Jump to content


Hrci

Recommended Posts

BTW - nakon rečenice "osjeti se svaka neravnina (nije ugodno po zg-cestama)", odustajem od ugradnje.

Ma nije baš tako.....neće ti od strut-bara otvrdnit cijeli auto.....minjug je stavio sve, i opruge i amortizere i strut odjednom pa mu je zato auto tvrd!!!

Megane coupe već tvornički ima nekakav socijalni strut-bar pa opet nije tvrd!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Coupe RS

    14

  • Hrci

    14

  • R5GTT

    7

  • minjug

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma nije baš tako.....neće ti od strut-bara otvrdnit cijeli auto.....minjug je stavio sve, i opruge i amortizere i strut odjednom pa mu je zato auto tvrd!!!

Megane coupe već tvornički ima nekakav socijalni strut-bar pa opet nije tvrd!!! ;)

:oo:

imaš kakvu fotku toga?

btw, strut sam metnuo nakon opruga, tako da se baš primijetila razlika before&after... e sad, ako

Link to comment
Share on other sites

:oo:

imaš kakvu fotku toga?

Evo....slika kako to izgleda na 1.6e....jači model isto ima ali je malo drukčije pricvrscena!!!

42885919full0sl.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

nice... nisam znao da to serijski ugrađuju u tako slabe aute...

Ma to mi se više čini kao neka finta (za šminku) jer je malo glupavo uhvaćena za mulde....ne obuhvaća ih kompletno u krug nego je samo na jednom mjestu uhvaćena.... :??:

Link to comment
Share on other sites

Ma to mi se više čini kao neka finta (za šminku) jer je malo glupavo uhvaćena za mulde....ne obuhvaća ih kompletno u krug nego je samo na jednom mjestu uhvaćena.... :??:

Kad se postavlja strut bar, jel se mora na nešto posebno pazit?

Link to comment
Share on other sites

E to sam htio čut!!!

Odličan post, thanx.

BTW - nakon rečenice "osjeti se svaka neravnina (nije ugodno po zg-cestama)", odustajem od ugradnje.

A kaj misliš, kak je autu bez toga?

Kad se zbog naših cesta počnu uvijat mulde prema unutra, a ketači budu kak na Formuli 1, onda buš sku

Link to comment
Share on other sites

Cijene su ak se ne varam 400-800kn komad, osim naravno karbona i slicnih perverzija koji su duplo.

Imas u Molydonu Momo sigurno (vidio prije tjedan dana) a pretpostavljam da ima u svim slicnim shopovima (a3m, tehno proces, ap studio). Takodjer sam vidio da ima kod Reicharda pa se mozes prikljuciti deckima koji upravo narucuju od tamo.

BTW Ako ces kupovati, pripazi da te ovi nase ne izmotaju jer su bas za Clio razlicite verzije ovisno jel imas klimu u autu ;)

Pa karbonski su oko 100

Link to comment
Share on other sites

Pojačanje od mulde do mulde je super stvar.Ako ju netko kupuje neka si uzme sa mogučnušću štelanja.Ja sam odmah osjetio da je prednji kraj nešto kompaktniji i šta je još bitnije da auto puno bolje skreće.

post-1245-1147120745.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pojačanje od mulde do mulde je super stvar.Ako ju netko kupuje neka si uzme sa mogučnušću štelanja.Ja sam odmah osjetio da je prednji kraj nešto kompaktniji i šta je još bitnije da auto puno bolje skreće.

post-1245-1147120745.jpg

Kod tog štelanja, kako znaš koliko treba nategnut ili šta već, da se dobije najbolji balans?

Osim karbona, od čega su još rađene? Aluminij, čelik... koji je najčešći tip..?

Link to comment
Share on other sites

Ma to mi se više čini kao neka finta (za šminku) jer je malo glupavo uhvaćena za mulde....ne obuhvaća ih kompletno u krug nego je samo na jednom mjestu uhvaćena.... :??:

pa mnogi strut barovi imaju takav način hvatanja na mulde. ja imam za clia sport, i hvata se samo s unutrasnje strane.

IMHO, kod stavljanja strut-bara trebalo bi staviti ne prečvrste šarafe (ja sam sa strut-barom dobio neke koji mi nikak nisu izgledali pouzdano), kako bi u slučaju udara u jednu muldu po mogućnosti popucali šarafi, čime se ne bi automatski izbila i druga mulda. ovo je IMHO, i molim da me netko ispravi ako sam u krivu.

što se štelajućih strut-barova tiče, meni je dobro došlo za pozicioniranje samog bara u motornom prostoru. također bi valjalo štelanje bara raditi u kombinaciji s provjerom nagiba kotača, jer bi se krivim štelanjem mogao poremetiti nagib.

Link to comment
Share on other sites

Kod tog štelanja, kako znaš koliko treba nategnut ili šta već, da se dobije najbolji balans?

Osim karbona, od čega su još rađene? Aluminij, čelik... koji je najčešći tip..?

To sa štelanjem... hmmm.

Prije bi rekel da je to da se mo

Link to comment
Share on other sites

:roll: meni sad pak nije jasno... ak je sve to tak fenomenalno zakaj se to tvornički ne ugrađuje u aute...

btw. naki dan sam na TV-u gledao nekog "stručnjaka" koji je tvrdio da se tim "štangama" koje svi "tjuneri" ugrađuju ruši sami sigurnosni koncept auta, tj. proračunata aktivna i pasivna sigurnost...

uzmite u obzir da ja tek učim - od vas... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest slavonac

ja sam vidio jednog jugica sa ojacanom karoserijom, kruca je i otpornija na torzijona savijana uzduz auta, inace se prave mali celicni vareni trokuti koji se vare okolo po autu, komplet tapecirung moras skidat ono GOL da bude i udri, ok on je u yuzini imo turbaka i isao je preko 230, pa ono ipak je to morao napravit, al inace se u pravilu to radi...u biti u razne kuteve moras to povarit sto vise tim bolje

nije problem u uzduznim silama vec torzijonim oni ti ubiju sasiju ak imas neku bjesnu masinu... i to je to

Link to comment
Share on other sites

Na svaki auto koji je spušten je to dobro stavit.Kada se auto spusti i stvrdne mulde se počinju skupljat.Ja sam pojačanje od mulde do mulde stavio tako da sam ih mrvicu "raširio".

Link to comment
Share on other sites

ok, ajmo ovako...

staviš opruge, auto je tvrđi, ne naginje se više kao prije, ali sile koje na njega djeluju u zavoju ostaju iste. te se sile negdje moraju prenijeti... prenose se na 2 načina: na gume (koje će proklizati kasnije, ali "naglije") i na karoseriju (koja se jače uvija pod silama nego prije stavljanja tvrđih i ni

Link to comment
Share on other sites

Guest slavonac
ok, ajmo ovako...

staviš opruge, auto je tvrđi, ne naginje se više kao prije, ali sile koje na njega djeluju u zavoju ostaju iste. te se sile negdje moraju prenijeti... prenose se na 2 načina: na gume (koje će

........... novaca u tom slučaju...

sve IMHO, naravno...

najvise pati trap a ne gume, guem jednako pate vozio ti auto 3cm blize zemlji ili dalje od zemlje, patiel bi kad bi imao 300kg vise,a li spustanjem auta gume ne pate vise, pati ti cijeli ovijes jer se sve na njega prenosti, pogotovo kranijke, spona kugle i bla bla, kugla prije krepa a o upornim stangicama i ostalim sranjima da ni ne pricam, sva sreca da nemas ovjes slozen ko u fokusu, tamo dragi bog nebi promjenio neku upornu stangicu, i da znas koja ti ima lufta....

Link to comment
Share on other sites

najvise pati trap a ne gume, guem jednako pate vozio ti auto 3cm blize zemlji ili dalje od zemlje, patiel bi kad bi imao 300kg vise,a li spustanjem auta gume ne pate vise, pati ti cijeli ovijes jer se sve na njega prenosti, pogotovo kranijke, spona kugle i bla bla, kugla prije krepa a o upornim stangicama i ostalim sranjima da ni ne pricam, sva sreca da nemas ovjes slozen ko u fokusu, tamo dragi bog nebi promjenio neku upornu stangicu, i da znas koja ti ima lufta....

ma naravno... ja sam samo htio ispričati kako se prenose sile, i kako se mijenja ponašanje automobila "očvršćivanjem" ovjesa.

Link to comment
Share on other sites

:roll: meni sad pak nije jasno... ak je sve to tak fenomenalno zakaj se to tvornički ne ugrađuje u aute...

btw. naki dan sam na TV-u gledao nekog "stručnjaka" koji je tvrdio da se tim "štangama" koje svi "tjuneri" ugrađuju ruši sami sigurnosni koncept auta, tj. proračunata aktivna i pasivna sigurnost...

uzmite u obzir da ja tek učim - od vas... :roll:

Tvornički se ugrađuje na dosta serijskih autiju npr.nissan 350 z,honda integra,r19 16v,megane 1,6-2.0 16v....

Normalno da se remeti sigurnost automobila ali pitanje je kod kakvog udarca.Ta štanga ve

Edited by R5GTT
Link to comment
Share on other sites

Tvornički se ugrađuje na dosta serijskih autiju npr.nissan 350 z,honda integra,r19 16v,megane 1,6-2.2 16v....

Normalno da se remeti sigurnost automobila ali pitanje je kod kakvog udarca.Ta štanga ve

Link to comment
Share on other sites

hočeš reći da i ja to u megiju II 1.6 16v imam?!? j* sve, pa ja imam tjunirani auto!!!

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.