Jump to content

benzinac il dizlash?


Guest Lonac

kaj vozite> benzinca il dizlasha?  

372 members have voted

  1. 1. kaj vozite> benzinca il dizlasha?

    • benzinac
      176
    • dizelash
      139


Recommended Posts

Ja kad vidim passata u retrovizoru odmah palim sva četiri žmigavca i na prvom ugibalištu isključim se iz prometa

Link to comment
Share on other sites

Passat ima jako dugu šestu (100 kmh @ 2000 rpm), vrlo slično Laguni dci175 s ovim automatikom koji imam. Zvučna izolacija mu je puno bolja u svim područjima rada. TDI 170 bi vjerojatno trošio na autocesti oko litru, litruipo manje pri istoj brzini, u gradu možda dvije litre manje i utoliko bi bio štedljiviji od Lagune nešto veće snage (i ovoga 1.8 tsi). Zaostatak Lagune u performansama je manji nego u potrošnji. Cinizam u gornjim postovima neću komentirati, činjenice su takve kakve su, a hoćete li ih prihvatiti je individualno. Ekipa u Zagrebu je uvijek dobrodošla čuti tišinu u CCu i pogledati potrošnju nakon meetinga u Linee.

Link to comment
Share on other sites

Jetta 2.0 TDI 140hp iz bivše firme je isto imala dugu šestu - 150km/h pri 3,000rpm pri čemu je trošila oko 6.5 trenutne na tempomatu. Šum vjetra je isto bio prilično dobro prigušen u kabini.

Link to comment
Share on other sites

Ekipa u Zagrebu je uvijek dobrodošla čuti tišinu u CCu i pogledati potrošnju nakon meetinga u Linee.

 

Sreća da Tamara ne čita forum, već bi se stavila na popis za vožnju :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kad ste vec kod duge seste onda moram spomenut da Megane dci 110 energy ima jako dugu sestu i da je idealna za autoput. Negdje sam cital da ima dulju petu i sestu od ranijih verzija a ima i 20Nm vise. Kod mene su u autu vecinom 4 osobe i neki drek u gepeku. Normalna voznja mi je 130 do 150 i vozi se tise od bilo kojeg mojeg bivseg benzinca ili sluzbenih 1.9 tdI uskoro svim var. od Cadija do A4. Cuju se samo bucne gume i malo vjetra oko retrovizora. Motor samo kad ga se jace stisne ali ni onda nije nist prejako. Na tim brzinama je auto od 2200-2400rpm, trosi prosjecno oko 5.5 litri i spreman je za odlicna meduubrzanja tak da su preticanja bezbrizna i brza. Skoro da nemre bolje za jedan 110ks diesel. Jos samo da pozivi dugo i zdravo i nema kraja mojoj sreci.

 

 Za grad mi je benzin jos uvijek drazi. Bolja ubrzanja na malim brzinama i u startu. Obicno puno manje kg u nosu kaj ima puno prednosti u gradu. Potrosnja nije prebolna ak je dobar omjer mase i snage. Imam par puta godisnje Subaru Outback 3.6 sa 260KS i taj mi prazni novcanik nevjerojatnom brzinom kad se vozim po gradu, da nebi bilo zabune. Ima bolji omjer snage i tezine od svih malih prdilica ali i trosi duplo vise. Neka mala prdilica tipa Clio sa 100ks je idealan autic za grad u svakom pogledu ili nest slicno a opet imaju dost masi za nakract ih i otic na more..

Edited by roki977
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

da je dizel dobar i F1 bi išle na njih!!

naravno da vozim benzinca... :)

Zato je na Le Mans-u diesel bog već koliko ono sezona redom? 

 

Kod mene zasad 1.5 dCi, možda jednog dana bude onaj 1.6 dCi.....dobri motori a i lakše je prodat jednog dana, bolje drže cijenu itd itd.....

Link to comment
Share on other sites

Naviknuo se na dizel i uvijek ga biram :) Trenutno 1,5 dci....a donedavno neprežaljeni 1,9 tdi u Octaviji....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Dizel je lijepse vozit,pogotovo ako je jak i naravno manja potrosnja,ali pri pomisli da bi nesto moglo otici zaboli me glava.

Benzinac veca potrosnja ali nisu moguci skupi kvarovi.

Jedina prednost benzinaca je mala vjerojatnost velikog kvara,sve ostalo je na strani dizela .

Link to comment
Share on other sites

Nikako se nebi složio sa je sve na strani dizela.

Bmw 6 cilindara sa 200+ konja + LPG, nikad nikakav dizel nebi uzeo umjesto toga :)

Recimo meni je sve na strani takvog benzinca u usporedbi sa bilo kojim dizelom.

Radno područje motora od 2000 do 7000 okretaja, neopisivo tih, uglađen i uravnotežen rad šestaka, zvuk, pouzdanost ako je uredno održavan, izvrsno podnosi LPG, tako da niti cijena goriva nije ništa viša od usporedivo jakog dizelaša.

Link to comment
Share on other sites

vozio sam citroen xsaru 1.4,peugeot 206 1.4,peugeot 106 1.0,citroen c3 1.4 i vozim sada punta 1.2 i prvog dizela 1.9 dci.

Neusporediv je sa svim ovim benzincima sto sam godinama vozio.Iz tog kuta gledam da mi je dizelas puno bolji.Nisam nikad vozio jakog benzinca pa nemogu usporediti,ali svakako da je jak benzinac opasan konkurent dizelu.

Link to comment
Share on other sites

vozio sam citroen xsaru 1.4,peugeot 206 1.4,peugeot 106 1.0,citroen c3 1.4 i vozim sada punta 1.2 i prvog dizela 1.9 dci.

Neusporediv je sa svim ovim benzincima sto sam godinama vozio.Iz tog kuta gledam da mi je dizelas puno bolji.Nisam nikad vozio jakog benzinca pa nemogu usporediti,ali svakako da je jak benzinac opasan konkurent dizelu.

Vozio si minijaturne i bezvezne benzince...i usporedio si ih sa 1.9dci motorom. Naravno da ti je pored tih mlinaca za kavu sad gušt voziti dizela. Da si se družio s malo boljim i potentnijim benzincima (pogotovo potpomognutim turbom) mozda bi imao i drukcije misljenje.

Ja bi isto između bezveznih 1.2 60ks ili 1.4 75ks benzinaca i 1.9dci ili 2.0tdi dizela izabrao ove potonje. Ali ako ih usporedimo s nekim ravnopravnim benzinskim motorom - za mene se stvari mijenjaju. Kod dizelasa me smeta jako uzak powerband, ružan zvuk, grub hladni start. Zato bi mi igrao jedino u kombinaciji s modernim automatakim mjenjacima.

Uglavnom - stvar ukusa i osobnih preferenci odnosno kako se vozimo, kolike relacije, koliko km godisnje i da li je auto nov i pod jamstvom ili sami placamo popravke.

Link to comment
Share on other sites

slazem se u potpunosti jer nisam imao prilike vozit jece benzince.

Hladan start je u dizela zaista grub jer zvuk motora je preglasan osobito zimi i treba mu vise da se zagrije.I vibracije su jace u dizela.

Eto ispada da je onda jedino potrosnja na strani dizela.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Po meni, tko sta voli.

Ako imas srice, nece ti se pokvarit nikakvi dizel, a isto tako ako nemas srice ce ti se i 1.2 8v benzinac pokvarit.

Vozija sam i jake i slabe i dizele i benzince, sa i bez turba, tako da bi moga rec jedino svoje zelje sta bi vozija da imam brdo para hehehe. Objektivno gledano, neki tdi sa 160-180ks sasvim dovoljno. (gnjojf gtd ?)

Link to comment
Share on other sites

zbog visokih cijena goriva, dizel motor je jako napredovao u zadnjih 15-20 godina. odkad su na dizele masovno počeli ugrađivati turbine po defaultu (neznam jel postoji koji auto da je dizel bez turbine..)

nekad nije bilo tako. imao si dizel, ružio je ko traktor, dimio ko lokomotiva i trošio malo. al je bio lijen, osim ak nije imao 3500ccm..

ak si htio jurit imao si benzinca..

tehnologija kod benzinaca je donijela neke promjene ponajprije one ekološke. dok si se nekad gušio u smradu onoga ispred sebe danas možeš imati glavu kod auspuha i nebuš povraćao.

kod dizela baš nije tako. treba ga jako dobro održavati da ima čist ispuh.

sve ima svoje prednosti i mane, neznam koliki je postotak u hr recimo benzinci-dizeli, ali gotovo uvijek sam vozio benzince, osim davno 1995-1998. kadetta 1.6d. lijepo je bilo zaboraviti kad si točio, to je istina.. ne možeš vjerovati da kazaljka danima stoji na istom mjestu.

a sad kad bi u ravnopravan položaj stavili nekog npr benzinca i dizela, obojici zakačili turbine i ostala čuda, benzinac bi pojeo dizela u svemu osim naravno potrošnji. u svemu, čak i ekologiji.

jer zapravo dizel je motor prvenstveno po defaultu iz radnih strojeva, nekad si mogao u mečku 200D staviti motor iz viljuškara :-)

prije 30 godina nije ih bilo puno, gotovo ništa, osim mercedesa i još ponekih primjeraka svi su auti bili benzin.

najosobnije ne volim kad netko ispred mene vozi dizela koji nije održavan i kad da gas gušim se u plinovima ako imam otvoren prozor, ko nekad iza zetovog busa.

 

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Evo moje razmisljanje od nedavno kada sam trazio novi auto.

Ja sam prosle godine napravio sa jednim autom 58000km. Meni je bitno da me auto sto manje kosta dok ga vozim, dakle servisi + odrzavenje + eventualni kvarovi = sto je moguce manje novaca. Gledao sam nove aute, benzince, sa tvornickim plinom, dizele i zakljucak je za bilo sto da su mi preskupi ovlasteni servisi, po rijecima prodavaca ide 1500kn pa do 2500kn svakih 15000km, ovisno o marki o motoru... Po mom kupiti novi auto i onda ga odmah sarafati kod nekog u garazi i izgubiti garanciju je glupost. Poslje toga sam pogledao polovne aute i jako brzo odustao od dizela, vecina dizela koje sam nasao i koji su mi bili prihvatljivi cijenom su imali kilometara previse 150 000+. Tako da je na kraju odabir ispao na Focusa benzinca, i sam sam ugradio plinsku instalaciju. Ugradnja plina me izasla sa svim davanjima oko 7500kn. Trenutna potrosnja je oko 7.7l plina na 100km.

I meni osobno je ljepse voziti benzinca od 100ks nego nekog dizela... Ljepse radi, nema cekicanja, jednostavno bolji osjecaj, ali to je subjektivno.

Ja kupujem auto prema namjeni i prema tome odlucujem koje gorivo.

Link to comment
Share on other sites

....

a sad kad bi u ravnopravan položaj stavili nekog npr benzinca i dizela, obojici zakačili turbine i ostala čuda, benzinac bi pojeo dizela u svemu osim naravno potrošnji. u svemu, čak i ekologiji.....

imas megane 2 RS imas i benzinca i diesela oba 2.0 i oba turbaci.. sve ostalo identicno na njima, razlika u performansama nema (ak se gleda vrijeme na pisti) jednako lako se otvore a dci ima manju potrosnju... 

 

daleko su dizeli od "radnih strojeva danas..."

Link to comment
Share on other sites

Potekli su od traktora i radnih strojeva i bez turbine, dizeli su nula. Dok se kod benzinca moze iz masine izvuci maksimum i bez turbine, kod dizela je to nemoguce. Samo turbo dizel ide.

Link to comment
Share on other sites

malo jos procitaj o njima i sta se moze a sta ne, pa se vrati ovde i onda komentiraj ponovo..

nemoj mijesati sta se moze i sta se radi ! diesel su tad radjeni iskljucivo da budu sto stedljiviji. a tadasnje ubrizgavanje (iz ere atmosferaca) je blago receno prevazidjeno.

s danasnjom tehnologijom da napravis atmo dizela bi opet bio bolji od benzinca atmo... i sve je u gorivu... mnogo mnogo bolje nego benzin! da ne pricam o sigurnosti istog.

 

sto se tice razvijanja, diesel jos daleko moze ici dok je benzinac vec dugo na tehnoloskom maksimumu. 

Link to comment
Share on other sites

malo jos procitaj o njima i sta se moze a sta ne, pa se vrati ovde i onda komentiraj ponovo..

nemoj mijesati sta se moze i sta se radi ! diesel su tad radjeni iskljucivo da budu sto stedljiviji. a tadasnje ubrizgavanje (iz ere atmosferaca) je blago receno prevazidjeno.

s danasnjom tehnologijom da napravis atmo dizela bi opet bio bolji od benzinca atmo... i sve je u gorivu... mnogo mnogo bolje nego benzin! da ne pricam o sigurnosti istog.

 

sto se tice razvijanja, diesel jos daleko moze ici dok je benzinac vec dugo na tehnoloskom maksimumu. 

da je to bas tak kak velis F1 bi vec dugo trosila dizel

Link to comment
Share on other sites

Kao prvo te molim da ne citiras prvi post iznad svojeg

Kao drugo F1 nije krik tehnologije nego krik tehnologije koje dozvoljavaju pravila, a ona propisuju tocno odredjen tip motora!

Nadalje kao sto vec i gore pise a i da pratis utrke znao bis da na 24h lemana diesel pobjedjuje..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

prvi dio tvog posta mi je totalno nerazumljiv ( citiranje, pozicioniranje posta i sl) a sad iskreno reci kaj si vozio (svoje natavno) od dizla i/ ili benzinca da si toliko iskljuciv? Spominjes 24h le mansa ali ne zelis priznat da je rijec prvenstveno o utrci  izdrzljivosti a ne necemu drugom

 

 

Edited by Kopriva
Link to comment
Share on other sites

Dizel je tezak, smrdljiv, vibrira, buci, vise zagadjuje, dizel gorivo brzo smrzava, na -25 stupnjeva na dalje prakticki neupotrebljiv. Dizel moze zasjeniti otto motor jedino stedljivoscu i nicim drugim. Moze prevagnutu nad benzinom ali iskljucivo i samo zbog stedljivosti.

F1 jest trik tehnologije koji iz samo 1500 ccm razvija oko 1000 ks. To dizel nece nikad moci. I dizel motor se nikad nece moci zavrtiti na 18000 okr. Zato sto je dizel modernizirani TRAKTOR.

Link to comment
Share on other sites

Ivane nemoj sad i ti bit ko Milos (jedan dize dizl u nebesa a drugi benzin)

ima i dizel svojih dobrih strana no prvenstveno svatko vozio ono kaj hoce ili si moze priustiti, odrzavati itd

Odnosno zato imas F1 za utrke brzine i 24 sata le mansa odnosno 24h Nurburgring za utrku izdrzljivosti (radnih strojeva)

 

Edited by Kopriva
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.