Jump to content

1.4 16v + 20%


Hrci

Recommended Posts

moguce. nisam cuo za to do sad.mislio sam da se obujam gleda po zapremini cilindara ( koliko stane tekucine u njih itd).

Pa cilindar je kao valjak, ako npr produzis hod klipa povecavas volumen. 1.4 16v ima promjer klipa 79,5 mm kao i 1.6 16v, ali hod manjem motoru je 70 dok je većem 80,5 mm. V (valjak) = polumjer na kvadrat X pi*ki*a X hod klipa, ispadne ti točno 1390 za 1.4 i 1598 za 1.6 motor ;)

Inače u vezi svega ovoga moj stav je da 1.4 16v motor u sebi nema prevelik potencijal za tuning, kao i većina malih motora, ako se ne napravi turbo konverzija što je po meni preskupo i neisplativo, bolje kupiti Clia Sport, ali to sam samo ja.

Naravno kompletan ispusni sistem + bmc cda + bregaste + ecu remap je kompletna prerada i rezultati sigurno neće izostati; Ipak ključno je da ih prati izmjena kočnica i ovjesa s čime bih ja u biti i započeo preradu. Cliu mi je najveći nedostatak malo predug mjenjač, posebno 4. i 5. brzina i mislim da bi izmijenjeni prijenosni omjeri tj kraće podešenj mjenjač, eventualno s nekim quick shifterom, na osjećaj u vo

Link to comment
Share on other sites

znaci blokovi su isti samo je donja mrtva tocka nize?

...prema podacima koje je 16V iznio da, tako je. Meni konkretan slučaj nije poznat.

Link to comment
Share on other sites

...prema podacima koje je 16V iznio da, tako je. Meni konkretan slučaj nije poznat.

Kako bi ti to povisio blok motora?

Pitao sam kako je to tvornički napravljeno; znači da li je motor 1.6 sam kao takav veći od 1.4

Edited by Hrci
Link to comment
Share on other sites

nema velik potencijal ali ako se moze 1.2 8v 60ks puntov motor dignut na 95 konja (bez turba,sa turbom 150 , mogu potrazit link) onda se 1.4 16V mora moc dignut na "laganih" 120ks bez da ga se unisti.moje misljenje.

Link to comment
Share on other sites

radilica+klipnjace+bregaste+ecu+obrada glave+usisna grana+xyz bla bla bla=novi motor.....

Link to comment
Share on other sites

nema velik potencijal ali ako se moze 1.2 8v 60ks puntov motor dignut na 95 konja (bez turba,sa turbom 150 , mogu potrazit link) onda se 1.4 16V mora moc dignut na "laganih" 120ks bez da ga se unisti.moje misljenje.

Mo

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

nije bila namjera pretjerivat u tuningu nego +20% kao sto kaze naslov. za tih 20 posto nemora se mjenjat kocnice,ovjes itd. cini mi se da sam procitao da u njemackoj se dopusta do 20% pojacat auto bez da se diraju kocnice.

Po meni bi ovo bilo dovoljno za povecanje snage od oko 20% : kompletan ispusni sistem, bmc cda(ili neki drugi filter npr simota), bregaste ,ecu remap.

Link to comment
Share on other sites

nije bila namjera pretjerivat u tuningu nego +20% kao sto kaze naslov. za tih 20 posto nemora se mjenjat kocnice,ovjes itd. cini mi se da sam procitao da u njemackoj se dopusta do 20% pojacat auto bez da se diraju kocnice.

Po meni bi ovo bilo dovoljno za povecanje snage od oko 20% : kompletan ispusni sistem, bmc cda(ili neki drugi filter npr simota), bregaste ,ecu remap.

Dodati 20% snage atmosferscu nije baš ni sitnica, a modifikacije kočnica i ovjesa sam sam spomenuo zbog ukupnog dojma prerade. Jači motor će omogućiti bolje ubrzanje i veću maksimalnu, ali neće br

Link to comment
Share on other sites

Dodati 20% snage atmosferscu nije baš ni sitnica, a modifikacije kočnica i ovjesa sam sam spomenuo zbog ukupnog dojma prerade. Jači motor će omogućiti bolje ubrzanje i veću maksimalnu, ali neće br
Link to comment
Share on other sites

Slazem se....iako tema nije bila tuning auta nego samo motora, tih 20 ks mu nece dati toliku prednost koliko bi mu dao doradjeni ovjes i dobre gume! Kao sta kazes, na nekoj zavojitoj cesti sa serijama zavoja tih 20 ks nece doci do izrazaja, a ni na autoputu nece biti znacajno brzi jer mu omjer diferencijala i getribe ostaje isti!

Osim toga treba se sjetiti da će mu se ovakvim tuningom promijeniti krivulja snage i lako je moguće da max moment i snaga postanu dostupni na recimo 500 okretaja više nego sada. Iako su snaga i moment veći mo

Link to comment
Share on other sites

svega sam svjestan, motor bi bio jaci,recimo za drag bi bilo dobro.ali uz bolji ovjes normalno da bi razlika bila puno uocljivija na cest i po zavojima.

Link to comment
Share on other sites

svega sam svjestan, motor bi bio jaci,recimo za drag bi bilo dobro.ali uz bolji ovjes normalno da bi razlika bila puno uocljivija na cest i po zavojima.

Nema veceg gusta nego pratiti u milimetar 20-30 ks jaci auto.....kad vidis da on na ravnici polako odmice ali pred svakim zavojom koci i ti si opet u igri..... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Znamo da je tuning ko lanac, gdje jedna karika vuče drugu. Naravno da jači (br
Link to comment
Share on other sites

Ja sam stava da serijski ovjes nije dovoljan niti za iskoristiti potencijal neprerađenog motora i da bi baš ovjes trebao prvi na doradu.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam stava da serijski ovjes nije dovoljan niti za iskoristiti potencijal neprerađenog motora i da bi baš ovjes trebao prvi na doradu.

Ima logike, al kako sam prije naveo, trenutno me konkretno zanima motor. A za ovjes bez brige, planiram ga do kraja 3 mj. mijenjat.

Link to comment
Share on other sites

Gdje ima u Zgb za kupit BMC CDA filter? Koliko para i jel mogu odmah ugradit?

Link to comment
Share on other sites

Gdje ima u Zgb za kupit BMC CDA filter? Koliko para i jel mogu odmah ugradit?

tp auto-sport

Zagorska 23, Zagreb

tel: 01/369-11-64

Ne znam koliko košta, al znam da je skuplji od konkurencije. Od raznih prednosti je ta da je od karbona i manje se zagrijava... I da, tamo ti ju i ugrade.

Link to comment
Share on other sites

tp auto-sport

Zagorska 23, Zagreb

tel: 01/369-11-64

Ne znam koliko košta, al znam da je skuplji od konkurencije. Od raznih prednosti je ta da je od karbona i manje se zagrijava... I da, tamo ti ju i ugrade.

Zahvaljujem.

Nadam se da nije više od nekih 900kn?

Samo to je prednost? Znači, onda je isto ko i Sole-ova "venturijeva" cijev?

Edited by Silvester
Link to comment
Share on other sites

Zahvaljujem.

Nadam se da nije više od nekih 900kn?

Debelo je preko 900 kn....ispod 1500 nije bez popusta.... :frown:

Edited by Coupe VD
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.