Jump to content

Bregaste - teorija


Fredy

Recommended Posts

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Fredy

    38

  • R5GTT

    15

  • Ballistix

    15

  • Rain

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

IMHO ovo objasnjenje o bregastim i objasnjenje o speri bi trebalo pod sticky (znam da postoji search, al opet IMHO)...

edit: + razna druga objsnjenja, ala: prica o stavljanju turbine, klime itd...

u svakom slucaju :hail:

Edited by malji
Link to comment
Share on other sites

Ali bi se dalo pisati o bregastim osovinama :roll: Previse faktora utjece na nacin rada motora, osim kuteva i visine loba ("spice" kako sam gore procitao) mora se gledati i trajanje (cak i istovremeno jer o tome ovisi punjenje cilindra) kao i brzina otvaranja (tupi profil ima "brzu" polugu)... joooj, previse toga ali su decki sve vec naveli, mi nema smisla nastaviti :)

Jos da kazem moje misljenje o oprugama i hid. podizacima... po meni su sasvim dovoljne stnd.opruge i za neki profil Gr.A, dokazale su se ok... realni problem su hid. podizaci koji su teski i kao takvi ne vole rad pri visokim okretajima... jednostavno se desava da ne uspe pratiti profil bregastih osovina. Na CS-u se stvari malo mjenjaju posto se profil bregaste ne prenosi direktno na podizac nago sve ide preko klackalice pa ovo sto sam naveo vrijedi samo donekle...

Ponavljam, moglo be se toliko o tome pisati da... :oo:

Ne znam kak je s motorima koji imaju klackalice, al na stojkama i pljugaćima, mislim na 1.1, 1.3, 1.5 ccm motore fiata, bregasta direktno tišće ventile pa se problem s pederima i vraćanjem ventila mo

Link to comment
Share on other sites

Ako se ne varam, stavljanje racing bregaste ima otprilike za efekt da auto umire u niskim okretajima i ne ide s mjesta, te ima ler gas na preko 1,200rpm ako ne i više da bi uopće radio u leru. Drugim riječima, auto više nije za normalnu vo
Link to comment
Share on other sites

BTW: Renault F4R je zapravo F7R kojem su u glavu motora stavili mehanizam za pomicajne kuta ventila kada solenoid switch ka
Edited by 0-100 7,3 sec
Link to comment
Share on other sites

Samo mala ispravka, F7R je nastao iz F7P ubacivanjem radilice od F8Q dizela... :hey: Tako je dobiven duzi hod (veca zapremina) i njihova nevoljkost da se visoko vrte...

Tako je, ali pricica nije potpuno fulana... u potrazi za jeftinim rijesenjima za F7R su se stvarno slagali blokovi F7P sa radilicom iz 1.9D, klipovima iz 1.8 8v i F7P glavom sa ventilima iz F7R...

Link to comment
Share on other sites

Tako je, ali pricica nije potpuno fulana... u potrazi za jeftinim rijesenjima za F7R su se stvarno slagali blokovi F7P sa radilicom iz 1.9D, klipovima iz 1.8 8v i F7P glavom sa ventilima iz F7R...

Da, da... mislio sam kao ispravku najvise na onaj dio da su buseni blokovi dizela... ;) Ma razumijemo se mi...:D

Link to comment
Share on other sites

Vidim da se netko i dalje igra sa brisanjem nezeljenih postova... :roll:

Jel to znaci da i ja koji imam diesela mogu stavit "sporcku" "spic" brgastu??? ili pak ne? :??:

Edited by Dinnek
Link to comment
Share on other sites

Sto ce ti "spic" bregasta kad ti ionako na dci-u izgaranje nafte na visokim okretajima "koci motor". Drzi se okretnog momenta i zdravo daci ;)

Link to comment
Share on other sites

Sto ce ti "spic" bregasta kad ti ionako na dci-u izgaranje nafte na visokim okretajima "koci motor". Drzi se okretnog momenta i zdravo daci ;)

Pitam ja samo, nemam pojma, vidim spominju se neki blokovi 1,9 d i tak to... reko mozda se u postojecem rezimu moze izvuci koji magarac ( konj )vise...

Link to comment
Share on other sites

Pa ono, F7R i F4R, a da ne govorim stare F7P su mašine koje ovakve serijske jako lijepo dišu i kao takve se jako lijepo zavrte.

sa skoro 230kkm koji ima sve originalno na sebi i ništa nabrijavano. Motor se zavrti prekrasno.

Dakle, brijem da je konfiguracija motora odlična u FxR i da bi bilo najpametnije veću snagu dobivati stavljanjem kvalitetnijih, jačih, a istovremeno lakših pokretnih komponenti motora (radilica, klipovi, klipnjače, bregasta, podizači...). Znam, to je jako skupa investicija s obzirom da ne daje neko strašno povećanje snage, ali opet badava mi što mi bregasta omogući da motor bolje diše ako su klipovi teški i radilica umire i pusti ulje ako već i ne pukne...

S druge strane, tako fino prerađeni i tunirani motor bi u normalnim uvjetima eksploatacije mogao jako dugo i pouzdano voziti....

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

2 medo jesi siguran da nije nista dirano na tvom motoru?

koliko vidim onda su tu blokovi motora isti,pa recimo neko kombinovanje f4r u clia 1 ili r19 ne bi trebao biti problem?

Link to comment
Share on other sites

Jel bi ja na svom prdeku uspio izvuć 10-15 KS sa spic bregastom i remapom? :fucka:

Link to comment
Share on other sites

2 medo jesi siguran da nije nista dirano na tvom motoru?

koliko vidim onda su tu blokovi motora isti,pa recimo neko kombinovanje f4r u clia 1 ili r19 ne bi trebao biti problem?

moj auto nikad nije vidio tuning shop niti oglasnik, bar otkako je uvezen 1995. sva tri prethodna vlasnika mog auta

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ti se brines oko eko testa?? :headbang:

jbg nemam veze na tehnickom :zubo:

Link to comment
Share on other sites

jbg nemam veze na tehnickom :zubo:

Sorry ali nemas veze ni za zdravom pamecu jer ako razmisljas o promjeni bregase, a to znaci da mjenjas i auspuh pa onda se bas i ne razmislja o tehnickom :roll:

Inace prvo limariju slozi pa se onda prebaci na bregastu itd :hop:

Edited by BALEV
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.