Jump to content

Domaća RS prerada, Rijeka


ip

Recommended Posts

...samo sto je oblozen glatkom kozom...

jel ta ko

Edited by Hrci
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ip

    30

  • R5GTT

    12

  • Gachot

    8

  • K9K

    6

Top Posters In This Topic

Fino, fino, lijepo izgleda, baš renaultovski, nek mu je sa srećom i dugim vijekom.

Jel to sin od gazde RB-a?

Link to comment
Share on other sites

Rollbar je OMP, ide do muldi naprijed, a straga je također cijev između muldi koja zamijenjuje strutbar. Za grupu N auto mora imati oba prednja sjedala i rezervnu gumu. Ić će na vagu ubrzo, pa ću ti točno reć koliko je kg, ja procjenjujem da bi trebalo biti izmedu 1050 - 1100 kg. Cijena rollbara je bila oko 700 eura, s tim da su išli po njega direktno u Genovu u tvornicu.

Kompresor klime je maknut i zamijenjen remen.

Auto je na Grobniku vozio 1.54.500 dok je bio potpuno serijski, bez ijedne prerade i to ga je vozio mali Dino. 1.52.300 je vozio Vanja kad je i Dino bio sa njim u autu.

Ja procjenjujem da je oko 1050 kg :) Da li znas mozda tezinu samog rollbara? Sto se tice zadnje stange umjesto strutbara, skroz normalno, nisam niti ocekivao da je iza obicni strut. Razocarao bi se :)

Vrijeme na grobniku mi se cini opasno dobrim. Svaki puta je auto vozen na istim gumama? Jos koje pitanje, kad smo vec poceli. Kad je Dino vozi 1.54, onda je bio sam u autu, a ovo drugo vrijeme 1.52 je sa Dinom. Kolko Dino ima kila? :) Zanima me samo koliko ste dobili promjenom ovjesa i skidanjem klime, pretpostavljam da ste i auspuh "otvorili". Sto je sa usisom, chipom? Pise da motor nije otvaran, ali to ne znaci da nije sve osim toga dirano :)

Uzmemo li u obzir vrijeme koje rade sa Hondama Typerima, ovo je u tom rangu. Honde su teze i jace. Od serijskog clia su brze, oces po ravnom, oces po zavoju. Stvarno odlicna vremena, pa se i propitujem zato :) Mozda se da usicarit negdje gdje ja ne vidim :) Doduse, kad sam bio na grobniku, bio sam na losim gumama, ali 1.54.5 vozit mi se cini optimisticno. Ne umanjujem mogucnosti vozaca, vec auta :)

Link to comment
Share on other sites

Ja procjenjujem da je oko 1050 kg :) Da li znas mozda tezinu samog rollbara? Sto se tice zadnje stange umjesto strutbara, skroz normalno, nisam niti ocekivao da je iza obicni strut. Razocarao bi se :)

Vrijeme na grobniku mi se cini opasno dobrim. Svaki puta je auto vozen na istim gumama? Jos koje pitanje, kad smo vec poceli. Kad je Dino vozi 1.54, onda je bio sam u autu, a ovo drugo vrijeme 1.52 je sa Dinom. Kolko Dino ima kila? :) Zanima me samo koliko ste dobili promjenom ovjesa i skidanjem klime, pretpostavljam da ste i auspuh "otvorili". Sto je sa usisom, chipom? Pise da motor nije otvaran, ali to ne znaci da nije sve osim toga dirano :)

Uzmemo li u obzir vrijeme koje rade sa Hondama Typerima, ovo je u tom rangu. Honde su teze i jace. Od serijskog clia su brze, oces po ravnom, oces po zavoju. Stvarno odlicna vremena, pa se i propitujem zato :) Mozda se da usicarit negdje gdje ja ne vidim :) Doduse, kad sam bio na grobniku, bio sam na losim gumama, ali 1.54.5 vozit mi se cini optimisticno. Ne umanjujem mogucnosti vozaca, vec auta :)

Dino ima cca 60 kg. Auspuh je od grane dalje OMP grupa N. Usis je standardni jer se kutija po homologaciji za grupu N ne smije maknuti, samo je unutra BMC-ov flat panel. Elektronika je trenutno standardna, s njom smo malo na čudu šta napravit. Amortizeri su stvarno strašni, a toliko i kostaju.

Link to comment
Share on other sites

Ajde ako ti nije problem nabaci nekakve cifrice koliko to zadovoljstvo košta, znači ne cijene sa popustima nego redovno jer ja vjerujem da su se tu izvukli popusti gdje god su se mogli...

Link to comment
Share on other sites

Ajde ako ti nije problem nabaci nekakve cifrice koliko to zadovoljstvo košta, znači ne cijene sa popustima nego redovno jer ja vjerujem da su se tu izvukli popusti gdje god su se mogli...

Stavit cu popodne/navecer kad dodem doma.

Link to comment
Share on other sites

i napiši koja je točno tvoja uloga u svemu tome

Obećali su mu da će zalijepit ovu nalju na auto.....

8d_2.JPG

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Autic je dobar,pravi trkaci ali mi se ne svidja nazalost.

Mislim vjerujem da je dobar po svemu ali eto...ali bih se volio provozati u njemu to svakako :bigl:

Link to comment
Share on other sites

rollbar - 962,39 eura

aparat za gasenje - 483,33 eura

pojasevi - 169,29 eura x2

sjedalo - 586,22 eura

sjedalo suvozac - 389,04 eura

nosači sjedala - 36,6 eura x2

strut bar - 83,99 eura

volan - 154,07 eura

glava volana - 196,52 eura

auspuh - 718,71 eura

kopče za haubu - 14,21 eura

...

- amortizeri oko 4000 eura

- 8 felgi - ?

- kvačilo (dog box) - ?

- kočione pločice prednje - 81,80 eura - zadnje 60,87 eura

- slick gume x4 avon 16" - ?

- gume za kišu x4 michelin 16" - ?

+ tisuću sitnica.

- kaciga, potkapa, kombinezon, majca, gaće, čarape, rukavice i tenisice (sve homologirano i nezapaljivo)- 1232.28 eura

Link to comment
Share on other sites

Ja sam mislio na serijske aute ali bi volio vidjet na mobiu kako moj auto ide u usporedbi sa drugima.Prva prilika i dolazim na mobi.

Link to comment
Share on other sites

Guest Megane F1 - 0773
Nema frke, ali ja govorim o trkacem CTR-u i serijskom sportu. Trkaci CTR na yokohamama je znatno brzi od serijskog clia. Da budem precizniji, clio na Mobiju radi oko 1:14, najbolje oko 1:13, a CTR je dosao predzadnji put i bez pola frke napravio 1:11 ako me dobro pamcenje sluzi.

Ovo vrijeme sa serijskim clio na grobniku me JAKO iznenadilo. Ne mislim da je nemoguce, ali je stvarno odlicno. Ja kad sam bio sa Cliom, vozio sam prvi puta po grobniku, svaki puta sam imao suvozaca i lose gume. Tako kako je, vozio sam ispod 2 minute, ali ne bas 1:54 sto je recimo 5 sekundi brze od onoga sto sam ja vozio. Suvozac nosi cca 1 sekundu, max 2. Znaci, meni su falile minimalno jos 3 sekunde. Realno, to je ok. Dobre gume znace jos sigurno 1 sekundu.

Sa cliom sam pokusao slijedit CTR-a, a ispalo je smjesno. Bio je znacajno brzi na ravnom i po zavojima. Vidlo se i na Mobiju po vremenima. CTRi voze najbolje na trci oko 1.52, a tolko ide i Clio i to sa suvozacem od 60kg sto ne treba nikako zanemarit.

Zanimale su me te neke usporedbe i eto, dobio sam dosta odgovora.

Promjenom ovjesa su dobili preko 3 sekunde po krugu (suvozac od 60kg nosi oko 1 sekundu jos), ali i utrosenih 4k eura samo na amortizere, pa rollbar i olaksavanje i auspuh grupe N... nije malo, svaka sekunda je teska, ali nije ni malo novaca za 3 sekunde :)

Vrijeme serijskog clia mi se cini predobrim. Za trkaceg uopce ne sumnjam da ide dobro.

ali si ga spetljao i smučkao svjetski....

u jako kratko da zaključim ovaj problem sa vremenima.....SVE OVISI OD VOZAČA.....to sto je tebe ubio neki civic za toliko a nekog drugog nije ubio civic moze znaciti samo jedno.....ako sam ja ubio silvija marica u 911 sa sportom to ne znaci da je clio sport brzi od 911 vec da je SM papcina koja nezna voziti....ja imam video clip gdje sport phase I ubije civica type r na pisti i to po vanjskoj strani u zavoju i na ravnim dijelovima....a posto je tu navedeno da je vesligaj vozio sporta a vozi ili vozio ga je i privatno (to znam) onda nije toliko nemoguce da je napravio takvo vrijeme ili da je brzi od civica....

eto,spetljao sam ga i ja ali nadam se malo argumentiranije.....

:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

ali si ga spetljao i smučkao svjetski....

u jako kratko da zaključim ovaj problem sa vremenima.....SVE OVISI OD VOZAČA.....to sto je tebe ubio neki civic za toliko a nekog drugog nije ubio civic moze znaciti samo jedno.....ako sam ja ubio silvija marica u 911 sa sportom to ne znaci da je clio sport brzi od 911 vec da je SM papcina koja nezna voziti....ja imam video clip gdje sport phase I ubije civica type r na pisti i to po vanjskoj strani u zavoju i na ravnim dijelovima....a posto je tu navedeno da je vesligaj vozio sporta a vozi ili vozio ga je i privatno (to znam) onda nije toliko nemoguce da je napravio takvo vrijeme ili da je brzi od civica....

eto,spetljao sam ga i ja ali nadam se malo argumentiranije.....

Spetljo si, jer sam ja spetljo, pa ti nisi skuzio. Govorim o serijskom cliu (manje vise) i trkacem CTR-u za kup! Taj CTR je brzi od serijskog clia. CTR je bio na Yokohami AVS (s kojom i voze), a ja na Michelinu koji je osto jos od kad je Clio kupljen! Star 4 godine sa 50% profila (ostalo jos 20% nakon grobnika).

Nadalje, taj isti trkaci CTR je vozio 1.11 na Mobiju (e sad, iskreno se ne sjecam na kojim gumama je vozio. Ipak mislim da nisu bile DOTR), a SVI "serijski" sportovi voze uglavnom oko 1.14.

Serijski sport znaci da nije olaksan, da nema kavez i da nema neke bjesne amortizere kao ovi za 4k eura.

To sto ti imas clip u kojem clio pere CTR-a ne znaci da vozac CTRa zna vozit :tup:

Ja sam sa cliom bio vidljivo brzi od Focusa za cup. Ja ne znam kolko focusi voze po krugu. Oni su znatno slabiji na ravnom, a kroz zavoj su isli podjednako sa mnom.

Nadam se da je sad bolje ili ti i dalje mislis da bi serijski clio na losijim gumama morao ici barem ko i civic za kup?

Link to comment
Share on other sites

Danas sam ga gledao na trci u Splitu...odlicno je vozio a auto je odlicno pripremljen i fino se ponasa....jel bio jos neko od forumasa na trci...nisam se stigao najaviti mogli smo i mali miting nabaciti

Link to comment
Share on other sites

Danas sam ga gledao na trci u Splitu...odlicno je vozio a auto je odlicno pripremljen i fino se ponasa....jel bio jos neko od forumasa na trci...nisam se stigao najaviti mogli smo i mali miting nabaciti

Koji si konj, ne mogu vjerovat da se nisi javio. :fighting:

2 Gachot: Focusi od kupa su vozili otprilike 1:55.000, Honde ove godine prije pocetka sezone na trenizima najbrze 1.51.500...

Link to comment
Share on other sites

Znam znam...ali tako ispalo...ispala mi shema da idem kasno navecer a nismo nigdje hodali po Splitu nego samo na brdo i nazad doma...jebga sori drugi put cu se sjetiti..

Link to comment
Share on other sites

Negdje među Fabiama si se skrivao?

Više spavao u svjetlo plavoj karavan Fabiji jer nisam išao kao prateća nego kao kontrola da nešto ne muljaju.Od clia me djelio Rajko Vlah i njegov "bolid".

Link to comment
Share on other sites

Od clia me djelio Rajko Vlah i njegov "bolid".

Kad mi ga spomeneš automatski se počnem smijat :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Koji je to...zaboravih...

ja sam ostao zaprepasten kako ide Felicia od Hitreca....strasno...auto lezi prebolesno..

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.