Jump to content

Clio Williams


ZD1400RT

Recommended Posts

Nema lošije ubrzanje.

Clio 16v Specification - (1991-1996)

ENGINE

Induction capacity 1764 cc

Bore x stroke 82 x 83.5 mm

Cylinders 4

Valves 16

Injection fuel injected

Compression ratio 10:1

Maximum power 99 Kw ISO

137 bhp DIN

(at 6500 rpm)

Maximum torque 158 Nm ISO

16.5 mkg DIN

(at 4250 rpm)

WEIGHT

Kerb vehicle weight 980 kgs

Gross vehicle weight 1410 kgs

GEARBOX

Number of forward gears 5

BRAKING SYSTEM

Servo-assisted, diagonally split braking system with disk brakes all round.

SUSPENSION

Front: Mac Pherson struts with coil springs, telescopic hydraulic shock absorbers and anti-roll bar.

Rear: Trailing arms, 4-transverse torsion bars, telescopic hydraulic shock absorbers and anti-roll bar.

STEERING

Rack and pinion. Power assisted steering.

Turning cycle: between kerbs 35.6 ft / 10.86 m

Turning cycle: between walls 36.9 ft / 11.26 m

TYRES

Size and profile 185/55/R15V

CAPACITIES

Luggage capacity 9.4 to 37.3 cubic feet

Fuel tank 50 litres

11 gallons

PERFORMANCE

0-100 kph / 0-62 mph 7.7 secs

Maximum speed 130 mph

209 kph

Drag coefficient 0.33 Cx

FUEL CONSUMPTION

at constant 56 mph 45.6 mpg

6.2 litres/100km

at constant 75 mph 36.7 mpg

7.7 litres/100km

Urban 27.4 mpg

10.3 litres/100km

INTERIOR

Clio Williams Specification - (1991-1996)

ENGINE

Induction capacity 1998 cc

Bore x stroke 82.7 x 93 mm

Cylinders 4

Valves 16

Injection fuel injected

Compression ratio 10:1

Maximum power 108 Kw ISO

150 bhp DIN

(at 6100 rpm)

Maximum torque 175 Nm ISO

18.2 mkg DIN

(at 4500 rpm)

WEIGHT

Kerb vehicle weight 990 kgs

Gross vehicle weight 1410 kgs

GEARBOX

Number of forward gears 5

BRAKING SYSTEM

Servo-assisted, diagonally split braking system with disk brakes all round.

SUSPENSION

Front: Mac Pherson struts with coil springs,

telescopic hydraulic shock absorbers and anti-roll bar.

Rear: Trailing arms, 4-transverse torsion bars,

telescopic hydraulic shock absorbers and anti-roll bar.

STEERING

Rack and pinion. Power assisted steering.

Turning cycle: between kerbs 37.4 ft / 11.4 m

Turning cycle: between walls 38.4 ft / 11.7 m

TYRES

Size and profile 185/55/R15V

CAPACITIES

Luggage capacity 9.4 to 37.3 cubic feet

Fuel tank 50 litres

11 gallons

PERFORMANCE

0-100 kph / 0-62 mph 7.7 secs

Maximum speed 134 mph

215 kph

Drag coefficient 0.33 Cx

FUEL CONSUMPTION

at constant 56 mph 44.1 mpg

6.4 litres/100km

at constant 75 mph 34.9 mpg

8.1 litres/100km

Urban 25 mpg

11.3 litres/100km

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BALEV

    22

  • Toca_sb

    9

  • ZD1400RT

    8

  • Riker

    8

ovak:

clio 1.8 16V i clio williams 2.0 16V nemaju isti ovjes tj. williams ima prednje vilice i zadnji most siri 2cm od 1.8 16v, a 5cm od obicnog 1.2, 1.4, 1.8 8V, takodjer ste zaboravili da williams ima drugaciju getribu, navodno najbolju koju je renault ikada stavljao na svoje automobile, naravno cestovne verzije.

williams ima 7,6 sek od 0-100km/h a 1.8 16V 7,9 sek. a u spici i jedan i drugi idu 230km/h

netko ko kaze da williams vrijedi 5 ili 6 soma eura grijesi ili ne zna sto je to za stvarno odnosno nije nikad imao priliku vozit takvo nesto..

a ovaj primjerak iz oglasnika je stvarno u vrhunskom stanju, sve je originalno na njemu, a tip koji ga ima ima i novaca i boli ga k.. sta neko misli, zna sto ima i nece ga poklonit ko ja svoju petardu al jebiga meni je hitno trebalo..

imao sam 1.8 16V doma i vjerujte mi osjecaj je boli nego u RS-u ali meni je trebao novi auto iz nekih razloga ali ako bude srece williams ce biti u dvoristu nebio ja ivanB

OLD SCHOOL uvijek!!

btw: neznam od kud izvlacit te kojekakve podatke, ovo sto sam ja napisao je sigurno i provjereno.. znam ljude koji su vozili i koji jos uvijek voue te aute..

2toca_sb: stavio si slike i kazes da je predobar.. vjeruj mi slike varaju, je dobar ali ne predobar, znam auto i vlasnika.. to je taj navodni clio 1.8 16V grand prix

Edited by ivanB
Link to comment
Share on other sites

Da i ja nadodam,clio 1.8 16v ima najkracu getribu serijski stavljanu na cliace uopce,ali je od wiliamsa puno kvalitetnije izrade i tako slovi kao najbolja ikad....filing voznje je prestrasan i 1.8/16/williams,sada vozim 16ku pa znam,u 3 nako 4500 okretaja auto podivlja,cupa,trga ti volan....mislim osijecaj je jebeni....nisam imao priliku vozit willia,ali se nadam da cu jedamput i to probat!! Osvrt na cijene---nitko ko je vlasnik Williamsa u orginalnom stanju i koji cijeni auto nece ga prodat ispod 7k�-10k�,posto sam visio dugo na netu u potrazi za njima,nagledao se cijena i autica te znam da neki i nece prodati svoje aute bilo kome bez obzira na lovu koju nudite,kako stoji u oglasu u jednom njema�kom oglasniku " PRODAJE SE SAMO ISTINSKOM ZNALCU I LJUBITELJU"!! Nasao sam ja i za 3.5k� Willia,samo taj auto je kr�,mogao sam kupiti i jednog za 1400 iz italije,pa daj zamislite na sta bi taj licio!!! :hey:

Edited by ClioRSi
Link to comment
Share on other sites

nije ih napravljeno 12000 sigurno..

williams5mz.jpg

E i u ovu listu su uključenih i onih 500 komada Swiss Championa iz druge serije Williamsa, sa CD changerom i nekakvim boljim zvučnicima nego serijske prdilice :)

E i ajmo malo edukacije glede Williamsa

Omjeri mjenjača Clio 16V druga faza (mjenjač JB3-053) i Willy (JC5-014

)...

1. - 11/34 - 3.0909 - 12.5698 - 52.1

2. - 22/41 - 1.8636 - 7.5787 - 86.4

3. - 28/37 - 1.3214 - 5.3737 - 121.8

4. - 34/35 - 1.0294 - 4.1863 - 156.5

5. - 34/28 - 0.8235 - 3.3489 - 195.5

Willy;

1. - 11/34 - 3.0909 - 12.5698 - 52.1

2. - 22/41 - 1.8636 - 7.5787 - 86.4

3. - 28/37 - 1.3214 - 5.3737 - 121.9

4. - 34/35 - 1.0294 - 4.1863 - 156.5

5. - 39/31 - 0.7950 - 3.2330 - 202.6

Omjeri diferencijala su isti, ali ono u čemu je Williamsov mjenjač bolji je to da nema plastičnih kapica na vilicama, a takvi slični su i svi stariji mjenjači sa starih Renaulta (oni su bili projektirani za rally pa su i mjenjači bili "

Link to comment
Share on other sites

bio sam donedavno vlasnik 16v,a imao sam prilike probati dva wiliamsa(oba u top stanju).razlika u ubrzanjima se ne oseti,dok je lezanje itekako bolje u korist wiliamsa naravno.

p.s.kod nas mu je cena oko 3500-6000eu,s tim da je u perfektnom stanju.ovaj za 3500 sam isao pogledati,stanje mu je solidno,tj.jako dobro za te novce!

trenutno imam 2.0 sporta,misljenje je kao i kod ivana,u ovom novom se ne osecaju ubrzanja kao u starom,nekako mi je stari zakon!!!

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je cijena opravdana kolika kod bila jer je rijec o hebenom autu. Da nije tako ne bi se proizvodio u tako maloj seriji.

Za one koji misle da je precijenjen, kupite megane rs trophy ili sad novi f1 pa ga prodavajte za 10 god za koliko god hocete, tada mozete reci da je will skup.Trebalo je imati muda i biti istinski ljubitelj auta da bi svojedobno izbrojio hrpu love za takav auto.

Link to comment
Share on other sites

A jeste ga nahvalili u ku**ic.. pa daj lakše malo......svu sam tastaturu zaslinio i motaju mi se čudne primisli i
Link to comment
Share on other sites

neznam, meni je auto cijelo vrijeme bio skroz prazan pogotovo odostraga bez iceg, a opet dosta tvrd pa vjerojatno zbog toga..

Link to comment
Share on other sites

Natrag na temu.....

"Clio williams 2.0i C57 NO5, 93.g., vanserijski, 16 v, 150 ks, originalno stanje, 7500

Edited by RTOC
Link to comment
Share on other sites

Znam da mozda nemoguce zvuci ali kad sam ja vozio svoju bez zadnjih sjedala, table i ostalog puno vise je zabacivala dupe nego nakon sto sam vratio sve nazad. Kao sto RTOC kaze zna pobjeci prednji kraj, ali ga dupe uvijek prati :bigl::bigl::bigl:

Link to comment
Share on other sites

Natrag na temu.....

"Clio williams 2.0i C57 NO5, 93.g., vanserijski, 16 v, 150 ks, originalno stanje, 7500 �"

....taj Williams je 93 godina i stvarno nemo�e toliko vrijedit da ga jeb..!!!!!

Meni je auto bomba i sve pet ali jednostavno ne vrijedi!!!!! ;)

e ali vrijedi ;) jesi vidio taj auto :??: ja jesam :bigl:

ali opet imamo razlicita misljena.. meni je taj auto nesto drugo, zato bi dao toliko za njega.. ovisi kako kome sta znaci..

Edited by ivanB
Link to comment
Share on other sites

Vidio sam ga još 2003 godine (ja mislim...ako ne i prije) kad se počeo prodavat i zgleda super i obo

Edited by RTOC
Link to comment
Share on other sites

imam doma kufer tih filmića, Grupa A, Grupa N, serijski testovi...ali nema ipak boljeg od Ragnottijevog testa Willya, sa nekim dečkom koji se ide sa njim provozat...kamera snima facu od tog dečka...

Nema riječi kojom se mo

Link to comment
Share on other sites

imam doma kufer tih filmića, Grupa A, Grupa N, serijski testovi...ali nema ipak boljeg od Ragnottijevog testa Willya, sa nekim dečkom koji se ide sa njim provozat...kamera snima facu od tog dečka...

Nema riječi kojom se mo

Link to comment
Share on other sites

a bi samo je to sve ima previše mega, nemam to gdje okačit :)

Okači ti to na CD! Imam ja nešto brutalnih filmića R5 GTT pa mo

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.