Jump to content

Polugeneralka/generalka motor clio 197


Zrmi RS

Recommended Posts

Ovo me zanima cisto informativno i kad bi se trebalo radit te sto mjenjat. Primjetio sam da mi zna popit ulja kad ga tjeram auto putem, no nista sad specijalno. Navodno vole malo vise popit kad ga se tjera. Dolio sam tak manje od pola litre na cca 600km voznje. E sad radi on ko sat, nista ne dimi i to ali ako je netko radio zanima me sto se tu sve mjenja i koliko kostaju dijelovi ako se ide na oem? Te ruke koliko kostaju. Ako je netko to radio a sigurno vjerujem da je. Posto namjeravam zadrzat auto. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako normalno ne trosi ulje nemas sto dirati. Iskreno kada sam preslagivao focusa, zapekla karika na trecem cilindru oko 7000kn sam platio. E sada kompletna genralka, gdje bi isli i novi klipovi i sve racunaj duplo, i jos malo dodaj jel je "Sport" motor. Ja to nista ne bi dirao dok stvarno ne pocne previse ulja trositi + drugi problemi.

Link to comment
Share on other sites

@Domba
Pola litre na 600km je lokanje ulja. To ti je na interval od 10.000km za izmjenu ulja nadolivenih skoro 10l ulja. Nije problem ako tih 10kkm napravis u 2-3 godine.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Lowlife ja kako sam skuzio autora teme, toliko mu je popio ako ga je stiskao.

Ja sam imo slicnu situaciju na Corsi C, s famoznim 1.2 motorom (lanac, potrosnja ulja). Autoput Zg-Osijek popije mi pola litre ulja. Jednostavno auto nije volio da ga se vrti duze vrijeme, a ja sam jednostavno htio stici na cilj.

U cistoj voznji po Zg, trebao sam malo nadoliti ulja svakih mjesec dva.

Moj glas bi bio, teraj to tako dalje.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam da li je potrebno, ali svakako je dobro da se za takve stvari blagovremeno priprema, informise, pa da se tom prilikom i kupe dobri, kvalitetni delovi, pa mozda cak i neki upgrade da se napravi tom prilikom...

Link to comment
Share on other sites

Cijenom vidim blizu 15000kn. A oko 20000kn bio tvornicki reparirani motor. 

Link to comment
Share on other sites

Sad vidim cijene u Renaultu ajme osle gore. Nekih 45000kn je reparirani a 69000kn novi motor. Ma nema sanse da dolijem toliko ulja u 10000km, no bila mi je curila beta kartera pa je tu slinio, no to sam rijesio. Zna popit autocestom to nesporim. Nije ds mi pokaze da fali, nego ga ja drzim uvijek na max mjernoj sipci. Motul koristim kao ulje 5w40. Ma ovako jednom kad bude vrijeme onda mozda razmislim o toj opciji. Zanimalo me koliko doodju oem dijelovi i da se posao odradi kak spada tko je to radio na svom. 

Link to comment
Share on other sites

Ako curi, onda je to drugi par rukava, to znači da ne troši ulje!

Uvijek možeš probati sa 5w50, možda će ga manje trošiti...

Link to comment
Share on other sites

Sami Bandići ovdje, ne daju odgovor na pitanje nego tupe svoje 😛. Najbolje ti je kontaktirat Renault dilera i pitat cijene dijelova, mada oni navodno nemaju ništa sa vozilima starijim od 10 godina. Vjerojatno je sa OEM dijelovima neisplativo jer računaju da je bolje prodat novi auto nego slagati stari. Uostalom, pitaj Beliniće.

Link to comment
Share on other sites

@Zrmi RS

Jel moguce nac u hr majstora koji to zna odradit s garancijom to je vece pitanje. Mozda da pogledas koji temu tu na forumu.

Za prvu ruku promjena proizvodaca ulja, mozda neki cistac motora, aditiv.. nekima to skroz pomogne. Ako je stvar kad ga vrtis u visoke okretaje ne zamaraj se. Kupi si karnister za nadoljevanje i prst u uho. Svaki 2 tank na benzinskoj malo provjeris.

Link to comment
Share on other sites

Za 10000 kn slozim da radi opet godinama sa kvalitetnim zamjenskim dijelovima (nema potrebe original(bacanje novaca)). 

Karike, leteći, glavni, remenje, pumpa vode, vvt remenica, strojna obrada (kaj treba), filteri, svijećice, tekućine itd. 

1 minute ago, cardak said:

Za 10000 kn slozim da radi opet godinama sa kvalitetnim zamjenskim dijelovima (nema potrebe original(bacanje novaca)). 

Karike, leteći, glavni, remenje, pumpa vode, vvt remenica, strojna obrada (kaj treba), filteri, svijećice, tekućine itd. 

Brtvila sva, termostat, sjedišta ventila, brušenje ventila, vodilice 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Znaci ventili se nediraju tj ne mjenjaju? Nije to tako ni puno ako je cijena 10000kn. Mozes mozda objasnit usljed cega dolazi do tog papanja ulja tjbgdje lezi glavni problem?

Predpostavljam ako se motor razeti da je cijena debelo veca?

Link to comment
Share on other sites

Najveći problem trosenja ulja su gumice ventila i karike

Ventili se bruse jako malo, jer su originalni puno bolji od zamjenskih(  iz jednig komada su, dok su zamkenski spajani) 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, cardak said:

Najveći problem trosenja ulja su gumice ventila i karike

Ventili se bruse jako malo, jer su originalni puno bolji od zamjenskih(  iz jednig komada su, dok su zamkenski spajani) 

A tipa koja je razlika u cijeni ventila originalnih i zamjenskih?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo cca 3dcl na 1000km s time da je bilo autoput ganjanje. 

Link to comment
Share on other sites

Ma sve je to dobro, pretpostavljam. Ja sam SB-ZD 130 km/h, i ostatak starom cestom do Makarske. Tamo bili na rivijeri 10 dana, nešto malo se vozili. I povratak ST-SB 150 km/h. Ravno litru ulja popio.

Link to comment
Share on other sites

Evo cca 3dcl na 1000km s time da je bilo autoput ganjanje. 
Po toj računici bi ja za ovaj naš put morao nositi 2L ulja u gepeku. [emoji23]
Nznm, meni je to puno, sve i da si ga vozio sa nogom u podu skroz od mora

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3dcl na 1000km, znači otprilike 3l na 10000km, vjerujem da su ti servisi toliko... ja ne bi tražio odmah probleme u motoru, moguće da je i do ulja, probati sa drugim proizvođačem.

Link to comment
Share on other sites

Po toj računici bi ja za ovaj naš put morao nositi 2L ulja u gepeku. [emoji23]
Nznm, meni je to puno, sve i da si ga vozio sa nogom u podu skroz od mora

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk

Nemoj sad pretjerivati, tvoj je nov auto.

Za moj pojam 0,3L na 1000km je sasvim OK, pogotovo ako je bilo autoputa. Jednom kad rastepes motor, Bog Isus ga vise nece sloziti da radi kako treba.
Link to comment
Share on other sites

Sorry, ali ni u Peugeota sa 420k km na satu ne dosipam ni deci, a 70% vožnji vuče prikolicu sa materijalom. Interval mi je 10k

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

puno je 3 deci na soma kilometara..pogotovo ako nije bilo takve potrošnje na manjoj kilometraži

Link to comment
Share on other sites

Po meni to ok.. mislim nije ok, ali nije još vrijeme za dirati. Može to još dosta proći. Ako normalno radi, normalno ide voziti dalje. Malo više pripaziti na ulje prije i poslije ganjanja i dobro. Ipak je to 200k ili tu negdje i to ne lake vožnje.

I dobro pogledati sa li negdje ne kaplje ulje :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.