Jump to content


Hrci

Recommended Posts

Vidim ja da je ovaj topic ponovo postao izuzetno aktivan i pun korisnih informacija.

Ponovo sam u diliemi da ili ne ugraditi?

Ak bu novaca, DA.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Coupe RS

    14

  • Hrci

    14

  • R5GTT

    7

  • minjug

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vidim ja da je ovaj topic ponovo postao izuzetno aktivan i pun korisnih informacija.

Ponovo sam u diliemi da ili ne ugraditi?

Ak bu novaca, DA.

Ma ugradi....neće ti se raspast auto....

A i nije to nešto ekstra skupo paaaa.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Svima to preporučam auto je dosta kompaktniji i upravljiviji. :hey:

Link to comment
Share on other sites

Svima to preporučam auto je dosta kompaktniji i upravljiviji. :hey:

Jel valja šta ova "strut" sta dolazi na coupeu tvornički....

....kakva je kod tebe situacija, serijala ili neki drugi....

Link to comment
Share on other sites

Jel valja šta ova "strut" sta dolazi na coupeu tvornički....

....kakva je kod tebe situacija, serijala ili neki drugi....

Kod mene to izgleda ovako ! :)

Zanemari kaj fale neki djelovi motora. ;)

post-50-1147337861.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kod mene to izgleda ovako ! :)

Zanemari kaj fale neki djelovi motora. ;)

Uuuu, krasno. Boja je mrak. :hail:

Link to comment
Share on other sites

Kod mene to izgleda ovako ! :)

Zanemari kaj fale neki djelovi motora. ;)

Jel imaš i doljnju ugrađenu?

Koliko je ona va

Edited by Hrci
Link to comment
Share on other sites

Jel imaš i doljnju ugrađenu?

Koliko je ona va

Link to comment
Share on other sites

Jel imaš i doljnju ugrađenu?

Koliko je ona va

Link to comment
Share on other sites

Renault ima tako iskonstruiran most da ti ne treba a nit mo
Edited by Hrci
Link to comment
Share on other sites

I jesam :) vozio sam se u još nekim autima ove klase i moj mali clio mi je bio nekako najstabilniji. A stra
Link to comment
Share on other sites

2Gachot: hvala na infu.

Evo do sad mi nitko nije odgovorio na ovo; pa da opet provam, treća sreća ka

Link to comment
Share on other sites

2Gachot: hvala na infu.

Evo do sad mi nitko nije odgovorio na ovo; pa da opet provam, treća sreća ka

Edited by R5GTT
Link to comment
Share on other sites

Evo do sad mi nitko nije odgovorio na ovo; pa da opet provam, treća sreća ka
Link to comment
Share on other sites

Guest slavonac
ma naravno... ja sam samo htio ispričati kako se prenose sile, i kako se mijenja ponašanje automobila "očvršćivanjem" ovjesa.

ucvrscivanjem ovjesa i spustanjem ces dobiti samo na boljem drzanju auta u zavojima, znaci di si vozioo 60 kroz zavoj sad ces modza proci sa 100, s tim da imas dobre gume, trebas iamti sto tanju i uzu gumu, jer ti se guma uvija u zavoju i dobijas nesto sto se zove overstear, mozes ju ako pretjeras samo skinit s felge, stoga sto tanje i sto sirje i udri, sa sirijim gumama dobijes samo stabilnost, moras pazit npr ak se vozis cestom pa imas one kolotraze il neznam kak se tovec pise, jednostavno te uvuku u taj "tunes" i vozis se u njemu, a kod prestorjavanja cvrsto drzi volan jer podivlja, to je koliko god lose, tolko je i dobro jer znas da drzi cestu :)

Link to comment
Share on other sites

ucvrscivanjem ovjesa i spustanjem ces dobiti samo na boljem drzanju auta u zavojima, znaci di si vozioo 60 kroz zavoj sad ces modza proci sa 100, s tim da imas dobre gume, trebas iamti sto tanju i uzu gumu, jer ti se guma uvija u zavoju i dobijas nesto sto se zove overstear, mozes ju ako pretjeras samo skinit s felge, stoga sto tanje i sto sirje i udri, sa sirijim gumama dobijes samo stabilnost, moras pazit npr ak se vozis cestom pa imas one kolotraze il neznam kak se tovec pise, jednostavno te uvuku u taj "tunes" i vozis se u njemu, a kod prestorjavanja cvrsto drzi volan jer podivlja, to je koliko god lose, tolko je i dobro jer znas da drzi cestu :)

Hmmmm....svega tu ima!!!

Previše globaliziraš.....ne ide to tek tako, nije dorada ovjesa stvar od 5 minuta nit je sve tako univerzalno i ovisi od auta do auta!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm....svega tu ima!!!

Previše globaliziraš.....ne ide to tek tako, nije dorada ovjesa stvar od 5 minuta nit je sve tako univerzalno i ovisi od auta do auta!!! ;)

:yeah:

I ja mislim da previse globalizira. Ovjes definitivno nije nesto od 5 minuta. Nije to niti nesto od 5 dana. Za pravu stvar treba ili opako dobro racunat ili imat love i isprobat (druga varijanta je i bolja od prve). Igra ovjesom donosi po par sekundi po krugu/dionici. Tih par sekundi je u biti jako mala razlika u brzini kroz zavoje. Nesto sto se u normalnoj, pa cak i brzoj voznji cestom tesko primjeti.

Ako je mogao sa orginalom proci sa 60, onda ce sa full sredjenim autom taj zavoj proc sa 70 (mozda). Ali tih 70 se onda prenosi na izlaznu brzinu... a onda je to prosjek veci za 10, a onda je to jako puno.

Link to comment
Share on other sites

Ovaj topic čitam redovito i čitajući među retcima (rijetko direktno) mo

Link to comment
Share on other sites

Ajde, sad malo direktnije. Koliko automobil postaje ili ne sigurniji za vo
Link to comment
Share on other sites

Ja se osjećam malo nelagodno kad se vozim u autu koji nije barem spušten a i moja cura više neće ići nigdje na put sa serijskim autom.Došlo je do te mjere da me molila da joj se spusti njen clio 1.6 16v.

Link to comment
Share on other sites

Ja se osjećam malo nelagodno kad se vozim u autu koji nije barem spušten a i moja cura više neće ići nigdje na put sa serijskim autom.Došlo je do te mjere da me molila da joj se spusti njen clio 1.6 16v.

Hehehe....ista stvar i kod mene, sjednem u Puga 206 od starog i imam feeling da cu se prevrnit, necu ni spominat da mi je par puta pobjegla "guza" pri 50-60 km/h a nisam očekivao (jedna ruka na volanu) pa je bilo :driver;

Link to comment
Share on other sites

Ovaj topic čitam redovito i čitajući među retcima (rijetko direktno) mo
Link to comment
Share on other sites

Guest slavonac
Hmmmm....svega tu ima!!!

Previše globaliziraš.....ne ide to tek tako, nije dorada ovjesa stvar od 5 minuta nit je sve tako univerzalno i ovisi od auta do auta!!! ;)

znam ja to sve, al namece se pitanje di je granica auta koji ces voziti svaki dan i u njemu voziti zenu i dijecu, a nekog auta sredjenog za brdske trke? kad ces ti zenu i djete voziti sa 2 stupnja izbacenim tragom gume kroz gorski kotar???? pa to djete ima da ti dusu ispusti nakon 20 min voznje, osim tog ak ides na godisnji i na more, onda ti se opet nigdje ne zuri !? :)

mozda ces se izdivljat 1h voznje u mjesec dana i to je to... i onda ces se ostatak vremena vozikat po gradu, kuca posao, zena djeca vrtic baumax bla bla... pa ono jel ima smisla stavljatu nagim kotaca i postelat ovjes da ti ide 5Km/h brze kroz zavoj, a i ovakim obicnim setupom i nizim tezisem opet ces proci dovoljno brzo od ostalih vozaca, i nije samo imat dobro sredjen auto da s njim mozes proci kroz zavoj brzo, vec treba imat nesto i medju nogama, sam ono opet di je granica !?!?!

:bigl:

Link to comment
Share on other sites

znam ja to sve, al namece se pitanje di je granica auta koji ces voziti svaki dan i u njemu voziti zenu i dijecu, a nekog auta sredjenog za brdske trke? kad ces ti zenu i djete voziti sa 2 stupnja izbacenim tragom gume kroz gorski kotar???? pa to djete ima da ti dusu ispusti nakon 20 min voznje, osim tog ak ides na godisnji i na more, onda ti se opet nigdje ne zuri !? :)

mozda ces se izdivljat 1h voznje u mjesec dana i to je to... i onda ces se ostatak vremena vozikat po gradu, kuca posao, zena djeca vrtic baumax bla bla... pa ono jel ima smisla stavljatu nagim kotaca i postelat ovjes da ti ide 5Km/h brze kroz zavoj, a i ovakim obicnim setupom i nizim tezisem opet ces proci dovoljno brzo od ostalih vozaca, i nije samo imat dobro sredjen auto da s njim mozes proci kroz zavoj brzo, vec treba imat nesto i medju nogama, sam ono opet di je granica !?!?!

:bigl:

A ne mo

Edited by Coupe VD
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.