Jump to content

AdBlue - napunjen ali i dalje svijetli lampica


renault4

Recommended Posts

On 18. 05. 2023. at 16:05, ivan.martinko said:

Zasto si uopce kupio takav auto?

Pa ne možeš tako. Tko bi ovo očekivao? Pa nebi kolega Max kupio Audi za 15 da je znao u dva mjeseca će otići mjenjač i košta popravak 4000. Onda bi vjerojatno dao 20 u startu za bolji auto. Još pogotovo jer kolegi na C4 zamijenjen tank u garanciji. Što se tiče adblue? Smanjuje trovanje? A koliko se planeta otruje sagorijevanjem plina da bi dobio ureu? Na kraju sve je to potpuno isto. Kao i Tesla i oni krasni rudnici Rio Tinto.  Sve je super dok se lijepo voziš na struju a tvoja djeca i otac ne rade u onoj jami i kopaju litij.  Kao i oni što u Kutini proizvode ureu.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ma sve je to isto. Najbolje stare aute na parne motore na ugalj.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, MilosB said:

Ma sve je to isto. Najbolje stare aute na parne motore na ugalj.. 

On 18. 05. 2023. at 16:05, ivan.martinko said:

 

Opet ti isto. Zašto sebe uopće uspoređuješ s nekim? Lako je tamo. Prodaju naftni "otrov" po cijelom svijetu i time si financiraju visoke plaće i standard. Lako je nekom Swen Arne kupiti auto za 20-50 tisuća eura. U hr ljudi rade za 700 bruto. A prevesti se treba. Dijete u školu odvesti,na posao otići. I taj s 700 brutto treba raditi za novi a da jede kamenje? Nama standard dozvoljava šta dozvoljava. 

Link to comment
Share on other sites

Da znas malo o ekonomiji Norveske, znao bi da novce od nafte apsolutno ne koriste za bilo kakav unutarnji razvoj nego iskljucivo za investicije u iskljucivo strane firme itd (stock).. Od profita tih fondova samo 10% se smije koristiti za ulaganje u drzavu..

 

Nije Sven kriv sta bira politicare koji mu ne kradu na svakom kutu, gde se kralj krece slobodno kroz narod bez ikakvog obezbedjenja, gde politicari i zastupnici koriste bus (ili osobne aute) i rade za prosjecnu placu a ne za 3-4x.. Gde su SVA primanja bilo koje osobe javno dostupni podatak svakome u svakom momentu..  Sta mu neko na minimalcu ili jos bolje socijalnoj pomoci ne vozi novog mercedesa 180 po AC i onda se na "casnom" sudu zali kako nema para da plati kaznu... 

Isto tako nije Sven kriv sto je i pored najskupljeg (skoro) standarda konkurentan cak i kinezima za mnoge poslove...

I to ti pricam o firmi u kojoj radim (50tak god stara) te smo radili i u Bosni, most preko Rjecine, most preko Hoover brane, u Srbijii, Singapore, Kina, po celoj Njemackoj, itd itd..

Nekako sam ipak vjerovanja da je radna snaga u Hrvatskoj jeftinija, ujedno i svi pogoni itd... Ali je nekima nezasitna zelja nakrast se, pardon, vlasnici firmi da posteno zarade... 

U HR ing poslovi idu preko 60% vlasniku firme ako se gleda po h.. (racunajuci sve troskove), th radni h + svi troskovi oko 40%... 

U Norveskoj 10-15% ide kao profit firme ~ 15% troskovi poslovanja (porezi i zakup prostora/opreme) i ostatak zaposleniku... 

Link to comment
Share on other sites

To stoji ali situacija je takva da je naša realnost takva. 700 e bruto i živjeti se mora. Ovdje čak nije ni tih 700 e bruto u pitanju. U pitanju je podvala firme koju obožavam ( Citroen ). Ako neki vrag ne valja o to je detektirano, zašto to nitko ne riješava o svom trošku? 

Link to comment
Share on other sites

@dado_sk ajd pogledaj molim te ponovo moje komentare u ovoj temi, jer videces da upravo taj stav "zastupam" da proizvodjac treba to sanirati o svom trosku...

Link to comment
Share on other sites

Gle,ako budeš išao mazdu regati i ako ti to Swen Arne ne oenalizira s porezom za zagađivanje u iznosu manjem od 5 000 e,biti ću razočaran. 😃😃

Link to comment
Share on other sites

Pa cirka tolko sam platio da bi ju uvezao.. 

Link to comment
Share on other sites

On 21. 05. 2023. at 11:19, dado_sk said:

To stoji ali situacija je takva da je naša realnost takva. 700 e bruto i živjeti se mora. Ovdje čak nije ni tih 700 e bruto u pitanju. U pitanju je podvala firme koju obožavam ( Citroen ). Ako neki vrag ne valja o to je detektirano, zašto to nitko ne riješava o svom trošku? 

Da ali onda se kupi auto koji sa svojim primanjima realno mozes pristojno odrzavati. Ne kupis meg 4 dci 2019. sa adblue niti slican citroen.

To sam ja shvatio kad sam kupio samo 5 godina star 2.0 tdi 4x4 sa 195000 km. Jednostavno je prekomplicirano i preskupo za odrzavanje sa mojom placom od aamo 720¢.

A ovog meg 3 benzinca odrzavam i sve manje vise povoljno. Kvarovi nisu česti ni skupi. I ne iskljucujem komponente koje suzbijaju cestice, CO, NO nego je sve kako treba.

Link to comment
Share on other sites

On 21. 05. 2023. at 11:19, dado_sk said:

To stoji ali situacija je takva da je naša realnost takva. 700 e bruto i živjeti se mora. Ovdje čak nije ni tih 700 e bruto u pitanju. U pitanju je podvala firme koju obožavam ( Citroen ). Ako neki vrag ne valja o to je detektirano, zašto to nitko ne riješava o svom trošku? 

Da bi sa toliko novca živio i imao bilokakav auto moraš bit čarobnjak. Kako možeš imat i išto više od cicikla ne znam.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@trapavi jer ne zivi u velegradu nego na "selu" gde je smjestaj MNOGO jeftiniji. Pa tako i najveci trosak vecini koji nisu nasledili nesta 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.