Jump to content

Renault laguna 2,2dci problemi


Guest ibenic

Recommended Posts

Guest ibenic

Bok.

Novi sam na grupi pa ako sta kazem netocno tj napisem nemojte zamjeriti.

Imam navedeno vozilo i 2,3 velika problema.

1. Auto dimi 1,2,3 brzina nakon 2 tisuće obratja gustim crnim dimom neznam koji mu je!!

2. Auto nakon 3000 obrtaja slabo vuče tj. krajnja mu je brzina 190 km/h.

zamijenio sam mu senzor zraka i dalje isto.... pomagajte.

3. Već drugi trafo za ksenon mi je riknuo te me zanima da li ga iko mo

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    113

  • Max

    24

  • kkova

    21

  • bandrija

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bok.

Novi sam na grupi pa ako sta kazem netocno tj napisem nemojte zamjeriti.

Imam navedeno vozilo i 2,3 velika problema.

1. Auto dimi 1,2,3 brzina nakon 2 tisuće obratja gustim crnim dimom neznam koji mu je!!

2. Auto nakon 3000 obrtaja slabo vuče tj. krajnja mu je brzina 190 km/h.

zamijenio sam mu senzor zraka i dalje isto.... pomagajte.

3. Već drugi trafo za ksenon mi je riknuo te me zanima da li ga iko mo

Link to comment
Share on other sites

Bok.

3. Već drugi trafo za ksenon mi je riknuo te me zanima da li ga iko mo

Link to comment
Share on other sites

Guest ibenic

HID (high intensity discharge) = ksenon. :)

U principu mozes staviti bilo koji jeftini kineski balast umjesto originalnog, ali moras zamijeniti

kabel koji ide na zarulju i eventualno kabel od napajanja.

Te balaste inace nitko ne servisira ali mogli bi se popraviti osim ako nisu zaliveni u plastiku

ili ako nije crkla nekakva custom made komponenta u njima (koju je nemoguce nabaviti)

Inace ako jos imas te neispravne balaste i hoces ih se rijesiti, dam ti ja koju kunu za njih. :bigl:

Imam ti taj neispravni i jedan ispravni i to bih vrlo rado zamijenio za HID. Tj. da li HID adapter mo

Link to comment
Share on other sites

Na njima ti je više uzroka koji mogu smanjiti snagu i stvoriti takav dim,npr:EGR ventil i varijabilna usisna grana su najčešći.Ali auti se ne popravljaju napamet.Odi u neki servis koji ima iskustva,stručni kadaar i dobro skladište rez.dijelova.

Link to comment
Share on other sites

Imam ti taj neispravni i jedan ispravni i to bih vrlo rado zamijenio za HID. Tj. da li HID adapter mo

Link to comment
Share on other sites

1. Auto dimi 1,2,3 brzina nakon 2 tisuće obratja gustim crnim dimom neznam koji mu je!!

2. Auto nakon 3000 obrtaja slabo vuče tj. krajnja mu je brzina 190 km/h.

zamijenio sam mu senzor zraka i dalje isto.... pomagajte.

Turbina?

Čest i, na

Link to comment
Share on other sites

Guest ibenic

Nabavi balast kod nekog od trgovaca koji dilaju ksenonske kitove (sigurno ce bit jeftiniji od originalnog) i nadji

dobrog elektronicara da ti na taj zamjenski stavi kabele od originalnog balasta i to je to.

Da si malo blize Splitu ja bih ti to sredio ali si mi malko predaleko. :frown:

Originalne zarulje i zarulje u HID kitovima su istih specifikacija (osim temperature boje).

Hvala na pomoći da li mo

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ima li tko još iskustava s lagunom 2.2 dCi?

Jel bolji izbor kao rabljeni ona ili 1.9 dCi?

Jedan poznanik je kupuje pa me zamolio da se raspitam. Usput, čovjek je pravi renaul fan :) Počeo s R5, pa prešao na megane I ph 2 (1.6 16v) sada ga prodaje i zainteresiran je za lagunu II G.T. 2.2dCi.

Link to comment
Share on other sites

Ima li tko još iskustava s lagunom 2.2 dCi?

Jel bolji izbor kao rabljeni ona ili 1.9 dCi?

Jedan poznanik je kupuje pa me zamolio da se raspitam. Usput, čovjek je pravi renaul fan :) Počeo s R5, pa prešao na megane I ph 2 (1.6 16v) sada ga prodaje i zainteresiran je za lagunu II G.T. 2.2dCi.

neka trazi 9/2003 navise !!!!

Link to comment
Share on other sites

2 laguna V6:to nisu jedini problemi koje si naveo.Varijabilna usisna grana,zupčanici razvodnog sistema,seleni zadnjeg mosta,kugle prednjih vilica....nemogu se ni sjetiti svih karakterističnih boljki.

Link to comment
Share on other sites

2 laguna V6:to nisu jedini problemi koje si naveo.Varijabilna usisna grana,zupčanici razvodnog sistema,seleni zadnjeg mosta,kugle prednjih vilica....nemogu se ni sjetiti svih karakterističnih boljki.

To sve ? :oo::oo:

Link to comment
Share on other sites

Pa što hoćeš više, zamisli da nakon svakih 30 km mijenjaš krajnice i kugle.Remen sam zaboravio,moram to opet odraditi, prosjek 40 km.Mo

Link to comment
Share on other sites

Pa što hoćeš više, zamisli da nakon svakih 30 km mijenjaš krajnice i kugle.Remen sam zaboravio,moram to opet odraditi, prosjek 40 km.Mo

Link to comment
Share on other sites

2 laguna V6:to nisu jedini problemi koje si naveo.Varijabilna usisna grana,zupčanici razvodnog sistema,seleni zadnjeg mosta,kugle prednjih vilica....nemogu se ni sjetiti svih karakterističnih boljki.

stoji, ali ne moras sve dijelove kupiti od renaulta, ima i drugih proizvodjaca, ali generalno 2003 godina na vise je OK, a i vidi se po cijeni.

moj tip je radje 2.0T, a nije ni on bezbolan..hebiga sa svakim ima nekaj, nema bas nekog pravila..

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

2 laguna V6:to nisu jedini problemi koje si naveo.Varijabilna usisna grana,zupčanici razvodnog sistema,seleni zadnjeg mosta,kugle prednjih vilica....nemogu se ni sjetiti svih karakterističnih boljki.

Normalno da su zupčanici razvodnog sustava problem kad je propisani interval izmjene ulja 30kkm i to polusintetike 10W40 (kasnije je to ispravljeno na 5W40), a taj problem s usisnom granom je posljedica začepljenog EGR-a. Nikakvih problema na ovom motoru ne bi bilo da su intervali izmjene ulja smanjeni na 15 kkm.

Link to comment
Share on other sites

Ja samo znam (srećom nisam osjetio svojoj koži) da je G9T jedno veliko smeće , i da to nikad sebi u dvorište ne bih dovezo.

I ko se sa njim vozi bez problema je u manjini. Najveći problem što je taj motor napravljen (posebno glava) od žnj klase materijala.

A ima i u tim intervalima izmjene ulja na 30.000km , dobar primjer za to je F9Q ,u suštini jako dobar motor ali pri izmjenama ulja na 30.000km turbina ne izdrži 70-90.000km a zna i prolupat na ležejevima već ispod 200.000km. A kad se držiš izmjene na 10.000 , 500.000km je pussy smoke za taj motor.

Pa vani (u Austriji konkretno) preporučuju izmjenu ležajeva radilice pri velikom servisu , budale se slijepo drže 30.000km , umjesto da skrate interval zamjene ulja i ležajeve ne treba pipati dok je i vijeka motora.

Link to comment
Share on other sites

Pa jbt, vi ste baš zapeli za prepucavanjima na ovo forumu, više nema teme bez toga. Do sad mi je bilo smiješno, ali ljudi pretjerujete. Koji ku**c modovi i admini rade, osim što se priključuju ovakvim raspravama i budu vođe pizdarija (spominju tko vozi koliko star auto itd.). Ovo više nisu zdrave i konstruktivne rasprave, svatko svakome odmah skače za vrat, sve je oftopic itd.

Sory kolega usrmaatre što sam uletio baš tebi, ali i tebe ne razumijem. potegnuo si temu staru 6+ godina.

Sveden forum na reno protiv ostalih :nezna:.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.