Jump to content

Renault laguna 2,2dci problemi


Guest ibenic

Recommended Posts

Ma vjerovatno je u pitanju onaj Mobil Syn 5w40 koji je šrot od ulja. Taj mobil1 što ti spominješ je top ulje.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    113

  • Max

    24

  • kkova

    21

  • bandrija

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma vjerovatno je u pitanju onaj Mobil Syn 5w40 koji je šrot od ulja. Taj mobil1 što ti spominješ je top ulje.

Zato sam i prešao na Shell, riječ je o Mobil Super 3000X1 5W40. Mobil 1 za razliku od Mobila je PAO ulje i top klase, ali zazo od cijene boli glava.

Link to comment
Share on other sites

Zato sam i prešao na Shell. Riječ je o Mobil Super 3000X1 5W40 koje mi se nije pokazalo kao dobro. Mobil 1 za razliku od Mobila je PAO ulje i top klase, ali zato od cijene boli glava. Mislim da ovaj delvac nije namijenjen za upotrebu u automobilima, više je ulje za kamione i radne strojeve. Ako hoćeš Mobil 1 ulje za automobile uzmi Mobil 1 ESP .

Link to comment
Share on other sites

Zato sam i prešao na Shell. Riječ je o Mobil Super 3000X1 5W40 koje mi se nije pokazalo kao dobro. Mobil 1 za razliku od Mobila je PAO ulje i top klase, ali zato od cijene boli glava. Mislim da ovaj delvac nije namijenjen za upotrebu u automobilima, više je ulje za kamione i radne strojeve. Ako hoćeš Mobil 1 ulje za automobile uzmi Mobil 1 ESP .

:zivili:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

..samo da se nadovežem po pitanju letećih na 2,2 dCi , bio sam kod 4 mehaničara i svi bi oni preventivno to mijenjali (naravo sebi namještaju posao).Glupo je nešto preventivno mijenjati,leteći u većini slučaja ne odu odmah,nego se čuje prvo veći šum ,pa lupkanje.

a posebno podržavam usrmaatu , jer se češćom izmjenom ulja mnogi kvarovi mogu izbjeći.

 

@usrmaate

 

gdje u Splitu mogu kupiti 5W40 Shell Helix Ultra diesel 4 ili 5 lit,znači veće pakovanje,ne samo litra?

Link to comment
Share on other sites

Imaš akciju u Metro-a 6L 283 kn. Kupiš kantu od 4l i jednu litru dobiješ besplatno. Leteće ležaje ne treba mijenjati preventivno.  Kad oni "odu" čuje se lupanje, koje je najizraženije pod opterećenjem na niskim okretajima. Leteći na ovim motorima su stradavali zbog "famoznog" servisnog intervala od 30 kkm.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Imaš akciju u Metro-a 6L 283 kn. Kupiš kantu od 4l i jednu litru dobiješ besplatno. Leteće ležaje ne treba mijenjati preventivno.  Kad oni "odu" čuje se lupanje, koje je najizraženije pod opterećenjem na niskim okretajima. Leteći na ovim motorima su stradavali zbog "famoznog" servisnog intervala od 30 kkm.

 

aha, thx

Link to comment
Share on other sites

Meni je moj mehanicar isto rekao da cemo preventivno mijenjati letece...znaci nista od toga ha?!

:boxing:

Ako mi netko moze objasniti tu spiku oko letecih lezajeva na 2.2dci motoru.Slusajuci silne price covijek dobije fobiju da se to mora desiti.

WTF?!

Mijenjam ulje na 10k km, auto se vozi normalno, pola pola gradska/autoput,tu i tamo ga se stisne ako je potrebno pretjecati.Sto mogu ocekivati?!

Zanima me da li je to dio koji se s vremenom potrosi pa ga je potrebno zamijeniti?!

Link to comment
Share on other sites

Potrosi se normalno, ali se ne menja preventivno. Kada i ako pocne da pravi probleme, menja se.. Nije to zupcasti kais pa da se menja na 160.000 km

Link to comment
Share on other sites

Meni je moj mehanicar isto rekao da cemo preventivno mijenjati letece...znaci nista od toga ha?!

:boxing:

Ako mi netko moze objasniti tu spiku oko letecih lezajeva na 2.2dci motoru.Slusajuci silne price covijek dobije fobiju da se to mora desiti.

WTF?!

Mijenjam ulje na 10k km, auto se vozi normalno, pola pola gradska/autoput,tu i tamo ga se stisne ako je potrebno pretjecati.Sto mogu ocekivati?!

Zanima me da li je to dio koji se s vremenom potrosi pa ga je potrebno zamijeniti?!

 

Čekaj, ti si se zabrinuo za leteće ležaje na autu koje još nije prešlo niti 100 kkm? WTF? Ako se ja ne brinem za leteće na autu koje ima 203 kkm, onda se ti sigurno ne bi trebao brinuti (naravno ako ulju mijenjaš redovito, odnosno maks. 15kkm, ili jednom godišnje). Razumijem tebe koji ne mora poznavati mehaniku, ali ne shvaćam što ti mehaničari hoće. Ja nikad u životu nisam čuo da se leteći ležajevi mijenjaju preventivno.

Link to comment
Share on other sites

Samo zelim biti dobro informiran.

Sto da covijek pomisli kada slusa price raznih "majstora" koji pricaju lovacke price o letecim lezajevima koji prolupaju sami od sebe zato jer su brisaci radili pet minuta na najvecoj brzini, ili zato jer sam ukljucio lijevi umjesto desnog zmigavca...

Pomisli upravo to da bolje da ja to preventivno zamijenim dok se nije desila veca steta.

Ali sad vidim da to nije bas tako, i da kao sto je rekao kolega nisu leteci lezajevi zupcasti remen pa da se mjenjaju u odredjenim razmacima...

Nego o kakvom je lupanju rijec  ako se pocne desavati nesto. Cisto da znam prepoznati ako do toga dodje...Moze detaljniji opis problema?!  :freak6:

Link to comment
Share on other sites

Poslušaj ovaj zvuk,

 

 

 

Ponavljam, leteći ležajevi se ne mijenjaju preventivno. Ako i dođe do oštećenja ono se vrlo jednostavno prepoznaje prema zvuku, isto tako zamijene se leteći kao i temeljni i vozi se dalje. Leteći ležajevi su napravljeni od mekšeg materijala nego ostatak motora te se i prije oštete ako je podmazivanje neadekvatno, isto tako na ler gasu se zbog nedovoljnog tlaka ulja znaju paliti lampice.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ih promijenio preventivno na 120tkm. Bilo je prilicno jeftino u Starkelju uz 5+ program pa sam to napravio, ali mislim da nije bilo potrebno jer nije bilo nikakvih zvukova iz motora. Ali eto, volim da je sve pic mic, blago onom tko kupi auto od mene :)

Link to comment
Share on other sites

Crko mi je lijevi balast xenona mamu mu j.... Novi oko 3000kn, hahaha! A najjače je to kaj su farovi mijenjani prije pola godine na kasko a natrag su stavljeni stari balasti, koja muljaža...I tak sam sadu potrazi za rabljenim balastima pa ako netko ima viška... :)

Link to comment
Share on other sites

Kako znaš da je prigušnica? Možda je samo žarulja otišla.

Link to comment
Share on other sites

Prebacio sam zarulju na desni far i radi. A i zarulje sam kupio prije godinu dana tako da sam odmah znao da ne moze biti u njima problem.

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Probaj naci na ebay-u. Mozda je samo do kontakta, dobro pregledaj kabel koji ide iz prigusnice na zarulju.

Link to comment
Share on other sites

kupi negdje slim balast i daj elektricaru da ti prebrika na taj balast.. naravno mozes i trazit rabljeni , ali mislim da ces ovako puno jeftinije proci a isti k dobijes ...

Link to comment
Share on other sites

250kn ti je kit (balast sa adapterima )

P1100794.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jucer skuzio da mi se rosi taj far lijevi, a mijenjan je prije par mjeseci?! Jel moguce sa balast ode zbog toga? I kaj je pametnije, original rablheni ili ovaj kaj novi?

Link to comment
Share on other sites

Meni se isto rosio desni far i ksenon mi nije radio, odnosno jedan je svijetlio normalno (lijevi) dok je drugi imao narančastu boju. Na kraju je ispalo da je poklopac žarulje bio krivo montiran i da se zbog toga rosio far. Rješio sam problem tako što sam far osušio fenom i to naročito dio prigušnice iz kojeg izlazi kabel koji ide na žarulju. Iza sušenja montirao poklopac ispravno. :D

Link to comment
Share on other sites

250kn ti je kit (balast sa adapterima )

 

Ovo na tvojoj slici je jedan od LOŠIJIH balasta!!! Od njega su gori jedino oni crni SLIM balasti. U principu najbolji su ovakve veličine kao na slici, ali što teži. Prepoznaju se (ako ih ne možeš opipati) po tome što između 2 ožičenja imaju jedan ispupčeni dio, kao ovi dolje npr.

hid-xenon-ballast-372.jpg

 

Za razliku od ovih:

0,0,282,3259,397,397,f8c275b5.jpg

 

Nisu loši ni ovi slim:

ultra-slim_xenon_ballast.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Niti jedna od ovih prigušnica se ne može mjeriti s original Valeo prigušnicom. Pokušaj je osušiti fenom, inače prigušnice na laguni nisu poznate kao kvarljive. Naravno ako problem ne leži negdje drugdje kao npr. u rošenju fara.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da se ne može usporediti s originalom, no ako se odluči na jeftiniju verziju...

 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.