Jump to content

R5 GTT by Gianni Santi


ZD1400RT

Recommended Posts

Tako je, u biti ima 122 ks, sa nitrom 154 ks, sa gljivom ima 155 ks, a 12 sekundi ide snagom volje.

Slusaj... Nemoj bit bahat jer da si se malo vise nacitao o tehnici GTT-a znao bi da je 300 konja znanstvena fantastika.

Uostalom nije u konjima sve. Auto je ogoljen do boli a vjerojatno je nesto radeno i na prenosu.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 284
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Gianni Santi

    65

  • Ruske

    38

  • Fredy

    28

  • ZD1400RT

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

.... auto ima i lanč kontorl! :laugh:

... auto je profesijonalno pripremljen za rejs!

Link to comment
Share on other sites

Slusaj... Nemoj bit bahat jer da si se malo vise nacitao o tehnici GTT-a znao bi da je 300 konja znanstvena fantastika.

Uostalom nije u konjima sve. Auto je ogoljen do boli a vjerojatno je nesto radeno i na prenosu.

sa velikim turbom, adekvatnom bregom, klipovima, dovoljno benzina i zraka da se motor ne otopi i ostalim pizdarijama, moguće je.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Ja tvrdim da nemoze imati 440 konja (tj. 300 bez nitra) ni za 1, 5 ili 155 drag-ova.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Ok. Ja tvrdim da nemoze imati 440 konja (tj. 300 bez nitra) ni za 1, 5 ili 155 drag-ova.

kako ja onda guram 200ks iz Una 1.4 sa većim turbom, serijska elektronika? :tup:

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto gledao slike sa youtube i njegovog dyno testa, ali se nigdje ne vide tacni podaci koje dyno izbacuje... tacno je da ih pokazuju ali se ne vide...

Isto tako, dovoljno je puta receno da za dobro vrijeme nisu nuzne ni ogromne turbine ni golemi konji...

Niko ne tvrdi da auto ima 125 konja, ali opet ne treba ni slijepo vjerovati svemu sto se izjavi... Britanci ne moraju biti najpametniji (mozda u Italiji ima pametnijih ljudi) ali oni taj auto razvijaju i njime se bave duze, temeljitije i profesionalnije od bilo koga, pa cak i Francuza... najbrza quarter-mile 5ica GTT ipak dolazi iz UK....

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto gledao slike sa youtube i njegovog dyno testa, ali se nigdje ne vide tacni podaci koje dyno izbacuje... tacno je da ih pokazuju ali se ne vide...

Isto tako, dovoljno je puta receno da za dobro vrijeme nisu nuzne ni ogromne turbine ni golemi konji...

Niko ne tvrdi da auto ima 125 konja, ali opet ne treba ni slijepo vjerovati svemu sto se izjavi... Britanci ne moraju biti najpametniji (mozda u Italiji ima pametnijih ljudi) ali oni taj auto razvijaju i njime se bave duze, temeljitije i profesionalnije od bilo koga, pa cak i Francuza... najbrza quarter-mile 5ica GTT ipak dolazi iz UK....

ja tvdim da 290ks nije nemoguće izvući iz gtt motora. uostalom, tko vam garantira da je auto 1.4? mo

Link to comment
Share on other sites

Po slikama se vidi da je motor originalni 1.4... najdalje sto mozes doci je 1.6...

Link to comment
Share on other sites

Vidis... Sad smo vec pali na 250ks, a na pocetku se pricalo o 440.

Link to comment
Share on other sites

Vidis... Sad smo vec pali na 250ks, a na pocetku se pricalo o 440.

meni je rekao Gianni osobno da je petica 290ks+150ks nitra, a sad...

iskreno, hebe mi se koliko je konja, nit je bitno. auto leti kao nijedna petka na ovim prostorima i drago mi je da sam ju vidio u akciji.

Link to comment
Share on other sites

meni je rekao Gianni osobno da je petica 290ks+150ks nitra, a sad...

iskreno, hebe mi se koliko je konja, nit je bitno. auto leti kao nijedna petka na ovim prostorima i drago mi je da sam ju vidio u akciji.

Upravo je to glavno sefe! ;) Da ona leti... :klap:

*ebi ga... taj motor ima realnih tehnoloskih ogranicenja kao malo koji iz tih godina i u tome je cijela prica... drugima mozes pogurati okretaje do besvjesti, njemu ne mozes... drugima se igras s kompjuterom i mapama, njemu ne mozes - za*e*i oko goriva i reci pa-pa... da ne idemo dalje, znas i sam...

Link to comment
Share on other sites

Upravo je to glavno sefe! ;) Da ona leti... :klap:

*ebi ga... taj motor ima realnih tehnoloskih ogranicenja kao malo koji iz tih godina i u tome je cijela prica... drugima mozes pogurati okretaje do besvjesti, njemu ne mozes... drugima se igras s kompjuterom i mapama, njemu ne mozes - za*e*i oko goriva i reci pa-pa... da ne idemo dalje, znas i sam...

ma ne moraš mi ništa pričati :mad:

taj auto je bolnica. :mad:

Gianni je u italiji.

@jure

p.s. ti pozdravi cvijeće frende... :assh:

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

meni je rekao Gianni osobno da je petica 290ks+150ks nitra, a sad...

iskreno, hebe mi se koliko je konja, nit je bitno. auto leti kao nijedna petka na ovim prostorima i drago mi je da sam ju vidio u akciji.

Evo i ja sam prico sa Gianniniem, motor je origigi od petarde znaci 1.4, al u njemu zive kovani klipovi i specijalne kosuljice!

motor se vrti na 7.700 ok/min, benzina koja se koristi je od 115 oktana, ferg je prosiren na 32, dizna od 200 te na vrhu fergica stavljen je dodatni injector za dovod ben!!! Stavljena je specijalna bobina koja pojacava i regulira paljenje!!

Turbo (ona koja je spusila u subotu) je iz masseratia GT chelenga na duplim lezajevima, mjenjac je sekvencijalni sa ravnim zubima produzeni , pojacano je kuciste mjenjaca........... i da u 3 brzini petarda postize brzinu od 170km/h u 4 = 215 km/h a 5 sto je on probo stigla je do 255km/h!!!!! IMPRESIVNO!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Naravno da je impresivno. Da nije tako nebi vozio u grupi 12 sekundi. Sto je radio na hladenju? Jel vozi na slickovima?

Link to comment
Share on other sites

Naravno da je impresivno. Da nije tako nebi vozio u grupi 12 sekundi. Sto je radio na hladenju? Jel vozi na slickovima?

Imao je slickove sa DOT-om, a kiler ima neki ogroooomni :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Slusaj... Nemoj bit bahat jer da si se malo vise nacitao o tehnici GTT-a znao bi da je 300 konja znanstvena fantastika.

Uostalom nije u konjima sve. Auto je ogoljen do boli a vjerojatno je nesto radeno i na prenosu.

Znam da znaš daleko više od mene i da sam ti zvučao smišno di sam spominja konja

Link to comment
Share on other sites

Evo sad sam pogledao malo slike. Ima standardni killer i je..cki IC. Filter zraka foru je pokupio od ZGR5GTT-a.

Link to comment
Share on other sites

A oko cega se vi prepucavate :lool: :lool:

Ajmo ovako

Jedan nas poznati drifter koji nikada nije bio na drift natjecanju ima izmjereno preko 700KS u svom autu.

Taj isti vozi sporije od 5ice i daleko opasnije za publiku

Sad, da li on laze pa ustvari ima 300KS a petica ima 150 ili je situacija i kod jednog i kod drugog realna?

Sorry ljudi, ali bilo tko da ima para na bacanje moze sloziti petardu da guta 300KS, samo je pitanje da li je netko spreman i ima za potrositi tu kolicinu novca ili ne.

I isto tako je razlika da li netko slaze auto za to da moze svaki dan otic s njim na plac ili ga slaze da moze otic i odvozit jednu trku i nakon toga raditi generalku na motoru.

That is all.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.