Jump to content

AdBlue - napunjen ali i dalje svijetli lampica


renault4

Recommended Posts

Je li netko imao ovaj problem? Nakon punjenja do kraja prešao sam 50ak km ali lampica još uvijek svijetli. Imam još 500 km do faze kad neću moći pokrenuti auto...

Možda sam zeznuo jer sam prvo ulio samo 5 L pa drugi dan napunio do kraja. Jedno i drugo na benzinskoj.

Što napraviti?

Edited by renault4
Link to comment
Share on other sites

  • renault4 changed the title to AdBlue - napunjen ali i dalje svijetli lampica

Iskljuci to softwareski, ili pripremi 2 soma 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno će doći k sebi u nekom trenutku... ako ne dođe... frenchkey ti je sve rekao!

Link to comment
Share on other sites

Ne svijetli ništa drugo. Sve je bilo ok do pred neki dan i mislio sam da će punjenje riješiti stvar. Zadnji put sam punio prije cca 6 mj i bilo je ok nakon punjenja.

Kod koga riješiti softverski taj problem?

Link to comment
Share on other sites

Kod idiota rjesi problem! Nemoj nista iskljucivati nego POPRAVI! Prokleti trovači djece.

Je##lo vas iskljucivanje.

Iskljucite si mozak.

KK kupujete dizele ak ih nemozete odrzavati. 

J##bo me pas jedva cekam da neki k##ac od ekotesta pocnu mjeriti na dizelima da vas pola popada i da vidite da imate novaca za odrzavanje logana i sandera 1.0 a ne talismana i kadjara 2.0.

Edited by ivan.martinko
Trovači djece
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, renault4 said:

Ne svijetli ništa drugo. Sve je bilo ok do pred neki dan i mislio sam da će punjenje riješiti stvar. Zadnji put sam punio prije cca 6 mj i bilo je ok nakon punjenja.

Kod koga riješiti softverski taj problem?

Odi u ovlašteni da ti pogledaju pobogu,  možda je malo poblesavio a možda tank ošao što je jako popularno barem na citroenima... ne mora kljuc svijetlit da pokaže grešku, tj ne svjetli uvijek a postoji zabilježena greška.

Link to comment
Share on other sites

Ako je problem u pumpi ili nekoj elektronici, to je unutar tanka adblue i nema popravka, vec sve novo. Proizvode ih Poljaci za gotovo sve od Audija do Citroena, Renoa, itd. I svi rikavaju prije ili kasnije. Pod garancijom dobiješ sve novo, ako nema garancije, a priznaju ti kulancu, onda platis samo ruke, a ni to nije ispod 600e.

Softverskim gašenjem istog nista se ne vidi na ekotestu, auto normalno ide, a i dalje daleko manje zagadujes nego Martinkov K4M trovač nejači. 

  • Like 1
  • Haha 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Naravno da se ne vidi kad služi da se smanji NOx koji se mjerenjem zacrnjenja nemože vidjeti.

A za sve koji trenutno miču DPF, ADBlue i dalje pročitajte:
https://ec.europa.eu/info/law/better-regulation/have-your-say/initiatives/13132-Vehicle-safety-revising-the-EUs-roadworthiness-package_en

Jer bit će zanimljivo kada se implementira.

Inače ne podnosim popravljanje micanjem komponenti.

Edited by robimarko
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Da ali ponosno drzi euro 6 normu a mozda ispunjava 5. Dok moj "trovac" drzi euro 4 a ispunjava 5.

Inace su ureu i SRC izmislili bezveze a ne da smanjuje dusicne okdide za 70%. 

AdBlue and SCR systems are highly effective, reducing NOx emissions by up to 90%, hydrocarbon and carbon monoxide emissions by 50-90%, and particulate emissions by 30-50%. 

Inace dusicni oksid se koristi ko anestetik prije operacije, tak da znamo kak moze utjecati na djecu na pjesackom, nije isto imao 80 ili 180 mg na kilometar koliko ima auto iz 2013 sa istim motorom. 

 

11 minutes ago, robimarko said:

Naravno da se ne vidi kad služi da se smanji NOx koji se mjerenjem zacrnjenja nemože vidjeti.

A za sve koji trenutno miču DPF, ADBlue i dalje pročitajte:
https://ec.europa.eu/info/law/better-regulation/have-your-say/initiatives/13132-Vehicle-safety-revising-the-EUs-roadworthiness-package_en

Jer bit će zanimljivo kada se implementira.

Inače ne podnosim popravljanje micanjem komponenti.

Bas, ajd da smo u 2015, ali u 2023. ici gasiti sustave ko da smo u Afganistanu, sramota.

U njemackoj pocinje 1.7. s tim da budu dali vozacima da do iduceg tehnickog "poprave" auto.

U svicarskoj odmah padaju.

Mene bi bilo sram voziti auto za koji nemam novaca za održavanje kako treba..

Bit ce reda, samo je pitanje kad. Jer da moja benzinska drlja ima 1.5 mg CO umjesto do 0.5 mg koliko je max (a ima 0.001 mg) pada ista tren tehnicki.

1 hour ago, frenchkey said:

Ako je problem u pumpi ili nekoj elektronici, to je unutar tanka adblue i nema popravka, vec sve novo. Proizvode ih Poljaci za gotovo sve od Audija do Citroena, Renoa, itd. I svi rikavaju prije ili kasnije. Pod garancijom dobiješ sve novo, ako nema garancije, a priznaju ti kulancu, onda platis samo ruke, a ni to nije ispod 600e.

Softverskim gašenjem istog nista se ne vidi na ekotestu, auto normalno ide, a i dalje daleko manje zagadujes nego Martinkov K4M trovač nejači. 

Malo si se za##bo jer jedino sto moj K4M ima veci je CO2, a ostalo je isto ili manje. Koliko se sjecam i ti imas slican drlog u kuci tak da neznam cemu ovo. 

Bi li na daciji 1.5 dci cupao adblue iz auta ili popravio? Iskreno?

S tim da zadnjog 5 godina SVI dizeli imaju adblue.

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Znam samo da u firmi imamo 3 berlinga. Na sva 3 smo mjenjali. I sad je opet otisao na jednom i cekamo tank. Nemaju ni jedan preko 80 iljada km.

Link to comment
Share on other sites

Za odrzavanje dizela uvijek je trebalo imati novaca. 

Čupanjem komponenti ispalo je da održavanje dizela nije skuplje od benzinca. Da, nije kad se održava sistemom ko u Alan Fordu. Sjekač, čekić i brusilica.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nisam očekival ovak zanimljivu raspravu:)

Jučer sam dogovoril dijagnostiku u ovlaštenom servisu i sutra ću taj dio odraditi.

EKO priča mi je važna i ako bude trošak prihvatljiv, popravit ću. Ako mi bude neprihvatljiv neću. Recimo da mogu to moralno podnijeti:)

Svako ima pravo na svoje mišljenje ali mogli su i proizvođači naprviti posao kak se spada, a kolko čitam po netu očito nisu. I to ne samo Reanult.

Uglavnom da budemo konstruktivni savjet servisera: Nikad ne dodavati AdBlue parcijalno (ili barem ne manje od 7L) nego do kraja ali opet ne pretjerati (u smislu točiti do čepa).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A jbg to postoji tek par godina. Logicno je da im bas nece ici ili da ce promjeniti nekoliko tehnologija dok to se usavrse.

Vec dugo su kupci zapravo i testeri automobila i opcenito proizvoda, tak da ja generalno izbjegavam kupnju necega sto jos nije dokazano da je ok. Vozim drlog iz 2010. ne zato sto si ne mogu priustiti noviji ili novi nego zato jer ne zelim biti pokusni kunic za njihove eksperimente. Tak i mob kupujem uvijek jace modele ali ne cim izađu nego kad se isprave svi bugovi i nedostaci (ako se ne mogu ispraviti - ne kupujem)

Tak da moj auto je euro 4 benzinac koji trosi duplo vise goriva od 1.5 blue dci ali znam da je sve 110 % na svom mjestu i ispravno i najmanji nedostatak rjesavam u rekordnom roku.

U tvom slucaju moguce neispravnog SRC sustava i slucajevima opcenito kasapljenja ispuha kod dizela i vađenja komponenti za prociscivanje ne radi se o ekologiji opcenito nego konkretno o ljudskom zdravlju.

Truje li moj auto ljude, djecu oko mene vise nego je za njega zakonom i normama propisano, ali tak ja razmisljam dok ipak vecina ljudi razmislja samo o sebi, a o drugima mozda samo za bogicne blagdane kad vlada duh "mir i dobro".

 

 

Edited by ivan.martinko
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, ivan.martinko said:

A jbg to postoji tek par godina. Logicno je da im bas nece ici o da ce promjeniti nekoliko tehnologija dok to se usavrse.

Vec dugo su kupci zapravo i testeri automobila i opcenito proizvoda, tak da ja generalno izbjegavam kupnju necega sto jos nije dokazano da je ok. Vozim drlog iz 2010. ne zato sto si ne mogu priustiti noviji ili novi nego zato jer ne zelim biti pokusni kunic za njihove eksperimente. Tak i mob kupujem uvijek jace modele ali ne cim izađu nego kad se ispravave svi bugovi i nedostaci (ako se ne mogu ispraviti - ne kupujem)

Tak da moj auto je euro 4 benzinac koji trosi duplo vise goriva od 1.5 blue dci ali znam da je sve 110 % na svom mjestu i ispravno i najmanji nedostatak rjesavam u rekordnom roku.

U tvom slucaju moguce neispravnog SRC sustava i slucajevima opcenito kasapljenja ispuha kod dizela i vađenja komponenti za prociscivanje ne radi se o ekologiji opcenito nego konkretno o ljudskom zdravlju.

Truje li moj auto ljude, djecu oko mene vise nego je za njega zakonom i normama propisano, ali tak ja razmisljam dok ipak vecina ljudi razmislja samo o sebi, a o drugima mozda samo za bogicne blagdane kad vlada duh "mir i dobro".

 

 

Samo čika Martinko, ima i druga strana novčića, a to je da....  ako mi jedanput rikne zamijenim, da mi drugi put rikne e onda nije problem u meni i ekologiji već u debilima što ne revidiraju dijelove koji su problematični, evo ti primjera naših berlinga, isti problem opet i sad bi mi opet trabali platit, da sam ja vlasnik - nema šanse, isti k.. ko i amortizeri u meg 4, škripili ja zamjenio i platio, za 6 mjeseci opet škripe, znaci opći poznat problem i oni opet identičan proizvod ugrađuju bez da su napravili modifikacije. Nema šanse da bi platio drugi puta istu pizdariju zbog tuđih pogrešaka. U konkretnom slučaju ako je zaista to da je tank riknuo a neka banalnost, bilo bi pametnije se odlučit za ovu drugu opciju.

Edited by macan
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, ivan.martinko said:

Kod idiota rjesi problem! Nemoj nista iskljucivati nego POPRAVI! Prokleti trovači djece.

Je##lo vas iskljucivanje.

Iskljucite si mozak.

KK kupujete dizele ak ih nemozete odrzavati. 

J##bo me pas jedva cekam da neki k##ac od ekotesta pocnu mjeriti na dizelima da vas pola popada i da vidite da imate novaca za odrzavanje logana i sandera 1.0 a ne talismana i kadjara 2.0.

I ako volim modifikacije auta (tuning performanse) s ovime se slazem.. Mada vecina je danas zabrinuta samo s svojom srecom..

No slazem se i s @macan da ako je nesto lose, a ne uradi se revizija omda je proizvodjac duzan i primoran (bi trebao biti) a ne kupac menjati nesto kao potrosnu robu koja nije tako namjenjena.... 

Za mazdu RX-8 i dan danas vazi opoziv za brtvu rezervara goriva (zadnji je bio 2020te ja mislim, za model iz 2003, gde su menjali i pumpu goriva).. Znaci tu je proizvodjac duzan iz sigurnosnih razloga menjat brtvu staru 17godina i pumpu goriva .. 

Kako proizvodjac nije duzan menjat eko sistem koji im je odobren da s necistim motoru predju eko norne.. 

 

4 minutes ago, ivan.martinko said:

Kupili ste pogresne aute.. 

Ne, nego nema odgovornosti proizvodjaca... Ili prava da se nesto dizajnira da traje.. Dok se za druge to primjenjuje...

Odrzavanje je zamena potrosnih delova i dopunjavanje tekucina itd a ne zamena lose dizajniranih.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Oni ce reci da je posuda i pumpica potrosni dio. Traje do 100000 km i mijenja se.

Istina, preskupo je. Ali da vise ljudi to mijenja, mozda bi postojali zamjenski ili poboljsani dijelovi. Ali posto vecina te stvari čupa, ostaje ti samo original dio jer proizvodac mora imati racunicu a trgovac promet da bi mu se isplatilo drzati te posude. 

Sto mislis zasto prodaja ice motora pogotovo dizela na zapadu pada (pada i kod nas ali sporo)

Vise se ne bude nista ulagalo u razvoj i poboljsanja ice motora, pogotovo ne dizela. Fauve je izbacio sve TDI osim 2.0 tdi u vise varijanti KS/kW. (Postoje jos samo veci i 3.0 i 4.2 tdi mislim)

Iducih 10 godina od novih samo ce veliki auti imati dizel motore, ostali ce biti benzin, hibrid ili struja. Do tad ce ljude "poticati" da se dizela rjesavaju, jer tko ce kupovati novi egr, dpf i placati ciscenje ostatka sustava, uštimavanje na dizelskom drlogu iz 2012 sa pola milje km. Ici ce u presu.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nemam namjeru pametovat bilo kome. Manje više sa svime se slažem. Osobno smatram da je puno važnije voziti pametno. Za mene to znači voziti 120 po autoputu jer veća brzina donosi eksponencionalno veću potrošnju.

Benzinci btw. generiraju puno više CO2 od dizela. Dizel je prljav ali ako stojiš kraj benzinca on baš puno ozbiljnije guši. Po gradu kad god mogu izostavim auto.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Zanemario si poantu. Ne drzi se proizvodjace odgovornima za ono sta trebaju biti. 

Kao i lanci i natezaci na VAG tako i ovo.. Ako je nesto potrosno mora ima definiran servisni interval, ili periodicnu provjeru. 

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam skuzio sama ureja nagriza pumpicu i posudu. Kristalizira se itd. Dakle materijal je preslab.

Po defaultu nit je to potrosno nit se mijenja u intervalima.

Čudi me da dopuštaju da se ulijeva bilo koja ureja (kaufland, lidl) a ne ona koju proizvođači auta propisuju.

Sjecam se da od pocetaka jos 2010, 2011. nije bilo garancije na DPF jer njegov zivot ovisi o mnogocemu, odrzavanju motora, nacinu voznje, itd. 10000 km na krivom ulju ga moze zastopati. I manje.

Nisam ni ja za cjepidlacenje ali nekakav red u ovoj anarhiji se mora jednom uvesti. Uskoro bude nastupio nekakav red, sad kakav, bumo vidli, kontaktirao sam CVH u vezi ispitivanja kolicine plinova kod dizela kao i kod benzinca i dobio sam odgovor da se testiranja provode od 2021. jer zacrnjenje je zapravo mjerenje nicega. Auto sa dpf zapravo nema zacrnjenje. Ili je blizu 0.0.

Upit je star pola godine:

S obzirom da u Europskoj uniji još ne postoji obvezujući propis temeljem kojeg bi se prilikom tehničkog pregleda mjerio sastav ispušnih plinova dizelskih motora, tako se u Republici Hrvatskoj ova ispitivanja još ne provode.

Centar za vozila Hrvatske u suradnji s nadležnim državnim tijelima i organizacijama koje provode tehničke preglede u ostalim zemljama članicama već skoro godinu dana provodi testna ispitivanja sastava ispušnih plinova dizelskih motora u nekoliko stanica za tehnički pregled, a sve u svrhu priprema za obavezno obavljanje ovih ispitivanja.

Sve izmjene u provođenju tehničkih pregleda koje postanu obvezne na području Europske unije, naša nadležna državna tijela implementiraju u nacionalne propise te na taj način postaju obaveza obavljanja u svim stanicama za tehnički pregled na području RH.

 

nisam to pitao iz neke zlobe nego je poznanik kupio nissana qashqaija 1.5 dci iz 2013. sa 270000 km i reko mi da zadimi crno na sto sam mu rekao da je vjerojatno dpf off pa da zna kaj ga vjerojatno ceka. Skuzio je zakaj ga je malo platio. Al ok nekoliko popravaka i vozi uz prihvatljivo zacrnjenje na tzv ekotestu.

Link to comment
Share on other sites

Cek kolko sam shvatio da euro 6 dizeli se ne testiraju na ispušne plinove? tj meni nisu nikad gurnuli ništa u auspuh :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Tako je, EURO6 samo bodu OBDII i ako nemaš grešaka i odvožen je ciklus tj. svi monitori su gotovi onda je to sve.
Ako ne zadovoljiš ta 2 uvjeta onda ide klasik EKO-test koji je opet pišarija s mjerenjem zacrnjenja, eto kod mene na Meganu sticker da je zacrenjenje do 0,50 normalno a realno i bez DPF-a nikad neće imat 0,50.

Realno za godinu-dvije max će se provjeravati ispušni plinovi ukljućuji NOx i onda nema šanse bez DPF-a i ADBlue proći, pogotovo NOx.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Da to je tako za sada, međutim po tom novom pravilniku mjeriti ce se PM na svim dizel vozilima.

NOx cak ni ne jer auto ima senzor NOx po kojem okređuje koliko ureje treba ubrizgati. Ima ga i nakon SRC i prije SRC. Kako koji.

Ali sumnjam da budu tolerirali manipulacije sa adblue off. Ne pripremaju se 3 godine da bi rjesavali samo euro 5 offove auta koji su stariji od 10 godina vec. Nego sve. A za godinu i pol ili koliko izlazi i euro 7.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.