Jump to content

Clio mk2 ph1 1.6 16v swap :)


AnteL

Recommended Posts

eto kupljen, ima pae sitnica, npr ispala je čahura s segerom s polugice getribe 🤦🏻‍♂️

Ako itko zna di bi moga kupit novi seger bio bi zahvalan.

Ali osim toga mi se sviđa, lipo ide, leži Bože me sačuvaj....

branici usrani, nije me briga za to.

Pod hitno triba neke amortizere stavit i sredit taj seger.

 

ako ima tko iz Šibenika da se nađemo za piće i popričamo ja sam rado za.

 

neman iskustva s Renaultima ali imam puno pitanja...

 

 

 

IMG_20230211_143135.jpg

Link to comment
Share on other sites


 

Nije ispala sama od sebe sigurno, netko je drkao po tome. Novu ćeš nac u trgovini autodijelova ili u ovlaštenom. Polovnu na otpadu.  

Link to comment
Share on other sites

Ima netko malo zapadnije od Šibenika (Vodice) samo će se trebati dobrano potruditi za uhvatiti vremena za neko druženje.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, laci said:


 

Nije ispala sama od sebe sigurno, netko je drkao po tome. Novu ćeš nac u trgovini autodijelova ili u ovlaštenom. Polovnu na otpadu.  

ispala je jer je vjerojatno nije bilo jer je auto swappanac

Link to comment
Share on other sites

Danas provozali se po Skradinu, auta u desnim zavojima ide dosta više preko nosa nego u lijevim, osim toga ogavno šaltanje pod hitno triba strongflex stavit na onaj dog bone.

Unatoč svim problemima, zabavna vožnja

 

 

 

IMG-20230214-WA0012.jpg

Edited by AnteL
Link to comment
Share on other sites

Hihihi, jesu dizeli imali tvrđe balans stange? Možda thalia je imala tvrđe?

jel kod mene paše ovakav strongflex crveni selen? Kod mene je ovaj dog bone isti.

 

 

 

 

 

 

 

151908b-engine-mount-bush-dog-bone.webp

Link to comment
Share on other sites

naručeno 5W40 ELF Evolution 900 NF ulje, filteri i ostalih par sitnica
frend clia sad vozi jer je njegov protuka.
motor se dosta klacka makar su nosači motora novi i baš mi smeta prilikom šaltanja.
moram naručiti novi dog bone selen od strongflexa.
seger od čahure od poluge za ručicu mjenjača san nabavia

kroz tjedan dana bi volio staviti h&r opruge na njega, nove kape prednjih amortizera i odradit špur

imam par pitanja, frend je za svoga clia nabavia sjedala koja imaju dosta jače "rubove" i bolje te držu u zavoju.
nisu od RSa nego iz nekog 1.5dci.
jel itko zna di bi ih moga nabavit

također, imam superturismo 7x15 na tavanu ali ih ne želim stavljat nego hoću da Clio toliko koliko bude neprimjetljiv.

zato bi volia stavit neke celicane, koliko vidim celicane širine 7incha su rijetke pa cu vjerojatno stavit 6.5x15 i 195/50/15 gume.

koji et da uzmem da to donekle izgleda flush?

Link to comment
Share on other sites

On 16. 02. 2023. at 7:16, AnteL said:

Hihihi, jesu dizeli imali tvrđe balans stange? Možda thalia je imala tvrđe?

jel kod mene paše ovakav strongflex crveni selen? Kod mene je ovaj dog bone isti.

 

 

 

 

 

 

 

151908b-engine-mount-bush-dog-bone.webp

ista ovakva pseca kost je kod mene na thaliji i isto imam crveni selen, razlika je nebo i zemlja jedino ti u leru armatura i sve zivo vibrira i trese al naviknes se

ET felgi gledaj oko 30 i netrebaju ti distance onda

Edited by josipp
Link to comment
Share on other sites

Znaci bolje da trese armatura i cijeli auto nego samo da malo rucka mjenjaca plese?
Ja bi se radije navikao na ovo drugo :bigl:

Link to comment
Share on other sites

nije mi novost da auto vibrira malo na leru, uvik cu takvu autu preferirat al da ga mogu muški šaltat...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, AnteL said:

nije mi novost da auto vibrira malo na leru, uvik cu takvu autu preferirat al da ga mogu muški šaltat...

To kad trese armatura mislim da nema nista gore, bar meni to mnogo smeta. Neznam mozda ja gresim

Link to comment
Share on other sites

nije mi novost da auto vibrira malo na leru, uvik cu takvu autu preferirat al da ga mogu muški šaltat...
Stavi short shift
Link to comment
Share on other sites

Svako ima drugaciji ukus, ja se vise na gumenu kerovu kost nebi vracao a bome niti na tvornicke selene, sa strongflexom sam dobio vise prednosti nego mana na koje sam s vremenom i naviko

Link to comment
Share on other sites

neće short shifter pomoć jer kad stisneš kvačilo motor skupa s polugicon se makne 3cm nazad.

 

sve moje ostale aute koje su se šaltale preko sajle nisu bile takve.

čak i yugo s 1.6 motorom, tvorničkim nosačima iz 1991e se bolje šalta.

 

a da je neugodno to je na svakome da odluči, ko mi brani skinit strongflex ako mi bude smetalo

Link to comment
Share on other sites

Prošlo 250km od slaganja motora, ovaj tjedan promjena ulja, filtera ulja, filtera zraka i još par sitnica.

 

Jel itko puno čačkao po ovom 1.6 16v, vidim da se piše da paše klapna od megana 2.0 16v i da se nešto dobije.

Imam osjećaj da bi mu mapa s blokadom na 6800 dobro došla, kontaktirao sam rstuner i još par "ćunera" pa sad čekam odgovor..

 

Sad planiram posložit malo auspuh i vidit šta bi se dalo s usisom da izgleda što više stock, prvo šta ću napravit je rastavit usis, izmjerit sve pa ako ne bude restrikcije u onom "loncu" na usisu samo začepiti cijev s nekim čepom.

 

Za kraću getribu i dalje nisan naša ništa pametno, makar s dizanjem blokade možda i nebi tribala kraća getriba.

 

Nemam nekih ludih još ideja, otvoren sam za sve, gledam šta bi se dalo dobit do 400eur.

Link to comment
Share on other sites

Sa klapnom od 2.0 dobiješ veću potrosnju, još ako to spariš sa nekom gljivom dobiješ još veću potrosnju i sporiji auto.

Mjenjac od 1.4 8v ti je dovoljno kraći da popravis štetu od gljive i klapne. Možda i imam jednog negdje u mračnim odajama  gdje držim sve druge stvari koje nikad neće trebati nikom

Link to comment
Share on other sites

gleda san finale drive od 4.5 od twinga umjesto ovog 4.1 šta je trenutno.

kod mene je getriba od 1.4 16v, to je jb1 koliko sam ja shvatio koja je slabija nego jb3

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

uvatila me gripa pa nisan ništa do jučer radia

pošto se auto ne vozi pa ne riješavam ništa, al kape amortizera obavezno kad montiram opruge onda cu ga vodit na optiku

do sad je priša 350km kod mene, mislim da to sve govori

prominjeno ulje od razrade, nema šljokica u ulju tkd valjda je sve dobro

triba san glupi ključ napravit jer ima neki kvadratni ključ 8x8mm a ja ga nisan ima.

kiler i ventilator su od senica i nisu montirani dobro, triba to sve rastavit i posložit.
ventilator nije ni spojen jer su drugi konektori na cliu i senicu

 

IMG_20230301_204912.jpg

Edited by AnteL
Link to comment
Share on other sites

To sto ti nisi znao da reno koristi preko 60godina tu kocku za čepove ne znaci da je kljuc glup. Ima ga svaka trgovina autodijelova i gotovo svaki mehanicar.

Ako ti auto trokira nakon ove slike vrati žicu na bobinu br4.

  • Like 5
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Zanimljiv prođžekt, što je swapano i umjesto čega, nisam uspio upratiti?

Link to comment
Share on other sites

Auto ne trokira jer san vratia konektor na bobinu.

 

samo ću reć da svaki talijan od 1.0 fire, 2.0 20v turbo do 3.2 busso svi koriste inbus 8 od 1969te šta san radija

da ne govorim o ostalim tehničkim riješenjima na ovoj auti...

 

šasija je 1.4 16v 95ks a motor je 1.6 16v 107ks iz Senica.

Link to comment
Share on other sites

A tako. 

7 hours ago, AnteL said:

svaki talijan od 1.0 fire, 2.0 20v turbo do 3.2 busso

Ali ovo je francuz? Renault. Nije fijat, smeće talijansko. 

  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.