Jump to content

Clio 2 ne pali


Miro

Recommended Posts

Dobra večer. Samo da javim da je Cliu promijenjen i stavljen novi senzor radilice. Prvi puta je senzor samo očišćen i to je funkcioniralo nekoliko tjedana pa se vratilo na staro, a sada je senzor zamijenjen. Auto je kod mene doma. Hvala svima na pomoći. Nadam se da će auto sada biti ok. Lijep pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Laci u sridu pogodio sve...

Link to comment
Share on other sites

Dobro jutro. Samo da javim da usprkos tome što je promijenjen senzor radilice, auto i dalje totalno različito pali. Npr. jučer upalio kao mina, sada ujutro nije htio upaliti iz prve, vergla i vergla. Iz druge je upalio normalno. Morat ću ga otpeljati nekom drugom majstoru da to detaljno prouči. S tim da mi sada slijedi i zamjena zupčastog remena i ostalog što ide uz to.

Edited by jurica.gregurovic
Link to comment
Share on other sites

I počiatiti dio zamašnjaka gdje senzor očitava. Vec sam ranije napomenuo ali je prošlo ispod radara.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, jurica.gregurovic said:

Dobro jutro. Samo da javim da usprkos tome što je promijenjen senzor radilice, auto i dalje totalno različito pali. Npr. jučer upalio kao mina, sada ujutro nije htio upaliti iz prve, vergla i vergla. Iz druge je upalio normalno. Morat ću ga otpeljati nekom drugom majstoru da to detaljno prouči. S tim da mi sada slijedi i zamjena zupčastog remena i ostalog što ide uz to.

Najvjerojatnije je ušla vlaga u konektor od kabela koji ide na senzor. To se lako vidi i teško očisti.

Možda je konektor dobar, a netko je oštetio stopice u konektoru ako je vukao za žice npr. kad je odspajao.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dobra večer. Danas išao upaliti Clia, kada čujem da radi kao traktor. Paljenje dobro, ljetos promijenjen zupčasti. Do sad sve radilo dobro. Ima tko kakvu ideju što bi moglo biti? I da, desno od motora malo dimi. I da, sretna Nova godina svima i hvala na pomoći. Evo videi: https://photos.app.goo.gl/ydKPsLUKxgnWCdvi6

Edited by jurica.gregurovic
Link to comment
Share on other sites

U redu. Poslao sam i videe mehaničaru pa će i on pogledati. Nadam se da nije ozbiljniji kvar. Sad malo čitam po drugim forumima. Da, dosta ih je imalo sličan problem pa su ustanovili da su bile svjećice ili neispravni kablovi od svjećica. Javim drugi tjedan kad ustanovimo što je problem.

Edited by jurica.gregurovic
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima,

da malo dignem temu jer imam slican problem od proslog tjedna. Auto ponekada ne zeli upaliti, znaci totalno random kada dam prvi kontakt sve lampice se pogase, ali ona glavna crvena ostane svijetiliti i kada se okrene u poziciju za paljenje nula bodova, mrtvo, ne veregla, nista...

Par puta to ponovim i obicno se lampica ugasi nakon 3-4 puta.. nekad i odmah i auto normalno upali... takodjer sam primjetio da mi tijekom voznje broj okretaja motora na pokazivacu padne na 0, znaci ne radi pokazivac okretaja i onda random nakon par minuta opet proradi, pa opet padne na 0 itd... sve mi izgleda da je ovo dvoje povezano. Da li bi mogao biti taj senzor radilice kojeg treba ocistiit ili je do elektronike? S cim prvo da krenem?

Link to comment
Share on other sites

Probaj s drugim kljucem,ista stvar se i meni dogadala samo kod mene bi crvena lampica brzo blinkala kad bi dao kontakt i nebi htio upaliti ..onda bi par puta davao kontakt dok nebi ulovio..probaj i istovremeno stisnuti i drzati tipku za zakljucavanje na kljucu i okrenuti na kontakt..

Link to comment
Share on other sites

Ovo s padanjem obrtaja na nulu bi moglo upućivati na senzor radilice. Ovo drugo, okretanje ključa bez reakcije može biti povezano s ključem i/ili senzorom radilice. Ako se isto ponaša s drugim ključem - znamo krivca. Ja bih prvo otišao na dijagnostiku i suzio krug sumnjivaca.

Link to comment
Share on other sites

Probat cu drugi kljuc, ali mislim da bi moglo biti do senzora, jer kada izvadim bateriju iz kljuca onda lampica blinka, a dok je baterija unutra lampica samo svijetli i ne gasi se.. znaci kod kljuca je ocitan.

Link to comment
Share on other sites

Kum imao slucan slucaj na  cliu 2 dci, starije godiste, dosta stajao auto ovak na travi, isto mu se random auto gasio u voznji relativno rijetko doduse, il nije htio upaliti nikako neko vrijeme, samo bi verglao.

Kablovi su bili u problemu, promjenio je i odonda je to bilo ok.

Napominjem da kad bi auto upalio radio je normalno, mislim motor bi radio na sva 4 cilindra , ako radi lose trese gasi se, to bi ukazivalo na druge stvari.

Link to comment
Share on other sites

Meni kada se ugasi crvena lampica, pali na prvu, sve normalno radi.. samo je taj problem prilikom paljenja, kao da se neka blokada upali.. i najgore je sto se problem random javlja.. tipa 3 puta normalno upali i onda 4. put ga ne mozes upalit. Probat cu kod majstora vidjet ako ima nekih kodova na dijagnostici i probat ocistit taj senzor, pa valjda ce pomoci.

Link to comment
Share on other sites

Možda je senzor loš. Moj stari senzor je bio čist k'o suza pa svakih 4-5-6 puta ne bi normalno upalio. Zamijenio sam ga kad je auto bio 5 godina star i od onda radi k'o zmaj uz čišćenje svakih godinu-dvije. Auto sad ima 16 godina.

Link to comment
Share on other sites

Meni je nekada davno na Cliu probleme pravio relej pumpe goriva u kombinaciji sa senzorom radilice ali da mi sad prisloniš pištolj na čelo ne bih znao je li uopće verglao ili nije. Isto tako 4-5 puta neće onda mjesec dana pali kao mina. Majstor električar detektirao kvar za 5 minuta.

Link to comment
Share on other sites

On 30. 12. 2021. at 19:02, jurica.gregurovic said:

Dobra večer. Danas išao upaliti Clia, kada čujem da radi kao traktor. Paljenje dobro, ljetos promijenjen zupčasti. Do sad sve radilo dobro. Ima tko kakvu ideju što bi moglo biti? I da, desno od motora malo dimi. I da, sretna Nova godina svima i hvala na pomoći. Evo videi: https://photos.app.goo.gl/ydKPsLUKxgnWCdvi6

Dobra večer. Samo da javim da sam danas išao kod automehaničara i dvije-tri minute prije nego što sam došao do njega, oni neuobičajeni zvukovi su nestali, tako da mehaničar nije ništa mogao čuti. Na primjeru videa, rekao je da to ne bi bio problem sa svjećicama ili bobinama, nego da je ovdje riječ o podizačima ventila. Ukoliko bi se to ponavljalo, trebalo bi to reparirati, a to bi bio veoma skupi popravak. Inače, auto nisam palio nekoliko dana, stoji vani pa je i možda to bilo do toga. Ne znam. Dosta sam ga danas provozao i nije bilo problema. Vidjet ćemo što i kako dalje. Uglavnom, ako netko zna za nekakav mali autić za otići od točke a do točke b, javite. Ja sam takav tražio i na preporuku frenda kojem je auto super radio, kupio sam auto. Riječ je inače o specifičnom Cliu jer ga je jedan automehaničar sebi prilagodio-od same unutrašnjosti vozila do vanjskog izgleda. On izgleda atraktivno, no stalno dolazi do nekavih sitnih “mušica”. Istinu govoreći, ne treba očekivati čuda od auta koji je 2000. godište, no stalni nekavi sitni popravci. Sva sreća pa nije skupo održavanje, odnosno dijelovi nisu toliko skupi i dostupni su.

Da ne duljim, evo i slikica autića pa da vidite kako izgleda: https://photos.app.goo.gl/eRegHnDUYpm4qVW36

Pozrdrav svima.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa clio 1.2 8v d7f a i 1.2 16v d4f imaju podesavanje ventila rucno sa špijunima ili mjernim listicima. Old school i podesava se svakih 100.000km i prije. Nema tu nista pametnog, odradi to svaki mehanicar za sat vremena.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Lowlife said:

Pa clio 1.2 8v d7f a i 1.2 16v d4f imaju podesavanje ventila rucno sa špijunima ili mjernim listicima. Old school i podesava se svakih 100.000km i prije. Nema tu nista pametnog, odradi to svaki mehanicar za sat vremena.

I ja sam mislio da je to Clio 1.2, kako i piše u prometnoj. No, unutra je 1.4 16v motor. To sam tek saznao kad sam išao mijenjat zupčasti remen. Kao što rekoh, taj je auto u potpunosti “modificiran”.

Link to comment
Share on other sites

Jako fino ti izgleda auto. Kakva su to sjedala? 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, moril said:

Jako fino ti izgleda auto. Kakva su to sjedala? 

To je sve došlo s autom. Neka sportska su u pitanju (školjka). Mislim da bi bilo dobro da ako netko ima pitanja koja nisu povezana s ovom temom, neka se javi u inbox, čisto da ne spamamo.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.