Jump to content

Clio Dci


Domo

Recommended Posts

  • Replies 305
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Domo

    40

  • dolac

    39

  • x3m

    32

  • Zrmi RS

    28

Top Posters In This Topic

Dali je na prodaju :??::zubo: Ja se još uvijek nadam da ću jednom imati mogućnost kupiti Biturba a onda ću papati Audi za doručak :zubo:

Auto je bio od jednog dr

Link to comment
Share on other sites

Guest danijel-ri
Dajte mi recite kak prepoznati Clia dci-a ...od 65 pa do onog od 82Ks...

Jer evo neki dan ja se baš

Link to comment
Share on other sites

ok znaci tam na jesen opet getriba dolje :)

u tom modelu tj kao mom se pojavila ta druga getriba koju su sa nisanom zajedno napravili i s tom si imao kao 5Ks vise, i sad pojavila se koliko ja znam u zadnjoj seriji prije nego se poceo prodavati novi clio 3. al clio 3 koliko mi je zrmi rekao nema polubu vec one sajle, a sad nisam toliko proucavao dal se moze prestelat na klasicnu gefufnu.

ak nis odna cemo probat izvana nabavit druge omjere za mejnjac pa udri :)

i clio 2 1,5 sa 100 ks ima getribu sa sajlama... i vec sam pisao da je skroz drugaciji osjecaj kod saltanja nego kod ovih sa polugama...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da treba pogledati moje vrijeme postignuto na Mobiu u 80-ki. A još kako sam obrijao 1.6 16v, taj će se prepoznati. :bigl:

Dci rules i točka. Samo su 1.6 16v i Sport bolji.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da treba pogledati moje vrijeme postignuto na Mobiu u 80-ki. A još kako sam obrijao 1.6 16v, taj će se prepoznati. :bigl:

Dci rules i točka. Samo su 1.6 16v i Sport bolji.

:lool::lool:

Link to comment
Share on other sites

Točno tako kako si rekao! Ako osoba zna ganjat beznica kako spada (startat i šaltat), dizel 82 ga ne mo
Link to comment
Share on other sites

Mislim da treba pogledati moje vrijeme postignuto na Mobiu u 80-ki. A još kako sam obrijao 1.6 16v, taj će se prepoznati. :bigl:

Dci rules i točka. Samo su 1.6 16v i Sport bolji.

:yeah::hail:

Link to comment
Share on other sites

Evo teh. podaci 1.2 16V 75ks i 1.5 dci 70ks

1.2 16V 75ks

0-100= 13 sek

v max= 170

0-400m=18,5

max nm= 105 pri 4250 rpm!!

max ks= 75ks pri 5500 rpm

1.5 dci 70ks

0-100=14,4

v max=168

0-400m=19,1

max nm= 160 pri 1500 rpm

max ks= 70ks pri 4000

Imaju iste gume, opremu i sl. Dakle janso je svima da je disel elastičniji, to se podrazumijeva, ali na sprintu ne mo

Edited by dalibor
Link to comment
Share on other sites

:yeah::hail:

yeah, write.... :laugh:

Dodatak, ranija verzija 1.2 16V pa i moj mosti
Link to comment
Share on other sites

yeah, write.... :laugh:

Mene ne pitaj zašto su digli tura

Link to comment
Share on other sites

To što si primjetio kod Passata ja sam vidio na Golfu V 1.9 tdi 105 i novoj Astri 1.7 cdti 100 ks. Na ostalim dizelima koje sam vozio (a bilo ih je puno, focus, c4, 307 itd) i što tebe najviše zanima, Clio II dci 82 to nije tako primjetno, dakle vuku cijelo vrijeme, bez one eksplozije snage, kao da se odjednom probudi motor. Ipak, na svakom dizelu se osjeti koliko je nelinearna krivulja snage i momenta (ne vuče, vuče jako, malo slabije, jako i onda 1000 okretaja viška iza 4000), meni je i dalje veći gust vozit benzinca. Dci 65 ide podjednako kao 1.2 16v na cesti, ali na naglom ubrzanju iz mjesta i na visokim brzinama 1.2 16v je pretpostavljam br
Link to comment
Share on other sites

OK, hvala.

A, da je u pitanju rabljeni clijo? Isto "pobjeđuje" dCi?

Ovako da se i ja umijesam.Ja tog dci-a od 65ks derem uvijek osim u medjuubrzanjima ali ja znam kad svog treba presaltat i ovaj onda nema sanse nikada.Uvijek bi izmedju 1.216v i dci od 65 odabrao benzinca kakav god bio.Brzi je i startniji.Da je rijec o onom od 82ks onda bih njega bez pogovora.

A ono o cemu vi govorite da do nekih 1800okretaja auto nista ne ide pa onda krene ko blesav zove se "turbo rupa" i kod nekih je vise a kod nekih manje izrazena.

Cipanjem dci-a od 65ks se tesko moze dobiti vise od 100konja ako i toliko jer i ako se moze raspo bi se vrlo brzo.Ugradnjom turbine od dci-a82 i chipanjem dalo bi se dosta izvuci ali preko sto konja,hm neznam mozda ali to su velika opterecenja za taj mali auto i to je velika glupost.

Slavonac je chipao svoga od 82 i doista leti ali i on je dobio nekih mozda 15-20 konja.

Chipanje onoga od 100konja bi bio posao i onda nitko od ovih 1.6 16v nebi imao sanse.

Po meni i da je rabljeni ili nije ja bih benzinjaru, ali kazem izmedju ta dva modela.I benzinac je jeftinije za odrzavanje a i ne trosi puno vise od tog dci-a.I jeftiniji je. ;)

Link to comment
Share on other sites

Pa definitivno dci,sa 65 ks nemoze on povuci nesto extra ali kad se kazaljka popne iznad 2000rpm onda imas osjecaj kao da vozis 15 ks jaci auto,zbog te elasticnosti i mogucnosti tuninga(bez puno zahvata ide na 100ks pa i vise...a 1.2 16v bas i nema izbora) + manja potrosnja bi uvijek odabrao dizela.

Da mi je znati kako bi digao 65 na 100 ks.... Trebaš mjenjat diznu, turbo, veći intercooler, elektroniku... nebi reko da je to jeftino.... :roll:

A ja bi definitivno uzeo 1.2 16V jer ipak ostavlja bolji i meni osobno ljepši dojam u vo

Link to comment
Share on other sites

Dodatak, ranija verzija 1.2 16V pa i moj posti
Link to comment
Share on other sites

Nitko ga nije kasnije dizao na visokih 4250.

Moj je zadnja serija i ima 105Nm pri 3500 tako da nije tocno ono gore navedeno ;)

Te podatke sam skinuo s www.renault.hr :roll:

Nisam ništa napamet iznio.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Te podatke sam skinuo s www.renault.hr :roll:

Nisam ništa napamet iznio.. ;)

Ja upce nenadjem nista tamo :frown:

De pokazi tocno gdje?Jel ti mozda mislis na clioIII?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.