Jump to content

Luft letva, volan trese, trese i pri kočenju, a vuče i u desno


Zrmi RS

Recommended Posts

9 minutes ago, Med0 said:

Brembo MAX - 135.000km, ništa nije treslo.

Pa naravno da ne , ja nevidi nigdje da diskovi toliko tresu ko na forumu. Nek svak vjeruje u što oće.

Link to comment
Share on other sites

Glupo je uspoređivati diskove na različitim autima,, a pogotovo veličine i snage. Ni meni na 1.2 16v clio 2 nikad nisu zatresli. Cak su izdržali jedni dok nisam imao totalku. Nebitno. Razočaran sam u Ate, jedino pločice valjaju. Ni brembo (obični u zamjeni), nije bio dugog vijeka. E sad gledam na Brembovoj stranici postoje čak 4 vrste diska za 197/200. Najjeftiniji je puni disk bez zaštite korozije, drugi je puni sa zaštitom, treći je bušeni obični i četvrti bušeni kao neki xtreme pod šifrom XTRA 09.8904.1X. Kontam da je taj pun klinac bolji od običnog, im ga i kod nas. Ja doduše nisam znao da ih ima više za moj auto. Cijena je cca oko 620-720kn po komadu kako gdje. E sad, za te novce u Renaultu pod šifrom 7701208843 u setu dolaze bušeni u setu za oko 1700kn bez popusta.To su od Megana R26 ali pašu i na 197. S popustom bi se moglo dovesti do cijene Bremba XTRA 09.8904.1X. Namjerno sam uzeo za primjer bušene, jer ne želim više pune. E sad kad budem uzimao jednom, što bi Vi uzeli od ta dva. Iskreno OEM je Brembo kod clia 197. Ja iskreno ne znam koja vrsta Bremba dolazi u OEM varijanti, znam da nije onaj nezaštićeni od hrđe i da je disk pun. No u odnosu na ove u zamjeni znam 1000% da je ajme bolji jer mi nikad nije protresao! Eto u zamjeni najeftiniji brembo je cca manje od 400,00kn. Volio bih da vidim razliku između ta dva diska ako je ima:

1. Brembo OEM. Cijene variraju svugdje:

https://renaultpartsdirect.co.uk/parts/brake-parts/renault-megane-r26-front-brake-discs/

https://moto-dynamic.com/7701208843-brake-disc-r-megane-ii-2-0-front,3,448,29607

 

2. Brembo XTRA 09.8904.1X

https://www.bremboparts.com/europe/en/catalogue/disc/09-8904-1X

https://www.autostanic.hr/kocioni-disk-brembo-0989041x-renault

Link to comment
Share on other sites

ja neki dan stavio xtra diskove i plocice na alfu, budemo vidjeli sa vremenom kako se ponasaju, strpi se da napravim koji km

Link to comment
Share on other sites

Nekupujem nista trenutno, ali kad budem hocu. Zanimalo me samo razlika u njima. Vjerojatno su to isti diskovi, sumnjam da Brembo radi posebno za Renault diskove,a druge izbacuje u slobodnoj prodaji. 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ima li netko ideju zasto mi tresu zimski kotaci na 110-120? Felge su prije stavljenja guma zismkih pregledane i bilo je vise manje sve ok. To su cup sa sporta 197. Gume ovogodisnje nove GY ug performance +. To mi je bilo i prosle godine ali sam mislio da su gume. Imam nove diskove, glavcine, lezajeve. Idem opet kod vulkanizera u pon ali ne kuzim?? Jedino na tehnickom mi malo seleni zadnji na vilicama imaju lufta. Ali nevjerujem da je zbog toga?

Link to comment
Share on other sites

Mogu bit felge ako nije rađeno balansiranje, a ako je to odrađeno onda nešto na ovjesu nije kak treba, negdje ima lufta.

Pretpostavljam da osjetiš trešnju na upravljaču ili?

Link to comment
Share on other sites

Just now, dizna said:

Mogu bit felge ako nije rađeno balansiranje, a ako je to odrađeno onda nešto na ovjesu nije kak treba, negdje ima lufta.

Pretpostavljam da osjetiš trešnju na upravljaču ili?

Pa osjetim na upravljacu da. Ovjes nema lufta, osim na tehnickom kad su ga rastezali seleni dosta rade. Balansiranje odradjeno. Jedino felge. Osim ako ne treba ulaziti tijesno na glavcinu kao sto ljetne imaju prstenove. Ali ovdje rade jako malo, doslovno mogu namotati jedan krug mozda trake. Nznm, ovaj mi je gledao i felge i ravne su....

Link to comment
Share on other sites

Pa ako sam stavljao nove gume, onda sam i balansirao na felge koje su prije toga bile kod majstora za felge na provjeri.

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, ivan.martinko said:

Centralna rupa mora sjest na knap na glavčinu..

Pa ovo je OEM  felga, ali ne ide na knap. Kako rijesiti da ide na knap?

Link to comment
Share on other sites

Može biti i amortizer iako bi to zadnje gledao.

Bilo je slučajeva savršeno balansiranog kotača i onda kotač dođe na onaj simulator koji stisne gumu o podlogu, zavrti i ispadne da felga skače jer je neprimjetno deformirana. Od toga brzo ode ležaj kotača.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Med0 said:

Može biti i amortizer iako bi to zadnje gledao.

Bilo je slučajeva savršeno balansiranog kotača i onda kotač dođe na onaj simulator koji stisne gumu o podlogu, zavrti i ispadne da felga skače jer je neprimjetno deformirana. Od toga brzo ode ležaj kotača.

Nisu balansirane na simulatoru. Skakao bi taj točak i na drugim brzinama. Ovo sam imao i sa ljetnima dok mi tokar nije na knap napravio prstenove. Jedan frend majstor mi je odmah rekao da tresu jer nemaju prstenove. No kako napraviti tako tanak prsten ako bas mora felga ici na knap. Takodjer sad uploadam video da vidite kako seleni vilice rade i jel to normalno?

 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam s tom trešnjom nakon 120 kmh imao problem dok sam vozio Corsu 1.7 CDTI. Nisu bile original Opelove alu felge ali su bile sa centralnom rupom za Opel pa nisu trebali pratenovi. Gume nove, felge nove, savršeno sve izbalansirano, pregledan ovjes i sve ostalo... ma nema boga skužiti zašto trese od 120 kmh nadalje. Ali treslo je nenormalno.

Popizdio, kupio rabljene original Opelove felge, premontirane gume, sve izbalansirano, postavljeno na auto i više nije bilo trešnje. Rekoh idem vidjeti do ibera i natjerao ju uz pomoć nizbrdice do 182 kmh nema trešnje...

Link to comment
Share on other sites

Može bit i do selena, meni je na polu treslo već na 90-100 i kad sam promijenio naprijed oba ramena sa ugrađenim selenima i kuglom nema više trešnje.

Link to comment
Share on other sites

Meni se odljepila ona zvucna izolacija kaj se lijepi s unutrasnje strane gume. Ne bi vjeroval kak tih par grama spuzve u sluzbi centrifuge more drmat. Vidi dal imas to s**nje i ak imas, cupaj to van. Provjeri ti to na balansirki samo. Ovaj moj kompa je na jednoj dobil felgu u nulu, stavil na drugu masinu, a kad ono falilo 10 g! Slozi ju tamo, prebaci na prvu balansirku, opet ne stima.... sve dok nije popizil, skinul gumu i naso odlijepljenu spuzvu koja se svakom manipulacijom kotaca malo pomakla nutra i razjebala balans. Na pamet mi nikad ne bi palo da takva glupost postoji i da se onda jos tak nest more desit.

Na meganu sam imal audijeve felge di mi je razlika u promjeru glavcine iznosila pol milimetra il nest u tom stilu. Taman da sam lim od limenke uklijestio izmedju. Nije treslo bas nist! A felgu sam cak i popravljal. Tak da nekaj mora biti.

Kad smo vec kod tresnje i kocenja i sl.... Jel mogu celjusti uzrokovati tresnju kod kocenja? Tj. spigati disk? Evo moram reklamirat diskove, drugi put vec... i sad se pocinju spominjati celjusti. Ne bi htio da me neko jebava i odbija reklamaciju s nekim imaginarnim pricama. 

Link to comment
Share on other sites

Ček. Tebi ljetne ništa ne tresu? Zimske tresu? Mislim ako je tako. Onda je ovjes ok, problem treba tražiti na zimskom setu guma. Ili felga, ili guma ili što kaže pere.

 

Link to comment
Share on other sites

Pa baš da na svakom cntralna rupoa sjeda na knap kao da nabijaš ležaj -ne .  Bilo vijci za pričvršćene ili bile matice imaju konuse koji centriraju felgu , to jednostavno u ovom slučaju gore nije slučaj. 

A govorit ovako na daljinu , može se samo nagađat i ništa više . Posjet majstoru od povjerenja i amen , drugo je govoriti samo da govorim .

Link to comment
Share on other sites

Nemam niti sam ikad vidjeo spuzve ikakve. Mislim da su mozda felge problem, gume su nove. Moram posjetit vulkanizera da provjeri balans jos jednom. Osim ako zaista ne treba biti na knap. To mi je rijesilo problem s tresnjom na ljetnima. Ili zaista to sto seleni rade na vilicama....

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

Ja sam na proljeće skinuo stare zimske gume i stavio sve nove ljetne, sve na iste felge. Na starim zimskim gumama auto bio savrseno miran, a na ljetnim novim gumama auto, volan, sve trese na brzinama iznad 100. Još mi je dva puta naknadno moj meho sa novom “digitalnom” balansirkom balansirao gume i svaki put isto trese. Provozao meho to i kaže da može bit samo do guma (novih novcatih). Ja se tako vozio 15 dana, vrag mi nije dao mira i otišao kod drugog vulkanizera, ovaj izbalansirano, 3 gume bile u banani (35 g) četvrta onako. Nakon tog balansiranja auto savrseno miran. Zovem svog mehaničara (koji je inače super i stvarno mi je uvijek nakon njega auto bio tip top), kažem mu to i on nije vjerovao. Sada mi je on opet namontirao zimske i izbalansirao sve savrseno i kaže da su skuzili što nije bilo ok, tj nisu dobro radili sa tom novom balansirkom. Jednom prije par godina mi u vulkalu nisu dobro balansirali, prošle godine mojoj ženi isto preko Haka vulkanizer nije dobro balansirao. 

Odi kod drugog vulkanizera na balansiranje..

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao problema na Superbu s tresnjom na 140 otprilike sa skroz novim gumama GY Assy 3, nisu se mogle nikak balansirati, prodao sam ih i stavio Conti PC6 i sve bilo od prve ok! Tak da koze biti i do guma!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.