Jump to content

Dpf,egr,ad blue off euro 6


Buba Švaba

Recommended Posts

8 hours ago, ivan.martinko said:

Moj benzinac je cist.

Da i smrdi, ne radi se o smradu nego o otrovnim kenikalijama koje izlaze iz ispuha. Uzmi dva nova auta. Benzinca 1.3 tce i dizela 1.5dci.

Oba truju isto, tojest oba su jednako "čista"

Kad iz dci pocupas sve sto zelis, benzinac je 50x (ne 50%) nego 50x cisci od dcija. 

Dakle to su otrovi koji ne smrde ali gadno truju moju i tvoju djecu, sad ako je nekome svejedno, onda mu stvarno nesto s mozgom nije u redu.

Dušični oksidi ne samo da ulaze kroz pluca i ostecuju ih, ostecuju i mozak. Trudnicama, maloj djeci, svima. I tko jos svoje ili tuđe zdravlje stavlja iza dpf i adblue offa je za mene naobičnija budala

https://medcraveonline.com/JNSK/nitrogen-oxides-induced-neurodegeneration-as-examined-by-nuclear-magnetic-resonance.html

Koji si ti hejter martinko! 🤣

Chipani isto imaju problema s mozgom? Ili samo oni kaj cupaju DPF? Ima i medjukategorija, sporcki DPF koji je ko pol viagre, samo za podjebavanje. :zubo:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nije fer stiskati ne znam kakve norme i od nas običnih smrtnika tražiti odricanje. Koliko zagađuju zrakoplovi a u njima lete po par osoba? Brodovi? Jahte? Više je zagadio jedan let preko Atlantika od Grete na skupštinu UN nego moji svi auti od kad je mene. 

Koliko zagađuje Bentley od Modrića? Od Ronalda jedan od Lamborghini?  Problem im je moj FIAT euro 4? 

Koliko kužim skidanjem dpf i AD blue vraćaš auto na euro 4? Pa nije to baš Černobil 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

problem je sta vecina skine i katalizator pri skidanju DPF-a .. ujedno se nista ne dobiva skidanjem DPF-a... (sem ako ciljas duplu snagu od OEM, ali onda smao treba veci DMF za taj protok zraka, a ne uklonit ga.. )

ps, kikijev 2.0dci je imao skinut DPF i remapiran i to sve atestirano u Njemackoj kao Euro 5... 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, MilosB said:

Pricam za strani auto u Njemackoj.. Ne sta je tamo lokalno :)

Takodje ispusni sustav.. Ne moram atestirat nista ako nije pre bucan.. Moze biti 100% home made (katalizator mi mora ostat na benz i mjeri se naravno).. To u De isto ide na atest... 

Ako je manji nedostatak smije voziti. Ako imaš svoj ispušni sustav, koji ili nema dozvolu za korištenje na specifičnom modelu automobila onda taj auto ne smiješ koristiti u Njemačkoj.

Link to comment
Share on other sites

al to ti govorim, taj auto je kompletno legalan tu.. 

ili na primjer UK regani auti koji mogu imat HUGE spojler, koji nigde drugde nije legalan, ili turbo ugradjen bez da trebaju ista atestirat.. samo (neke stvari) prijavit osiguranju..  ili pak motori koji mogu biti bez farova ili bilo kakve signalizacije.. (limit im je day time only).. nigde nije limit da mogu voziti samo u GB... mogu voziti bilo gde van..

Ne moze Njemacka za vozila u tranzitu primjenjivati regulative koje primjenjujena svoja vozila, a nisu primjenjena u drzavi gde je vozilo regano.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, MilosB said:

Di si procitao da ja radim to ?? 

Ps.. Dusicni oksidi se jednako stvaraju kod DI benzinaca.. Jer su temp dovoljno visoke za to....

Rjesenje je hebeno jednostavno ali to niko nece primjenit.. (Ubrizgavanje vode)... Koje za mala opterecenja moze povecat efikasnost i za 50-60% (tj podic na 30-35% s 15-20% )te kompletno eliminirat NOx... 

No zasto bi auto industrija radila nesto sta je za sve dobro, a kosta 400€ s svim mogucim profitima..

Zato su ispusi na novijim di benzincima također sofisticirani i nikom ne pada na pamet da ih čupa i vozi po cesti. Mislim moze, ali pada ekotest.

Zapravo nije sirotinja kriva, doduse nema mozga u glavi pa kazem truje sve oko sebe ali drzave to dozvoljavaju jer mjere neprozirnost koji ispravni euro 5 i 6 niti nema tojest ima 0.0

Nisam nikakav zagovornik EV jer su preskupi i imaju mali domet. Ali drzavama bi bilo najlakse rusiti sve te off dizel krntije i pola bi ih se mozda popravljalo a pola u presu. Cist zrak i povecana prodaja hibrida i ev.

Ni drzave po tom pitanju nemaju mozga.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, ivan.martinko said:

Zapravo nije sirotinja kriva, doduse nema mozga u glavi pa kazem truje sve oko sebe

je i sirotinja kriva jer i oni biraju politicare jednako kao bogati.. 

49 minutes ago, ivan.martinko said:

ali drzave to dozvoljavaju jer mjere neprozirnost koji ispravni euro 5 i 6 niti nema tojest ima 0.0

i to je test DPF-a... ne moze bez DPFa imat neprozirnost (moze ali nije nimalo lako). 

mijesas DPF i Katalizator.. 

49 minutes ago, ivan.martinko said:

Nisam nikakav zagovornik EV jer su preskupi i imaju mali domet.

whell.. cijena je problem kupovne moci a ne auta. Te nedostatka infrastrukture... ovaj argument za range je tolko dosadan i netocan da mi je vec jako dosadilo ponavljati napisano... 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MilosB said:

al to ti govorim, taj auto je kompletno legalan tu.. 

ili na primjer UK regani auti koji mogu imat HUGE spojler, koji nigde drugde nije legalan, ili turbo ugradjen bez da trebaju ista atestirat.. samo (neke stvari) prijavit osiguranju..  ili pak motori koji mogu biti bez farova ili bilo kakve signalizacije.. (limit im je day time only).. nigde nije limit da mogu voziti samo u GB... mogu voziti bilo gde van..

Ne moze Njemacka za vozila u tranzitu primjenjivati regulative koje primjenjujena svoja vozila, a nisu primjenjena u drzavi gde je vozilo regano.. 

Moze, kako ne? Recimo sto sam vidio od automobila dok sam bio u Africi, tako nesto ne bi smijelo na optad u EU, a tamo se normalno vozi. Bez pola auta, doslovce. Njemacka ima strogo propisano sto se smije koristiti na cesti. Tipizirano, ili pojednicano odobrenje. Ako nema tipizirano, ili pojedinacno onda se ne smije koristiti.

Bio je cak i vidio ne TVu gdje su lika zaustavili sa 911 GT3 RS koji ima ogroman spojeler, cisto zbog spojlera da provjere. Kada su vidjeli model i da je to dozovoljeno za taj tip vozila vozi dalje.

Isto tako kada ti sa svojim autima dodjes u UK, ili bilo gdje drugdje gdje se vozi na lijevoj strani, moras svoja svijetla prilagoditi prometu u tom smjeru, stovise pise ti gdje trebas zaljepiti nesto neprozirno na far. Ako to ne napravis moguce da ces dobiti kazne, jelda ako te uhvati. Ja to radim kada sam vozim po lijevoj strani.

Svaka drzava moze za sebe odlucivati sto ce pustiti u promet i tu je kraj. Ako ne odgovaras propisima drzave onda mozes racunati na kaznu ili iskljucenje iz prometa.

I za kraj u Njemackoj ne smijes voziti felge, makar su rupe, ET, sirina, velicina odgovarajuci, ako te felge nemaju papire za tvoj auto. Recimo ja nisam htio atestirati felge sa Aurisa na Corollu, nego sam ih prodao i kupio druge koje mogu voziti na Corroli, samo moram imati papir u autu. A za Focusa i felge sa Mondea sam morao u Ford po papir. Felge su svim dimenzijama iste kao sto idu na Focus, ali taj model felge sa Mondea ne smijes staviti na Focusa bez papira. Jbg drzava u kojoj je propisano sto tocno pivo smije sadrzavati da bi se zvalo pivo (Das Reinheitsgebot), ako ima nesto vise ili manje nije vise pivo.

Link to comment
Share on other sites

daj, neprozirnost se na dizelu mjeri od kad postoje ekološke norme, oduvijek. i samo neprozirnost. nekad se zvalo zacrnjenje. mislim od 2000.g možda su uređaji napredovali ali sistem je isti.

mjeri se dal iz auspuha vidljivo dimi ili ne dimi i koliko dimi. kad kažem vidljivo onda ne oku vidljivo nego senzoru. to je sve samo ne test.

a dal dimi il ne ovisi i o katalizatoru i o dpf-u.. 

7 minutes ago, Domba said:

Jbg drzava u kojoj je propisano sto tocno pivo smije sadrzavati da bi se zvalo pivo (Das Reinheitsgebot), ako ima nesto vise ili manje nije vise pivo.

država u kojoj vlada red i ljudima je red u glavi.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@Domba , Njemacka je kao i ostale drzave evrope clanica "grupe".. ubi me sad kako se zove.. Isto kao sta se priznaju vozacke, tako je i za tehnicku ispravnost.. Ne mogu super-imposat pravila iznad onoga sta zahtjeva drzava gde je vozilo regano... Africke dozvole ne vrijede u Evropi (vecina) isto kao sta im vozila nisu prema istim propisima.. 

Da je to istina bi doslovce napunili drzavni proracun samo kaznama s time.. Ne mozes zahtjevat recimo to sta navodis za felge.. isto kao sta ne mozes zahtjevat da svaki prolaznik polozi tvoj vozacki jer se nesto razlikuje i ti nisi prema tome polagao.. 

 

Navodis primjer za farve.. tako vecina GB auta ima drugacije farove koji na prekidac moze skinut da pasu i na ljevo (na nacin da se prekrije onaj uzvisen dio koji je njima ljevo).. 

9 minutes ago, ivan.martinko said:

daj, neprozirnost se na dizelu mjeri od kad postoje ekološke norme, oduvijek. i samo neprozirnost. nekad se zvalo zacrnjenje. mislim od 2000.g možda su uređaji napredovali ali sistem je isti.

mjeri se dal iz auspuha vidljivo dimi ili ne dimi i koliko dimi. kad kažem vidljivo onda ne oku vidljivo nego senzoru. to je sve samo ne test.

a dal dimi il ne ovisi i o katalizatoru i o dpf-u.. 

država u kojoj vlada red i ljudima je red u glavi.

krute velike cestice su DPF (ne i recimo dim od ulja), kemijski sastav je CAT.... DPF NE MIJENJA kemijski sastav (do momenta sagorevanja natalozenog u DPF-u).

Euro 4 motori itekako imaju mjerljivo zacrnjenje.. i to nov iz tvornice kad izadnje.. vozila s DPF-om ili spec ECU mapama (koje su konkretno atestirane u toj drzavi koju citiras) nemaju mjerljivo zacrenjenje.. 

Link to comment
Share on other sites

@MilosB Tocno si sam rekao

13 minutes ago, MilosB said:

isto kao sta im vozila nisu prema istim propisima.. 

Mozda jesu clanice neke grupe sto se tice vozacke, ali propisi za tehnicki ispravno i sigurno vozilo ocito nisu jednaki svugdje.

15 minutes ago, MilosB said:

Da je to istina bi doslovce napunili drzavni proracun samo kaznama s time.. Ne mozes zahtjevat recimo to sta navodis za felge.. isto kao sta ne mozes zahtjevat da svaki prolaznik polozi tvoj vozacki jer se nesto razlikuje i ti nisi prema tome polagao.. 

Sam si gore napisao da ne priznaju vozacke, i zato i imas medjunarodne vozacke koje opet nisu svugdje priznao. Ako negdje ides moras se prilagoditi zahtjevima drzave. Isto tako da ja dodjem u Srbiju i stanem na parking koji se placa, jer mogu izvuci sa "A ja nisam znao da se placa?" Ili druga stvar Maltezanin se doveze u Norvesku, ide skrenuti lijevo, oduzme prednost razbije svoj auto i hrpu drugih i on nije kriv, jer u Malti kada skreces lijevo imas prednost? Isto tako, a ja nisam znao. Ili recimo ti dodjes u London, i udes sa svojim autom u ULEZ i onda kada dodes kuci saljes pismo, a ja nisam znao da se i sa Teslom moram registrirati da bi mogao besplatno voziti u ULEZu hocete mi oprostiti kaznu? Ima primjera koliko hoces sa sitnicama koje su drugacije po Europi samo i naravno da te neznanje i ja sjeo za volan stisao gas i dosao tu autom i ja ne znam nista nece spasiti od sankcija.

Vozacka dozvola ti daje dozvolu da vozis auto u drzvama gdje je vozacka dozvola priznata, ali isto tako na tebi je da saznas koji jos zakoni vrijede u drugoj drzavati, i ako su neka prometna pravila drugacija visdis koja su drugacija i da ih postujes.

Link to comment
Share on other sites

Prema onome sta pises vecina auta koja prodje kroz njemacku prolazinonda ilegalno..

Opet.. Ako je legalno da ne moram imati tipski atest za recimo felgu.. Dal ja nkram posebno kupovat set felgi s istim da bi prosao kroz njemacku ?

i jedno je informisanje i pridrvanje pravila koje si ti naveo, 

a kompletnodrugo je da vozilo koje je legalno u HR i AUS, nije legalno u DE..
Ili recimo zatamjlivanje prozora... gde njemacki auto nije legalan  u grckoj i poljskoj ako je na max dozvoljenom u DE.. (70% propusnost)

https://www.evofilmshop.com/european-window-tint-laws-for-cars

ili pak niko sem Spanjolske i Auustrije nije legalan u DE ako ima zatamljena stakla....  
 

evo i malo o zakonu... 

https://road-safety.transport.ec.europa.eu/eu-road-safety-policy/priorities/safe-vehicles/vehicle-inspection_en

Under EU law, unannounced roadside inspections of commercial vehicles can be carried out in any EU country, whether or not the vehicle is registered in the EU.
These checks cover brakes, emissions and the vehicle's overall condition. Drivers may also be required to produce recent inspection reports or proof the vehicle has passed the mandatory roadworthiness test.

(idem dalje traziti reference)..

Link to comment
Share on other sites

Na tv sam gledao gdje policija u Minhenu zaustavlja vozila koja im se čine sumnjiva po pitanju kotača i spuštena ovjesa itd . E pa ljepo koji god preradak od originala nije upisan odnosno nema atest ide vučnom službom van prometa . Konkretno radilo se o golfu 5  i jednom Bmv-u . Vozač golfa se pokušao prepirat i ne dozvoljavat odvoz vozila na što je uredno upozoren da više neće bit upozorenja nego dolaze drugi sa lisicama i po njega . Odmah ales schtimt.

Link to comment
Share on other sites

Gledao sam i ja mnogo toga na "TV" ... 

To da je nesto na "TV" ga ne cini automatski cinjenicom , ili pak i ako je stvarni dogadjaj, da to nije prekoracenja prava.. (ps, nisi naveo jel vozilo bilo stano ili ne) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, MilosB said:

Gledao sam i ja mnogo toga na "TV" ... 

To da je nesto na "TV" ga ne cini automatski cinjenicom , ili pak i ako je stvarni dogadjaj, da to nije prekoracenja prava.. (ps, nisi naveo jel vozilo bilo stano ili ne) 

Kako bi unao koliko je staro vozilo? A činjenica je jer ipak national geografiku ne prodaju muda pod bubrege. Radilo se ljepo o kontroli prometa valjda tehničkoj ispravnosti jer svakom zaustavljenom su izričito uspoređivali papire i tražili ilegalne prerade . Zašto bi to bilo nemoguće pa kod nas bi našli skoro isti broj ko i ispravnih. Nikasko mi nije jasno da to smatraš igrokazom  , pa da njemačka policija bude glavni glumac u tako nekakvoj gluposti na koju aludiraš . 

Link to comment
Share on other sites

ne staro nego strano.. jbg zeznuo dok sam tipkao...

Drugo, jer je jako velika razlika jel auto regan u De  ili je regan u recimo Poljskoj, i ovlasti policije u kontroli nekog vozila, a posebno stranog vozila.. 

Zadnje,, kredibilitet medija je 0.. pa i NatGeo... 

Link to comment
Share on other sites

To je tv a ne napisao neki tabloid. No patrola koja je zaustavljala je zaustavljala one koji su upadali u oči po vanjskom izgledu . Svi su imali njihove registracije ,. no da se ne misli da je samo gledano što je spušteno ili nekakve felge i gume . Ne kad bi našli nešto a to su najčešće bili ispušni sustavi ili nešto drugo sve je sankcionirano. A ne vidim kako drugčije  pa neće ga valjda potapšat po ramenu i reć da još malo preradi auto . Zakon je zakon a oni ga poštuju koliko toliko jer moraju i jer se provodi a ne ko kod nas samo mudruje .

Ne misliš valjda da je patrola piolicije sa vučnom službom tamo da bude dio nekakvog igrokaza . Pa i sad ćesto budu emisije o policijskom poslu što se tiče prometa i to većinom na autocestama  a i lokalnim u Engleskoj i Novom Zelandu. A ako neko nevjeruje u viđeno nek nevjeruje oće kad njega zakači.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ma joj, kod nas još voze tamići stari 50 god, dizeli koji dime brutalno crni dim iz auspuha, da umireš iza njega u prometu, auti truli da se savijaju, kakve kontrole ilegalnog ovjesa :)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@trapavi ne znam dal si preskocio zadnjih 20 postova i samo napisao nesto.. 

Moja rasprava je to dal se svi tehnicki zahtevi neke drzave, primjenjuju jednako na strano registrovana vozila, ukoliko su obje drzave clanice recimo EU (e znam kako se zove tijelo koje propisuje regulative u Evropi, cije su clanice sve drzave)... i naveo sam nekoliko primjera. 

Naravno da njemacko vozilo mora postivat njemacka pravila.. Isto kao sta Hr vozilo mora postovat sva HR pravila (i ako se to ne provodi).. Ali vozilo koje je legalno u HR i putuje u DE ne postaje odjednom ilegalno...

ono sta se razlikuju su propisi tipa obavezna svetla, oprema (lanci, gume, uze za vucu) i ogranicenja brzine i sl.. Ali ne i tehnicka ispravnost... 

Ujedno ako se malo pogleda u zakone. (neda mi se opet izvlaciti) osobno vozilo zaustavljeno na takvoj kontroli vlastite drzave, ima pravo odbiti test ako je imao tehnicki u zadnja 3 mjeseca, a onda policija mora imat osnovanu sumnju zasto nesto trebaju dalje kontrolisati (recimo ocito preveliki kotaci, crni dim ili nesto sl).. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, AllesGut said:

ma joj, kod nas još voze tamići stari 50 god, dizeli koji dime brutalno crni dim iz auspuha, da umireš iza njega u prometu, auti truli da se savijaju, kakve kontrole ilegalnog ovjesa :)

 

Točno u potpunosti , no kad su policajci  proveli onu akciju u ZG zajedno sa službom za tehničku ispravnost i odvozili vozila na izvaredni tehnički pregled pa potom skidali tablice svi su graknuli  vičući kako nemaju pravo itd .  Radilo se o ilegalnim uličnim trkama i slično . A jebiga zakon je zakon ni na tehničkom nećeš proć takav .

5 minutes ago, MilosB said:

@trapavi ne znam dal si preskocio zadnjih 20 postova i samo napisao nesto.. 

Moja rasprava je to dal se svi tehnicki zahtevi neke drzave, primjenjuju jednako na strano registrovana vozila, ukoliko su obje drzave clanice recimo EU (e znam kako se zove tijelo koje propisuje regulative u Evropi, cije su clanice sve drzave)... i naveo sam nekoliko primjera. 

Naravno da njemacko vozilo mora postivat njemacka pravila.. Isto kao sta Hr vozilo mora postovat sva HR pravila (i ako se to ne provodi).. Ali vozilo koje je legalno u HR i putuje u DE ne postaje odjednom ilegalno...

ono sta se razlikuju su propisi tipa obavezna svetla, oprema (lanci, gume, uze za vucu) i ogranicenja brzine i sl.. Ali ne i tehnicka ispravnost... 

Ujedno ako se malo pogleda u zakone. (neda mi se opet izvlaciti) osobno vozilo zaustavljeno na takvoj kontroli vlastite drzave, ima pravo odbiti test ako je imao tehnicki u zadnja 3 mjeseca, a onda policija mora imat osnovanu sumnju zasto nesto trebaju dalje kontrolisati (recimo ocito preveliki kotaci, crni dim ili nesto sl).. 

Ma da da kakio ne ti kpopaš gluposti po tvom običaju ne bi li napravio nekakvu maglu . 

A šta je pametni kad policijski službenik u kombinezonu zajedno sa patrolom koja je zaustavila neko teretno vozilo strane registracije  uzme ležaljku i nađe neki kvar pa ljepo pod pratnjom vozilo odvedu do neke radione ili kud već. Iz ex Yuge je takvih slučajeva bilo koliko god hoćeš.

Nisam li ja rekao da su ovi u Minhenu zaustavljali vozila koja bi im odudarala po vanjskom izgledu pa su stoga i zaustavljeni . Gle čuda a što je to nego osnovana sumnja kad vidiš spušteno vozilo sa velikim kotačima,l pa oni ga samo zatraže dokumente vozila i shodno tome i rade . LJepo sam rekao da je ovaj sa golfom 5 koji se svađao i ne pristajao na odvoz vozila  uljudno upozoren da to učini ili će doći druga policija pa će u lisicama na sviranje klavira .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ti citas ko da si zensko.. ono sta ti odgovara to citira i ko i mediji izvlacis iz konteksta..

36 minutes ago, trapavi said:

A šta je pametni kad policijski službenik u kombinezonu zajedno sa patrolom koja je zaustavila neko teretno vozilo strane registracije  uzme ležaljku i nađe neki kvar pa ljepo pod pratnjom vozilo odvedu do neke radione ili kud već. Iz ex Yuge je takvih slučajeva bilo koliko god hoćeš.

Evo ti trenutno prema cemu se destava.. Teretno vozilo je komercialno vozilo, ne osobno.. ne primjenjuju se ista pravila..

2 hours ago, MilosB said:

evo i malo o zakonu... 

https://road-safety.transport.ec.europa.eu/eu-road-safety-policy/priorities/safe-vehicles/vehicle-inspection_en

Under EU law, unannounced roadside inspections of commercial vehicles can be carried out in any EU country, whether or not the vehicle is registered in the EU.
These checks cover brakes, emissions and the vehicle's overall condition. Drivers may also be required to produce recent inspection reports or proof the vehicle has passed the mandatory roadworthiness test.

(idem dalje traziti reference)..

 

38 minutes ago, trapavi said:

Nisam li ja rekao da su ovi u Minhenu zaustavljali vozila koja bi im odudarala po vanjskom izgledu pa su stoga i zaustavljeni . Gle čuda a što je to nego osnovana sumnja kad vidiš spušteno vozilo sa velikim kotačima,l pa oni ga samo zatraže dokumente vozila i shodno tome i rade . LJepo sam rekao da je ovaj sa golfom 5 koji se svađao i ne pristajao na odvoz vozila  uljudno upozoren da to učini ili će doći druga policija pa će u lisicama na sviranje klavira .

A gde sam ja pisao da to nije tako. pitao sam te dal je vozilo bilo starnih tablica ili Njemackih.. i dao iznimku zakona da i onda ne ide to bas tako lako... 

 

Drugo o kredibilitetu.. "nikad" nismo videli da se snimi neki materijal u svrhu pokazivanja kako se nesto dogadja.. siguran sam da sve dokumentarne emisije smatras kao de fakto tocnima a ne isceniranima.. 

recimo kao ovaj policajac, koji se bas "slucajno" tako ponasa.. 

 

Link to comment
Share on other sites

I te kako ide lako  napr policija te zaustavi u redovnoj kontroli prometa . Pri tom vide auto spušten sa širokim kotačima  a u prometnoj druga situacija , što ti im isplaziš jezik i kažeš kako nemaju pravo . I te kako imaju .

I te kako ide lako  napr policija te zaustavi u redovnoj kontroli prometa . Pri tom vide auto spušten sa širokim kotačima  a u prometnoj druga situacija , što ti im isplaziš jezik i kažeš kako nemaju pravo . I te kako imaju . Ovo je uobičajena situacija sa jedinom razlikom da će bit snimani. A kako  bi se trebao ponašat da se tebi svidi ? 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, MilosB said:

Under EU law, unannounced roadside inspections of commercial vehicles can be carried out in any EU country, whether or not the vehicle is registered in the EU.
These checks cover brakes, emissions and the vehicle's overall condition. Drivers may also be required to produce recent inspection reports or proof the vehicle has passed the mandatory roadworthiness test.

DPF ima veze sa emissions, dakle moje je završeno.

Da ponovim ako nemaš DPF ideš kući na prikolici ili sa DPFom. Ako imaš krive dimenzije gume upozore te. To je moje stajalište u tako sam pričao. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@Domba ali opet ponavljam.. Ja nemam opciju atestirati gume druge dinenzije jer zakon propisuje da je legalno kako sam napisao.. A sukladno tome ni felge se ne atestiraju, upisuju itd nigde.. 

Stavimo na straju izvanredne kontrole.

Prema tome sta ti tvrdis sam ja u tehnicki neispravnom vozilu ako se desi nesreca u Njemackoj.. 

Dal si svjestan implikacija onoga sta tvrdis.. 

Ili sto sam dao primjer da vozilo zatamljrno na 70% propusnosti u De i savrseno legalno, nije legalno (tehnicki je neispravno) u Poljskoj .. 

Sta bi znacilo da osiguranje NE pokriva bilo kakvu stetu (ni ka trecem licu) te he uglavnom teh neisoravno vlIlo krivo pa makar bilo neduzno..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.