment
Share on other sites

Ajme covjece kaj si se uzjeee, nisam rekao da ti lazes, niti sam cak rekao da Puric laze. Pitao sam te dali je samo on to rekao, nastavak bi bio ili si i negdje drugdje provjerio.

RAdio sam reparaciju jedne dizne na jednom dci-u, cuo sam i za druge iskustva, repariraju se dizne koje su lose/losije , sve zavisi od gazde koliko daleko je spreman ici.

Mozda je za novije nemoguce reparirati, necu to tvrditi da je il nije tak kad nisam upoznat.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.