Jump to content

Luft letva, volan trese, trese i pri kočenju, a vuče i u desno


Zrmi RS

Recommended Posts

Objedinio sam sve ove probleme zajedno jer nznm što me zeza. Doduše vjerojatno znam ali nznm jel može bit povezano. Da krenemo od početka kad sam stavio zimske gume. Stavljene su na svježe isplastificirane zimske felge, s tim da ona strana guma koja je bila unutar, sad je izvana, pa su sve gume tj.kotači na različitim stranama što su bile na 2 sezone. Rotacija je dobra, a gume su 3.sezona. Bridgestone Blizzak LM 003. Došle do graničnika, žalosno što se potrošnje guma tiče. 

Prvo sam primjetio da mi volan trese. Iako su kotači izbalansirani na najmodernijom Hunteru meni je treslo. Tek nakon 3-4 balansa kod jednog dečka u garaži, na stroju koji je ili bolje kalibriran, ili nznm nešto je problem 99% riješen. 

Nadalje kad motam volan lijevo/desno čujem da nešto lupa, pogotovo kad stavim ruku na lijevi točak. Na njemu se baš osjetilo. Pregledom je utvrđeno desna spona, no i nakon toga opet ništa. Luft se baš osjeti u letvi, kao da ima lufta u zubcima. Jer lijeva spona nije, doslovno sam se objesio na nju i lupanje se baš čuje. Letvu ću očito morat mjenjat jer lugle i ostalo na ovjesu je čvrsto.

I sad zadnje kad usporavam lagano, volan trese. Onak pop.sam jer sam diskove mjenjao u 7mjesecu. I to ATE s ATE pločicama. Nznm jel moguće da je nešto povezano ili mi trese zbog guma. Već sam se pripremio na tokarenje diskova, ali na autu. Jer novi nisu nikakva sreća. Očito. Pa ni Brembo. Sve protrese nakon što ni ne prođe pola godine. E sad, dosjed na glavčini je temeljito sređen, nije do toga. Ili su gume, a loše očito jesu. Ili da ih probam prerotiran vanjska strana opet unutra. Hrpa toga a opet nisam pametan....???

Link to comment
Share on other sites

Ono što je za zamjenu se zamijeni, plati se mehaničare i voziš se. 

Eventualno kupiš set ovakvih kockica 

RBNAfp5sCSwcmz-ZBYyAyW5wiWDskJjPnHvEXesc

  • Like 1
  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

Ako ti trese samo kod kocenja onda je povezano s diskovima. Ako trese u svim kombinacijama.. gume, felge, ovjes, prstenovi ako nisu oem felge...

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Lowlife said:

Ako ti trese samo kod kocenja onda je povezano s diskovima. Ako trese u svim kombinacijama.. gume, felge, ovjes, prstenovi ako nisu oem felge...

Na ljetnima je bilo treslo bas zbog prstenova pa sam njih radio nove i to je bilo rijeseno. Ovo je na zimskim oem felgama. Ma diskovi su problem, al kakva je to kvaliteta uzas....

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Lowlife said:

Ako ti trese samo kod kocenja onda je povezano s diskovima. Ako trese u svim kombinacijama.. gume, felge, ovjes, prstenovi ako nisu oem felge...

Apsolutno točno,ako je samo kod kočenja nemoguće da nisu diskovi . Za ostalo mehaničar od povjerenja jer tu je svašta napisano što treba provjerit i potvrdit.

 

Link to comment
Share on other sites

Na ljetnima je bilo treslo bas zbog prstenova pa sam njih radio nove i to je bilo rijeseno. Ovo je na zimskim oem felgama. Ma diskovi su problem, al kakva je to kvaliteta uzas....
Ja sam zasad sretan s textar-textar kombinacijom nisu protresli vec 25.000km, prezivjeli su cak i jedno pranje di se dobro zdimilo iz kotaca u doticaju s vodom. Kolko sam skuzio unazad par godina ako ne uzmes premium diskove sa "high carbon" naljepnicom sve ostalo je lutrija. Cak i kod top brendova svi kupuju od svakog i vise je nemoguce to sve pratit.
Link to comment
Share on other sites

To je valjda kako se namjeriš , ja sam uvjek uzimao za sebe ATE i bilo je dobro , ko će ga znat .  Nekad i Valeo bio prva liga a sad čujem svašta , uglavnom sve se to radi pitaj boga gdje pa kako imaš sreće.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Zrmi RS said:

Objedinio sam sve ove probleme zajedno jer nznm što me zeza. Doduše vjerojatno znam ali nznm jel može bit povezano. Da krenemo od početka kad sam stavio zimske gume. Stavljene su na svježe isplastificirane zimske felge, s tim da ona strana guma koja je bila unutar, sad je izvana, pa su sve gume tj.kotači na različitim stranama što su bile na 2 sezone. Rotacija je dobra, a gume su 3.sezona. Bridgestone Blizzak LM 003. Došle do graničnika, žalosno što se potrošnje guma tiče. 

???

Tako se nekad rotiralo gume dok su bile diagnalne konstrukcije neide to vise tako.. Sad mozes samo istu stranu guma prednje na zadnje i obratno.... Mozes balansirat do sutra nece ti to pomoc... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni protresu svi pa i original.
Ali jednom na Laguni je treslo na kocenju a nije bio disk vec spona letve volana.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, macak said:

Tako se nekad rotiralo gume dok su bile diagnalne konstrukcije neide to vise tako.. Sad mozes samo istu stranu guma prednje na zadnje i obratno.... Mozes balansirat do sutra nece ti to pomoc... 

Sto zelis reci? Da probam sve gume nanovo prerotirat, tj nutarnju stranu van? Onda ce vjerojatno svaka doci na stranu gdje je i bila, tj.prednja desna ce moc bit prednja lijeva i zadnja desna opet zadnja lijeva? 

2 mata spona desna zamjenjena, sad kad budem letvu zamjenio cu i tu lijevu iako ona nije problem.

Link to comment
Share on other sites

Meni protresu svi pa i original.
Ali jednom na Laguni je treslo na kocenju a nije bio disk vec spona letve volana.
O tome bi se dalo raspravljati. Prekasno i jako kocenje prije semafora, puno semafora po gradskim guzvama i stani kreni. Drzanje kocnice stisnute na pregrijanom disku, pranje auta i vrucih diskova. Ima kombinacija.. jako rijetko diskovi tresu ljudima na selu ili koji ne zive po gradovima a najcesce imaju zadnje smece od kocnica. Eto primjer Mayle diskovi i abe (ne ate) plocice. Odvrtile bez problema 90.000km. Nit trese niti skripi.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, mata73 said:

Meni protresu svi pa i original.
Ali jednom na Laguni je treslo na kocenju a nije bio disk vec spona letve volana.

Što trke ili relije voziš kad svi protresu . Sa koliko pređenih km protresu , jesu li već na kraju ?. A drugo drugčije se osjeti vibracija odnosno trešnje od kočenja zbog diskova a drugčije kad nešto ima lufta.

Link to comment
Share on other sites

Kako kad ali novi protresu nakon par tisuca km tj do 2-3 kočenja na AC.
Sad su na Citröenu isto protresli vec na 5500 km tj nakon 2 kočenja na AC ali ne kočim da legnem i držim vec im dam 1-2 s da uhvate zraka.
Na automatiku bi na semaforu trebao stavljati u N a to ne želim raditi

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, mata73 said:

Kako kad ali novi protresu nakon par tisuca km tj do 2-3 kočenja na AC.
Sad su na Citröenu isto protresli vec na 5500 km tj nakon 2 kočenja na AC ali ne kočim da legnem i držim vec im dam 1-2 s da uhvate zraka.
Na automatiku bi na semaforu trebao stavljati u N a to ne želim raditi

Nemam komentara .

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@Zrmi RS ako vuče u stranu i pri tome osjetiš otpor na volanu kada voziš ravno onda je lako moguće da je letva.

Ja sam letvu promijenio prošle godine. Uzeo sam potpuno novu originalnu. Došla je sa krajnicima i sa sponama koje imaju silikonske brtve. Na prvu se vidi da je kvaliteta izrade vrlo visoka.

Pazi ako ćeš kupovati letvu jer postoje nove originalne i reparirane originalne. Obje se mogu kupiti kod naših koncesionara i svaka ima svoj kataloški broj. Ako kupuješ repariranu onda moraš svoju pokvarenu letvu vratiti koncesionaru. Meni je razlika između nove i reparirane bila samo 600-tinjak kuna pa nisam dvojio ni trenutka da uzmem potpuno novu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gume eliminiraš tako da staviš ljetni set koji je provjeren, to te ne košta ništa osim malo vremena...

Prvo riješit pitanje letve pa ćeš vidjet hoće li trest, ako i dalje bude to prisutno nakon tolikih diskova ja bi posumnjo na glavčinu/e ili stil vožnje(praona nakon učestalog kočenja, nedovoljno ohlađivanje kočnica).

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Med0 said:

@Zrmi RS ako vuče u stranu i pri tome osjetiš otpor na volanu kada voziš ravno onda je lako moguće da je letva.

Ja sam letvu promijenio prošle godine. Uzeo sam potpuno novu originalnu. Došla je sa krajnicima i sa sponama koje imaju silikonske brtve. Na prvu se vidi da je kvaliteta izrade vrlo visoka.

Pazi ako ćeš kupovati letvu jer postoje nove originalne i reparirane originalne. Obje se mogu kupiti kod naših koncesionara i svaka ima svoj kataloški broj. Ako kupuješ repariranu onda moraš svoju pokvarenu letvu vratiti koncesionaru. Meni je razlika između nove i reparirane bila samo 600-tinjak kuna pa nisam dvojio ni trenutka da uzmem potpuno novu.

Nova je skuplja cca oko 1500kn. A razlika je sto s novom dobijes sve, a s repariranom samo spone. Iskrsno vec sam ju mjenjao na tu foru pa znam. Nema tu razlike, sve isti klinac. I reparirani motor sam uzeo pa eto...

3 minutes ago, 98ztom said:

Gume eliminiraš tako da staviš ljetni set koji je provjeren, to te ne košta ništa osim malo vremena...

Prvo riješit pitanje letve pa ćeš vidjet hoće li trest, ako i dalje bude to prisutno nakon tolikih diskova ja bi posumnjo na glavčinu/e ili stil vožnje(praona nakon učestalog kočenja, nedovoljno ohlađivanje kočnica).

Da prvo cu letvu rijesit pa cemo dalje. Jbga ne vozim ostro taj auto, pa ni ne ulecem u praonu. Al ko zna.Nznm na koji nacin mislisnda hladim kocnice? Pa nije da vozim trke....

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mata73 said:

Meni protresu svi pa i original.
 

Kad kočiš ko sivonja, to treba znati dozirati i s osjećajem kočiti, prvih par tisuća lagano da se prilagodi pločice disku i obrnuto. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Na kutiji s plocicama pise prvih par stotina km, a ne tisuća. Ko bi toliko pazio

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Prva su ugradnja na nekim autima, kao i ATE, tako da ne možeš pogriješit. Nešto ekonomičnija varijanta od ATE-a u svakom slučaju.

Najveći problem leži u tome što si rekao da ne voziš oštro taj auto...😅

 

Edited by 98ztom
Link to comment
Share on other sites

Diskovi mogu tresti jedino ako su deformirani, a to je moguće ako su od šrot materijala ili se voziš 200 sa stisnutom kočnicom. Osim letve ima i hrpa dijelova ovjesa pa čak i ABS.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, direstraits said:

Isti kao i Ate, odlični. Tebi će se pokazati kao loši. 

Meni su ATE cvilili k'o ludi na Brembo MAX diskovima. TRW su bili OK.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.