Jump to content

Renault laguna 2,2dci problemi


Guest ibenic

Recommended Posts

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    113

  • Max

    24

  • kkova

    21

  • bandrija

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

2.2 dci u laguni zna zalupiti prilikom gašenja. Zašto? To još nitko nije odgonetnuo, ali kod mene se ispostavilo da je akumulator bio uzrok (bilo je više teorija, od DMF-a do klapne za meko gašenje), a kao što čitaš kod Max-a to nije slučaj. Mislim da ECU (sustav) ostaje pod naponom s obzirom da je akumulator priključen, ali opet u trenutku gašenja ECU je sigurno pod naponom s obzirom da auto radi, a to se događa baš tada.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Sad kada to spominješ znaš li možda tvorničke karakteristike akumulatora za 2,2 dci?

Meni je to tiho gašenje radilo puno bolje ( tiše) na prvom akumulatoru sa 750Ah nego sad sa 680Ah ali 

nema lupanja o kojem govorite

Link to comment
Share on other sites

Sad kada to spominješ znaš li možda tvorničke karakteristike akumulatora za 2,2 dci?

Meni je to tiho gašenje radilo puno bolje ( tiše) na prvom akumulatoru sa 750Ah nego sad sa 680Ah ali 

nema lupanja o kojem govorite

Evo što kaže Varta (kod mene prva ugradnja):

http://www.varta-automotive.com/en-gb/search-batteries?ids=5701440643122,5724090683132,5744020753162&application=pc&manufacturerNo=93&modellineNo=4723&modeltype=15772

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je sada 75 Ah i 750 A, a prije je isto tako bio 74 Ah i 680 A. Sada puno bolje radi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pozdrav društvo. kaplje mi ulje na samom ulazu crijeva u intercooler. Planiram izvadit intercooler, vidjet u kakvom je stanju i očistit ga. Očistit sva crijeva i skinut turbinu te ju dati provjeriti. svaki savjet je dobrodošao

Link to comment
Share on other sites

To je normalno da turbina propušta malo ulja na semeringu,ne treba je provjeravati.Samo stegni šelnu na spoju crijeva i hladnjaka pa neće kapati.

Link to comment
Share on other sites

Ulja u tom crijevu mora biti, odnosno turbopunjač kako je napisao tigi uvijek pušta male količine ulja kao što i to crijevo koje vodi u "intercooler" zna biti mokro od ulja (poroznost gume). Problem nastaje ako turbopunjač pušta veće količine ulja i zato bi najbolje bilo skinuti crijevo koje vodi od turbopunjača do one metalne cijevi (použetak preko motora) i vidjeti kako se ponaša turbopunjač (koliko ulja pušta).

Link to comment
Share on other sites

u praksi misliš skinut crijevo i vozit se tako pa vidjet kolko je turbina bacila ulja ili ga na mjestu isturirat pa vidjet šta se događa?

Link to comment
Share on other sites

Skinuti to crijevo, upaliti auto i zamoliti kolegu, prijatelja, majku, oca, ili nekog trećeg da dodaje gas dok ti gledaš. Zaboravih pitati dali auto dimi bijelo/plavičasto dok ga voziš?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Da malo oživim ovu temu...radi se o sljedećem, prošli tjedan napravio redovan servis na kolima i kao i svaki put očistio EGR...da bi poslije servisa auto nenormalno počeo dimiti crni dim...najviše prva,durga i treća brzina. čini mi se da dimi dok se turbina ne upali. prije servisa nije dimio,osim kada ga stisnem malo jače. da li je netko imao sličan slučaj, ili zna što bi moglo biti uzrok...da odprilike znam odakle da krenem...

Edited by kkova
Link to comment
Share on other sites

Jesi li dobro očistio EGR? Možda ti je blokirao u vodilici pa je ostao u otvorenom položaju. Probaj izvaditi EGR rastaviti ga na pola i očistiti elektromagnet, kao i povratnu oprugu samog ventila. Možda su ti se uhvatile koksane naslage na kućištu ventila. Probaj očistiti i kućište EGR-a zajedno s leptirom za meko gašenje. Nešto od toga je sigurno u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Jesi li dobro očistio EGR? Možda ti je blokirao u vodilici pa je ostao u otvorenom položaju. Probaj izvaditi EGR rastaviti ga na pola i očistiti elektromagnet, kao i povratnu oprugu samog ventila. Možda su ti se uhvatile koksane naslage na kućištu ventila. Probaj očistiti i kućište EGR-a zajedno s leptirom za meko gašenje. Nešto od toga je sigurno u pitanju.

hvala,budem probao ovih dana...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.