Jump to content

1.4 16v + 20%


Hrci

Recommended Posts

clio 1.4 16v:

kompletan ispusni sistem

bmc cda

throttle body sa megana 2.0 16v

1.6 16v radilica

bregaste

kompresija 11/1

ecu remap

=ako se dobro sjecam 139hp.

to je clio od jednog decka iz grcke. imao sam negdje i graf snage i okretnog pa ako ga nadjem postam ovdje.

za te pare uzem 1.8 16v koji je isto oko 140ks ali stock,pa neznam ni sam,nisam neki strucnjak,ali bolje drugu masinu uzet....

Link to comment
Share on other sites

da ali za mjenjat masinu treba puno posla... nije problem kupit motor nego ga stavit i sta nastimat kako treba. elektronika itd

Link to comment
Share on other sites

koliko love bi okvirno trebalo da se motor npr 1.8 16v stavi u clio 2 sa svim manjim prepravcima itd

Link to comment
Share on other sites

spomenuo sam gore,meni je ivanB reko da u moj r19 za 900�,to prebaci sa rukama,kocnicama,elektronikom,ovjesom...i reko ej da jos 100� racunam na sitnice....znaci oko soma eura....sto je po meni ok s obzirom da imas drugu masinu!s puno vecim potencijalom za daljnji tuning....

ps.covjeku se garant stuca kolko sam ga puta spomenuo:P

Edited by komer
Link to comment
Share on other sites

ne znam kako bi to proslo na tehnickom...da u clia stavis stari 1.8 motor. tu bi mozda bilo zajebancije.

a i pitanje je dal taj motor stane u novijeg clia. pogotovo tu mislim na visinu motora, da ne bi trebalo haubu busiti :)

a i kada radis vec tako nesto onda je najbolje staviti najjaci motor tj f4r ilitiga 2.0 16v. al kod nas ga je malo teze naci a i mislim da bas i nije jeftin.

+ sta pri promjeni motora treba mijenjati ovjes(posto je motor tezi), mjenjac, ecu, poluosovine...

Link to comment
Share on other sites

citam ovo i jednostavno nemogu da vjerujem :bigl:

rekao je bez posljedica a ubacivati masinu jacu nije bas preporucljivo.opet napominjem jer dijelovi nece izdrzati dulja naprezanja.

kupi 1.6 16v i problem rijesen.nema posljedica a s tim motorom clio super ide.

by the way-necu govoriti o potrosnji s onom masinom koju namjerava staviti ili ako na postojecu zeli dobiti jos 20%.

sve je to skupo i auto nije predvidjen za takve prerade.sve sto mozes dobit su problemi,veca potrosnja i kraci vijek trajanja.

ali ti si taj koji odlucuje ovo je samo moje misljenje.ja imam 1.2 16v pa iako bi htio nesto vise najvaznije mi je da mi auto traje i da se nekvari.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Još ću na kraju dobit odgovor da prodam cijeli auto, lijevi bubreg i kupim megana rs. Gledajte ljudi, motor ostaje isti. Govorim o preradama a ne o prebacivanju motora. Još mi je "16v" prije dao i najkonkretniji odgovor, al siguran sam da ideja ima još.

Link to comment
Share on other sites

ideja ima milju,100 ljudi 100 cudi,samo je pitanje isplativosti,da li je isplativo dat xxxx eura da bi dobio 20% snage na postojecoj masini?po meni definitivno nije,svaka prerada automobila zahtjeva puno truda(i novaca naravno) ako oces da ispadne kako spada,a opet sa tih 100ks si faca tak i onak,ima nas tu koji "grmimo" sa 75ks...tak da ono...ali ako cemo gledat u sitnice auto je najveci gubitak i ulog para u dim...ali zaboravimo to,svatko drzi do svoga automobila i zeli uvijek izvuci malo vise "juicea" pa tako i ti...ja sam isto sanjao o silnim konjimamgljivama,ispusima,itd...ali kad sam realno razmislio,moja 1.4 masina je banana,iako s njom nikada problema nije bilo,ama bas nikada,nikad niti jedan dio sa nje nije zamijenjen,nemozes neznam sta izvuc iz te 1.4 masine...ljudi sa foruma su mi preporucili da uzemm 1.8 16v,hebote,kad gledas za soma eura dobijem skoro duplo vise konja(sa 75 na oko 140),naravno da trebam onda mijenjati ovjes,kocnice,ojacanja karoserije i sta sve vec vuce ta prerada,ali da bih imao "posebniji" auto od drugih,bi,jel kad gledam realno,moj 1.4 sa duplom frgom trosi ko i 1.8 16v...pa zasto se nebi vozio ko car uz istu potrosnju...ja sam jos u fazi skupljanja para,posto me sad rega "unazadila" sa mojim zamislima,a auto treba promjenu ulja ,tak da cu se strpit,a za prolaz an tehnickom,netko ej rekao plava koverta,neko je reko atest...ako neide jedno ide drugo...sta drugo,treceg rjesenja nema!aj ti rdzim fige da ostvaris zamisljeno,iako ces na 100 problema naici prilikom tuninga,nadam se da ce ti se trud isplatiti i da ces biti zadovoljan

Edited by komer
Link to comment
Share on other sites

Još ću na kraju dobit odgovor da prodam cijeli auto, lijevi bubreg i kupim megana rs. Gledajte ljudi, motor ostaje isti. Govorim o preradama a ne o prebacivanju motora. Još mi je "16v" prije dao i najkonkretniji odgovor, al siguran sam da ideja ima još.

Part 1:

To ti je uvijek tako sa tuningom, nikad nije samo jedna stvar, uvijek ta jedna vuče za sobom još tisuću i tome skoro da nema kraja. Na kraju ako i uspiješ slo

Link to comment
Share on other sites

To ti je uvijek tako sa tuningom, nikad nije samo jedna stvar, uvijek ta jedna vuče za sobom još tisuću i tome skoro da nema kraja. Na kraju ako i uspiješ slo
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

clio 1.4 16v:

kompletan ispusni sistem

bmc cda

throttle body sa megana 2.0 16v

1.6 16v radilica

bregaste

kompresija 11/1

ecu remap

=ako se dobro sjecam 139hp.

prema ovome je moguce izvuc iz tog motora barem 15% a da se bitno ne ugrozi trajnost samog motora.

kompletan ispusni sistem + bmc cda + bregaste + ecu remap = oko 15 konja po mom misljenju.i mislim da bi se to u cliu osjetilo.

Link to comment
Share on other sites

prema ovome je moguce izvuc iz tog motora barem 15% a da se bitno ne ugrozi trajnost samog motora.

kompletan ispusni sistem + bmc cda + bregaste + ecu remap = oko 15 konja po mom misljenju.i mislim da bi se to u cliu osjetilo.

Ja se sla

Link to comment
Share on other sites

Opće poznat stav je da se tuning prije svega financijski nikako ne isplati.

sve ovisi sto je cilj te prerade i koliko daleko covjek zeli ici......ja smatram da mi se 200 e za chip debelo isplatilo! :bigl: ali opet nisam razmisljao o maximali snage vec o trajnosti motora! U ovom slucaju bez zamjene masine nema nekog velikog efekta po meni + dokazano je da je dci 82 ks brzi od njega :lool:

Link to comment
Share on other sites

bilokakav tuning se ne isplatiti....to mozes napraviti samo sebi za gust. nema gusta u zivotu koji ce se isplatiti.nazalost.

ali gusti su gusti:)

prema ovome je moguce izvuc iz tog motora barem 15% a da se bitno ne ugrozi trajnost samog motora.

kompletan ispusni sistem + bmc cda + bregaste + ecu remap = oko 15 konja po mom misljenju.i mislim da bi se to u cliu osjetilo.

15-20ks bi dobio sigurno imho.

trebalo bi poraditi malo na toj usisnoj grani. tj trebalo bi je promijeniti jer je 1.4 motoru plasticna usisna grana. trebalo bi napraviti neku boljeg dizajna od rosfraja i tu bi se isto moglo minimalno 5ks izvuc.

Link to comment
Share on other sites

vidjet cemo uskoro...kad hrci dobije neke stvari :drivar:

16v : jesi nasao sta o onom grckom cliu? URL mozda...

Edited by clio1416V
Link to comment
Share on other sites

bilokakav tuning se ne isplatiti....to mozes napraviti samo sebi za gust. nema gusta u zivotu koji ce se isplatiti.nazalost.

ali gusti su gusti:)

15-20ks bi dobio sigurno imho.

trebalo bi poraditi malo na toj usisnoj grani. tj trebalo bi je promijeniti jer je 1.4 motoru plasticna usisna grana. trebalo bi napraviti neku boljeg dizajna od rosfraja i tu bi se isto moglo minimalno 5ks izvuc.

E to sam baš ovdje pitao http://www.renault-club.net/forum/index.php?showtopic=6690 - da li netko zna di bi mogao napravit usisnu za taj motor? čuo sam da se negdje čak radi i od karbona

Link to comment
Share on other sites

evo grafa. nema nikakav url, s deckom sam pricao prije negdje godinu+ dana na nekom forumu.

to je 1.4 16v motor, ali je ga je on pretvorio u 1.6 16v promjenom radilice (i klipnjaca mislim) jer su to isti motori.

vamagmodified1kd6gv.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

e hvala na grafu

pa sta je samo to razlika izmedju ta dva motora? sta nema 1.6 vecu zapreminu clinidara?

Link to comment
Share on other sites

evo grafa. nema nikakav url, s deckom sam pricao prije negdje godinu+ dana na nekom forumu.

to je 1.4 16v motor, ali je ga je on pretvorio u 1.6 16v promjenom radilice (i klipnjaca mislim) jer su to isti motori.

vamagmodified1kd6gv.th.jpg

Promjenio radilicu i klipove i dobio 1.6??

2:clio1416V -što misliš o tome?

Link to comment
Share on other sites

pa veca zapremina se dobije upravo povecanjem hoda klipa tj. promjenom radilice.

mislim da su to jedine razlike. +drugaciji ecu naravno.

2Hrci> ne klipove nego klipnjace. ali nisam siguran da njih treba mijenjati. radilicu sigurno, vjerojatno i klipnjace.

ali nije to bas jeftino. novo je jako skupo,polovno ces tesko naci. jeftinije ispada uzeti cijeli 1.6 na kraju.

Edited by 16v
Link to comment
Share on other sites

moguce. nisam cuo za to do sad.mislio sam da se obujam gleda po zapremini cilindara ( koliko stane tekucine u njih itd).

Link to comment
Share on other sites

moguce. nisam cuo za to do sad.mislio sam da se obujam gleda po zapremini cilindara ( koliko stane tekucine u njih itd).

...pa i računa se tako, volumen između gornje mrtve točke i doljnje, ovdje je očito doljnja mrtva točka ni

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.