Jump to content

Lupkanje, klepetanje pri kretanju


dizna

Recommended Posts

Brtva kartera je moguca ali malo vjerojatna. Rijetko procure jel je gumeno metalna brtva a dodatno se na pregibe stavlja brtvena masa. Ali ako je do njega da kroz istu rupu bi curilo ulje. Ako mislis mjenjati letece ionako se skida karter pa probaj s tim. Ali neces odatle vidjeti jel od semeringa posto je sve u ulju okolo.

Samo sa zamjenskim semerinzima je bilo dosta problema. Neznam zasto majstor nije stavio original. Nije tolika razlika.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Lowlife said:

Brtva kartera je moguca ali malo vjerojatna. Rijetko procure jel je gumeno metalna brtva a dodatno se na pregibe stavlja brtvena masa. Ali ako je do njega da kroz istu rupu bi curilo ulje. Ako mislis mjenjati letece ionako se skida karter pa probaj s tim. Ali neces odatle vidjeti jel od semeringa posto je sve u ulju okolo.

Samo sa zamjenskim semerinzima je bilo dosta problema. Neznam zasto majstor nije stavio original. Nije tolika razlika.

A neznam kaj da ti velim, rekao mi je imena dva proizvođaća ali nisam zapamtio, kao oba su dobra i ok... znam samo da me zvao dok je auto kod njega bio i rekao da slini i da novi dode oko 200 kn i da bi bilo dobro i to sad rijesit, ja reko ma samo mijenjaj sve sto mislis da treba...

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pronađen kvar u svezi čudnih zvukova, otišla guma na nosaču getribe ispod akumulatora

20200131_191814.thumb.jpg.bfb0615bdf1fcdb37fb561aef8c9210f.jpg

Kako sam napisao na pocetku da me vuče na lijevu stranu i bio sam u pravu, ugl zamijenit cu i drugi nosač mjenjača ispod auta, veli majstor "osmica" ako nekom to nešto znači, neznam bolje opisati, jer se i tamo gumica okrenula pa bude proizvodilo zvukove s vremenom ako ne riješim...

Veli meštar dobro da sam došao jer je mogla bit generalna pizdarija da je sve propalo...

Edited by dizna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vrlo cudno na tako malo km da odu oba nosaca. Vjerojatno ni onaj na strani remena nije daleko. Ustvari ovaj ispod auta "osmica" odlazi ako je sasic.

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Lowlife said:

Vrlo cudno na tako malo km da odu oba nosaca. Vjerojatno ni onaj na strani remena nije daleko. Ustvari ovaj ispod auta "osmica" odlazi ako je sasic.

Pa jel moguće da su prilikom skidanja getribe i napinjanja kad se mjenjao zamašnjak i kvačilo dobili po lampi? Ili da su već bili lošiji pa ih je to dokrajčilo?

Link to comment
Share on other sites

Vrlo cudno na tako malo km da odu oba nosaca. Vjerojatno ni onaj na strani remena nije daleko. Ustvari ovaj ispod auta "osmica" odlazi ako je sasic.
Kak malo? 198000 km nije malo za nosace. Nerjetko krepavaju na regularnoj bazi..
Link to comment
Share on other sites

Pa jel moguće da su prilikom skidanja getribe i napinjanja kad se mjenjao zamašnjak i kvačilo dobili po lampi? Ili da su već bili lošiji pa ih je to dokrajčilo?
Nema ovaj motor neki veliki moment 260nm a i taj moment ide nekako linearno. Ocu rec ne raspali ga odjednom pa da nastradaju nosaci od toga. Ali i nastrada torque nosac najcesce ne zbog momenta nego kvalitete. Kod skidanje mjenjaca ostane samo nosac koji ide preko remena pa ako se puno spusta motor da se skine mjenjac on nastrada. Ali ok nije od putra, mada mislim da su ta dva nosaca hidro. Ugl dobro da ste nasli uzrok .
Link to comment
Share on other sites

Ugl znam da moram mijenjati i nema zamjenskih, evo sad me bas zvali i nisu danas mogli naci nigdje u ZG kod ovlastenih servisa, ide narudzba i tek u utorak dolazi... 3 dana bez auta 😞

Link to comment
Share on other sites

Meni je na meg2 benzincu procurio i raspao se onaj uljni nakon 9 godina od starosti valjda.. a imao oko.100 tkm.
Reno ima lose nosace.
Na VAG 2.0 tdi su bili bez lufta nakon 7 godina i 190000 km.
Neznam zakaj renoovi krepavaju..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

Meni je na meg2 benzincu procurio i raspao se onaj uljni nakon 9 godina od starosti valjda.. a imao oko.100 tkm.
Reno ima lose nosace.
Na VAG 2.0 tdi su bili bez lufta nakon 7 godina i 190000 km.
Neznam zakaj renoovi krepavaju..

krivi zaključak,moj je original  200 tkm

Link to comment
Share on other sites

Nema da, i ja sam u ovlašteni išao i onda su oni zvali ostatak ovlastenih i nema nitko na lageru u ZG... čudio se voditelj što im ne izbacuje zamjenski niti jedan niti drugi po broju šasije.

Al kakve sam ja sreće nije mi to niš neobično...

Baš ću napisati kataloške brojeve kad mi sve slože

Link to comment
Share on other sites

Kak malo? 198000 km nije malo za nosace. Nerjetko krepavaju na regularnoj bazi..
Na meganu od 430000 km nikadnisam mijenjao taj nosac na strani getribe. Jedan desni i jednu osmicu do sada.
Aut nije imalo neki sudar pa da je tu nesto kemijano?

Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kad renault cesto mjenja dobavljace. Moze se desit da u istom modelu auta dobis 2 razlicita. Jedan dobar a drugi govno.

Probaj neki zamjenski nac.. ionak ces vjerojatno dobit posteugani renault znak u kutiji od xy prepakiraca.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

Na meganu od 430000 km nikadnisam mijenjao taj nosac na strani getribe. Jedan desni i jednu osmicu do sada.
Aut nije imalo neki sudar pa da je tu nesto kemijano?

Tapatalk
 

Gle ovaj u servisu mi je rekao da su imali par senica da su taj nosač mjenjali u garanciji i da je na jednom takoder u garanciji sve to propalo dolje s getribom i motorom, ali kao i vlasnik je bio nemaran jer uz zvukove nije na vrijeme došao u servis. 

Ja sam uvjeren da je to posljedica nedavne promjene zamašnjaka i kvačila, jer je to na toj strani... mozda je nosač bio ok do prije izmjene i izdrzao bi jos dugo, ali dovoljno da je malo oštećen prilikom tog servisa kad su skidali i stavljali nazad sve potrebno i vibracije su ga s vremenom dokrajčile... 

Jer taj čudan zvuk sam primjetio nedugo nakon tog servisa, mozda nakon 2 tjedna, a prije toga je sve bilo ok...

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 01. 02. 2020. at 8:44, dizna said:

Pronađen kvar u svezi čudnih zvukova, otišla guma na nosaču getribe ispod akumulatora

20200131_191814.thumb.jpg.bfb0615bdf1fcdb37fb561aef8c9210f.jpg

Kako sam napisao na pocetku da me vuče na lijevu stranu i bio sam u pravu, ugl zamijenit cu i drugi nosač mjenjača ispod auta, veli majstor "osmica" ako nekom to nešto znači, neznam bolje opisati, jer se i tamo gumica okrenula pa bude proizvodilo zvukove s vremenom ako ne riješim...

Veli meštar dobro da sam došao jer je mogla bit generalna pizdarija da je sve propalo...

 

On 01. 02. 2020. at 9:05, Lowlife said:

Vrlo cudno na tako malo km da odu oba nosaca. Vjerojatno ni onaj na strani remena nije daleko. Ustvari ovaj ispod auta "osmica" odlazi ako je sasic.

@Lowlife ti si prorok 😉, baš se danas vozim i čujem identičan zvuk sa desne strane. 

Dal bi to mogao bit taj nosač na strani remena?

Jbt koliko ima tih nosača motora uopće? 

Link to comment
Share on other sites

Meni je taj nosač getribe ispod akumulatora. Zamijenio sam ga preventivno nakon cca 175.000km i 13.5god :) Nije bio puknut nego je ostario i otvrdnuo. Malo tko ikada mijenja taj nosač inače.

Čini se da je šrot kvaliteta.

Možda su skužili da im taj nosač predugo traje, pa su napravili nešto po tom pitanju i malo pretjerali :D

Link to comment
Share on other sites

Kakvi su točno simptomi/zvukovi bili. Da nije to ovo što meni tuli kod kretanja? Kad je motor pod opterečenjem? I zna lupit da, pogotvo kad iz rikverca prebacim u prvu i probam krenut.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Med0 said:

Meni je taj nosač getribe ispod akumulatora. Zamijenio sam ga preventivno nakon cca 175.000km i 13.5god :) Nije bio puknut nego je ostario i otvrdnuo. Malo tko ikada mijenja taj nosač inače.

Čini se da je šrot kvaliteta.

Možda su skužili da im taj nosač predugo traje, pa su napravili nešto po tom pitanju i malo pretjerali :D

Ali zamjenio sam ga prije 3 mjeseca, taj ispod akumulatora, u ovlaštenom, i tad mi je zvuk dolazio sa lijeve strane, al sad identično čujem sa desne strane.

1 hour ago, macan said:

Kakvi su točno simptomi/zvukovi bili. Da nije to ovo što meni tuli kod kretanja? Kad je motor pod opterečenjem? I zna lupit da, pogotvo kad iz rikverca prebacim u prvu i probam krenut.

A opisao sam u početku teme, pod opterećenjem se čuje, znači kod kretanja, kao da klepeće, meni je zvuk vukao kao kad kardan krene s vrtnjom, na taj zvuk me podsjeća, kao da zaklepeće, neznam kak bi ti bolje opisao...

Link to comment
Share on other sites

Pa ne bi bilo prvi put da u ovlaštenome nešto krivo zamijene :)

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Alen said:

Pa ne bi bilo prvi put da u ovlaštenome nešto krivo zamijene :)

 

A gke ako je taj ispod akumulatora otišao opet imam garanciju još na to, ali sumnjam da su nešto krivo zamjenili jer su simptomi nestali, a i vidi se na slici koju sam stavio tu da je guma pukla cijelom dužinom.

 

Gdje se taj s desne strane nalazi kod remenja? Jel ga mogu okom vidjeti? Jer mislim da sad tog čujem

Link to comment
Share on other sites

Vidiš ga čim haubu otvoriš, ne možeš fulati. 15 cm sjeverno od rupe di utačeš tekućinu za pranje stakla.

 

Link to comment
Share on other sites

@macan evo i ovdje opisuju iste simptome, ako je i kod tebe tako onda znaš što je...

https://autoportal.hr/servis/ovo-su-problemi-slavnog-renaultovog-1-5-dci/

1 hour ago, Alen said:

Vidiš ga čim haubu otvoriš, ne možeš fulati. 15 cm sjeverno od rupe di utačeš tekućinu za pranje stakla.

 

Baš ću danas popodne pogledati, hvala na info 👍

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.