Jump to content

Dpf,egr,ad blue off euro 6


Buba Švaba

Recommended Posts

4 hours ago, Domba said:

I za kraj u Njemackoj ne smijes voziti felge, makar su rupe, ET, sirina, velicina odgovarajuci, ako te felge nemaju papire za tvoj auto. Recimo ja nisam htio atestirati felge sa Aurisa na Corollu, nego sam ih prodao i kupio druge koje mogu voziti na Corroli, samo moram imati papir u autu. A za Focusa i felge sa Mondea sam morao u Ford po papir. Felge su svim dimenzijama iste kao sto idu na Focus, ali taj model felge sa Mondea ne smijes staviti na Focusa bez papira. Jbg drzava u kojoj je propisano sto tocno pivo smije sadrzavati da bi se zvalo pivo (Das Reinheitsgebot), ako ima nesto vise ili manje nije vise pivo.

Ovo nije tocno. Ak imas felge koje su atestirane za odredjeno vozilo mislim da ne trebas uopce upisivat... al nebitno, nisam  u taj dio siguran. Ovo jesam: na plavom Meganu sam serijske 17tke zamjenil s Wheelworld 18tkama za volksawagene, audije i sl. Rupe su odudarale pa sam morao uzeti pomicni konus, a rupa na felgi je bula pol milimetra veca od glavcine pa sam reko Hansu da sam dao kol limara napravit ptstenove po mjeri da nema lufta na glavcini (zapravo  sam napravil dvije runde oko glavcine od lima od alu pikse). Pogledal je dal di struze i da li strsi iz blatobrana van i bok. 15 minuta i 100tinjak eura kasnije felge i nestandardna dimenzija guma upisane i ha legalan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moras upisati i one tipski atestirane/odobrene.. Samo to ne atestiras nego se samo zabeljezi.. Imas mjesec dana to da uradis...  

Oma u HR samo te tipski odobrene mozes atestirati (da i CVH kaze, da "pasu", i odgovarajuce su) .... A one s drugog vozila mozes objesiti jedino za ukras na zid... 

Mnoge stvari su mnogo jednistavnije u DE nego drugdje.. :)

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, MilosB said:

Prema tome sta ti tvrdis sam ja u tehnicki neispravnom vozilu ako se desi nesreca u Njemackoj.. 

Dal si svjestan implikacija onoga sta tvrdis.. 

Ili sto sam dao primjer da vozilo zatamljrno na 70% propusnosti u De i savrseno legalno, nije legalno (tehnicki je neispravno) u Poljskoj .. 

Sta bi znacilo da osiguranje NE pokriva bilo kakvu stetu (ni ka trecem licu) te he uglavnom teh neisoravno vlIlo krivo pa makar bilo neduzno..

Gledaj ja sam rekao da ces biti upozoren. Sada dalje osiguranje, pogotovo ovo oko medjunoranog cuda ne zelim previse ni znati ni uplitati. Izmedju svega toga lezi jos organizija koje ima zelenu kartu i slicno.  Tako da imas pravo za gume, nisi neispravan vrlo vjervatno dok vehicle's overall condition nije ugrozen. Dakle ako na Clia Mk2 stavis 255/35R19 gume sve je ok. Dakle dokle gume ne grebu.

1 hour ago, Domba said:

DPF ima veze sa emissions, dakle moje je završeno.

Da ponovim ako nemaš DPF ideš kući na prikolici ili sa DPFom. Ako imaš krive dimenzije gume upozore te. To je moje stajalište u tako sam pričao. 

Ovoga se drzim. Dakle DPF ima veze. Gume kako sam gore naveo ako ne utjecu na opcenito stanje vozila nemaju veze. 

Uostalo povlacim se iz rasprave.

39 minutes ago, pere said:

Ovo nije tocno. Ak imas felge koje su atestirane za odredjeno vozilo mislim da ne trebas uopce upisivat... al nebitno, nisam  u taj dio siguran. Ovo jesam: na plavom Meganu sam serijske 17tke zamjenil s Wheelworld 18tkama za volksawagene, audije i sl. Rupe su odudarale pa sam morao uzeti pomicni konus, a rupa na felgi je bula pol milimetra veca od glavcine pa sam reko Hansu da sam dao kol limara napravit ptstenove po mjeri da nema lufta na glavcini (zapravo  sam napravil dvije runde oko glavcine od lima od alu pikse). Pogledal je dal di struze i da li strsi iz blatobrana van i bok. 15 minuta i 100tinjak eura kasnije felge i nestandardna dimenzija guma upisane i ha legalan.

Ako imas ABE onda ne, ali ABE se ponistava ako nesto drugo na ovjesu je promijnjeno. Dakle ono ako spustis auto i stavis druge felge moras na atest. Jer jelda jedno je ovisno o drugom.

Ja sam imao na Aurisu jedne felge, i kada sam uzeo Corollu nisu imale ABE i trebao bih raditi atest, ali nisam htio dati tih 100tinjak eura, nego sam prodao felge, dodao 100tinjak eura i uzeo druge felge sa novim gumama. Racunica gdje moram raditi atest, promijeniti gume, na felgama su bile ljetne i ljetne na autu, tako da bih morao kupiti zimske i jos nisu bas bile mom oku ugodne mi se nije poklapala. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Sve na autu treba ostati tvornicko.

Ionako vecina clanova ovdje nisu više klinci koji voze noćne utrke, vožnja serijskog auta bi trebala biti must have. Eventualno ako netko ima dva seta kotaca, zimi celicnjace a ljeti alu, recimo da je alu dobio sa autom a celicne nabavio rabljene sa auta iste marke, to nije problem.

Sve ostalo su djecje gluposti.

3 hours ago, AllesGut said:

ma joj, kod nas još voze tamići stari 50 god, dizeli koji dime brutalno crni dim iz auspuha, da umireš iza njega u prometu, auti truli da se savijaju, kakve kontrole ilegalnog ovjesa :)

 

Taj tamic je na cesti legalan ako je sve ispravno jer nema nikakvu eko normu nit se radi ekotest.

Problem je kombi 2012, koji dimi ko tamić, jer je nacinjen da bude čist.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A već više puta nalazim Mazde koje dime slično tamiću. evo jučer CX5 otraga crno dimi , ja joj ne znam kilometražu ni razlog ali nije prvi put da to vidim . Auto nema više od eventualno 6-8 godina ali tako je.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

Sve na autu treba ostati tvornicko.

Ionako vecina clanova ovdje nisu više klinci koji voze noćne utrke, vožnja serijskog auta bi trebala biti must have. Eventualno ako netko ima dva seta kotaca, zimi celicnjace a ljeti alu, recimo da je alu dobio sa autom a celicne nabavio rabljene sa auta iste marke, to nije problem.

Sve ostalo su djecje gluposti.

.

Ajd molim te .. Hoces felge koje nisu izuljane (ili korodirane sta se s 10-15 i na alu desava) i sta ces? Ici u Reno i platit felne 2-3ooo€ ko da su u najmanju ruku kovane radjene samo za tebe.. 

Dimenzija guma itd.. Nije svima vozila samo prijevozno sretstvo od tocke A do tocke B.... 

Ocito po novim prcannina osiguranja u HR ili pak u DE cak i za original dimenziju mora atest.. 

Prosto mlacenje para... 

Hbt

ET, sirina, promjer i nosivost i tip dosjeda gume + certifikacija kvalitete (tuv, jwl, dot).. Poklapa se u nekim mjerama tolerancije s oem.. To je to.. A ne da se svaka felga mora tipski odobrit za neki auto... 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

On 22. 04. 2024. at 17:33, ivan.martinko said:

Iso sam po svemu al nije to sad bitno. Ali kupiti dizel i mucuti ga tu po 5 km.. to benzinca ili hibrida.

Svatko normalan ce ti reci to. I nista nebudes ustedioni na gorivu ni na nicem. Kazem, bezveze..

Ma gledao sam.

Nije bilo Tucsona benzinca.

Sjeo sam u Qashaia 1.3 benzin i nije mi osjecaj bio da kazem to je to,a auto je za moje potrebe top.

Kad sam sjeo u Tucsona osjecaj je bio taj,pravi.

Mislio sam ja na to sve i nije mi do potrosnje,al evo.

 

Izbor je bio Tucson,Sportage ili Nissan Qash...

I nasmijao sam se tek kad sam sjeo u Tucsona,ebi ga.

A nisam nasao benzinca.

Al dobro,necu prodavat ipak Megana i to je to,rjesena stvar.

 

Necu ni kemijat nista sa Tucsonom sto se tice dpfa i ostalih stvari,ako i kad me pocme zezat a nebi trebalo,al ako bude onda cu povadi van i bok.

Sigurno netko napravi mapu da prevari taj obd na tehnickom da bude privid da sve klapa.

Mislim da ce ti ljudi kada dodje zakon i sva ta niva tehnologija na tehnickim,bit bogati ljudi.

I neka,znanje se placa.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Meni na zadnja dva tehnička nisu ni spajali OBD 😂

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Ma ne odb, senzor cestica čađe.

PM counter.

Hyundaijevi motori su dosta izdrzljivi na kratke rute, al bas 5 km? 

Btw postoji tucson 1.6 150 ks benzinac

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Sa 100% sigurnošću znam da čovjek na službenoj Kia cid sportvagon iliti karavan nije za 5 godina i 60 000 kilometara  niti žarulju promjenio. Motor je dizel u varijanti 115 ks a ima i 130 ks varijanta. Koliko mi je poznato to su potpuno isti motori ko na hundaju. Da stvar bude bolja osim povremenog poslovnog puta sva vožnja je po Rijeci. 

pardon jača varijanta je 136ks 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Što se tice policije u DE , koliko vidim njihove patrole ako zaustavljaju ciljano zaustavljaju aute koji bas odudaraju od serijskog tj imaju potencijno neserijske i neatestirane prerade.

Tu ciljaju na glasnocu, pogotovo u centrima gradova , kad ekupa gura akrapovice da se "bolje" cuje, i nesto malo za spustenost auta evenutalno.

Al glasnoca je glavni trigger.

 

Nece te zaustaviti sa HR tablama jer su zadnje sajbe prezatamnjene ili jer sumnjaju te da u Zatonu oborovackom nisi atestirao ove felge koje nisu original renolove .

Prosel sam van HR dosta nikad nikakvih problema.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, filiplolic said:

Meni na zadnja dva tehnička nisu ni spajali OBD 😂

Na prijašnjim kad su ti spajali, što je pisalo pod "kod spremnosti"? (readiness)

Meni je svaki put do sad bilo "nepotpun" ili tako nešto - ista stvar i na tehničkom iz njemačke (rađen par mjeseci prije nego sam ja kupio auto).

Ispitivač kojeg poznam mi je rekao "to je tako na svim Renolima novijim".

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, hrvojexyz said:

Što se tice policije u DE , koliko vidim njihove patrole ako zaustavljaju ciljano zaustavljaju aute koji bas odudaraju od serijskog tj imaju potencijno neserijske i neatestirane prerade.

Tu ciljaju na glasnocu, pogotovo u centrima gradova , kad ekupa gura akrapovice da se "bolje" cuje, i nesto malo za spustenost auta evenutalno.

Al glasnoca je glavni trigger.

 

Nece te zaustaviti sa HR tablama jer su zadnje sajbe prezatamnjene ili jer sumnjaju te da u Zatonu oborovackom nisi atestirao ove felge koje nisu original renolove .

Prosel sam van HR dosta nikad nikakvih problema.

Sve je to u redu i točno no možeš na lož ulju proć uzduž i popreko evropu a ako si kurčeve sreće na 25 min od kuće može me slovenac sprašit i odvest kod dežurnog suca za prekršaje . A to sigurno nije jeftino , konačno ni za zimske gume ne bi bilo prvi put da se mora iskeširat.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, filiplolic said:

Meni na zadnja dva tehnička nisu ni spajali OBD 😂

20 evra ce uvijek bit 20 evra

Cisto sumnjam da bi itko od DE policije zaustavio Tucsona 2019 i radio svakojaka testiranja.

 

Kum mi je u Stutgartu i vozi Mercedesa 2008 ,znaci euro 4 ,bez icega na sebi,vec 2 godine nikad ga nitko nije zaustavio.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, trapavi said:

Sa 100% sigurnošću znam da čovjek na službenoj Kia cid sportvagon iliti karavan nije za 5 godina i 60 000 kilometara  niti žarulju promjenio. Motor je dizel u varijanti 115 ks a ima i 130 ks varijanta. Koliko mi je poznato to su potpuno isti motori ko na hundaju. Da stvar bude bolja osim povremenog poslovnog puta sva vožnja je po Rijeci. 

pardon jača varijanta je 136ks 

Je, korejski dizeli su vec godinama čudo. Frend imao hyu i30, 2012, 5-6 godina star dizel euro 5, sa 150000 km i uopce nije znao jel ima regeneraciju il ne. Vozio je kak je stigo i on i zena i kcer. Mislio je da je dpf off-an ali napravio mu je mehanicar dijagnostiku i vidio zabiljezene regeneracije svakih 300 km i sve ok. Jos su gledali lonce i sve u tvornickom stanju. Jos je on tocio tad dizel premium. Ima i do toga.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Buba Švaba said:

20 evra ce uvijek bit 20 evra

Cisto sumnjam da bi itko od DE policije zaustavio Tucsona 2019 i radio svakojaka testiranja.

 

Kum mi je u Stutgartu i vozi Mercedesa 2008 ,znaci euro 4 ,bez icega na sebi,vec 2 godine nikad ga nitko nije zaustavio.

 

E pa to, blago spušten i na stage 1 ne privlači to puno pažnje :D 

Link to comment
Share on other sites

Mene uopce ne brine zaustavljanje od policije, i njihova maltretiranja (uvijek se nadje strucnjak a prosto imaju vecu silu nego ti kao pojedinac)..

Mene su u hr zajebavao jedan da kao ne smijem kao mladi vozac vozit sta je ono bilo 80kw.. A 1.9dci 88kW.. A stranac... To su gluposti ..

Nego ono sta sam naveo, sta kaze zakon, ako se desi sranje da si u prometnoj... 

Imam po evropi vise od 2-300k km (ako ne i vise) i nikad me niko nije zaustavio... 

 

Link to comment
Share on other sites

Ne muci mene zaustavljanje policije,nego prolaz na tehnickom.

 

A cisto sumnjam da nece bit neka rupa kad to sve dođe i zaživi...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kad budu hteli sve ocistiti moraceprvo zavranit prometovanje starih... Jer zasto je euro5 bez dpfa losiji od tamica bez ikakve euro norme.. 

Pravno je to samo igra oko poreza.. Ostalo im je totalno nebitno.

Isto kao i blokade za remapiranje ecu-a... Ne radi to bosch, delphy it jer zele nego jer moraju.  Bitno je samo da se ne otkljuca javno dok ne izadje sl revizija modela, jer se u suprotnom desi kao na rs275 da je zadnji dosao s drugim ECUom koji se godinama nije mogao mapirat.. 

No sad vec ulazim u nebitne stvari.. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, MilosB said:

Kad budu hteli sve ocistiti moraceprvo zavranit prometovanje starih... Jer zasto je euro5 bez dpfa losiji od tamica bez ikakve euro norme.. 

Pravno je to samo igra oko poreza.. Ostalo im je totalno nebitno.

Isto kao i blokade za remapiranje ecu-a... Ne radi to bosch, delphy it jer zele nego jer moraju.  Bitno je samo da se ne otkljuca javno dok ne izadje sl revizija modela, jer se u suprotnom desi kao na rs275 da je zadnji dosao s drugim ECUom koji se godinama nije mogao mapirat.. 

No sad vec ulazim u nebitne stvari.. 

Okej,ima i to napisano sve svoje...

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, MilosB said:

Kad budu hteli sve ocistiti moraceprvo zavranit prometovanje starih... Jer zasto je euro5 bez dpfa losiji od tamica bez ikakve euro norme.. 

Pravno je to samo igra oko poreza.. Ostalo im je totalno nebitno.

Isto kao i blokade za remapiranje ecu-a... Ne radi to bosch, delphy it jer zele nego jer moraju.  Bitno je samo da se ne otkljuca javno dok ne izadje sl revizija modela, jer se u suprotnom desi kao na rs275 da je zadnji dosao s drugim ECUom koji se godinama nije mogao mapirat.. 

No sad vec ulazim u nebitne stvari.. 

Zato jer tamica imas u hr 20, a euro 5 auta bez dpf imas 100000. Nisu se smjeli sakatiti "in the first place" a sve ostalo je obrana kriminala. 

Link to comment
Share on other sites

ok, a kolko je Euro 1, Euro 2, Euro 3 vozila ? Prosjecna starost je 15 god sto je malo prije obaveze Euro 5.. 

image.png.e0906645a61c851753fd5ae952a6e7bf.png

Link to comment
Share on other sites

On 23. 04. 2024. at 21:04, Domagoj84 said:

Na prijašnjim kad su ti spajali, što je pisalo pod "kod spremnosti"? (readiness)

Meni je svaki put do sad bilo "nepotpun" ili tako nešto - ista stvar i na tehničkom iz njemačke (rađen par mjeseci prije nego sam ja kupio auto).

Ispitivač kojeg poznam mi je rekao "to je tako na svim Renolima novijim".

Ne znam, nisam puno gledao. Mislim da je bilo nešto "nenormalno", ali rekao mi je vozi dalje 😃

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Čini mi se da priča što mi je ispitivač spomenuo i nije daleko od istine :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.