Jump to content

Domaća RS prerada, Rijeka


ip

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ip

    30

  • R5GTT

    12

  • Gachot

    8

  • K9K

    6

Top Posters In This Topic

Super vrijeme sa običnim motorom i serijskim gumama.Ko ga je vozio?

Link to comment
Share on other sites

Super vrijeme sa običnim motorom i serijskim gumama.Ko ga je vozio?

Na Grobniku ga je vozio Vanja Vešligaj, a u Karlobagu i inače ga vozi Dino Butorac (16 i pol godina).

Sigurnosna oprema je uglavnom OMP, amortizeri Proflex plinski, diskovi serijski za sad, pločice Ferodo.

P4280012.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eto čovjek ostane bez teksta kad vidi ovako nešto...

Morat ću stupit u kontakt s nekim od njih da probam iskamčit ekstra informacija i cijene tog zadovoljstva.

ono što vidim da imaju sponzora - Crosatia Osiguranje tako da su dobar dio troškova vjerovatno na taj način pokrili...

Link to comment
Share on other sites

Eto čovjek ostane bez teksta kad vidi ovako nešto...

Morat ću stupit u kontakt s nekim od njih da probam iskamčit ekstra informacija i cijene tog zadovoljstva.

ono što vidim da imaju sponzora - Crosatia Osiguranje tako da su dobar dio troškova vjerovatno na taj način pokrili...

Ti slobodno pitaj sto te zanima.

Link to comment
Share on other sites

:megaf: Hoću taj volan!

Lijepo su ga izvana uredili! :klap:

Link to comment
Share on other sites

:megaf: Hoću taj volan!

Lijepo su ga izvana uredili! :klap:

Bit će bolje mijenjamo raspored nekih naljepnica za Split slijedeci vikend, a i kombi će bit obljepljen...

d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jel imaš još koju sliku unutrašnjosti? interesira me otraga, da vidim konstrukciju kaveza

Kolika je masa auta?

Link to comment
Share on other sites

Jel imaš još koju sliku unutrašnjosti? interesira me otraga, da vidim konstrukciju kaveza

Kolika je masa auta?

1027 kg je najmanja dopuštena masa po homologaciji Clia za grupu N. Koliko ovaj ima ne znam, nismo vagali ali ima sigurno vise...

Link to comment
Share on other sites

1027 kg je najmanja dopuštena masa po homologaciji Clia za grupu N. Koliko ovaj ima ne znam, nismo vagali ali ima sigurno vise...

Jesi siguran da ima vise? :) Rekao sam 100 puta da cu otic sa svojim na vagu, pa nikako. Mislim da ovako bez obloga i svega ima manje od 1000kg, pa onda ta kilaza plus kavez. Jesu ga vagali? Mislim da nema preko 1050kg.

Vrijeme na grobniku je opasno dobro za serijski clio... osudim se reci i predobro ako je mjenjan samo ovjes (cijeli auto je olaksan) i cestovne gume.

Inace, prva liga.

Ciji je kavez i kolko $$$? Vidim da se pilila armatura da se kavez stavi. Jer kavez naprijed do mulde ili je samo do poda kod nogu vozaca i suvozaca, sto se vidi i na slici?

Link to comment
Share on other sites

Nice! Napravite puno dobrih vremena!

Link to comment
Share on other sites

Jesi siguran da ima vise? :) Rekao sam 100 puta da cu otic sa svojim na vagu, pa nikako. Mislim da ovako bez obloga i svega ima manje od 1000kg, pa onda ta kilaza plus kavez. Jesu ga vagali? Mislim da nema preko 1050kg.

Vrijeme na grobniku je opasno dobro za serijski clio... osudim se reci i predobro ako je mjenjan samo ovjes (cijeli auto je olaksan) i cestovne gume.

Inace, prva liga.

Ciji je kavez i kolko $$$? Vidim da se pilila armatura da se kavez stavi. Jer kavez naprijed do mulde ili je samo do poda kod nogu vozaca i suvozaca, sto se vidi i na slici?

Rollbar je OMP, ide do muldi naprijed, a straga je također cijev između muldi koja zamijenjuje strutbar. Za grupu N auto mora imati oba prednja sjedala i rezervnu gumu. Ić će na vagu ubrzo, pa ću ti točno reć koliko je kg, ja procjenjujem da bi trebalo biti izmedu 1050 - 1100 kg. Cijena rollbara je bila oko 700 eura, s tim da su išli po njega direktno u Genovu u tvornicu.

Kompresor klime je maknut i zamijenjen remen.

Auto je na Grobniku vozio 1.54.500 dok je bio potpuno serijski, bez ijedne prerade i to ga je vozio mali Dino. 1.52.300 je vozio Vanja kad je i Dino bio sa njim u autu.

:megaf: Hoću taj volan!

Taj volan se dr

Link to comment
Share on other sites

lijepo lijepo... i uredno je prosao 12 zavoj u karlobagu

Link to comment
Share on other sites

lijepo lijepo... i uredno je prosao 12 zavoj u karlobagu

Za prvi put i više nego dobro...

Link to comment
Share on other sites

ja imam isti takav volan u Petardi ali sva sreća da još nije 100% mobilna pa se volan nije baš izlizao previše =)

Link to comment
Share on other sites

ja imam isti takav volan u Petardi ali sva sreća da još nije 100% mobilna pa se volan nije baš izlizao previše =)

U Hondama što voze kup je izdr

Link to comment
Share on other sites

Jasno da je dobar vozis s rukavicama i izdrzat ce dosta, za ostale slučajeve s njim dobiješ navlaku. IMHO nije za svakodnevnu upotrebu, imas slicne volane oblozene kozom ili materijalom koji se nece tako intenzivno trosit.

Kolika mu je inače cijena?

Ova navlaka što se stavi na njega, koja je onda razlika između takvog volana s njom i sličnog koji su već oblo

Link to comment
Share on other sites

Decko koji ga inace vozi ima 16 i pol godina! Svaka cast! Nadam se da ce izrasti u odlicnog vozaca koji ce se sijecati u kojem je autu zapoceo karijeru :bigl:

Fina kombinacija boja.

Link to comment
Share on other sites

Kolika mu je inače cijena?

Ova navlaka što se stavi na njega, koja je onda razlika između takvog volana s njom i sličnog koji su već oblo

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.