Jump to content

Bregaste - teorija


Fredy

Recommended Posts

2fredy: trebo si od baleva uzet bregaste i sada bi bio miran! :hopla:

Edited by deki
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Fredy

    38

  • R5GTT

    15

  • Ballistix

    15

  • Rain

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jel bi ja na svom prdeku uspio izvuć 10-15 KS sa spic bregastom i remapom? :fucka:

ja ne vidim razloga stavljati ikakve bregaste u 1.6 90ks motor, jel megane coupe 2.0 16V nije toliko skup, a br

Link to comment
Share on other sites

2fredy: trebo si od baleva uzet bregaste i sada bi bio miran! :hopla:

Provjeri si informacije :doh:

Link to comment
Share on other sites

Meni osobno je u serijskim automobilima NA motora svako "tuniranje" bacanje novaca...

Stavljanje samih bregastih ne povećava nikakve performanse...

Kad se to stavi, bilo bi pametno staviti i neke kvalitetne štelajuće remenice, koje ti neće se raspast jednom i potuć ventile...

Ako se ide korak dalje pa se i usis preradi, sa famoznim ITB-om, opet motor to neće nikako znat iskoristit, pogotovo ne uzevši u obzir koliko se novaca dosad potrošilo na bregaste, remenice i leptire...

To sve gura iskoristivost motora u usko polje visokih okretaja, šta opet zahtjeva intervencije na oprugama ventila, a i na hidropodizačima, koji se moraju mjenjati sa pločicama...

Ako se to sve oće upogonit da bude skoro pa savršeno, mora se mjenjat elektronika.

A to je sport od barem 1000 €.

I onda se mora ispuh poboljšat.

I sve to pomakne rad motora u tako uska polja na kojima tvornički mjenjači nisu modelirani, em je nemoguće voziti takav auto zbog financijskih izdataka...

I onda voziš auto od 250 atmo KS koji se razvijaju na 8000 rpm

Ne znam koja korist od takvog auta osim trkaćeg...

A za "blage" modifikacije na tim motorima, ne znam, sa ITB-om samim ili sa bregastim samim kladim se da 99% vozača neće primjetit u konačnici razliku dolete u neki zavoj sa 81 km/h sa serijskom makinom ili sa 87 km/h sa onom sa bregastima od 500 €...

Ovo je moje razmišljanje naglas...turbo motor se mo

Link to comment
Share on other sites

Ovdje vidim na 7000 max snagu...

I drastični skok sa 5000 i 5500 rpm

Koliko novaca je utrošeno u prerade da se dođe na ovakve cifre?

Link to comment
Share on other sites

Misli da je ovo već ušlo u N/A vs Turbo domenu :tup:

naslov topica je takav kakav je, otvorite si drugi topic :hey:

Link to comment
Share on other sites

ne neee... još je sve u NA domeni... niko turbo nije spominjo

je, riker nešto sitno :D

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

Ovdje vidim na 7000 max snagu...

I drastični skok sa 5000 i 5500 rpm

Koliko novaca je utrošeno u prerade da se dođe na ovakve cifre?

Pisao je vlasnik auta tu na forumu :hey:

http://88.198.71.122/forum/index.php?showtopic=6869

Ugrubo, sto ti treba da dobijes to

Bregaste, moj izbor AWT - 6000kn

Klipovi - 4500kn

Jenvey ITB, sa usisnom granom i fuel railom - 8000kn

Injektori - 2500kn

Autornic ili VEMS - 2200€ vs 800€

Walbro fuel pump - za mene free

Na jos razne sitnice na koje se ne racuna cca 2000-2500kn

+ ruke

Sve skupa oko 30 000kn, ovisno o SA koji se koristi.

S time da bi se s ovim kaj sam nabrojao trebao izvuc jos koji KS vise, u najgorem slucaju isti rezultat, losiji nikako

Link to comment
Share on other sites

Pa ja sam sa uređenjem gornjeg djela motora dosta dobio.Sa serijskih 147 ks na izmjerenih 175 ks.Ja mislim da ima i preko 180 ks.Ulo

Link to comment
Share on other sites

Pa ja sam sa uređenjem gornjeg djela motora dosta dobio.Sa serijskih 147 ks na izmjerenih 175 ks.Ja mislim da ima i preko 180 ks.Ulo
Link to comment
Share on other sites

Trihteri su oni tuljci na vrhu fergazera ili usisne klapne.O njima jako ovisi di i kako će motor razvijat snagu.

Link to comment
Share on other sites

Trihteri su oni tuljci na vrhu fergazera ili usisne klapne.O njima jako ovisi di i kako će motor razvijat snagu.

to nešto slično ko na subwoofer kutijama :laugh:

a reko bi kojeg to vraga ima veze.......

Link to comment
Share on other sites

to nešto slično ko na subwoofer kutijama :laugh:

a reko bi kojeg to vraga ima veze.......

Ogromne veze.....

Link to comment
Share on other sites

Pa ja sam sa uređenjem gornjeg djela motora dosta dobio.Sa serijskih 147 ks na izmjerenih 175 ks.Ja mislim da ima i preko 180 ks.Ulo
Link to comment
Share on other sites

a ti nemoj! :p

klapna ko klapna... ako su frulice dobre ko što r5gtt ka

Link to comment
Share on other sites

ja sam mislio na točno to što je on našo... a to je proračunato za clia ako se ne varam... ako ne valja, a jebiga :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ballistix, u ovih pet i nesto somova eura ulazi montaza svega i testiranje na dynu tako da cifra moze biti znatno manja poznavajuci cijene rada UK mehanicara.

Link to comment
Share on other sites

ja sam mislio na točno to što je on našo... a to je proračunato za clia ako se ne varam... ako ne valja, a jebiga :laugh:

To je to...sori nisam sku

Link to comment
Share on other sites

Ballistix, u ovih pet i nesto somova eura ulazi montaza svega i testiranje na dynu tako da cifra moze biti znatno manja poznavajuci cijene rada UK mehanicara.

sla

Link to comment
Share on other sites

pa ak ti lovica nije problem nemaš se kaj mislit - pravac UK!

nama "ostalim smrtnicima " :cool: ostaje jadna nam HR i vrijedne ruke naših majstora :ahaa:

Link to comment
Share on other sites

pa ak ti lovica nije problem nemaš se kaj mislit - pravac UK!

nama "ostalim smrtnicima " :cool: ostaje jadna nam HR i vrijedne ruke naših majstora :ahaa:

da mi lovica nije problem, nebi uzeo clio sporta već megana F1 ;)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.