Jump to content

Dizne


sante

Recommended Posts

Problem letecih nije sa dovodom ulja. Nego taj je motor inicijalno dizajniran za 60ak ks sto su i prve verzije imale. Sama povrsina lezaja je premalena ako je usporedis sa bilokojim motorom cak i benzinskim vidjet ces i sam golim okom da je preuska i premale povrsine. Mozes ga usporedit sa fiatovim/opel 1.3 jtd/cdti koji je dosta manje zapremnine.

Istu tu klipnjacu i lezaj oni su stavljaji na 1.5 dci 110ks 836/636/72x.. motor. Tu i nastaju problemi. Prejak moment, servisi promjene ulja 20-30k km, ekipa koja voli vozit iz podruma, hladni startovi..
Tako da na 150tkm obavezna izmjena letecih i prijelaz na uljne pumpe varijabilnog volumena. Ako se pazilo i mjenjalo ulje na 10-15k moze se odgodit na 200+ k km.

Da bi se rjesio problem letecih bilo bi potrebno izmjenit komplet dizajn bloka motora. Sto nisu napravili od negdje 2001

Link to comment
Share on other sites

Od čovjeka sa pitanjem o iritirajućim zvukovima do e-stručnjaka u konstrukcijskim rješenjima dizel motora manje zapremine u manje od 3mjeseca..  :dobroje:

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Oh.. izvini ako u mojim postovima nalazis neku neistinitu izjavu slobodno se ukljuci u raspravu argumentima

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Display said:

Ja svom necu nista mijenjati preventivno pa nek crkne 🤣

Ni ja.. 200 k km sigurno neću, ali ulje i filter svakih 15 tkm

Link to comment
Share on other sites

Jbg decki. Leteci lezajevi su 350kn original.
Nije ovo neka izmisljotina. To je preporuka renault servisa postoji i sluzbeni papir.
Ako se okrene lezaj ode radilica, probije blok motora, ode klipnjaca.. novi motor ili njuskalo u djelove. Sad jel ti 350 kn vrijedi te zajebancije.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lowlife said:

Jbg decki. Leteci lezajevi su 350kn original.
Nije ovo neka izmisljotina. To je preporuka renault servisa postoji i sluzbeni papir.
Ako se okrene lezaj ode radilica, probije blok motora, ode klipnjaca.. novi motor ili njuskalo u djelove. Sad jel ti 350 kn vrijedi te zajebancije.

Uff jel ti znaš koliko tu posla ima... Nije to ko da mjenjaš ulje....

Link to comment
Share on other sites

Ja na svom K9K 782 neću otvarati motor dok ne dohvati 500.000 km. Ako leteći ili nešto drugo crkne prije, ide pravo na otpad. 😁

A možda mu i zamijenim motor, ako mi ne bude mrsko, imam jedan K9K 782 sa 46 pređenih km. 🤓

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, macan said:

Uff jel ti znaš koliko tu posla ima... Nije to ko da mjenjaš ulje....

A koliko je to posla skinit karter I prominit letece????????? 1000kn max

Link to comment
Share on other sites

Dosta ljudi to skombinira sa izmjenom ulja. Inace za skinut karter nije neka muka. Posebno na motorima gdje 3 nosac motora je usarafljen na mjenjac a ne na karter. Tu se skida samo samo nosac poluosovine ili je dovoljno samo njegov 3 saraf skinut. Jbg ako je puno nekom dat za 2 radna sata nek si kupi romobil jel ovo nije ni skupo ni komplicirano. Drugi je par rukavica sto se to nebi trebalo radit na nijednom autu unazad zadnjih 25 god. Pa ni onim iz rusije.

Link to comment
Share on other sites

Ja na svom K9K 782 neću otvarati motor dok ne dohvati 500.000 km. Ako leteći ili nešto drugo crkne prije, ide pravo na otpad. [emoji16]
A možda mu i zamijenim motor, ako mi ne bude mrsko, imam jedan K9K 782 sa 46 pređenih km. 🤓



Haha, leteće ne planiram niti ja, ali prvi K9K 70x mi ima 250t km i tek mu je 15g, mlad je još. 500k bude valjda imao negdje oko 2035 :)
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo mene opet s mojim scenicom i sranjima na njemu.

Ugl scenic 3, 2012, 195 tkm, 1.5 dci 110

Jucer se vratio s puta od oko 250 km lagane vožnje starom cestom, potrošnja na 600 km 5.3 litara po kompu a znam da laže pola litre i na žgance računica uvijek ispadne pola litre manje...

Sretan i zadovoljan potrošnjom jučer parkiram auto u garažu i jutros kad sam ga upalio od 600 do 900 okretaja mi variralo i bio je nemiran, kao da radi na 3 klipa, kad pogledam iza a ono oblak bijelog dima, zasro sam se ko grlica i dodam malo gasa i sve se smiri i vrati u normalu, ostavio ga da radi par minuta i ugasim i upalim ponovno i sve u redu, okretaji mirni i više nije dimio.

Odem se provozat da vidim što je i normalno vuče jedino što čujem  tak tak tak tak s desne strane iz predjela motora na manjim okretajima, do nekih 1500.

Evo i videa koji sam snimio pa da čujete zvuk.

Sumnjam da je dizna u pitanju ali zašto onda sad pali bez dima i nema nikakvih trzaja ni cukanja u vožnji i ne izbacuje nikakvu grešku.

Najveće s**nje je što su trgovine autodijelovima zatvorene, majstor može pogkedat tek polovicom sljedećeg tjedna, a auto mi sad treba više nego išta za posao i dvoje malih klinaca.

Koliko je pametno tako se vozit za nužne stvari. 

Nisam htio otvarat novu temu pa sam nastavio ovdje, i dal ima tko za prodati diznu polovnu i repariranu da znam računati i kalkulirati unaprijed?

 

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Ima li start-stop sistem? Koji je kod motora i pri kojoj spoljnoj temperaturi se to javilo?

Koliko km je presao Scenic?

 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Brainmind said:

Ima li start-stop sistem? Koji je kod motora i pri kojoj spoljnoj temperaturi se to javilo?

Koliko km je presao Scenic?

 

K9K 636 je motor, ima ss, 195 tisuća prešao. To mi se dogodilo nakon što je auto stajao parkiran više od 10 sati preko noći. Ujutro je bilo oko 10-tak stupnjeva vanjske temp kad sam ga upalio i kad je zadimio ako si na to mislio.

Grijače sam stavio nove, sva 4 prije 3 mjeseca.

Jbg auto mi treba trenutno jer smo i žena i ja  radimo posao u smjenama, a djeca doma ne pitaju dal ih ima tko čuvati ili ne, javni prijevoz ukinuli i primoran sam vozit ovako.

 

Bijeli dim je bio, znači da je gorivo pa povezujem s diznom, a i majstor mi je preko telefona rekao da bi bila dizna jer ona zna radit taj zvuk tak tak tak kad se pojebe

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Daj netko info nekakav koliko bi došle nove ili polovne dizne za Scenica otprilike, gledam i nigdje ne nalazim?

Koliko su nove penezi i koliko su pouzdane reparirane. 

Iskustva forumaša koji su mjenjali samo jednu koja nije valjala, dali su nedugo potom imali problema i s drugima.

Tko ih reparira u Zagrebu?

Ako netko može i ima program da mi izvuče kataloški broj po broju šasije, pošaljem mu u PM. 

Da se bar malo pripremim i bar probam pronaći dal tko ima negdje polovnu pa da ju bar rezerviram na par dana.

Svaka info dobrodošla. 

Hvala unaprijed!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Može br. šasije. 

Reparirane rade ok. Mijenja se kad crkne. 

166006212R nova, 166006526R tvornički reparirana. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ne mogu da se repariraju. Ne gubi vreme i novac.

Pri punom gasu ne cuju se nikakvi zvuci? Te tak-tak zvuke cujes prilikom ubrzanja sa nekim delimicnim gasom? Problem se nije javio odmah po startovanju motora, vec je proslo minut - dva?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako mogu da se u tzv. ovlaštenom kupe tvornički reparirane dizne, onda ne vidim kako ne može da se reparira dizne. 

Link to comment
Share on other sites

Purić u Samoboru i Ivanuš u Zapresicu, majstori za dizne..

Moja preporuka, Ivanuš, dost ljudi ima pozitivna iskustva s njima i pristupačne tj fer cijene.

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Brainmind said:

Ne mogu da se repariraju. Ne gubi vreme i novac.

Pri punom gasu ne cuju se nikakvi zvuci? Te tak-tak zvuke cujes prilikom ubrzanja sa nekim delimicnim gasom? Problem se nije javio odmah po startovanju motora, vec je proslo minut - dva?

 

Pri punom se nije čuulo ništa, preko 1800 okretaja kao da je sve u redu, samo prilikom ubrzavanja odnosno dodavanja gasa se čuo taj zvuk...

Prvi put kad mi se dogodilo da je zadimio je bilo odmah po paljenju motora, a nakon toga svako sljedeće paljenje je bilo kako navodiš oko jedne minute ok i onda mi je počeo trokirati i dimiti, da bi se nakon dizanja tempersture na nekih 50% od radne sve stabiliziralo, dok je ovak zvuk tak tak tak prilikom ubrzavanja i vožnje konstantno prisutan.

Na kraju sam jučer dobio povratnu informaciju od majstora da konstantno baca grešku na prvoj dizni koju je izvadio i nije baš najbolje izgledala, oko onih rupica na dnu (navodno ih ima 16 vrlo sitnih) je sve bi crno i vidi se da je najvjerojatnije gorivo kapalo a nije bacalo maglicu kako bi trebalo te kao takvo nije kvalitetno ni izgaralo...

Ovim putem bi se zahvalio forumašu @direstraits koji je izdvojio svoje vrijeme i poslao mi kataloške brojeve dizni te sam u okolici Zagreba počeo tražiti iste i prije nego mi je majstor javio što je, kod jednog čovjeka iz Jaske rezervirao jednu diznu skinutu sa Mercedesa CLA na kojoj kataloški brojevi u potpunosti odgovaraju na mojima.

Danas bi majstor trebao ubacit ovu polovnu i poriktati sve, pa se nadam da će to sve radit i bit u redu.

Polovna dizna me 100 eura izašla (polovna originalna Continental) dok su nove oko 2500 kn, tako da sam imao i dosta sreće pri ovom kvaru.

Sutra ću okačit sliku stare dizne da ju vidite, a sad što dalje budem se raspitao, dali je isplativo dati sve čistiti ili iz Švabije naručiti 4 nove budem iskalkulirao...

Hvala još jednom svima na bilo kakvim savjetima jer s obzirom kakva je situacija u Zagrebu, a i cijeloj državi držim fige svima da su nam naši ljubimci u ova vremena budu ispravni (pogotovo onima koji moraju svaki dan na posao) i da ih ne moramo popravljati jer sve stoji i ne piše se dobro sljedećih mjeseci.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, zvonac said:

Purić u Samoboru i Ivanuš u Zapresicu, majstori za dizne..

Moja preporuka, Ivanuš, dost ljudi ima pozitivna iskustva s njima i pristupačne tj fer cijene.

Da li znaš možda kako se kreću cijene čišćenja i svega što je potrebno napravit?

Link to comment
Share on other sites

On 25. 03. 2020. at 13:45, dizna said:

Pri punom se nije čuulo ništa, preko 1800 okretaja kao da je sve u redu, samo prilikom ubrzavanja odnosno dodavanja gasa se čuo taj zvuk...

Prvi put kad mi se dogodilo da je zadimio je bilo odmah po paljenju motora, a nakon toga svako sljedeće paljenje je bilo kako navodiš oko jedne minute ok i onda mi je počeo trokirati i dimiti, da bi se nakon dizanja tempersture na nekih 50% od radne sve stabiliziralo, dok je ovak zvuk tak tak tak prilikom ubrzavanja i vožnje konstantno prisutan.

Na kraju sam jučer dobio povratnu informaciju od majstora da konstantno baca grešku na prvoj dizni koju je izvadio i nije baš najbolje izgledala, oko onih rupica na dnu (navodno ih ima 16 vrlo sitnih) je sve bi crno i vidi se da je najvjerojatnije gorivo kapalo a nije bacalo maglicu kako bi trebalo te kao takvo nije kvalitetno ni izgaralo...

Kakvu gresku konstantno baca? Dizna kada crkne na tom motoru (elektronski kvar), on se ne moze ni upaliti. Bio je takav jedan slucaj u servisu, zato ti i kazem. Mehanicki kvar dizne ne znam da li je bas mogao videti preko dijagnostike, meni nije dao preko Clipa da ocitam do  kraja sve parametre dizni. Daj Boze da resis problem, ali nisam siguran da ces uspeti na taj nacin.

K9K636 ima sasvim cudno resen dovod i odvod goriva, na odvodu je pumpica (ona kojom se druka), sasvim suprotno od ostalih K9K. Takodje ima i pumpu niskog pritiska u rezervoaru, dva EGR-a i klapnu na izduvu.

Sto se tice tih dizni, meni su u jednom poznatom servisu rekli da mnogi nude njihovu reparaciju, ali upitnog kvaliteta. Necu navoditi ime servisa, nije u vasoj drzavi, pa vam nista i ne znaci, ali informacija koju sam dobio je prijateljska i istinita. Inace, taj servis je remontovao bar par hiljada dizni za K9K. Te dizne rade na piezzo efektu i slove da se ne mogu reparirati.

Sad jedno pitanje koje ce ti mozda zvucati glupo.. Da li si skoro menjao filter goriva?

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.