Jump to content

Bregaste - teorija


Fredy

Recommended Posts

Evo linka na Schrick- ove stranice i dokument u pdf formatu koji na drugoj stranici kataloga sadr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Fredy

    38

  • R5GTT

    15

  • Ballistix

    15

  • Rain

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

MOze li mi netko objasniti kako i po cemu se razlikuju bregaste, sto ima znace stupnjevi temperature... 270c , performance iliti sportske 300c itd...

po ovome sto sam vidio od fredy-a, prije se otvare tzv intake...

Link to comment
Share on other sites

U nacelu... Sto je veca "spic" bregasta vise drzi zatvoreno unutarnje izgaranje cime se povecava ekspanizija i produkt je povecana snaga. Laicki objasnjeno. Takoder okretaji kod toga igraju bitnu ulogu otprilike ko i trim kod turbina.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je kriv izraz "špic" jer su te sport bregaste zapravo tupe...

točno!!!

budem stavio malo pojašnjenje tog nazvia " špic "

Link to comment
Share on other sites

Kako da downloadam ovo, ali samo ovaj prikaz, ne cijelu web stranicu?

mo

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

slika govori više od tisuću riječi

post-1293-1189577804_thumb.jpg

lijevo su sportske, dakle one koje idu manje u špic

Inače ako vas zanima ova tematika i opčenito tražite više tehnički orijentiran forum moja preporuka je http://www.quartermile.ws/forum/

http://www.youtube.com/watch?v=RAt_A6VeIC8

http://www.alcester-racing-sevens.com/cam_timing.htm

Edited by Fredy
Link to comment
Share on other sites

Mislim da je kriv izraz "špic" jer su te sport bregaste zapravo tupe...

Da, to mi je uvijek bilo smijesno zasto to ljudi tako zovu... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ma ne. Nego samo sam isao laicki pojasniti. Sto cu ja sad brbljat sto znace oznake 270, 285 ili 300/305 kad to nije vezano za kutove otvaranja/zatvaranja (u vecini slucajeva).

Mozda je i postojao koji SHPITZ koji je radio brutalne bregaste za golfove i kadette :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Mozda je i postojao koji SHPITZ koji je radio brutalne bregaste za golfove i kadette :bigl:

Mozda... u vrijeme dok su se motori u autima "abartovali" sto bi rek'o moj stari... :lool:

Link to comment
Share on other sites

Evo malo teksta za čitat i opis toga, pojam špic bregasta osovina...

termin "špic" se koristi odavna među tunerima i kao takav se primjenjuje i dan-danas.naime,baš suprotno radi se o isključivo tupim brijegovima.u čemu je caka?čim je brijeg tupljeg profila,omogučuje dulje otvaranje i zadr

Link to comment
Share on other sites

Ako se ne varam, stavljanje racing bregaste ima otprilike za efekt da auto umire u niskim okretajima i ne ide s mjesta, te ima ler gas na preko 1,200rpm ako ne i više da bi uopće radio u leru. Drugim riječima, auto više nije za normalnu vo

Link to comment
Share on other sites

Ako se ne varam, stavljanje racing bregaste ima otprilike za efekt da auto umire u niskim okretajima i ne ide s mjesta, te ima ler gas na preko 1,200rpm ako ne i više da bi uopće radio u leru. Drugim riječima, auto više nije za normalnu vo
Link to comment
Share on other sites

Ako se ne varam, stavljanje racing bregaste ima otprilike za efekt da auto umire u niskim okretajima i ne ide s mjesta, te ima ler gas na preko 1,200rpm ako ne i više da bi uopće radio u leru. Drugim riječima, auto više nije za normalnu vo
Edited by Ballistix
Link to comment
Share on other sites

Ima na ovom forum nekoliko ljudi koji bi mogli puno više i stručnije napisati...

što se tiče ventila na CSu on ima jedno veliko ograničenja a to su hidraulički podizači koji nerade iznad 8000 rpm. ako bi se išlo iznad toga morali bi se raditi mehanički. ionako taj motor ima dugi hod i dobar moment i stvarno ga netreba vrtiti do ibera da se iz njega izvuče najbolje.

Link to comment
Share on other sites

Ali bi se dalo pisati o bregastim osovinama :roll: Previse faktora utjece na nacin rada motora, osim kuteva i visine loba ("spice" kako sam gore procitao) mora se gledati i trajanje (cak i istovremeno jer o tome ovisi punjenje cilindra) kao i brzina otvaranja (tupi profil ima "brzu" polugu)... joooj, previse toga ali su decki sve vec naveli, mi nema smisla nastaviti :)

Jos da kazem moje misljenje o oprugama i hid. podizacima... po meni su sasvim dovoljne stnd.opruge i za neki profil Gr.A, dokazale su se ok... realni problem su hid. podizaci koji su teski i kao takvi ne vole rad pri visokim okretajima... jednostavno se desava da ne uspe pratiti profil bregastih osovina. Na CS-u se stvari malo mjenjaju posto se profil bregaste ne prenosi direktno na podizac nago sve ide preko klackalice pa ovo sto sam naveo vrijedi samo donekle...

Ponavljam, moglo be se toliko o tome pisati da... :oo:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.