Jump to content

Polugeneralka/generalka motor clio 197


Zrmi RS

Recommended Posts

lako si bacis racunicu, koliko para na ulje trosis, i koliko km jos mislis drzati auto, jednostavna matematika

 

na tolikoj potrosnji ulja pitanje je vremena kad ce se rasipati katalizator ili minimalno upaliti gresku motora

Edited by robyakarider
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, vip3141 said:

Nemoj sad pretjerivati, tvoj je nov auto.

Za moj pojam 0,3L na 1000km je sasvim OK, pogotovo ako je bilo autoputa. Jednom kad rastepes motor, Bog Isus ga vise nece sloziti da radi kako treba.

Ajd pretjerujes. Pa imate valjda ljudi koji to znaju. Nije to 6.3 motor. Govori se kao da je space shatl

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Krule said:

koje ulje i gradaciju sipaš u motor?

Motul Xcess 5w40. Mislim da cu kad skupim lovu dat to Cardaku da mi napravi jer zadrzavam auto i nemogu za njega dobit novce koje zelim. A ostalo je sve zaista ok.

Vjerujem da je covjek slozio vec tih motora i bitno mi je samo da se ne razleti kad se napravi ibda su dijelovi dobri a ne smece. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Zrmi RS said:

Motul Xcess 5w40. Mislim da cu kad skupim lovu dat to Cardaku da mi napravi jer zadrzavam auto i nemogu za njega dobit novce koje zelim. A ostalo je sve zaista ok.

Vjerujem da je covjek slozio vec tih motora i bitno mi je samo da se ne razleti kad se napravi ibda su dijelovi dobri a ne smece. 

Ti necitas... Na tom motoru promini gumice ventila i prstenove i miran si nema vise potrosnje ulja.. Jer uljne karike zapeku-potrose se tako su npravljeni ti visokoturazni 16V motori... Minja to na svom F4R na 220000 tisuca tada bi popija do 5dcl na 1000km autoputa... Sad je na 320000tkm potrosnja je na 10000tkm od max do min na sipci i to tek pocme trosit nakon cca 7500tkm..Kad se ulje vec razbije-istrosi... 

Link to comment
Share on other sites

kvalitetno ulje! Ali da, vrlo vjerojatno su karike dobile, odnosno spremne za izmjenu

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Krule said:

kvalitetno ulje! Ali da, vrlo vjerojatno su karike dobile, odnosno spremne za izmjenu

Koje spadaju u dobre koje u top?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Bogami kod izmjene kvacila poplava dolje na karteru. Iako sam to vec 2xradio, napravljeno je i treci put. Plus semering radilice je pisao malo. Sad cu testirat jer sam na kongresu u Porecu. Taman cu preci oko 1000km. Ovo sam radio u ovlastenom za razliku od fus majstorluka okolo. Moram ih pohvalit. Iako mi kazu da im je na svakom cliu 3 procurilo i curit ce opet. Ja to nisam mogao gledat jbga. Vidjet cemo sad. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Koje ulje bi smio stavit gušće da ga malo manje troši a da je isto sintetičko za taj motor? Jel se ide onda na 10w40 ili ?

Link to comment
Share on other sites

Moje razmišljanje je da bi onda morao povećati gornju gradaciju, ne donju. Ako vozis 5w40, onda ulje na radnoj temperaturi motora ima gradaciju 40, a dok je motor hladan ima 5. Dakle gledaš 5w50...

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Načelno se slažem da je glavna potrošnja ulja na gumicama ventila i karikama iliti kako se kaže klipnim prstenovima . 

No stvar nije tako jednostavna jer karike kad se idu mjenjat najprije kad se rastavi slijedi defektaža i pregled djelova .  Dakle mora se pod obavezno dobro pogledat kanale u klipu gdje ulaze karike , zatim cilindre jesu li prošireni i  loši cilindri , naravno leteće ležajeve se mjena uglavnom i tek ako su sve stvari u mjeri onda se može mjenjat karike i radit glavu motora . Ako su prošireni kanali u koje ulaze karike stvar pada u vodu i treba ići na drugu soluciju  jer posao neće trajat . Logično da se i glava mora napravit kako treba , dakle rastavit pregledat ventile , ako su u redu očistit ih od gareži i prešlajfat pastom te sve složit nakon što dođe a što nije loše ali ni obavezno sa poravnavanja odnosno brušenja . Naravno zamjena gumica i ostalo slaganje se podrazumjeva.

Dakle posao treba obavit kod čovjeka koji jako dobro zna što radi  a i neke stvari unaprijed dogovorit da posle ne bi bilo nesporazuma . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Koje ulje bi smio stavit gušće da ga malo manje troši a da je isto sintetičko za taj motor? Jel se ide onda na 10w40 ili ?
10W-50 ili 10W-60 , ali ne "racing" program

Sent from my DUB-LX1 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, hans said:

10W-50 ili 10W-60 , ali ne "racing" program

Sent from my DUB-LX1 using Tapatalk
 

Ukoliko je motor istrošen , ili da kažemo sa lošim sklopom klipa i cilindra i sa starim gumicama ventila  nećeš puno postić što god stavio . Možda nešto ali . Opet ponavljam ako je stvarno to da su potrošene karike i drugo tada to vrijedi . 

Naprimjer ja u svog golfa i šogor u isto takvu oktaviju nikad ama baš nikad nismo dosuli ni dec ulja od zamjene do zamjene ili jedne godine kako god . sipam bez gledanja 4 litreno pakovanje i uvjek na hladno mjerim . Spusti se najviše na šipki 2 mm i uvjek dođe samo do sredine oznake. Doduše ne ganjam auto divljački a i ne vozim po autocesti više od 5%. Kako sada stvari stoje još mu je kraj daleko .

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, trapavi said:

Načelno se slažem da je glavna potrošnja ulja na gumicama ventila i karikama iliti kako se kaže klipnim prstenovima . 

No stvar nije tako jednostavna jer karike kad se idu mjenjat najprije kad se rastavi slijedi defektaža i pregled djelova .  Dakle mora se pod obavezno dobro pogledat kanale u klipu gdje ulaze karike , zatim cilindre jesu li prošireni i  loši cilindri , naravno leteće ležajeve se mjena uglavnom i tek ako su sve stvari u mjeri onda se može mjenjat karike i radit glavu motora . Ako su prošireni kanali u koje ulaze karike stvar pada u vodu i treba ići na drugu soluciju  jer posao neće trajat . Logično da se i glava mora napravit kako treba , dakle rastavit pregledat ventile , ako su u redu očistit ih od gareži i prešlajfat pastom te sve složit nakon što dođe a što nije loše ali ni obavezno sa poravnavanja odnosno brušenja . Naravno zamjena gumica i ostalo slaganje se podrazumjeva.

Dakle posao treba obavit kod čovjeka koji jako dobro zna što radi  a i neke stvari unaprijed dogovorit da posle ne bi bilo nesporazuma . 

Mislim da to sve @cardakzna i da je slozio more takvih auta. Icu cu njemu  samo mi je to jos financijski malo nedostizno. Ali kod njega cu ici sigurno.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Zrmi RS said:

Mislim da to sve @cardakzna i da je slozio more takvih auta. Icu cu njemu  samo mi je to jos financijski malo nedostizno. Ali kod njega cu ici sigurno.

Uopće to niti sumnjam niti dovodim u pitanje . Ko god se sa tim poslom bavi naravno da mora znat svoj posao .

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Zrmi RS said:

https://xado.hr/Trgovina/Proizvod/72

Sta kazete na ovo ulje?

@Zrmi RSkoliko je taj motor u tebe ima minimum 10g ako nije i više? Pa sto te j**e ulje sad... Nije ti motor ubilo ulje nego godine znaci gumice ventila ostarile skorile-stvrdnule se... Karike su inace tanke bas da trosi ulje... Da ga vrag neodnese u okretajima... Standard za F4R.. Neznam cjene danas ali Leteci gumice ventila i nove karike u Bih ovlasteni servis je bilo manje od 500km-ova cca 3500tkn...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dado_sk said:

Jel dimi auto? 

Ne. Osim kad je hladan

2 hours ago, macak said:

@Zrmi RSkoliko je taj motor u tebe ima minimum 10g ako nije i više? Pa sto te j**e ulje sad... Nije ti motor ubilo ulje nego godine znaci gumice ventila ostarile skorile-stvrdnule se... Karike su inace tanke bas da trosi ulje... Da ga vrag neodnese u okretajima... Standard za F4R.. Neznam cjene danas ali Leteci gumice ventila i nove karike u Bih ovlasteni servis je bilo manje od 500km-ova cca 3500tkn...

To nerade u ovlastenom a pogotovo ne za tu cijenu. Auto ce ici cardaku kad skupim novce jbga uvijek  nesto a sam je rekao cijenu i necu radit motor a da se nemjenja sve sto je i napisao u postu gore. A to sigurno ne kosta 3500kn. A ovako bar da probam s guscim uljem da ga manje trosi. Ok dijelom curi i na karteru. Ja ga ne silim. I uvijek je na max. A leteci su promjenjeni kao i pumpa ulja kona je bila pregledana i reparirana kad sam letece mjenjao s novim sarafima. A karter stalno slini.

Link to comment
Share on other sites

Trebalo bi glavu urediti. Očito ulje ulazi kroz gumiice u prostor za sagorijevanje. To bude kad stoji i upališ ga onda i tad to sagori. Sad,uređenje glave ide ionako kod polugeneralke. Da li riskirati pa samo to napraviti ili kad već otvaraš motor,da li i karike mijenjati? 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, dado_sk said:

Trebalo bi glavu urediti. Očito ulje ulazi kroz gumiice u prostor za sagorijevanje. To bude kad stoji i upališ ga onda i tad to sagori. Sad,uređenje glave ide ionako kod polugeneralke. Da li riskirati pa samo to napraviti ili kad već otvaraš motor,da li i karike mijenjati? 

Pa de procitaj od pocetka sto radi cardak tj sto ce radit...

Link to comment
Share on other sites

Kad je već glava dole onda je puno jasnije jer vidiš stanje cilindara, e pa ako bi to bilo zadovoljavajuće ne bi bio prevelik trošak skidanje kartera i vađenje te pregled klipova i karika .  Ako bi se prošlo sa karikama i eventualno letećim ležajevima te naravno uređenjem glave  ne bi bio prevelik trošak a problem bi bio riješen do bacanja auta u otpad.  U svakom slučaju da radim sebi napravio bi tako .

Link to comment
Share on other sites

Sve on to zna i radi, bez brige. Slozio ih je hrpu i to koji su se raspali. Nisam u tome niti je to moj posao da znam. A on je jedan od onih koji zna. Kad bude auto tamo rijesit ce. 

Link to comment
Share on other sites

Sve veliki znalci. Jedna stvar je neki tano tdi koji se ne vrti preko 3 trpm, i f4r sa 200 tkm koji se vrti do 8, plus tolerancije, plus tanke karike, plus šta kao novi smije potrošit između pola litre i litre od izmjene do izmjene. 

Kao i obično, samo zbunjujete ljude na forumu sa hrpom netočnih informacija (ima i točnih ali se izgube u hrpi netočnih) 

Jedna je stvar znati nešto o motorima i mehanici, a druga je znati gotovo sve i biti školovan za to i imati puno iskustva. 

Ovo je primjer polugeneralke na motoru, tj. slazem motor od više njih jer je klipnjača kao i obično probila blok. 

Nema tu previše filozofije ako znate što radite

IMG_20220203_170441.jpg

IMG_20220203_170444.jpg

IMG_20220203_170450.jpg

IMG_20220203_170636.jpg

IMG_20220203_170643.jpg

IMG_20220204_162412.jpg

IMG_20220204_162421.jpg

IMG_20220205_142447.jpg

IMG_20220207_145055.jpg

IMG_20220207_164722.jpg

IMG_20220207_164726.jpg

IMG_20220207_164730.jpg

  • Like 9
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.