Jump to content

Clio Dci


Domo

Recommended Posts

Neznam :??: Mo
Edited by Zrmi
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 305
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Domo

    40

  • dolac

    39

  • x3m

    32

  • Zrmi RS

    28

Top Posters In This Topic

Neznam...svi brijete na nekakve dragove,utrke i slicne stvari.Mene vise zanima svakodnevna voznja,posebice preticanja kad do izrazaja ipak dolazi veliki okretni moment.Dosta sam se vozio na relaciji Rijeka-čakovec,i kad se krene iz Ri vjerujte da nijedan benzinac ispod 150ks neka sanse s dizlom od 100(naravno govorim o uzbrdici).Ravnica je vec druga stvar,i tu su benzinci ipak u prednosti.Kad se moj cliach priblizi brojci od 170-180 jednostavno je vec prebucan i neda mi se dalje ga ganjat kad vise ionako nema efekta.

Link to comment
Share on other sites

Neznam...svi brijete na nekakve dragove,utrke i slicne stvari.Mene vise zanima svakodnevna voznja,posebice preticanja kad do izrazaja ipak dolazi veliki okretni moment.Dosta sam se vozio na relaciji Rijeka-čakovec,i kad se krene iz Ri vjerujte da nijedan benzinac ispod 150ks neka sanse s dizlom od 100(naravno govorim o uzbrdici).Ravnica je vec druga stvar,i tu su benzinci ipak u prednosti.Kad se moj cliach priblizi brojci od 170-180 jednostavno je vec prebucan i neda mi se dalje ga ganjat kad vise ionako nema efekta.

daj malo mi opisi kako ide taj cliac od 100konja.sto mislis da ga malo chipnes?

kakva su medjuubrzanja i tako?koliko ide?ubrzanje?

Link to comment
Share on other sites

Ja i dalje tvrdim da ako su vozači podjednako dobri i ne rade greške onaj koji starta prvi od recimo Dubrovnika do Plitvica starom cestom će i doći prvi, ako se radi o utrci dci 82 i 100 i 1.4 i 1.6 16v. Na nekom preticanju uzbrdo dci 100 će biti dosta br

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je neosporno dci82 bio dobra prilika i kupnja u odnosu na 1.4 i 1.6 benzince.

a kad se chipa, to :hey:

Link to comment
Share on other sites

Guest slavonac
Neznam za to ubrzanje do 80 da je dci od 82 bolji ili cak isti s benzinom od 100konja.Kontam da tip nije imao pojma saltati ali da tvoj auto nakon chipanja leti, bome leti i to dobrano.

Pa ja sam izgubio protiv obicnog dci u startu i to je jos bilo dostavno vozilo pizerije as, nemozes vjerovati :tup:

Zasto?Zato sto sam lose startao naravno i tjerao ga skroz u crveno gdje se samo dere a ne ide.Bitan je start i to najvise...

a neznam onda su bili lameri, nije poanta auto tjerat u crveno kad s tim neces nista postici, ljudi pa kako vam to nije jasno :)

nije trka do 100km/h vec na 400m :) dizel priznajem da je mrtav dok ne krene, medjuubraznja ok. kod dizela je problem kak prenjet taj moment na podlogu.. i ono.... zato je tak glupavo proracunato mjenjac.

al jebiga.... dok ide ide, kad ne ide, www.kanta.com i drugi :)

Link to comment
Share on other sites

Matijaaaaaaaaaa... ajde molim te napiši kako su izgledali dragovi prošlo ljeto :)

ovako kad smo prvi put isli... stobom sam bio isti, rima me dobio...nakon toga kad smo se jos par puta nasli rima je popusio svaki put....isto ko i zee....nije problem opet se nac.... ;)

2 dolac: :hail:

Link to comment
Share on other sites

Guest slavonac
Neznam...svi brijete na nekakve dragove,utrke i slicne stvari.Mene vise zanima svakodnevna voznja,posebice preticanja kad do izrazaja ipak dolazi veliki okretni moment.Dosta sam se vozio na relaciji Rijeka-čakovec,i kad se krene iz Ri vjerujte da nijedan benzinac ispod 150ks neka sanse s dizlom od 100(naravno govorim o uzbrdici).Ravnica je vec druga stvar,i tu su benzinci ipak u prednosti.Kad se moj cliach priblizi brojci od 170-180 jednostavno je vec prebucan i neda mi se dalje ga ganjat kad vise ionako nema efekta.

pa da od rijeke prema zagrebu onom cestom kad se ide uzbrdo... onda uljar vuce uzbrdo na 150 u petoj bez je**m ti i nema sanse to s benzinjarom radit, tam u nizu i po gasu pa di je granica...

a i prednost dizela je kad krenes iz osijeka i ubacis ga u petu, ne moras dirat mjenjac dok ne dodjes do mora :) i to je onak oke :)

na tom dizelu od 80ks, koji je chipan, fali mu 6 brzina i gotovo, neznam jel ima mjesta u getribi da mu se promjene omjeri i stavi jos nedan, il da se nadje nova getriba od neznam chega vec pa da se upikne gore....

neznam ovi novi mjenjaci jel imaju 5 il 6 brzina, ak ima 6 onda 'vuzgi ga blaz' :)

Link to comment
Share on other sites

pa da od rijeke prema zagrebu onom cestom kad se ide uzbrdo... onda uljar vuce uzbrdo na 150 u petoj bez je**m ti i nema sanse to s benzinjarom radit, tam u nizu i po gasu pa di je granica...

a i prednost dizela je kad krenes iz osijeka i ubacis ga u petu, ne moras dirat mjenjac dok ne dodjes do mora :) i to je onak oke :)

na tom dizelu od 80ks, koji je chipan, fali mu 6 brzina i gotovo, neznam jel ima mjesta u getribi da mu se promjene omjeri i stavi jos nedan, il da se nadje nova getriba od neznam chega vec pa da se upikne gore....

neznam ovi novi mjenjaci jel imaju 5 il 6 brzina, ak ima 6 onda 'vuzgi ga blaz' :)

znam da ovaj novi dci od 105ks ima sest brzina tako da je to super :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Guest slavonac
znam da ovaj novi dci od 105ks ima sest brzina tako da je to super :bigl:

e da a onaj ko moj jel imao 6 brzina ? kad je bio taj od 100Ks pojavio na trzistu ??? zna netko?

Link to comment
Share on other sites

ovako kad smo prvi put isli... stobom sam bio isti, rima me dobio...nakon toga kad smo se jos par puta nasli rima je popusio svaki put....isto ko i zee....nije problem opet se nac.... ;)

2 dolac: :hail:

kako smo spušili :bigl:

Start je bio prva-druga-treća-dci odlaazi pri kraju treće na šaltanju u četvrtu ga 1.4.16v počne prilazit i kad zašaltaš dci-a u četvrtu 1.4.16v ga počne dobrano dostizat...Matije jel bilo tak nekak?

Link to comment
Share on other sites

e da a onaj ko moj jel imao 6 brzina ? kad je bio taj od 100Ks pojavio na trzistu ??? zna netko?

Ne, Clio II nije imao 6 brzina s dci 100...

Vjeruj mi, Clio II 1.4 16v ima također puuuuuno mjesta za poboljšanja u mjenjaču, pogotovo 4. i 5. bi trebale bit kraće, mo

Link to comment
Share on other sites

kako smo spušili :bigl:

Start je bio prva-druga-treća-dci odlaazi pri kraju treće na šaltanju u četvrtu ga 1.4.16v počne prilazit i kad zašaltaš dci-a u četvrtu 1.4.16v ga počne dobrano dostizat...Matije jel bilo tak nekak?

je al zbog mog loseg startanja..steta kaj rima vise nije na forumu da potvrdi kak je na kraju ispalo....a zna i taurus...ma glupo da se tu prepiremo..kad zatopli idemo :driver;

Link to comment
Share on other sites

Evo teh. podaci 1.2 16V 75ks i 1.5 dci 70ks

1.2 16V 75ks

0-100= 13 sek

v max= 170

0-400m=18,5

max nm= 105 pri 4250 rpm!!

max ks= 75ks pri 5500 rpm

1.5 dci 70ks

0-100=14,4

v max=168

0-400m=19,1

max nm= 160 pri 1500 rpm

max ks= 70ks pri 4000

Imaju iste gume, opremu i sl. Dakle janso je svima da je disel elastičniji, to se podrazumijeva, ali na sprintu ne mo

Link to comment
Share on other sites

Evo teh. podaci 1.2 16V 75ks i 1.5 dci 70ks

1.2 16V 75ks

0-100= 13 sek

v max= 170

0-400m=18,5

max nm= 105 pri 4250 rpm!!

max ks= 75ks pri 5500 rpm

1.5 dci 70ks

0-100=14,4

v max=168

0-400m=19,1

max nm= 160 pri 1500 rpm

max ks= 70ks pri 4000

Imaju iste gume, opremu i sl. Dakle janso je svima da je disel elastičniji, to se podrazumijeva, ali na sprintu ne mo

Link to comment
Share on other sites

Ja spexa uvijek ostavim na sprintu, on ka
Link to comment
Share on other sites

Jedna ispravka.1.5dci ima 65ks osim ako nemislis na najnoviji clio.Ali ako mislis onda su podaci i za benzinca malo losiji. :hey:

Da meni je isto bilo čudno za tih 70ks! Ali bio sam na Renault-ovoj stranici, kliknuo na Clio II tehnički podaci i izbacio mi je podatak da ima 70ks! Dakle ovo gore kaj sam napisao su podaci Clia II phase II! ;)

Link to comment
Share on other sites

Po podacima AMS kataloga za 2004. dci 65 ide 15 do 100 i 160, dci 82 12,2 i 175, 1.2 16v 13 i 170, a 1.4 16v 10,5 i 186.

Link to comment
Share on other sites

Po podacima AMS kataloga za 2004. dci 65 ide 15 do 100 i 160, dci 82 12,2 i 175, 1.2 16v 13 i 170, a 1.4 16v 10,5 i 186.

Potpisujem.To su pravi podaci :)

Link to comment
Share on other sites

Guest slavonac
Ne, Clio II nije imao 6 brzina s dci 100...

Vjeruj mi, Clio II 1.4 16v ima također puuuuuno mjesta za poboljšanja u mjenjaču, pogotovo 4. i 5. bi trebale bit kraće, mo

Link to comment
Share on other sites

ak nis odna cemo probat izvana nabavit druge omjere za mejnjac pa udri :)

I ja bi ovo...

Link to comment
Share on other sites

Po podacima AMS kataloga za 2004. dci 65 ide 15 do 100 i 160, dci 82 12,2 i 175, 1.2 16v 13 i 170, a 1.4 16v 10,5 i 186.

potpisujem, točno takvi su.

Link to comment
Share on other sites

Taj naftaš po tvorničkim podacima ide 243 km/h, a ako te zanima, mogu postati priču jednog kolege s Hraweba, i što mu je učinio takav Audi na autocesti, iako je po svemu sudeći bio i malko chipan, ili što već :bigl:

A taj drugi momak je bio u BMW-u M Roadster ;)

Hoću reć da taj Audi ispred tebe očito nije imao muda pobjeći Renaultu :laugh:

Znam da ide - mo

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.