Jump to content

Lupkanje, klepetanje pri kretanju


dizna

Recommended Posts

Znači danas sam nakon vise od jednog sata vožnje po gradu primjetio lupkanje ili klepetanje iz područja motora (vuče mi na lijevu stranu u predjelu motora) kod kretanja... znači samo prilikom kretanja se to cuje, sto agresivnije krenem intenzivniji je i zvuk... 

Zvuk se cuje samo kad je tisina u kabini, 

Neznam kako bih vam opisao zvuk al mene podsjeca na zvuk kardana kad se pokrece, ono u pocetku kad kao da zaklepece....

Nakon toga sam ga malo ganjao i nema zvuka niti u jednoj drugoj brzini, ni na manjim ni na većim okretajima, znači samo prilikom kretanja i to kod točke kretanja prilikom otpuštanja kvačila...

Zamašnjak i kvačilo zamijenio prije 3 tis km. Trenutno na 193 tis km... scenic 3, 1.5, 81 kw, 2012 god

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mata73 said:

Remenica radilice?

 

Di se ona nalazi točno i koji su simptomi? Dal je to remenica radilice zupčastog remena, jer sam prilikom izmjene kvačila i zamašnjaka mijenjao i zubčasti, natezač kanalnog i remenicu alternatora. Dali je tko mijenjao i dal zamjena sa sobom povlači izmjenu drugih dijelova? Gledam malo po netu i nemrem naci koliko dode nikako za novije aute, nalazim samo za meg 2 i senica 2...

Jebemti auto zapalit cu ga 🙁

 

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Na radilici je i mislim da samo kanalni remen ide na nju.
Unutra je guma koja popuca pa onda ona klepece.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, mata73 said:

Na radilici je i mislim da samo kanalni remen ide na nju.
Unutra je guma koja popuca pa onda ona klepece.

Pa jel moguće sad kad sam stavio novi remen da ju je uništio do kraja... dal se to inace mjenja kod izmjene zubčastog u setu ili ne, nije mi jasno zasto to majstor nije odmah rijesio kad je sve imao dolje kod izmjene zubčastog, ili nije mogao uočit dotrajalost te gume?

I ako znas dal se to klepetanje gume javlja cijelo vrijeme prilikom vožnje ili samo prilikom kretanja

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Ta remenica sama ti kosta oko 1.300kn (+- koja kuna ovisno o autu), zato ljudi ne trce da ju promjene preventivno na nekoj odredjenoj kilometrazi.

Nema puno zamjenskih i zato su skupe. Osudjen si ili na original ili na Corteco (aftermarkt).

 

Ja sam kod sebe isto kalkulirao (nisam preventivno mjenjao) i izdrzala je do nekih 270t km.

 

Link to comment
Share on other sites

Obicno se to i desi nakon promjene remena i napinjaca. Ona je vec bila ostecena a novi remen i napinjac ju razvale brzo. Jos ako je majstor bio teze ruke.
Prvo provjeri da li je ona otisla.
Obicno lupka na promjeni brzine vrtnje motora i na ubrzanju.
Cesto zamjene lupkanje s dvomasenim zamašnjakom.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ici cu ovih dana na pregled kod majstora pa cemo vidjet sto ce reci, svakako cu napisati sto je bilo...

Link to comment
Share on other sites

Sta ste se ulovili za remenicu radilice i na kojem 1.5 dci je to ikad otislo? Ako gledas auto sa strane vozaca nije sa lijeve strane kako pise u prvom postu. Moze biti bilosta od pokretnih dijelova.

Ta remenica sama ti kosta oko 1.300kn (+- koja kuna ovisno o autu), zato ljudi ne trce da ju promjene preventivno na nekoj odredjenoj kilometrazi.
Nema puno zamjenskih i zato su skupe. Osudjen si ili na original ili na Corteco (aftermarkt).
 
Ja sam kod sebe isto kalkulirao (nisam preventivno mjenjao) i izdrzala je do nekih 270t km.
 
https://m.onlinecarparts.co.uk/car-brands/spare-parts-nissan/qashqai-qashqai-2-j10-jj10/19887/12071/crankshaft-pulley.html

Kod nas se nabavi za 250-300kn gates.

Dajte ljudi odakle vam te cijene?
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites


oh još jedno gatanje u kristalnu kuglu..

Sedi ću ti gatam iz dlan majkemi će bude istina videćeš..ako ne budeš zadovoljan će da prospem pasulj pa ti gatam opet..

Opet je majstor kriv, nije vidio, teže je ruke..a ogulio ga već i još će..

Evo ja predviđam da je neki od nosača motora izvor zvukova 

 

crystal ball cmt GIF by The Ed Bassmaster Show

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Ja glasam za ti da bi motor trebalo poškropiti sa ionizirajucom vodom i ostavi ga 27.73h da se samo oporavi. I naravno jako vjerovati u samooporavak... :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Lupkanje motora.. daaa leteći ležajevi. Okrecu se . Neznam kako vec to netko nije gatao. Zablokirala uljna pumpa. Visok pritisak 8 bara..oglodana radilica.. brušenje.. motor van

 

Evo sad sam virnuo u kuglu

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites




Kod nas se nabavi za 250-300kn gates.

Dajte ljudi odakle vam te cijene?


Za Lagunu 2 je toliko. Priznajem da nisam gledao za navedeni auto. Bolje za vlasnika da je jeftinija.
Link to comment
Share on other sites






Za Lagunu 2 je toliko. Priznajem da nisam gledao za navedeni auto. Bolje za vlasnika da je jeftinija.
Igra i ulogu koji je motor u pitanju. ;)
Link to comment
Share on other sites

Ja bi pregledao i homokinetički. Lako prenese zvuk preko poluosovine, a simptomi su kao opisani. Trenutno se i moj raspada, ali ne pridajem veliku pažnju više

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Marko_Os said:

ali ne pridajem veliku pažnju više

 

Nebi ni ja da za 3dana idem po šta i ti :zubo:

  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Evo ovako, išao kod 2 meštra da provozaju i pregledaju na dizalici auto, ni jedan nije mogao utvrdit od kud dopire taj zvuk koji sam na pocetku opisao, oba su na prvu mislili da je nesto na ovjesu, al nakon pregleda na dizalici nigdje nema lufta, nista ne klapa, udara, sve sto se okom moze vidjeti i rukom opipati je u redu, niti jedan ne povezuje da navedeni zvuk dolazi iz motora, letece odmah eliminirali ALIIIII EVO SRANJA?!?!?
Nakon skidanja zaštitne plastike ispod motora malo na spoju između motora i zamašnjaka flisa ulje, najvjerojatnije iz semeringa radilice ispod zamašnjaka, ulje je sigurno iz motora a ne iz geteibe jer je crno...
Što je zanimljivo taj semering je mijenjan kad sam mjenjao zamašnjak i kvačilo jer je i tad curilo ulje (od izmjene napravio oko 2000 km)... e sad što napravit nisam pametan, majstora koji je to mijenjao znam jako dugo i nikad nikakvih problema nije bilo, i sam kaze da je vj taj jebeni semering uzrok curenja ulja i nije mu jasno kako se to dogada opet, tvrdi da ga je osobno on stavljao a ne drugi koji radi kod njega...
E sad jebemu mater dal je moguće da je semering došao s nekom greškom pa je to uzrok ili nije dobro ugrađen?!?! Kod drugog meštra na pregledu isto kaze da je vjerojatno to ali je i rekao da bi mozda bilo dobro zamijenit brtvu kartera pa da se ona eliminira ili utvrdi kao uzrok curenja, pa kad se to radi odmah riješit i leteće ležajeve kad je već sve otvoreno...
Oba su rekla da je curenje ulja zanemarivo malo i da ako nastavi ovim tempom kao do sad da od izmjene do izmjene necu ni primjetit na štangi da fali ulja (naravno na intervalu od 15 tis km)
Najvece s**nje je što ruke majstora pun ku**c više dodu nego sami semering jer treba sve raskopati da dode do njega...
Mene najviše zanima dal to flisanje ulja može zajebat dvomaseni zamašnjak i kvačilo s obzirom da su velike sile okretanja, po nekom mom mišljenju ako i dode ulje na zamašnjak kad ga zavrti trebao bi isto bacit na zvono mjenjača i ne bi trebalo doć do kvačila ili griješim?!?!?

Servis raden bez računa, majstor koji je sve mijenjao ne bježi od odgovornosti ali garantira za svoj rad i da je uzeo kvalitetan semering (navodno ima samo od 2 proizvodaca i oba su ok) i ako bude opet sve otvarao vjerujem da ćemo se nas dvojica uspjet ljudski dogovorit u vezi peneza... jer ne mogu prstom uprijeti u covjeka da je zajebao jer ga poznam od malih nogu i servisira sve aute u obitelji i nikad nikakvih problema...

E sad molio bih vas svako misljenje od ljudi koji su to radili, dal je moguće da pušta na brtvi?, dal se nekom nedugo nakon izmjene isto dogodilo? Dal sam tolike srece da je novi semering u kurcu ili je novi semering nešto drugo moglo sjebat? Što sa zamašnjakom i kvačilom u kojoj mjeri ga ulje (ako uopce dolazi do njega jer curi vrlo malo) moze sjebat jer skup je sport da se to sjebe nakon par tisuća odvoženih km? Dal moze negdje drugdje puštat ulje?

Svaki savjet i preporuku cijenim i mozda budem pametniji ako mi netko da informaciju iz prve ruke, naziv teme nema veze s ovim pa molim Admine da ne zamjere jer to lupkanje što sam opisao u početku je trenutno stavljeno na stranu dok ovo ne riješim....

@mata73 remenica radilice nije, sve vredu je s tim

Edited by dizna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

kuplung se opere ak je mastan, eventualno lamela nova. ali to je tak konstruirano da ulje iz semeringa radilice ne flisa po zamašnjaku neg se cijedi niz karter..

moguće je da novi semering ne valja, znamo da su sve danas poluproizvodi.. dovoljno da pukne feder u njemu i ne drži više ulje.. ak je puko feder, može se tak voziti još, samo slabije brtvi, ali ak je oštećena usna semeringa onda treba mijenjati.. koliko km ima auto da je semering bio prvi procurio? jer oem idu jako dugo..

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, ivan.martinko said:

kuplung se opere ak je mastan, eventualno lamela nova. ali to je tak konstruirano da ulje iz semeringa radilice ne flisa po zamašnjaku neg se cijedi niz karter..

moguće je da novi semering ne valja, znamo da su sve danas poluproizvodi.. dovoljno da pukne feder u njemu i ne drži više ulje.. ak je puko feder, može se tak voziti još, samo slabije brtvi, ali ak je oštećena usna semeringa onda treba mijenjati.. koliko km ima auto da je semering bio prvi procurio? jer oem idu jako dugo..

Piše ti u prvom postu prilikom otvaranje teme, a tip motora je K9K636, ako nekome to nešto znači. Ništa mi tvoj odgovor konkretno nije dao, kako da znam što je puklo a što nije kad nemreš do njega doć dok sve ne raskopaš...

motor je svugdje suh sa svih strana osim na tom mjestu, dal je moguće u tom slučaju da je brtva kartera ili da se s nekog drugog mjesta slijeva osim semeringa

Link to comment
Share on other sites

može biti i brtva kartera, naravno..

to neznaš dok ne skineš i ne staviš novu, onda ak opet curi, opet getriba dolje.. 

mislim da bi majstor koji je slagao trebao biti susretljiviji i ponuditi neko rješenje na obostranu korist.

a lupanje, neznam, ja ženi kažem jel čuješ kak se čuju hidro podizači kad je motor hladan, ona ne čuje ništa..

isto buraz, kangoo 2015. isti motor ali 80ks.. veli on nekaj lupka, bio kod majstora veli on to je sve normalno, ja poslušam, meni zvuči normalno, čak je tiši od mog benzinca.. tak da se neki zvukovi javljaju samo nekad i nekim ljudima..

😜

Link to comment
Share on other sites

Piše ti u prvom postu prilikom otvaranje teme, a tip motora je K9K636, ako nekome to nešto znači. Ništa mi tvoj odgovor konkretno nije dao, kako da znam što je puklo a što nije kad nemreš do njega doć dok sve ne raskopaš...
motor je svugdje suh sa svih strana osim na tom mjestu, dal je moguće u tom slučaju da je brtva kartera ili da se s nekog drugog mjesta slijeva osim semeringa
Na motoru k9k 636 je drugacija uljna pumpa nego na 836 motoru. Posto je na autu sa start stop sistemom pritisak ulja ne pada jako dugo nakon gasenja auta. A kod paljenja taj pritisak radi varijabilne pumpe ulja ode nakratko jako visoko. Posebno sad kad je malo hladnije. Ako ne curi jako ja bi pustio i nebi nista dirao. Naravno postoji uvijek i mogucnost loseg semeringa ili krive montaze. Ali inace preporuka ko mjenja letece na motorima 836 moze se staviti varijabilna uljna pumpa. Pumpe na tim motorima su lose pa dosta ljudi kod izmjene metnu i varijabilnu.. i naravno veci filter ulja od 636
  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Prilagodava se okretajima motora za razliku od obicne. Kod prvog paljenja i na nizim okrwtajima daje jaci pritisak tj veci volumen ulja. Mislim da i nema otpusni ventil pritiska sto po zimi i nekad zeza na obicnim k9k bez ss. Ista je pumpa na k4m. I stedi pola deci goriva na milijun litara ;). Ekologija isto ko i zakretna remenica alternatora. Motori sa start stop ne dijele neke dijelove sa obicnim mada na oko izgledaju isto izvana.

  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

@Lowlife hvala ti na odgovoru 👍, daj mi reci, jer vidim da se kužiš u detalje, dal je moguće da curi na brtvi kartera i da se slijeva prema dolje na isto mjesto kao i kod semeringa koji počne slinit ili je to nemoguće? majstor mi je spominjao nekakve polutke prilikom objašnjavanja u vezi brtve i kartera pa ga iskreno nisam baš razumio u potpunosti.

I još jedna stvar koju nisam spomenuo je da mi je ulje na max, mozda i milimetar do dva iznad crte max (izgleda da je majstoru izleti deci više), a s obzirom da si u postu spomenuo pritisak ulja možda je i to info koju bi netko mogao na neki način povezati s ovim

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.