Jump to content

Dpf,egr,ad blue off euro 6


Buba Švaba

Recommended Posts

Pozdrav.

 

Zna li itko i da li ima iskustva na tehnickom ako se na autu norma euro 6 pogase ove stvari,da li obzirom na obd prikljucak auto prolazi tehnicki ili ne?

 

Dakle,fizicki i softverski naravno,bez stageova i slicnih stvari.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kako gdje, do kad nezna se. Nista nije vjecno. 

Osobno nebi offao nista jer onda smrdim ko vrag u gradu. 

U uniji se rade testiranja mjerenja pn, kad pocnu kod nas, nebu dobro. Ajd rage euro 4 i 5, al 6 nebu proso i onda on sve nazad.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ivan.martinko said:

Kako gdje, do kad nezna se. Nista nije vjecno. 

Osobno nebi offao nista jer onda smrdim ko vrag u gradu. 

U uniji se rade testiranja mjerenja pn, kad pocnu kod nas, nebu dobro. Ajd rage euro 4 i 5, al 6 nebu proso i onda on sve nazad.

Hvala na odgovoru.

Ma sve je okej,al pretpostavljam da ce doc vrijeme kad cr me pocet zezat,a od ciscenja filtera nema nista.

 

Eventualno sada dok još nema zla,ocistit usisnu granu,egr i te stvari...

Link to comment
Share on other sites

Sve se da ocistiti.. a dpf moze potrajati i preko pola milijuna km ako se drzis otvorene ceste i ne ides u gradske guzve. Jedan lik je napravio sa 1.6 tdi euro 6 malo manje od milijun km, 2-3 puta je mijenjao egr, vise puta cistio granu itd ali dpf radi ko nov.

Ali samo otvorena cesta

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, ivan.martinko said:

Sve se da ocistiti.. a dpf moze potrajati i preko pola milijuna km ako se drzis otvorene ceste i ne ides u gradske guzve. Jedan lik je napravio sa 1.6 tdi euro 6 malo manje od milijun km, 2-3 puta je mijenjao egr, vise puta cistio granu itd ali dpf radi ko nov.

Ali samo otvorena cesta

A znam,al ja do posla imam 5 km i nazad 5 km...

Uzeo sam Tucsona 2019 i s taivim nacinom voznje skuzio sam kad vozim i pustim gas ,drzi mi potrosnju 1 lit i tad radi regeneraciju,dakle svako 300km cca.

Mada ga odvedem na obilaznicu svako 5,6 dana i propusem...

 

Auto ima 112000 km i razmisljao sam da odem do pinjusica da mi ocisti usis cisto preventivno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Za početak opusti se i vozi, ako bude problem onda ćeš vaditi van i rješavati. Puno prije će Adblue napraviti problem nego DPF.

300km između regeneracija je skroz ok za takvu vožnju, meni dpf regeneraciju započinje sa nekih 25g soot-a i treba mu cca 10min da sprži na ispod 5g i za sad nema problema a auto ima duplo više km nego tvoj.

Gledaj da u 300km baciš jedan đir autom od 20-30min da se zagrije i stvoriš uvijete za regen ako je dpf zapunio se i trebalo bi sve biti ok.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

5 km do posla. kad kupi benzinca ili bicikl..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, ivan.martinko said:

5 km do posla. kad kupi benzinca ili bicikl..

Bili ti biciklom po snijegu i ledu 🤣

Link to comment
Share on other sites

Iso sam po svemu al nije to sad bitno. Ali kupiti dizel i mucuti ga tu po 5 km.. to benzinca ili hibrida.

Svatko normalan ce ti reci to. I nista nebudes ustedioni na gorivu ni na nicem. Kazem, bezveze..

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

frend sa tehnickog kaze da druge godine imaju u planu uvesti mjerenja za dpf, sad da li ce to zaziviti cemo vidjeti, pola auta u hr ce padati ekotest

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Te proce su nebuloze... Dpf se nigde ne mjeri.. Provjere se monitori na OBD-u dal su ok i dal su svi na mjestu kao oem i to je to.. 

A ako neki cuner uspije to odradit da se ne vidi, kapa mu dole.. Uglavnom kad se nesto mice se iskopca provjera readiness monitora, tad monitor nece biti fail (jer fali neka komponenta) nego "not activated" ili tako nesto pise.. No zna se koji trebaju biti aktivni... 

 

Evo malo od osobe koja drzi vise svetskih rekorda nego ja imam godina..

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, robyakarider said:

frend sa tehnickog kaze da druge godine imaju u planu uvesti mjerenja za dpf, sad da li ce to zaziviti cemo vidjeti, pola auta u hr ce padati ekotest

jedno 7 godina vec "sljedece godine plnairaju uvesti mjerenja za dpf"

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ja cu samo jedno reci. U Njemackoj ako posumnjaju da nema DPFa jedna od stvari koje rade je da vade senzore, ili sa straznje strane guraju kameru i gledaju da li ima sto u DPFu. Naravno ogledalo i okolo da li se vidi var ili nesto sto ne lici na tvornicki isto. Ako uhvati momentalno zabrana prometovanja i vjerovatno veca kazna. Dakle ili sve vratiti na serijalu, ili na slepu do Austrije. Jelda ne znaci da Austrijancima nece javiti da ta i ta tablica nema DPF, a tamo je navodno jos gore...

Znam da jedan slucaj gdje je u Düsseldorfu covjek upecan i slepa do Hrvatske je dobro kostala. Vratio se Flixbusom.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nisam rekao da se ne moze ustanoviti.. Nego da se to ne radi "mjerenjem".... 

Ujedno dpf ne mijenja miris auspuha ni nis... Samo manje cadji... 

Da bi nekome tolko cupali van i gledali mora biti jako ocito da to ne prolazi... 

 

Ovo za strana vozila mi nije jasno.. Pa ne mora vozilo regano u BiH. HR ili bilo koje zemlje biti prema pravilima Njemacke, ne mogu oni nametati svoju tehnicku ispravnost i zahtjeve drugim drzavama.... To jedino ako je usao u ogranicenu zonu di se zahtevaju XY emisije... 

Ne kazem da se nije desilo, ali je nesto debeli prekrsio ili pak ima pravo na odstetu uz dobre odvjetnike...  

To je kao sta je u BiH bio zakon da svaki auspih mora izlazit ka ljevoj strani vozila (ili desnoj) pa kad smo prolazili s Srb tablicama su nas hteli kaznit za to.. (Prije 18tak god).. Zakon postoji i vazio je za njihova vozila. Ali to ne moze traziti od drugih..

Isto kao sta vrijedi za zatamljena stakla, kotace vece ili manje gume itd... 

Link to comment
Share on other sites

Auto mora biti ispravan prema onome što piše u prometnoj. Dakle ako piše euro 6 norma mora imati euro 6 normu da bi mogao voziti u Njemačkoj. Ako uspiješ euro 6 auto atestirati i upisati euro 2 normu onda mora tu normu imati. Jelda neće dobiti zelenu plaketu i ne smiješ u Umweltzone voziti, ali smiješ van zone voziti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dal al recimo, tu se ne atestiraju druge dimenzije guma/kotaca...

Nosivost felge / gume, do 5% odstupanje u promjeru i da ne zulja... 

I da trazis da upisu u prometnu nece.. 

Po tome je moj auto u njemackoj neispravan s bilo cime osim s onim u prometnoj, i mogu me izbacit iz prometa... 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, MilosB said:

 

Ujedno dpf ne mijenja miris auspuha ni nis... Samo manje cadji... 

 

Smrdi ko vrag, mozda ljudi koji u sebe svaki dan uvlace dim cigarete ne osjete smrad, ali smrdi ispuh bez dpf itekak..

Na STP 5-6 dizela euro 5 i 6 i ja jedan benzinac s oci me peku i noz svrbi od dima i ispuha.

Da se mjeri, imao bi 100x vise NO i NOx, PN itd. No nista se ne mjeri, jos. Al svemu dođe kraj

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Dpf ne mijenja smrad.. Mijenja ga katalizator... Jer dpf ne radi nista kemijski... Ne mijenja kemijski sastav ispusnih plinova.. To radi katalizator (ponajvise NOx osjetimo kao smrad)..

Ne pusim i vjeruj mi osjetim i benzinca kad je 3 auta ispred mene jer tolko nema zagadjivaca ovde... Ili motorcikl na par sto m .... I to bez zajebancije... 

Dizel smrdi uzasno kako god pogotovo dok je hladan (dok se katalizator ne zagrije)

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, MilosB said:

Nisam rekao da se ne moze ustanoviti.. Nego da se to ne radi "mjerenjem".... 

Ujedno dpf ne mijenja miris auspuha ni nis... Samo manje cadji... 

Da bi nekome tolko cupali van i gledali mora biti jako ocito da to ne prolazi... 

 

Ovo za strana vozila mi nije jasno.. Pa ne mora vozilo regano u BiH. HR ili bilo koje zemlje biti prema pravilima Njemacke, ne mogu oni nametati svoju tehnicku ispravnost i zahtjeve drugim drzavama.... To jedino ako je usao u ogranicenu zonu di se zahtevaju XY emisije... 

Ne kazem da se nije desilo, ali je nesto debeli prekrsio ili pak ima pravo na odstetu uz dobre odvjetnike...  

To je kao sta je u BiH bio zakon da svaki auspih mora izlazit ka ljevoj strani vozila (ili desnoj) pa kad smo prolazili s Srb tablicama su nas hteli kaznit za to.. (Prije 18tak god).. Zakon postoji i vazio je za njihova vozila. Ali to ne moze traziti od drugih..

Isto kao sta vrijedi za zatamljena stakla, kotace vece ili manje gume itd... 

Sve drzave eu imaju iste zahtjeve u vezi cistoce ispuha

3 hours ago, robyakarider said:

frend sa tehnickog kaze da druge godine imaju u planu uvesti mjerenja za dpf, sad da li ce to zaziviti cemo vidjeti, pola auta u hr ce padati ekotest

Daj boze, vec mi je dosta ove nepravde, jbt na benzincu se mjeri 5 plinova a na dizeli NISTA. Fakin vidljiva neprozirnost.

Pa nemamo svi IQ 50

1 hour ago, hrvojexyz said:

jedno 7 godina vec "sljedece godine plnairaju uvesti mjerenja za dpf"

Jednom ce doc i ta godina

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I sta, dizela ce drzati tamo dok dpf ne dodje u "optimalnu" zaprljanost i onda ga mjerit hahaha...

Znamo svi da su ti dizeli trn u oku.. No samo mi nije jasno kako ti onda EV nisu mokar san..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, MilosB said:

Dal al recimo, tu se ne atestiraju druge dimenzije guma/kotaca...

Nosivost felge / gume, do 5% odstupanje u promjeru i da ne zulja... 

I da trazis da upisu u prometnu nece.. 

Po tome je moj auto u njemackoj neispravan s bilo cime osim s onim u prometnoj, i mogu me izbacit iz prometa... 

Znači ovako je u Njemačkoj. Felga mora biti odobrena za taj auto, čak štoviše taj motor, godina, model. Ako nije možeš ići na Atest i ako imaš sve papire prolazis. Što točno trebaš ne znam, nisam radio. A što se tiče guma, imaš propisane dimenzije i to je to. Ako te zaustave i ništa ne grebe dobiješ papir da imaš određeno vrijeme da nedostatak ispravis i atestiras i možeš dalje voziti. Ako ne napravis u tom vremenu (mislim mjesec dana) automatski ti se ukida dozvola za upotrebu automobila i slijedeći put kada te zaustave vozila tehnički neispravan auto. Dakle krive dimenzije gume koje ne grebu i ne imaju vožnju su samo manji prekršaj. Vidljivi nedostatci tipa loše ili gume koje grebu, vidljiva oštećenja na ovjesu, razbijena sajba, curenje tekućina, izmjene na ispušnom sustavu koje nisu atestirane i na usisu također su momentalno isključenje iz prometa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hoće li geldati i jel mapiran? Pitam za prijatelja 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Domba said:

Znači ovako je u Njemačkoj. Felga mora biti odobrena za taj auto, čak štoviše taj motor, godina, model. Ako nije možeš ići na Atest i ako imaš sve papire prolazis. Što točno trebaš ne znam, nisam radio. A što se tiče guma, imaš propisane dimenzije i to je to. Ako te zaustave i ništa ne grebe dobiješ papir da imaš određeno vrijeme da nedostatak ispravis i atestiras i možeš dalje voziti. Ako ne napravis u tom vremenu (mislim mjesec dana) automatski ti se ukida dozvola za upotrebu automobila i slijedeći put kada te zaustave vozila tehnički neispravan auto. Dakle krive dimenzije gume koje ne grebu i ne imaju vožnju su samo manji prekršaj. Vidljivi nedostatci tipa loše ili gume koje grebu, vidljiva oštećenja na ovjesu, razbijena sajba, curenje tekućina, izmjene na ispušnom sustavu koje nisu atestirane i na usisu također su momentalno isključenje iz prometa.

Pricam za strani auto u Njemackoj.. Ne sta je tamo lokalno :)

Takodje ispusni sustav.. Ne moram atestirat nista ako nije pre bucan.. Moze biti 100% home made (katalizator mi mora ostat na benz i mjeri se naravno).. To u De isto ide na atest... 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, MilosB said:

I sta, dizela ce drzati tamo dok dpf ne dodje u "optimalnu" zaprljanost i onda ga mjerit hahaha...

Znamo svi da su ti dizeli trn u oku.. No samo mi nije jasno kako ti onda EV nisu mokar san..

Moj benzinac je cist.

Da i smrdi, ne radi se o smradu nego o otrovnim kenikalijama koje izlaze iz ispuha. Uzmi dva nova auta. Benzinca 1.3 tce i dizela 1.5dci.

Oba truju isto, tojest oba su jednako "čista"

Kad iz dci pocupas sve sto zelis, benzinac je 50x (ne 50%) nego 50x cisci od dcija. 

Dakle to su otrovi koji ne smrde ali gadno truju moju i tvoju djecu, sad ako je nekome svejedno, onda mu stvarno nesto s mozgom nije u redu.

Dušični oksidi ne samo da ulaze kroz pluca i ostecuju ih, ostecuju i mozak. Trudnicama, maloj djeci, svima. I tko jos svoje ili tuđe zdravlje stavlja iza dpf i adblue offa je za mene naobičnija budala

https://medcraveonline.com/JNSK/nitrogen-oxides-induced-neurodegeneration-as-examined-by-nuclear-magnetic-resonance.html

Link to comment
Share on other sites

Di si procitao da ja radim to ?? 

Ps.. Dusicni oksidi se jednako stvaraju kod DI benzinaca.. Jer su temp dovoljno visoke za to....

Rjesenje je hebeno jednostavno ali to niko nece primjenit.. (Ubrizgavanje vode)... Koje za mala opterecenja moze povecat efikasnost i za 50-60% (tj podic na 30-35% s 15-20% )te kompletno eliminirat NOx... 

No zasto bi auto industrija radila nesto sta je za sve dobro, a kosta 400€ s svim mogucim profitima..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.