Jump to content

Chipanje


BALEV

Recommended Posts

  • 3 months later...

Clio 0.9tce - razmišljam staviti chip ili napraviti remap. Ne zbog divljanja ili da vozi dvista na sat, nego da malo ispegla turbo rupu ako je moguće, malo poboljša međuubrzanja uz istu ili manju potrošnju. Ima li tko iskustva s ovakvim zahvatima na 0.9tce motorima?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ako je isti ko u smartu. Mogu ti rec da auto podivlja i puno puno bolje ide. Manje trosi u normalnom rezimu rada.  Sad kolko je to dobro za motor nezmam. Al jako puno njih remap radi i odvezw po 100.000km nikad nista. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Čitam malo o chipanju pa me zanima - koliko Nm ili Hp je dovoljno da se razlika osjeti? Zapravo, više me zanima Nm jer razmišljam o odazivu vozila (pogotovo pri manjim okretajima).

Npr. potražio sam mape za moj auto 1.2 16V 75Hp 107Nm i našao slijedeće :

  • Sedox + 10Hp i 10 Nm
  • Citius + 10Hp i 13Nm
  • SM Chip tuning + 9Hp i 13Nm
  • Revochip + 7Hp i 13Nm

Dakle 7-10Hp i 10-13Nm što bi značilo u konačnici, ajmo zaokružit, 85Hp i 120Nm. I tu dolazi moje pitanje, dali je 10Nm dovoljno da osjetiš poboljšanje, ili se poboljšanje osjeti tek na nekoj većoj razlici (npr +20Nm/30Nm)?

Link to comment
Share on other sites

to je promena maks snage i momenta, uglavnom je skok/rast  veci u srednjim okretajima tj tamo gde nije maks snaga.. 

Link to comment
Share on other sites

to je promena maks snage i momenta, uglavnom je skok/rast  veci u srednjim okretajima tj tamo gde nije maks snaga.. 

po tvom odgovoru zaključujem da se bilo koja razlika u povećanju Nm osjeti tj. da povećanje od 10Nm nije neprimjetno povećanje?

(ja sam napisao manjim okretajima, ali kod mene su manji 1800 na više)

Link to comment
Share on other sites

Osjetit ces. Dobro si zakljucio. Al ako je tvoj motor atmosfera zaboravi te brojeve. Na turbaku mozda i moze. Neznam koji je motor kod tebe pa pisem opcenito

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Osjetit ces. Dobro si zakljucio. Al ako je tvoj motor atmosfera zaboravi te brojeve. Na turbaku mozda i moze. Neznam koji je motor kod tebe pa pisem opcenito.

1.2 16V 75ph 107nm amosferac da. To znači da nebi dobio ni ovih 10Nm ili da nebi osjetio razliku?

Link to comment
Share on other sites

Na atmo ako dobijes 5% sijako puno dobio. Da se osjeti na stock, tesko..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da svi tjuneri nude grafove i gdje je taj moment ili naga dobivena i kako izgleda prije i poslje graf.

Na atmo motoru na 1800okretaja većinom imaš 20-30% snage dakle tu ćeš dobit i manje nego na većim okretajima. 

Pogledaj malo grafove na koliko okretaja koliko snage i momenta razvija motor pa zaključi koliko ti je korisno.

Link to comment
Share on other sites

U pomanjkanju nalaska bilo kojeg drugog grafa, evo što kaže Sedoxov dyno, razlika postoji, do 3000 okretaja ću dolaziti sigurno, sve iznad 3500 sumnjam. No na otprilike iznad 2500 razlika je tu, zato i jesam tako formulirao pitanje - dali je 10Nm dovoljno da se osjeti neko poboljšanje na atmosfercu.

Po specsima motora on svih 107Nm može iskoristiti na 4250rpm, a s obzirom na moj način vožnje sumnjam da ću ikad doć do 4000rpm.

sedox.thumb.jpg.36947dda68145ee397b84c46

Link to comment
Share on other sites

ja ti pak kazem da nevjerujem da mozes dobiti ni 5Nm a kamoli 10

Link to comment
Share on other sites

Slazem se s milosem. Mislim da ces bacit novce, jedino sta ces mozda osjetit je placebo.

Link to comment
Share on other sites

Samo da se razumijemo, ne planiram niš radit po tom pitanju :D

Cijeli život vozim 1.2 amotsferski (vidi potpis) tako da ne očekujem nikakva čuda.. S obzirom da je ovaj auto pun digitalije, krenuo sam malo gledati kako bi ga mogao poboljšati, bar po pitanju tog odaziva papučice/ubrzanja, prvo sam naletio na to mapiranje i pročitao bar 5-6 topica na različitim foruma i još toliko (oprečnih) iskustava.. naravno, ima onih koji se kunu da auto ide brže/bolje, ima onih koji su rekli da nisu osjetili nikakvu promjenu.. ali generalni zaključak jest da se mapiranje na atmosfercu 1.2 ne isplati :serv:

Link to comment
Share on other sites

Dobro kažu kolege, na atmosfercu možeš imati samo placebo efekt.

Vozio sam 1.2 turbo, prije i poslije mapiranja i tu se lijepo osjeti.

Link to comment
Share on other sites

isplati se ako uložiš još koju kunu u kvalitetniji ispuh i usis..onda već možeš osjetiti dobitak, a onda možeš i više izvuć na mapi

Link to comment
Share on other sites

U pomanjkanju nalaska bilo kojeg drugog grafa, evo što kaže Sedoxov dyno, razlika postoji, do 3000 okretaja ću dolaziti sigurno, sve iznad 3500 sumnjam. No na otprilike iznad 2500 razlika je tu, zato i jesam tako formulirao pitanje - dali je 10Nm dovoljno da se osjeti neko poboljšanje na atmosfercu.

Po specsima motora on svih 107Nm može iskoristiti na 4250rpm, a s obzirom na moj način vožnje sumnjam da ću ikad doć do 4000rpm.

 

Ovaj gore graf mi je malo čudan jer ispada da se taj motor vrti na 7.000 gdje je max snaga. Dolje je graf mog stock twinga 1.2 16V iz 2009.g. na valjcima u Jankomiru kada je bila hrpa forumaša sa svim svojim raketama. Kao i na ovom gore grafu, tako i kod mene postoji problem jer moj twingo tada nije imao obrtomjer pa se skalu na grafu nije moglo usporediti s obrtomjerom u autu, pa na grafu može pisati svašta.

U svakom slučaju, na mom grafu se vidi zadrška od cca 3.700-4.200 okretaja i to se osjetilo kod vožnje, a s upaljenom klimom na +37 stupnjeva, auto nije mogao ubrzati preko te rupe kolko ga je to mučilo. Posle mapiranja speglali su krivulju i stvar se drastično popravila, i meni za gušt pomakli blokadu na 7.000. Sad se žena jurca s njim.

Jest da je to nekom bacanje novaca ali se osjeti razlika u linearnom ubrzanju kojeg prije nije bilo. A usput sam riješio i problem s nenadanim gašenjem i paljenjem lampice za elektroniku koja me povremeno mučila.

 

scan0001.jpg

Link to comment
Share on other sites

A imaš graf poslije mapiranja?

 

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

 

 

Nažalost ne. Na valjcima sam bio iz čiste znatiželje dok je auto bio stock. Kasnije sam radio mapiranje s tim da sam dao ovu svoju mapu jer se vidi gdje je problem. Posle sam još nešto po auspuhu i usisu tak da je to više bila zafrkancija nego ozbiljni tuning. Još uvijek mi je zabavno projurcati se s twingom.

Link to comment
Share on other sites

Ovaj gore graf mi je malo čudan jer ispada da se taj motor vrti na 7.000 gdje je max snaga. Dolje je graf mog stock twinga 1.2 16V iz 2009.g. na valjcima u Jankomiru kada je bila hrpa forumaša sa svim svojim raketama. Kao i na ovom gore grafu, tako i kod mene postoji problem jer moj twingo tada nije imao obrtomjer pa se skalu na grafu nije moglo usporediti s obrtomjerom u autu, pa na grafu može pisati svašta.

U svakom slučaju, na mom grafu se vidi zadrška od cca 3.700-4.200 okretaja i to se osjetilo kod vožnje, a s upaljenom klimom na +37 stupnjeva, auto nije mogao ubrzati preko te rupe kolko ga je to mučilo. Posle mapiranja speglali su krivulju i stvar se drastično popravila, i meni za gušt pomakli blokadu na 7.000. Sad se žena jurca s njim.

Jest da je to nekom bacanje novaca ali se osjeti razlika u linearnom ubrzanju kojeg prije nije bilo. A usput sam riješio i problem s nenadanim gašenjem i paljenjem lampice za elektroniku koja me povremeno mučila.

 

scan0001.jpg

Frend je napravio mapiranje Twinga 1.2 16V, 75 ks i kaže da je baš to ubrzanje dosta poboljšano, nema tog zastoja od 3700 do 4200 kkretaja. Auto sada bolje ubrzava i dosta je življi. Mislim da mi je on spomenuo 11 ks i 14 Nm. Kod mene ista stvar na tim okretajima, prvo sam mislio da nekaj nije u redu a onda sam skužio da je to tako i da se mapiranjem riješi tj. ispegla krivulja pa ću uskoro i ja to napraviti. 200 eura nije neka lova a čovjeka veseli.

Link to comment
Share on other sites

Ma ide. Ali neisplativo za 300€. Ja sam se raspitivao. Na mom 1.4 16v sa 98 ks na 6000 okr mogu dobit 108 ks na 6700 okr. Dakle dignu blokadu na 7000 okr i jos nekim parametrima povecaju max snagu ali uz jos vise navrtavanja..

Frend je napravio mapiranje Twinga 1.2 16V, 75 ks i kaže da je baš to ubrzanje dosta poboljšano, nema tog zastoja od 3700 do 4200 kkretaja. Auto sada bolje ubrzava i dosta je življi. Mislim da mi je on spomenuo 11 ks i 14 Nm. Kod mene ista stvar na tim okretajima, prvo sam mislio da nekaj nije u redu a onda sam skužio da je to tako i da se mapiranjem riješi tj. ispegla krivulja pa ću uskoro i ja to napraviti. 200 eura nije neka lova a čovjeka veseli.

U kojoj chip radioni je radio?
Link to comment
Share on other sites

Ma ide. Ali neisplativo za 300€. Ja sam se raspitivao. Na mom 1.4 16v sa 98 ks na 6000 okr mogu dobit 108 ks na 6700 okr. Dakle dignu blokadu na 7000 okr i jos nekim parametrima povecaju max snagu ali uz jos vise navrtavanja..

U kojoj chip radioni je radio?

Ja sam pomicao blokadu na 7.000 jer sam se jurcao od semafora do semafora pa mi je to bilo dobro zbog manje šaltanja jer se prva brzina razvuče do 7.000. Nemojte se zavaravat da taj motor linearno po grafu ima 10KS više. Možda u srednjem režimu između 3.000-4.500 okretaja što se i osjeti. Sve vrtanje preko 6.250 (mislim da mu je tu standardna blokada) je nepotrebno. Iako nikad nisam imao problema s motorom, getriba se povremeno zna čut.

Link to comment
Share on other sites

 200 eura nije neka lova a čovjeka veseli.

gdje ima to za 200 eura? ja nisam našao ništa ispod 300-350€

Link to comment
Share on other sites

Ma ide. Ali neisplativo za 300€. Ja sam se raspitivao. Na mom 1.4 16v sa 98 ks na 6000 okr mogu dobit 108 ks na 6700 okr. Dakle dignu blokadu na 7000 okr i jos nekim parametrima povecaju max snagu ali uz jos vise navrtavanja..

U kojoj chip radioni je radio?

Tih 10 KS na tom motoru mozes dobiti samo ako ga zakacis za elektricni bicikl od 10 KS. Za sve ostalo treba raskopati motor. Pod tim mislim raskopati kao skinuti glavu, a ne staviti potocni (ili rijecni) filter.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.