Jump to content

Chipanje


BALEV

Recommended Posts

nisam bas prestrucan u ovome ali mi je cudno da clio od npr 82 ks i chipan na 100 imaju istu brzinu na istim okretajima, po tome im se niti max brzina ne bi trebala razlikovati, mozda Klik zna nesto vise :)

mojih max 190-ak nije na granici s crvenim, ima jos fore... mozda ga dodatnih par konja potjera 100-200 okretaja vise i 10-15 kmh gore... al to me uopce ne zanima... a mjenjac ne diram, tak da okretaji i brzine na njima ostaju po starom...

Link to comment
Share on other sites

ne znam, nema mi logike i volio bih da mi netko ovo objasni. Po meni chipani auto razvija više snage u jedinici vremena i za isti rad kao i "nechipani" auto mu treba manje naprezanja. Jer dobiva više goriva, smjesa je bogatija, eksplozija(iako bi bilo 'izgaranje' pravilnije) je sna

Link to comment
Share on other sites

Ništa protiv tebe Ballistix nemam ali ću uvijek (ako znam) reagirat i ispravit te ako vidim da nekome nešto krivo govoriš....ka

Link to comment
Share on other sites

Ljudi pa ja sam ZRMI a ne ZRNI.U cemu je problem s mojim Nickom :mad::mad: Malo je off topic ali eto :bigl:

Inace ako je moj auto nechipan i krajnja brzina mu je na 170 a obrtaji pokazuju plafon, znaci 5500(nije u crvenom), znaci da bi chipani trebao pokazivati npr 180 ali na istim obrtajima jel tako ili :??::??: .

Slazem se da mu omjeri u mjenjacu ne dozvoljavaju vise, i dat ce sa chipom puno vise nabirati obrtaje i dolaziti brze do krajnje brzine.Znaci meni ce i dalje na 130 u petoj obrtaji biti na ravno 4000.Jel tako :??::??:

Link to comment
Share on other sites

Ljudi pa ja sam ZRMI a ne ZRNI.U cemu je problem s mojim Nickom :mad::mad: Malo je off topic ali eto :bigl:

Inace ako je moj auto nechipan i krajnja brzina mu je na 170 a obrtaji pokazuju plafon, znaci 5500(nije u crvenom), znaci da bi chipani trebao pokazivati npr 180 ali na istim obrtajima jel tako ili :??::??: .

Slazem se da mu omjeri u mjenjacu ne dozvoljavaju vise, i dat ce sa chipom puno vise nabirati obrtaje i dolaziti brze do krajnje brzine.Znaci meni ce i dalje na 130 u petoj obrtaji biti na ravno 4000.Jel tako :??::??:

NE. :zubo:

Ako si sad na 170 i okretaji su na maksimumu (5500 okretaja) onda ćeš i načipan biti na 170 i na 5500 okretaja....

Ti imaš 1.2 16v koji ide iznad 5500 okretaja....znači lako je moguće da ćeš s čipanim autom ići npr. 175 ili 180 ali na 6000 okretaja. On sad nema snage za razvrtit više od 5500 u petoj ali mo

Link to comment
Share on other sites

NE. :zubo:

Ako si sad na 170 i okretaji su na maksimumu (5500 okretaja) onda ćeš i načipan biti na 170 i na 5500 okretaja....

Ti imaš 1.2 16v koji ide iznad 5500 okretaja....znači lako je moguće da ćeš s čipanim autom ići npr. 175 ili 180 ali na 6000 okretaja. On sad nema snage za razvrtit više od 5500 u petoj ali mo

Link to comment
Share on other sites

4 balistix & Coupe... hehe, bas me zanima di ste se pokacila vas dvojica :zubo:

u zadnjih pol god na forumu (prilicno vremena provodim uz komp) nisan ulovija nikakvo seratorsko il bezobrazno ponasajne Coupea, naprotiv! A ni tvoje Balistix... stoga nema smisla da si odgovarate tim tonom svaki hebeni put!

Tribali bi se fino nac na pola puta negdi na jadranskoj magistrali na janjetini i sve fino zalit i izmirit :zubo:

ja cu bit organizator, a vi sponzori, moze? :lool:

anyway... meni ste u neku ruku pomogli, svak pomalo... triba bi jos samo malo strucnih misljenja iz prakse....

...al glavno postavljeno pitanje jos nije odgovoreno :mad:

@zrmi... hebem mu sunce... vec smo apsolvirali ovo s okretajima i brzinom chipanog i nechipanog :zubo:

i da... ballistix...velis da ZNAS da se chipanje ne isplati... to ti je malo smijesna izjava... sori, mora san ti to reci... to nemos znat ak nisi proba... pogotovo na turbaku...

Link to comment
Share on other sites

nisam pratio topic

sad citam i ne mogu poloviti lonce ni konce

2 pere

a koje je tvoje pitanje?

2 ballistix

zasto se chipanje ne isplati?

Link to comment
Share on other sites

2 Zrmi. meni jedino nije jasno kak tebi pokazuje 170 na 5500, dok recimo meni, znači čak u petoj dođe do 6000, pa zna čak i malo preko i pokazuje 190, 195, ovisi kak ga pukne :tup::??::??::??:

Link to comment
Share on other sites

4 balistix & Coupe... hehe, bas me zanima di ste se pokacila vas dvojica :zubo:

Hehehe....evo tu (topic - link) smo se zakačili i od tada me Ballistix ne voli ( :frown: ) i zato mu neću kupit čokoladu ni HubaBuba

Link to comment
Share on other sites

Vidi vraga, taj topic samo samo jednom vidio i digo mi je zivac na prvoj stranici, dalje nisam citao jer bi bilo svasta

Sad mi je zao sto ga nisam nastavio pratiti

Ja sam se i čudio da nisi ništa reagirao???

Link to comment
Share on other sites

Ja sam se i čudio da nisi ništa reagirao???

u zadnje vrijeme izbjegavam topice koji mi dizu zivac a i ignore lista postaje sve veca iz dana u dan

Link to comment
Share on other sites

u zadnje vrijeme izbjegavam topice koji mi dizu zivac a i ignore lista postaje sve veca iz dana u dan

PAMETNO :hail::hey:

Link to comment
Share on other sites

@Rain... evo mog pitanja....

bla bla o chipanim motorima.... "pretpostavljam da su ta jaca opterecenja motora prisutna kod naglih ubrzavanja, a ne kod konstantnog odrzavanja brzine... to je u biti moje pitanje, trazim potvdu il opovrgavanje moje pretpostavke... znaci, da li se jednako opterecuje chipani i nechipani motor pri recimo brzini od 100 km/h (konstantnoj) i pri recimo 170km/h....

planiram chipat clia, a posto na autocesti obicno drzim nesto visu brzinu (bez pretjerivanja naravno), zanima me da li bi time znatno stetio motoru... hvala unaprid"

Link to comment
Share on other sites

ne opterecuju se jednako isti motori pri istoj brzini ako je jedan chipan a drugi ne

zasto?

drugaciji AFR, koji je kod remapiranog auta drugaciji te je kao takav nesto nepovoljniji za vijek motora od tvornickih postavaka.

Istina, to je prilicno mala razlika, ali je razlika

Link to comment
Share on other sites

ne opterecuju se jednako isti motori pri istoj brzini ako je jedan chipan a drugi ne

zasto?

drugaciji AFR, koji je kod remapiranog auta drugaciji te je kao takav nesto nepovoljniji za vijek motora od tvornickih postavaka.

Istina, to je prilicno mala razlika, ali je razlika

e to san tija cut... fala

ok, kaj je to AFR?

Link to comment
Share on other sites

ok, kaj je to AFR?

Air-Fuel Ratio...dakle omjer goriva i zraka u smjesi....

Edit: Nije dobro ni presiromašno ni prebogato....

Kad je presiromašna smjesa (malo goriva) onda se povećavaju termička opterećenja, temperatura ispušnih plinova i ispušnih ventila se povaćava....uglavnom nije dobro.

Prebogata smjesa je malo sigurnija situacija li opet nije dobro, cilindri se "ispiru", auto čađi jer fali zraka da ispravno sagorjevanje, potrošnja goriva raste, nakuplja se smeće i gare

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Air-Fuel Ratio...dakle omjer goriva i zraka u smjesi....

tak nes san i mislija... hvala...

procita san "vas" topic, hehe... tija san tamo nesto napisat... al necemo benzinom na vatru... suuutim..... :zubo:

ok... chipanje je definitivno u planu... hvala svima...

edit... upravo procita tvoj edit.... :) ... e to je info, fala puno!

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

2 Zrmi. meni jedino nije jasno kak tebi pokazuje 170 na 5500, dok recimo meni, znači čak u petoj dođe do 6000, pa zna čak i malo preko i pokazuje 190, 195, ovisi kak ga pukne :tup::??::??::??:

MOJ AUTO U STVARNOSTI NE IDE VISE OD 170KM/H.A ni tvoj. ;) To sto sam napisao jest stvarna brzina pri tim okretajima.

I meni pokaze do 190 na gumama 185/55 15 a sad imam ko tvoje Domo znaci 175/65 R 14 pa me nebi cudilo da mi pokaze i 200km/h.

Vidim iz daljenjeg citanja da ste zakljucili da ja mislim kako moj ide koliko i sat pokaze.Ja znam malo vise o tome i nisam naivan, a ono sto sam pisao koliko mi je pokazao sat zadnji put na autoputu, bila je istina.I znaci da ako mi je pokazao 170 s troje ljudi onda to i nije ni toliko u stvarnosti nego manje ;);) .

Malo sam skrenuo s teme, ali da se neki ne zivciraju i ne misle kako neki pisu bezvezarije pa im se ne da citat gluposti.Istina ima puno gluposti i neistina na ovom forumu ali ne treba se stim zivcirat i zamarat :bigl:

Ono sto me zanima ja ne citam i sve 5 :)

A da se vratimo na chipanje.Ako budem to radio svjestan sam da time ipak dobivam kako god.Mali pomaci cine covijeka sretnijim.Barem mene.Da sam imao love kupio bih jaci auto, mozda to jednog dana i realiziram.Ali da zelim sportski auto sigurno nebih kupio Renault.

I moje je misljenje da bilo koji chipani auto nece biti istog radnog vijeka od nechipanog.Ali da me ta stvar zamara nebih ni razmisljao o tome.Kod mene se konkretno radi o malom povecanju snage koje nebih puno trebalo utjecati na masinu, ako se pridrzavam nekih pravila i redovito se brinem za nju.Znaci ne stalno full gas i tjeranje u crveno.Mislim da se ona razlika u prijedjenim km oba auta meni nece puno znacit jer cu ionako za to vrijeme promjenit auto.

I da na atmosfercu mislim da manje steti nego na turbaku.A pogotovo dizelu.To je moje misljenje, nemorate se slozit samnom ;)

Edited by Zrmi
Link to comment
Share on other sites

Da sam imao love kupio bih jaci auto, mozda to jednog dana i realiziram.Ali da zelim sportski auto sigurno nebih kupio Renault.

Zašto....?

Po velikoj većini testova je jedan Clio sport superioran u odnosu na konkurenciju....u Britaniji je proglašen najboljim malim sportašem....redovoito se vozi po stazama, ima ih i na streetraceu....ide jako dobro, dr

Link to comment
Share on other sites

Zašto....?

Po velikoj većini testova je jedan Clio sport superioran u odnosu na konkurenciju....u Britaniji je proglašen najboljim malim sportašem....redovoito se vozi po stazama, ima ih i na streetraceu....ide jako dobro, dr

Link to comment
Share on other sites

nisam pratio topic

sad citam i ne mogu poloviti lonce ni konce

2 pere

a koje je tvoje pitanje?

2 ballistix

zasto se chipanje ne isplati?

napisali smo 2-3 stranice o tome šta se isplati a šta ne, a ti meni ka

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.