Jump to content

Chipanje


BALEV

Recommended Posts

Gle, i RSR je imao neke propuste i greske do sada, Tibor isto tako, za Dastek jos nisam cuo negativne stvari, ali nitko ne kaze da ih nema, ali su mozda jos pod "tepihom".

Ja do sada iskustvo imao s Tiborom kod kojeg bih opet isao da imam turbaka, ali s atmosfercom ne bih.

Znaci za turbaka je mozda bolje otici kod Tibora?

Link to comment
Share on other sites

Ma chipat ću i ja svog....to mi je nekako najlakši i najbezbolniji način za izvući još koji kilovat i njutnmetar iz motora....auspuh ne grmi, ekotest prolazim, izvana se ništa ne vidi - a ide bolje nego "obični".... :bigl:

Kad dođe vrijeme onda ću se još malo raspitat....a i imam namjeru barem 2 puta ove zime do Zg, eto prilike da usporedim i vidim šta je bolje! ;)

Link to comment
Share on other sites

Clio:remap kod Tibora,vozim se već 3 godine tako-sve 5.Osjetno povećanje momenta na niskim i srednjim okretajima.

Simca (motor R-21 turbo):Unichip kod Dasteka,prije prerade 174KS i 279Nm,nakon 235KS i 360Nm,S tim da sam imao problema sa WG-om pa mi je padao tlak turba sa 1.5 na 1.2-1.3 bara u višim okretajima.Sada sam to riješio,nisam mjerio snagu ponovo ali brijem da je oko 250KS okruglo.

Link to comment
Share on other sites

Uskoro će i Jutarnji izbaciti mape za TDI na DVD-u, za samo 29,90 kn :lool:

LOOL....a tek kad dođe na TV prodaju...."ali to nije sve....ako nazovete odmah, dobijete još dvije mape gratis" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ja bi i�ao svoj auto malo oživit. mislio sam u auto ubacit skn software, kao oni su najbolji, 5 god garancija i tuv certifikat..da li ima koji auto koji je "nabrijan" od strane skn-a?

Edited by sportiva
Link to comment
Share on other sites

clio 1.6 16v, 148N/m 110ks - 158N/m 121ks

nije loše, pretpostavljam da i taj tibor uzima software od takvih malo jačih firmica, ili on sam prerađuje postavke?

Link to comment
Share on other sites

clio 1.6 16v, 148N/m 110ks - 158N/m 121ks

nije loše, pretpostavljam da i taj tibor uzima software od takvih malo jačih firmica, ili on sam prerađuje postavke?

afaik sam preuredjuje

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

clio 1.6 16v, 148N/m 110ks - 158N/m 121ks

nije loše, pretpostavljam da i taj tibor uzima software od takvih malo jačih firmica, ili on sam prerađuje postavke?

Sorry sto upadam malo s neba u rebra :) ali tko je tibor i jel se ina neki info na netu o tome? Tip radi u garazi ili ima firmu? :)

I kakva je situacija na tehnickom?

Jel netko chipao 1.6 16v motor (110kn) pa ima osobnih iskustava? :)

Link to comment
Share on other sites

www.chiptuning.com.hr

firmu ne znam da li je u medjuvremenu otvorio ili ne, ali ono sto znam je to da je jedan od prvih u RH koji se poceo baviti time i isto tako znam da jako puno suradjuje sa ovlastenim servisima po pitanju problema sa ECU-ima u automobilima

Sto se tehnickom tice, prolazis eko test bez ikakvih problema i sa benzincem i sa dizelom (govorim iz iskustva)

A oni na tehnickom nikako ne mogu vidjeti da ti imas remapiran auto tako da i s te strane nema straha

Link to comment
Share on other sites

poslat ću mail dasteku baš da ih pitam koliko KS-a bi dobio na svojem motoru i dali bi to radilo sa plinom :zubo:

Link to comment
Share on other sites

poslat ću mail dasteku baš da ih pitam koliko KS-a bi dobio na svojem motoru i dali bi to radilo sa plinom :zubo:

Evo mogu ti ja otprilike odgovoriti....radi s plinom, neki su čak bili bolji na plinu nego na benzinu....dobit ćeš par posto više snage (5-8%) i ispeglanu krivulju snage i momenta te dyno-print prije i nakon ugradnje Unichipa.

Link to comment
Share on other sites

poslao sam dasteku poruku, kad dobijem mail natrag, staviti ću na forum, baš me zanima, jer ja imam plin sa direktnim ubrizgavanjem u motor, budem slikao sutra motor, pa da poka

Link to comment
Share on other sites

Postovani g. Kojic,

kod atmosferskih motora ocekivano poboljsanje s Unichipom je 10-15%, ali u

svakom slucaju maksimalno moguce buduci auto radimo individualno na

valjcima/dinamometru. Poboljsanje se osjeti i na slabijem gasu, ne samo na

punom. Velika prednost Unichipa je mogucnost koristenja i na nekom drugom

Vasem autu.

Rezultati jednog takvog motora su prilozeni. Motor je imao sportski auspuh i

sportski filter zraka. Neke nase ostale rezultate slobodno pogledajte na:

http://www.dastek.hr/hr/unichiprezultati.html (klik na narancasto)

Kalkulacija za Unichip za Vaseg Clia bi bila slijedeca:

UniQ (novi model Unichipa) 2.999kn + PDV

ugradnja 299kn + PDV

mapiranje 399kn + PDV. Cijene su promotivne.

Takodjer, kod nas dobivate ispis snage sa naseg dinamometra prije i poslije

ugradnje Unichipa. Na Unichip imate 90 dana probnog roka i godinu dana

garancije. Unichip se dakle lako seli u neki Vas slijedeci auto u buducnosti

(pri cemu placate samo ponovnu ugradnju i mapiranje), upravo zato je

kalkulacija podijeljena na razlicite stavke.

Auto bi trebao biti zavrsen u jednom radnom danu. Potrebna najava.

Za sva dodatna pitanja ostajemo Vam na usluzi! Clanovi Renault Fan Cluba kod

nas ostvaruju popust 10-15%, tako da ste pozvani posjetiti nas i kod

redovnih servisa tj. zahvatima na ovjesu.

Hvala na interesu i srdacan pozdrav,

Damir Gajovic

DASTEK d.o.o.

tel. 01.2058.628

fax. 01.2058.627

http://www.dastek.hr/

On 27/08/2006 12:15, "Email sa web stranice www.dastek.hr"

<nkojic@email.t-com.hr> wrote:

> Postovanje!

>

> Imam Renault Clio 1.2 16v 2005 godiste.Ima 75 ks.Zanima me mogu li sto dobiti

> vasim chipanjem i za koju cijenu?

>

> Unaprijed hvala

>

>

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

slučajno netko zna kolika je cifra jednog radnog sata??

mislim da je ispod 200kn, ali me nemoj drzati za rijec

Link to comment
Share on other sites

ptam jer sam danas u baotiću saznao da je kod njih 244, pa rekoh, daj da pitam za dastek, jer mi su mi i baotić i dastek jako blizu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.