Jump to content

Chipanje


BALEV

Recommended Posts

Ajd recimo i da se na mom dobije bar 5 konja, jer to utjece na dugovjecnost motora i ostalih dijelova posto je snaga narasla jako jako malo :??::??:

Gledaš u postocima a ne u konjima, jer za neke motore je 5 ks malo, za neke (dosta slabe)nije. Al ne znam baš koliko se osjeti tih 5 ks u vo

Edited by Hrci
Link to comment
Share on other sites

štetno je za motor

hehehehe, nemojte ozbiljno shvatiti, zezam se malo....modovi nek se ne ljute....

Link to comment
Share on other sites

nije štetno za motor

Hmmm...neznam baš dal nije štetno :??::??::??:

Po meni to je ko ljudski doping, prije bu kihnul :ruza:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm...neznam baš dal nije štetno :??::??::??:

Po meni to je ko ljudski doping, prije bu kihnul :ruza:

Ne bude atmosferski motor prije kihnul od obične promjene parametara ubrizgavanja i malo pomaknutog kuta paljenja, naravno, ako radi onaj tko zna posao. Tibor zna posao. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ne bude atmosferski motor prije kihnul od obične promjene parametara ubrizgavanja i malo pomaknutog kuta paljenja, naravno, ako radi onaj tko zna posao. Tibor zna posao. ;)

A Dastek?? :bigl:

Link to comment
Share on other sites

A Dastek?? :bigl:

Također....ofkors, još sigurnija opcija imho....jer se prati rad motora, smjesa i eventualne detonacije kroz cijeli opseg okretaja dok se mapira.

Link to comment
Share on other sites

Prvo... ispricavam se na laganom skretanju s teme... al bolje to nek da otvaram novi topic o chipanju...

Pitanje... nadam se da cete me skuzit kaj me zanima.... dakle, opce poznato je da se chipani motor vise napreze i trosi (pojedini dijelovi) u odnosu na nechipani... naravno sve je to zbog unesenih parametara, jacih explozija, smjesa, kuta paljenja i sl (ne kuzim se ja bas u to)... direktna posljedica toga je kraci vijek motora i u jacim rezimima voznje visa potrosnja... nadalje... normalnom voznjom i samo povremenim ganjanjem taj efekat skracenja vijeka motora svodi se na minimum... rast potrosnje goriva takodjer (neki vele da moze i past, nevazno sad)...

iz navedenog, i dosad procitanog i naucenog, iskljucivo od ekipe s foruma, pretpostavljam da su ta jaca opterecenja motora prisutna kod naglih ubrzavanja, a ne kod konstantnog odrzavanja brzine... to je u biti moje pitanje, trazim potvdu il opovrgavanje moje pretpostavke... znaci, da li se jednako opterecuje chipani i nechipani motor pri recimo brzini od 100 km/h (konstantnoj) i pri recimo 170km/h....

planiram chipat clia, a posto na autocesti obicno drzim nesto visu brzinu (bez pretjerivanja naravno), zanima me da li bi time znatno stetio motoru... hvala unaprid

Link to comment
Share on other sites

ovak,

eksplozija nemre biti veća od one koje je sa nechipanim, jer su iste svječice, druga stvar, ovak, nechipani auto se više napre

Link to comment
Share on other sites

Evo opet mislim da Ballistix nije u pravu.

Pere, tvoj dci ima 82 ks ako se ne varam....chipanjem ćeš mu dovest više goriva i promjenit parametre rada turbine, dakle nešto veći tlak....tvoj dci je napravljen uz određenu toleranciju i neće se raspast ako ga odvedeš Tiboru ili Dasteku....ali prvi put čujem da nachipan i pojačan motor trpi manja naprezanja od onog koji je tvornički....

Ja da imam dizela isto bih ga chipao, relativno jeftino dobijem dosta snage i momenta....nema straha, jako je puno auta već pojačavano i jako puno ih se uredno vozi, ponašaj nse prema njemu kako treba, ne gazi ga hladnog, ne gasi ga jako vrućeg....ne dr

Link to comment
Share on other sites

ovak,

eksplozija nemre biti veća od one koje je sa nechipanim, jer su iste svječice, druga stvar, ovak, nechipani auto se više napre

Link to comment
Share on other sites

@balistix... hvala na misljenju... ak si se krivo izrazil bilo bi mi drago da probas ponovo, rado cujem nes novo i ucim, tak da feel free.... inace o naprezanju auta od 60 i 120 ks... meni je savrseno jasno da se jacem autu lakse popet na brdo... isto kak je lakse meni odnest 50 kg krumpira u podrum nek mojoj maloj seki... al moje pitanje je bilo usmjereno na razliku "trosenja" motora pri konstatnoj brzini gledajuci chipani i nechipani motor... konkretno dci82... hvala svejedno...

@Coupe

ovak i onak ga pazim ko oko u glavi i na sve sto si reko... sam me pere to s konstanom brzinom... jer sam cesto na autoputu... do daske ide sam za probu, max 5-10 min... niti to... al se zalomi da ga sat - dva drzim od 150-170 (max je 190-195) - po kazaljci naravno... pa me muci dal ga to nes posebno kolje... eto...

Link to comment
Share on other sites

@Coupe

ovak i onak ga pazim ko oko u glavi i na sve sto si reko... sam me pere to s konstanom brzinom... jer sam cesto na autoputu... do daske ide sam za probu, max 5-10 min... niti to... al se zalomi da ga sat - dva drzim od 150-170 (max je 190-195) - po kazaljci naravno... pa me muci dal ga to nes posebno kolje... eto...

Mislim da ne. Ako ti je max npr 190, a ti se sad voziš 150, taj čas motor naravno radi sa manjem naprezanjem nego na max brzini. Ukoliko je čipan, kako dobiva više goriva u jednom taktu, tih 150 bi se trebalo od

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ne. Ako ti je max npr 190, a ti se sad voziš 150, taj čas motor naravno radi sa manjem naprezanjem nego na max brzini. Ukoliko je čipan, kako dobiva više goriva u jednom taktu, tih 150 bi se trebalo od

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

sa si pocea misat kruske i jabuke :zubo:

pa omjeri brzina se ne mjenjaju! okretaji na odredjenim brzinama ce bit isti ko i prije... al ce mu bit lakse posto ima vise snage... tak bar moja logika kaze :zubo:

e sad dal je ta jaca smjesa i ta "lakoca" stetna u konstantnom smislu.. e to me zanima...

ne znam, nema mi logike i volio bih da mi netko ovo objasni. Po meni chipani auto razvija više snage u jedinici vremena i za isti rad kao i "nechipani" auto mu treba manje naprezanja. Jer dobiva više goriva, smjesa je bogatija, eksplozija(iako bi bilo 'izgaranje' pravilnije) je sna

Edited by Hrci
Link to comment
Share on other sites

ma glavno da mi nes naucimo hrci :zubo:

ali... ajmo malo analogije... to ti je ko da se spustas s male nizbrdice... il ko da ti je auto laksi za 300 kg... pa mu je jednotavno lakse ubrzavat i doc do svog maximuma... omjeri u mjenjacu i prijenos su netaknuti... tak da ti jednostavno brze i lakse postizes neku brzinu... a produkt u praksi je ono, auto bolje vuce, ubrzava...

Link to comment
Share on other sites

ma glavno da mi nes naucimo hrci :zubo:

još čemo doktorirat ovdje :klap::laugh:

tu kao nešto raspravljamo, a sad kad uleti netko kome je to u malom prstu; pomete nas u čas sa argumentima :zubo: Uglavnom, ovo za postizanje brzine se sla

Link to comment
Share on other sites

još čemo doktorirat ovdje :klap::laugh:

tu kao nešto raspravljamo, a sad kad uleti netko kome je to u malom prstu; pomete nas u čas sa argumentima :zubo: Uglavnom, ovo za postizanje brzine se sla

Link to comment
Share on other sites

2 Ballistix....nisam te quotao....samo nisam htio da kolega Pere (a i drugi) uzmu za ozbiljno onu bezvezariju šta si napisao. Ja ne bih pisao o nečemu o čemu ništa ne znam, bilo je tu tema i o nogometu (o kojem ništa ne znam) pa sam fino preskočio taj topic....ako mo

Link to comment
Share on other sites

nisam bas prestrucan u ovome ali mi je cudno da clio od npr 82 ks i chipan na 100 imaju istu brzinu na istim okretajima, po tome im se niti max brzina ne bi trebala razlikovati, mozda Klik zna nesto vise :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.