Jump to content

Slaganje R4


Mrak

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mrak

    44

  • drMarty

    11

  • petak

    8

  • psykoman

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uglavnom zabusavam. Najvise zbog toga sto patim od kronicnog nedostatka slobodnog vremena :frown: . Nesto sam malo jos farbao (jos 2 ruke laka na sasiju) i to je nazalost sve. Jednostavno ne stignem. Ali nadam se boljoj situaciji na proljece.

Link to comment
Share on other sites

Samo polako.Sad će proleće,počinje u petak :tulum: Baš bih voleo da budem tu kad se bude sklapao :D

Link to comment
Share on other sites

polako, ali sigurno! :dobroje:

svaka cast... katrica je zakon... mi mozes reci koja je ono otopina sa kojom cistis blok???

Link to comment
Share on other sites

svaka cast... katrica je zakon... mi mozes reci koja je ono otopina sa kojom cistis blok???

Ivasol. Ima ga na svakoj benzinskoj. Sluzi za otapanje masnoca na bazi nafte. Naneses ga, pricekas 10 min i zatim isperes vodom. Postupak ponavljas kad se ispirani predmet osusi. Njega sam koristio samo za grubo pranje (skidanje debelih gustih naslaga ulja), dok sam kasnije rabio deterdzent (Arf) da ga fino uglancam.

Umjesto ivasola dobro je koristiti benzin. Jednako je ucinkovit, a kosta 4xmanje. Naravno, benzin ima manu sto nije bash pogodan za pranje motora koji je u autu .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

sad bas citam i gledam...jako dobar projekt svaka čast...čovjek nema vremena...kad bude imao vremena onda ce nas iznenadit :)

Link to comment
Share on other sites

Evo, doslo je vrijeme za mali update :cool:

Zavrsio sam nanosenje smole na podvozje

post-2778-1210328243_thumb.jpg

Sa vilica sam ispresao stare selen-blokove i upresao nove. Jednostavna operacija za koju je potrebno samo navojno stablo M12, par matica i sajbica i kratki komad cijevi :) Guma u starim selenima se totalno raspala i bilo je dosta lufta na skarama. Vjerojatno je to jos tvornicka ugradnja bila gore.

post-2778-1210328550_thumb.jpg

post-2778-1210328670_thumb.jpg

Kasnije sam to sve fino polakirao i namontirao skare na torzije tako da je to spremno na ugradnju (mozda vec ovaj vikend ako uspijem sloziti odgovarajuci alat za napinjanje torzionki na auto).

post-2778-1210330045_thumb.jpg

Pripremio sam si i prednje nabe s diskovima i celjustima za montazu na sasiju, ali morati cu to odgoditi dok ne nabavim neke druge od R5 sa 4 sarafa jer nema smisla da sve poslije skidam. A kupio sam si i nove lagere kotaca koji bi u procesu ponovnog skidanja mogli nastradati a to bi bila steta.

post-2778-1210329333_thumb.jpg

Getriba je dobila dobro pranje, jos nije gotova, ali vec se naziru osnovni obrisi ispod naslaga masti. Imam dvije getribe, pa s jedne skidam poklopac i stavljam na drugu jer mi je na ovoj boljoj getribi otisla gumica gdje ulazi rucica mjenjaca pa ulje sprica na sve strane.

post-2778-1210330374_thumb.jpg

Znam, sad ce me ekolozi medju vama napasti jer je sva ta masnoca s getribe otisla u prirodu i zagadila milion litara vode :roll: , ali nisam imao dovoljno veliku posudu u kojoj bih zadrzavao masnocu od pranja.

Danas sam kupio nove semeringe getribe. Jedan koji dihta osovinu koja spaja diferencijal i lamelu i 2 komada koji dihtaju poluosovine na spoju s getribom. Vise nema da ijedna kap iscuri iz auta ;) .

post-2778-1210331104_thumb.jpg

Nisam uspio naci dihtung poklopca getribe. Tu cu morati nesto kemijati. Znam da u getribi nisu bogznakakvi tlakovi, ali ipak ne bih htio stavljati stari dihtung gore.

Opran je i komad koji spaja getribu i motor, a unutar kojeg se nalaze lamela, druklager i zamasnjak. Treba maznuti jos jednu ruku ivasola gore, ali vec je prilicno cist i sad se kuzi da je od aluminija :).U sredinu dolazi gore navedeni novi semering. Sa strane se vidi polugica na koju se kaci sajla kuplunga, a ona velika rupa sa strane je mjesto gdje inace sjeda anlaser.

post-2778-1210331915_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast,samo napred :respect: Drago mi je i što ćeš radije sačekati pa napraviti kako treba,nego da radiš isti posao dva puta :amen:

Link to comment
Share on other sites

Lijepo je vrijeme ovaj vikend, i ja sam u akciji.

Da ne pogubim nove dihtunge diferencijala, odmah sam ih upresao u getribu (zapravo u aluminijske nastavke koji se sarafe u getribu):

post-2778-1210523005_thumb.jpg

Nakon toga sam krenuo sa slaganjem prednjeg ovjesa na auto. Mislio sam da ce napinjanje torzija biti tesko, pa sam putem iz Zagreba otisao kupiti cjevčugu kojom ću to napeti. Ispostavilo se da sam uzalud bacao novac jer sam velikim vodoinstalaterkim kliještima od pola metra post-2778-1210523303_thumb.jpg

uspio bez problema torzije napeti dovoljno da mogu ubaciti šarafe koje ih drze napetima.

Evo rezultata:

post-2778-1210523572_thumb.jpg :hura: :hura: :hura:

Prilikom montaze mi je sa jedne torzionke ispao nazubljeni komad na kraju :tup::roll: , pa sam ga morao vracati. Nadam se da sam ga vratio na pravi zub jer cu u protivnom imati nakoseni auto. Necu znati rezultat sve dok ne montiram prednje kotace i nadam se da necu morati opet ponavljati proeduru.

Nakon toga isao sam provjeriti da li su sve one sablone i varenja pragova i srednjih krakova dobro prosli pa sam pokusao montirati one servisirane torzionke od 4TL na auto. Bezuspjesno :frown: . Mogu narihtati 3 od 4 mjesta na koja se sarafi ovjes, ali uvijek ono 4. odstupa horizontalno za skoro 2cm.

Nakon raznih pokusaja sam odustao i pokusao montirati gigi zadnji ovjes od 4GTL na auto i to sam uspio isprva. Doduse, taj pokusaj je trajao vise od pola sata jer ima tu dosta posla oko natezanja, podizanja, poluga, dizalica, stegi, ali pokazalo se da je sa šasijom sve ok i da se TL i GTL razlikuju u nekim sitnicama oko mjera na ovjesu. Grr, to mi je dalo puno dodatnog posla, jer sada je trebalo prebaciti nove kocione cilindre i pakne koje su stare ali bolje (ferodo premier :fucka: ) s jednog ovjesa na drugi. Tu sam izgubio pola dana jer su decki u renaultu maksimalno zakomplicirali kocnice (a i meni je to bio prvi put da raskapam doboše).

post-2778-1210525966_thumb.jpg

U svakom kotacu je 6 federa koja treba naštelati i tu sam izgubio sate. No, kako pametniji popušta, uspio sam namjestiti i to i staviti kotace. Udaljio sam se od auta, prekrizio ruke, i uzivao u trenucima neizmjernog ponosa i samozadovoljstva :) :) ;):cool:

post-2778-1210525123_thumb.jpg

post-2778-1210525697_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kad namontiraš prednji ovjesi,čini mi se da si najgori deo završio,da će od sad ići lakše?

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam da ce najgori biti zadnji ovjes, bojao sam se da to nece sjesti kako treba. No to je ispalo bez problema i sada cu bezbriznije spavati. Prednjeg ovjesa se ne bojim, torzionke sam napeo, a montiranje ostatka (krajnici, kugle,..) ce ici kao da slazem lego-kocke (naravno, nakon sto nabavim nabe s 4 sarafa s R5).

Link to comment
Share on other sites

Znači ,moćićeš druge felne? "Nabe" je ?

Link to comment
Share on other sites

Ma, da ! Nekako si u zadnje vrijeme brijem na neki hotrod, a 13" zeljezara nekako ne pase na to.

Naba je glavcina.

Link to comment
Share on other sites

Sa felnam će auto stvarno biti MRAK! Kakvi hotrod,ja to ne bi pravio...Jes da bi bio atrakcija,ali nije to to.

E da,kad ode dihtung diferencijala šta se događa?Mislim,kako se manifestuje?

Link to comment
Share on other sites

Kad ode dihtung, ulje pocne curiti iz getribe i tada nastupa ocigledno (manjak ulja u getribi i njeno ubrzano trosenje). Ulje ne iscuri odmah jer je njegova razina u getribi relativno niska, vec kako ono sprica unutar getribe zbog okretanja zupcanika, tu i tamo malo ulja nadje svoj put prema van. Dug proces, stignes i nadotakati ulje u medjuvremenu.

Imas 2 dihtunga prema poluosovinama i jedan prema lameli/motoru.

Skuzis da ti je otisao dihtung kad vidis da ti je podrucje oko man

post-2778-1210534703_thumb.jpg

Edited by Mrak
Link to comment
Share on other sites

Drago mi je sto se napreduje :hey: Jedino se bojim da ces tek imati frke sa prednjim torzijama, to sto sad stoje ok ne znaci nista, tek kad bude tezina cijelog auta na njima onda ces znati je li ok, vjeruj mi jer ja bas prolazim sagu stimanja prednje desne torzije :tup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 11 months later...

Evo ja uhvatio malo temu i citam..citam sa slinama u ustima i cekam zadnju stranicu da konacno vidim kako je katrica na kraju ispala.. i onda razocaranje..

Zanima me, je se sta dogodilo u godinu dana? ili si, nedaj Boze, zbog nekog razloga odustao od projekta? Za ovaj projekt bis trebao dobit priznanje od renaulta! Samo nastavi i sretno! :respect:

Pozz

Edited by EL__
Link to comment
Share on other sites

e ne bi ni vidio ovu temu da EL nije tu napisao nesto...

projekt je boli glava...svak cast na poslu koji si napravio...

samo sta mi se cini da te nisam bas vidao na forumu od kad sam ja tu :( jel je jos aktualno ovo? zna li tko?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.