Jump to content

AdBlue - napunjen ali i dalje svijetli lampica


renault4

Recommended Posts

Ivan ti si se nameračio na te dizele ko Pernar na pedere , daj brate oladi.

CVH je uhljebska tvorevina, i kao takva je podlozna utjecajima sa svih strana , a ponajprije drzavnim, država nece odjednom rusiti 25% autiju na tehnickom jer neko negdje mjerenje je pokazalo da nemaju neki filter koji nema 70% autiju na nasim cestama(pola su benzinci i hibridi a od ove druge polovice pola ih defaultno nema dpf).

Generalno se slazem da ljudi ne bi trebali svojevoljno iskljucivati dijelove aute koji im se ne svidaju, al isto tako proizvodaci moraju napraviti taj aute i te sklopove da imaju neki realni rok trajanja, ne moze filter cestica koji je fiksan rikavati na dvoznamenkastim kilometrazama i u prvih par godina koristenja auta.

Mogli bi stvari postaviti da taj auto nebi trebao dobiti homologaciju za koristenje na cestama koliko je "neispravan".  Ovo "nemate novaca za odrzavanje " je treš tok

  • Like 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Dpf je za gradski auto totalni BS... Tu ga spremas da bi ga poslije u vecoj kolicini ispustio u jednako urbanoj sredini... Prosti prosek koji sam naveo i u raspravi kod EV pokazuje da se u proseku auto ne vozi dovkljno na ktvorenoj cesti da on funkcionise kako je on dizajniran..

 

Ovo o urei ovakvoj ili onakvoj.. Dajte ljudi moji.. Svaka urea se kristalizuje!!  Ujedno problemi se javljaju na vozilima odrzavanim i servisiranim u potpunosti u ovlastenim servisima ukljucujuci punjenje adblue-a.... 

 

Mjerenje bilo cega na leru ili turiranjem je GLUPOST koja ne pokazuje apsolutno nista.. Nikad u voznji se ne stvaraju takvi uvjeti da se motor tolko rastereceno zavrti... Niti se motor ponasa jednako na leru bez ooterecenja i leru s opterecenjem kretanja...

Zacrnjenje je problem i na DI benzincima.. Pogotovo na slicnim dodavanjima gasa iz mrtvog... 

 

 

Nadalje SVAKI ecu se moze reprogramirat i da se zavaraju parametri o ekologiji.. 

Sta je jos bolje, VECINA parametara se koze zadovoljiti BEZ dpf fiktera..

@kristijan1710 je imao megana 2.0dci 150hp bez DPFa i to odobreno i mjereno u njemackoj (TUV iki Dekra, ne sjecam se ali identicno mjerenje ide kao sta tvornkca prolazi)  i imao je onu naljepnicu za ulazak u "zelene" zone... Nebi me cudilo da se moze isto postici s NOx.. Ker NOx je posledica presiromasne smjese.. Hebena klapna gasa ili varijabilni ventili rjesavaju problem siromasne smjese rasterecenog motora.. Wankel ima najmanji NOx od svih ICE motora.. (20* manje od prosjeka)...

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, hrvojexyz said:

Ivan ti si se nameračio na te dizele ko Pernar na pedere , daj brate oladi.

CVH je uhljebska tvorevina, i kao takva je podlozna utjecajima sa svih strana , a ponajprije drzavnim, država nece odjednom rusiti 25% autiju na tehnickom jer neko negdje mjerenje je pokazalo da nemaju neki filter koji nema 70% autiju na nasim cestama(pola su benzinci i hibridi a od ove druge polovice pola ih defaultno nema dpf)

Tako se pričalo i za eko test kada su ga uvodili prije 20 i kusur godina. Svaki drugi auto je padao. Onda su rekli da eko test neće biti uvjet za prolaz godinu-dvije. Pa su to opet produžili kada su vidjeli da se brojke nisu puno popravile. E onda su počeli rušiti pa se dugo prolazilo sa 100-200kn kod mjenjača.

Vidjet ćemo što će sada biti. BiH i Srbija trljaju ruke. Ono što neće moći voziti kod nas vozit će kod njih ;)

Karlheinz i Klaus su prodali svoje čađare koje je postalo preskupo propisno održavati a mi smo ih (jeftino) kupili pogotovo za vrijeme dizelgejta. "Gazi dok ide i neka dimi tko ga j*ebe". Osobno bi ih sve porušio, rekao im "eto vam sada, tko sad vas je*e".

Mislim u 3pm. Svakodnevno se gušimo u smradu tih neodržavanih čađara. Niti je ugodno niti je zdravo niti je fer prema savjesnim vlasnicima koji održavaju svoje dizle.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Srbija nece nikako. Ceo tehnicki traje pola h i SVE se snima video (svaka kontrolna tacka), vlasnik ni u kom slucaju ne sme uci u prostor itd.. Nema varanja vise... 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Za dugovječnost Ad blue sustava iznimno bitno je otvarati tj.odvrnuti čep Ad blue pri svakom točenju goriva kako bi ušao zrak u rezervar jer se inače zbog vakuma isti počne iskrivljavati.

Vozio sam puno službenih Citroena i nikad nisam imao problem sa Ad blue sustavom jer sam redovno otvarao. Stvar je u tome što se odušak zaštopa i nastane vakum.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Svi navalili na DPF. DPF je najčešće simptom nekih problema. Ako je sve ostalo ok, nafta, zrak, ulje, kompresija, onda bi trebao i DPF biti u redu.

A što se tiče AD Blue jednostavno. Ako treba na svakom servisu dopuniti zašto se to ne odradi? Ili kako @mata73 kaže da je poželjno otvoriti čep svatko tanjkanje jel to teško?

I za kraj zna se da dizeli u zadnje vrijeme nisu baš sposobni za gradsku i pogotovo kratku vožnju. Čemu se uopće kupuje auto koji ne zadovoljava uvjete gdje će se koristiti?

Ja sam osobno da sve preinake na auto trebaju atestirati ili ako ne mogu se atestirati onda skidanje tablica + kazna dok se ne vrati u minimalno tvorničko stanje. Jbg i sam se toga držim oduvijek na svim vozilima.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Adblue ke teško smeće. Ja sam ga isključio na ženinom C4, zato jer se pokvarila pumpa na nekih 80 tkm, a zamisli isto s**nje se desilo prijašnjem vlasniku na (pazi ovo) 13 tkm kad je mjenjan cijeli rezervar u garanciji. Uredni sam ga držao punim, otvarao čep svakih mjesec dana i opet je pumpa prdnula. Što sam ja sad trebao, dati milju tristo eura za novi tank. Ma fuck Off tj adblue of za 250 eura i neka se hebu oni koji su ga ugradili. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

@Dombaskazem se ali ne...mazdu rx-8 u servisnoj stojeneke stvari pa su motori crkavali radi nepostovanja istog, pa je mazda prisiljena bila mijenjat motor do 8gid starosti auta (provjera novoa ulja svakih 700-1000km , ne voznja auta kad pokaze da je nivo ulja nizak i jos par).

Za adblue nema tih savjeta u zvanicnoj dokumentaciji auta -> prijevid proizvodjaca, aopet ne stoje iza toga.. Prosti konzumerizam za prodat sve vise za sto vise.. Jer zasto bi pumpa bila zasebno servisabilni dio... 

Ujedno nije kupac auta kriv sta je sustav krivo dizajniran. Jel igde u brosuri modela auta pise "not for mainly city driven car" ili "for suburban dryving only".. Ne pise ni na jednoj, nego se hvale niskom potrosnjom i emisijama o prodaju kao skuplje i bolje..

Samo niko vise ne smatra proizvodjace krivcima nego sve druge...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ivan.martinko said:

U srbiji je strozi tehnicki nego u hr. 

Eto preseli se u Srbiju i onda neces imat problema sa autima oneciscivacima zraka.. Tamo samo H₂O izlazi iz aspuha i sretani svi.... 

  • Like 3
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

Zasto si uopce kupio takav auto?

Zato da mi ga ženica svaku večer prije spavanja podudla..

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

I bas se žena uspali na diesel?

Sa adblue off? 

19 hours ago, hrvojexyz said:

Ivan ti si se nameračio na te dizele

 

Ne na dizele opcenito, imao sam i ja 2 u svojoj garazi, nego na dizele kojima su "operirani" ispusni sustavi.

Link to comment
Share on other sites

On 17. 05. 2023. at 10:16, robimarko said:

 

Koji vise zagađuje onaj sa isključenom pišalinom ili onaj koji ju uopce nema? A recimo generacija su jedan iza drugog

Link to comment
Share on other sites

Moje je mišljenje da bi tog ko je izmislio i dizajnirao sustav ad blu trebalo tući dok se ne usere a poslje za to što se usrao. Ni na jednom brendu nema da to ne radi probleme , pa gospodo inžinjeri niste se dovoljno potrudili .

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, frenchkey said:

Koji vise zagađuje onaj sa isključenom pišalinom ili onaj koji ju uopce nema? A recimo generacija su jedan iza drugog

Onaj kojem je u ECU maknuta ureja i neispravan je. Zato sta je mapa slozena za to da ju ima i kad ju nema ulazi u neoptimalni rezim rada.. Ili pak ako je zavarano i ecu misli da ju ima i radi kao da ima onda je opetgore jer radi smjesu itd koju oni bez adblue sistema nema jer se oslanja na ureu... 

Jedan euro 4 diesel motor je imao preko 120 mapa vezane za ubrizgavanje i emisije.. To je jos bez DPF ili AdBlue...

48 minutes ago, trapavi said:

 , pa gospodo inžinjeri niste se dovoljno potrudili .

Nemoj biti naivan i misliti da inzenjeri odlucuju o bitnim stvarima.... Odlucuje marketing i komercijala.. Ujedno ne odlucuje inzenjer smjer da se nesto radi nepopravljivo... 

Link to comment
Share on other sites

Prodavali su priče kako je dizel čišći za okoliš a danas znamo da je to laž. Danas govore da su strujići čišći a već sada se nazire da je i to laž bar u trenutnom stanju stvari.

Demoniziralo se neotrovni CO2 dok su se povećavali itekako otrovni NOX-evi. Čađa je postala toliko fina i sitna da u plućima direkt ulazi u krv. Tko misli da moderni dizli ne čađe neka ode u ovlašteni servis i udahne zrak u radioni punoj godinu-dvije-tri starih dizla.

Dizli u osobnim autima su bullshit koji najvjerojatnije u prvom redu guraju Bosch i VW.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, frenchkey said:

Koji vise zagađuje onaj sa isključenom pišalinom ili onaj koji ju uopce nema? A recimo generacija su jedan iza drugog

Vjerojatno slicno, ali je stari imao euro 6a-b-c-d temp normu a drugi euro 6 full normu. 

Sve ove temp norme su bile prilagodbe, tojest pokusaji da se NOx spusti sa 180 na 80 mg/ km. Od 2018. su svi spustili i to po wltp.

Kad se adblue iskljuci opet imas NOx 180 mg/km  mozda i vise.

8 hours ago, Med0 said:

Prodavali su priče kako je dizel čišći za okoliš a danas znamo da je to laž. Danas govore da su strujići čišći a već sada se nazire da je i to laž bar u trenutnom stanju stvari.

Demoniziralo se neotrovni CO2 dok su se povećavali itekako otrovni NOX-evi. Čađa je postala toliko fina i sitna da u plućima direkt ulazi u krv. Tko misli da moderni dizli ne čađe neka ode u ovlašteni servis i udahne zrak u radioni punoj godinu-dvije-tri starih dizla.

Dizli u osobnim autima su bullshit koji najvjerojatnije u prvom redu guraju Bosch i VW.

Njemacka dizelska industrija ih gura.

Jer nigdje u SVIJETU nema toliko dizelskih auta po glavi stanovnika kao u EU.

Link to comment
Share on other sites

Ivane, za nox mogu uzet wankel..

CO: 220 mg/km (0.220 g/km)
THC: 34 mg/km (0.034 g/km)
NOx: 29 mg/km (0.029 g/km)

Euro 4:
CO – 1.0 g/km
HC – 0.10 g/km
NOx – 0.08
PM – no limit

Euro 5:
CO – 1.0 g/km
HC - 0.10 g/km
NOx – 0.06 g/km
PM – 0.005 g/km (direct injection only)

Euro 6:
CO – 1.0 g/km
HC – 0.10 g/km
NOx – 0.06 g/km
PM – 0.005 g/km (direct injection only)

 

 

@Med0 odi i udisi izduv benzinca ako je tolko cist.. 

Tvoje je usporedba ko da neko skoci s 100m mosta ako je diesel a s stolice ako je benzinac.. A ustvari je benzinac 100m visoka zgrada a diesel 100m visok most... Vise manje jednako stetan... 

 

@ivan.martinko EU ima tolko diesela jer jr tolko gorivo skupo... Jer ujedno EU ima dominantno slabe aute naspram ostatka sveta.. Ameri voze V8 koji trosi 25L/100km i boli ih papak za to / cenu goriva... Nes njima prodatdrugi motor po tome jer manje trosi jer ih zaboke za trosak... 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, MilosB said:

@Dombaskazem se ali ne...mazdu rx-8 u servisnoj stojeneke stvari pa su motori crkavali radi nepostovanja istog, pa je mazda prisiljena bila mijenjat motor do 8gid starosti auta (provjera novoa ulja svakih 700-1000km , ne voznja auta kad pokaze da je nivo ulja nizak i jos par).

Za adblue nema tih savjeta u zvanicnoj dokumentaciji auta -> prijevid proizvodjaca, aopet ne stoje iza toga.. Prosti konzumerizam za prodat sve vise za sto vise.. Jer zasto bi pumpa bila zasebno servisabilni dio... 

Ujedno nije kupac auta kriv sta je sustav krivo dizajniran. Jel igde u brosuri modela auta pise "not for mainly city driven car" ili "for suburban dryving only".. Ne pise ni na jednoj, nego se hvale niskom potrosnjom i emisijama o prodaju kao skuplje i bolje..

Samo niko vise ne smatra proizvodjace krivcima nego sve druge...

Ajmo ovako. Proizvođač radi auto da izdrži negdje 150-200k bez većih kvarova. Sve ostalo se proizvođaču ne isplati. Vjerujem da zna da AD Blue ne radi kako spada na određenim autima ali ono kaže 95% ću ih zamjeniti besplatno i to je bolje uložen novac nego slagati novi sustav za stari auto. 

Btw ovdje pričamo o poslovnim autima i svi mogu pitati Google koji su problemi na tim autima. I prema tome planirati troškove i da li se isplati ili ne.

Btw u bivšoj firmi stoji V klasa iz 2015 sa AdBlue i tamo zadnji put kada sam vozio je bilo 360k ili 380k na satu i koliko znam jedino što je rađeno je alternator i akumulator. AD Blue i DPF i dizne su još uvijek original. Nisam mislim da sam taj auto vozio početkom 2022 ili tako nešto. Od tada je napravio još dosta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Riješili su problem u ovlaštenom servisu resetiranjem sustava. Problem je vjerojatno stvorilo to da nisam odmah napunio adBlue tank do kraja.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

On 19. 05. 2023. at 6:07, ivan.martinko said:

Njemacka dizelska industrija ih gura.

Jer nigdje u SVIJETU nema toliko dizelskih auta po glavi stanovnika kao u EU.

Zbog ruske nafte od koje se jeftino pravi dizel pa Švabe to iskorištavaju. U ostatku svijeta gdje je dizel skuplji prodaju priče da su dizli jako čisti i bolji za okoliš.

On 19. 05. 2023. at 8:17, MilosB said:

@Med0 odi i udisi izduv benzinca ako je tolko cist.. 

Tvoje je usporedba ko da neko skoci s 100m mosta ako je diesel a s stolice ako je benzinac.. A ustvari je benzinac 100m visoka zgrada a diesel 100m visok most... Vise manje jednako stetan...

Šta opet pričaš? Jesam li ja igdje napisao da je benzinac čist?

Link to comment
Share on other sites

@Med0 ne, ali si napisao kako je dizel stetan zbog cestica te kako je radionica gde su diesel vozila stetna zbog istih .

E sad ako za jedno naglasavas da je stetno a o drugome ne pises onda diretno iznosis misljenje kako ono drugo to nije... Mozda ti ne mislis da je benzin zdrav ali nisi tako napisao... A ja sam ti prosto nanto komentarisao... 

DI benzinci imaju isto jako puno cesticnih emisija.. 

Ujedno kakve veze ima cija je nafta ?!

Proizvest diesel je uvijek jeftinije nego proizvest benzin... Potrebna je manja temperstura "destilacije", manje je zapaljiv i stoga ga je lakse handleat itd itd.. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.