Jump to content

Tuning ovjesa vašeg Renault-a


ZD1400RT

Recommended Posts

a udobnost, držanje ceste, izdržljivost amortizera, selena, kugli, krajnika....?

dzanje ceste se poboljsava, 

ako ne pretjerujes s spustanjem stock amortizeri ce bez problema to hendlat, a mit o selenima, kuglama i krajnicima je mit.. meni je krajnik, najjeftiniji koji se mogao kupiti, kojem su ostetili gumicu zastitnu, pored 18" felgi izdrzao 2 god i onda prolupao... kape amortizer original promjenjene na 180oookm cca, a spusten je od prvog dana kad je izasao iz tvornice valjda.  

Link to comment
Share on other sites

Ja na Cliu imam gewinde koje su stavljene na 80.000km, auto sad ima 103.000km. Kape amortizera su minjanje na 85.000km, i evo opet ih moram minjat. Ali sad cu umisto gumenih stavit aluminijske koje ce se vidat u muldu i moc cu minjat nagib i zatur.

Pa ako ima sta pucat, neka puca po varovima! Ko ga j!

CYMERA_20160510_233744.jpg

Link to comment
Share on other sites

Na istom Polu gore gewinde i dosta krugova po Grobniku i svakodnevno divljanje izdržale kape cca 180tkm

 

neznam kako misliš staviti nagibe radi oblika mulde

strut_cda_polo.jpgstrut_cda_polo.jpg

Link to comment
Share on other sites

Razlika je sta je to vw a ne renol!! Zato i traju kape toliko koliko traju.

Ova ploca se vida s donje strane mulde u onaj siri dio di se inace hvata povezivac. Kroz gornji, uzi dio, ce se taman moc gurnit imbus za otpustat vide i stelat nagib. Na gewindi mogu imat do 1stupanj, jos na kapi da dobijem 1.5 i to je dosta.

Link to comment
Share on other sites

Razlika je sta je to vw a ne renol!! Zato i traju kape toliko koliko traju.

Ova ploca se vida s donje strane mulde u onaj siri dio di se inace hvata povezivac. Kroz gornji, uzi dio, ce se taman moc gurnit imbus za otpustat vide i stelat nagib. Na gewindi mogu imat do 1stupanj, jos na kapi da dobijem 1.5 i to je dosta.

ahahhahah... al si me nasmijao  :respect:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pašu li opruge koje idu na Clio 2 - 1.4, 1.6, 2.0, 1.5 dCi, 1.9D, 1.9 dTi i na moj Clio 1.2?

Konkretno, FK opruge FKRN009

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

 

a udobnost, držanje ceste, izdržljivost amortizera, selena, kugli, krajnika....?

Zašto bi spuštao lagunu? Što ne valja sa tvorničkom visinom?

 

Link to comment
Share on other sites

 

ma mislim da ti neće  bit dobre,jer je nos u 1.9 ,1.6 itd puno teži nego 1.2,pa 1.2 nebi mogao to stisnuti odnosno nebi pal napred..

Konkretno, FK opruge FKRN009

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, vidjet ću kad montiram. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ljudi ovako vec me preko godinu i po muci da malo spustim clia si
radi se o clio 2 ph1 98 1.4 8V
sad napokon i neke 15 felge sjele i bas mu fali da bude malo dole

E sad problem je sta su prije 2 i po godine kupljeni svi novi mortizeri i šušte.
spušto bi ga nekih 30mm našo opruge ali me zanima vaše iskustvo sa kracim oprugama na original mortizerima.
znam da svi pišu do 40mm nemaš frke ali ja ipak živim u istri di je rupa na rupi i ne želim si izbit negdlje mortizer :)

Link to comment
Share on other sites

Ljudi ovako vec me preko godinu i po muci da malo spustim clia si
radi se o clio 2 ph1 98 1.4 8V
sad napokon i neke 15 felge sjele i bas mu fali da bude malo dole

E sad problem je sta su prije 2 i po godine kupljeni svi novi mortizeri i šušte.
spušto bi ga nekih 30mm našo opruge ali me zanima vaše iskustvo sa kracim oprugama na original mortizerima.
znam da svi pišu do 40mm nemaš frke ali ja ipak živim u istri di je rupa na rupi i ne želim si izbit negdlje mortizer :)

Imas moje kw opruge na oglasu tu na forumu a posto nisi daleko od ri dodes uzmes montiras i odlucis..

Link to comment
Share on other sites

Ljudi ovako vec me preko godinu i po muci da malo spustim clia si

radi se o clio 2 ph1 98 1.4 8V

sad napokon i neke 15 felge sjele i bas mu fali da bude malo dole

E sad problem je sta su prije 2 i po godine kupljeni svi novi mortizeri i šušte.

spušto bi ga nekih 30mm našo opruge ali me zanima vaše iskustvo sa kracim oprugama na original mortizerima.

znam da svi pišu do 40mm nemaš frke ali ja ipak živim u istri di je rupa na rupi i ne želim si izbit negdlje mortizer [emoji4]

KYB čak priznaje garanciju do 30mm.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Pitanje u vezi Eibach opruga, da ne pokrećem novu temu: Postoje li crvene Eibach opruge koje spuštaju 30mm?

Znam da od Eibacha ima Pro-kit (crne) koje spuštaju oko 30mm i Sportline (crvene) 40-45mm. 

Link to comment
Share on other sites

za koji auto? za renault su crne....dok su za odredjene fiate i alfe crvene e sad zasto eibach farba prokit u crveno opruge za talijanske makine neznam - vjerovatno zato sta su digići i kupci alfi i fiata feminiziraniji tipovi (ne svi da se netko ne uvrijedi:yeah:) pa bolje ide prodaja crvenih , na nekima sa vidio i šljokice!!

a sad bez zahebancije....u pravilu su crne samo za gore navedene su crvene - govorimo o prokitu naravno..zasto je tako neznam....ali ako pitas za renault crne su u pravilu prokit a crvene sportline...ali da odmah napomenem znam dosta slucajeva gdke je prokit spustio auto viseod sportline-a.....to mi je ostalo u sjecanju....nisam vise u tim vodama - tako je nekad bilo....

Edited by marinho25
Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru! Pitao sam inače jer sam našao rabljene, a skoro nove crvene eibach opruge za clia 2, vlasnik kaže da su pro-kit i da spuštaju 30mm, čudno mi je sto su crvene. Našao sam npr.za alfu na netu crvene 30mm kao sto ti kažeš, ali ne znam jel moguće da ih ima i za Renault. :nezna: Tražio sam da mi pošalje kod s opruga pa cu vidjet. ?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Pozdrav,

kupio sam polovne d2 gewinde sa d2 camber plocama i njima spustio megana cabria 2008g 1.6....trap jos nisam centrirao a problem je taj sto auto trese pri ubrzanjima...moj mehanicar kaze da su previse nategnute poluosovine te da se auto treba dignuti (nisam jos probao dignut auto zbog nedostatka vremena)....

...meni tu nesto ne stima jer auto nije toliko nisko kao sto sam viđao kod spustenih megana pa me zanima vasa iskustva sa spustanjem bilo koje izvedbe megana, jel itko imao slicnih problema itd...

Naprijed su gume 225 45 17 a iza su 225 50 17

Inace ovo mi je prvi put da spustam auto a i prvi put mi je da pisem nesto na forumu tako da se ispricavam ako je neko od pravila zanemareno....

Hvala unaprijeddf528c9cf1f18bf1f88179f0937154e9.jpg64da917a902b8e70fd405678eb54be4a.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako je poluosovina previse van dosla je na neistrosen dio a prelazi uistrosen i trese. Moze se rjesit plocicom od 4mm na homokinetickom prije nego se umetne u glavcinu.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja cu sad sa tehnickih stvari prebacit na opticke/vizualne.

Auto ti jako glisira. Imas gewinde. Daj malo postelaj i ustimaj prednji i zadnji kraj.

Ili je fotka sa 200 kg cementa u bunkeru... :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako je poluosovina previse van dosla je na neistrosen dio a prelazi uistrosen i trese. Moze se rjesit plocicom od 4mm na homokinetickom prije nego se umetne u glavcinu.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Pogledat cu to hvala

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Inace ovo mi je prvi put da spustam auto a i prvi put mi je da pisem nesto na forumu tako da se ispricavam ako je neko od pravila zanemareno....

Nađi nekoga tko živi od tih stvari da ti pomogne oko postavljanja ovjesa prije nego pogineš na cesti.

Link to comment
Share on other sites

Ja cu sad sa tehnickih stvari prebacit na opticke/vizualne.

Auto ti jako glisira. Imas gewinde. Daj malo postelaj i ustimaj prednji i zadnji kraj.

Ili je fotka sa 200 kg cementa u bunkeru... [emoji4]

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

To mi je najmanja briga, kad eliminirmo probleme onda ide igranje sa gewindama ☺☺

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To mi je najmanja briga, kad eliminirmo probleme onda ide igranje sa gewindama ☺☺

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

To ti je 50% brige. Uostalom gewinde si stavio da mozes stelati ovjes, jel tak?

Pa rasteretio si prednji kraj opako sad, nedo ti bog jebenijeg zavoja po kisi. Brijem da bi bez volana ostao.

Mislim auto bas opako glisira. Djelomicno ti je i tu tome problem.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

Imam H&R opruge i tvornicke amortizere, zanima me dali bi dobio šta na udobnosti sa nekim sportskim amortizerima? I dali pašu od megana 3 na fluence ili nekog drugog modela. Hvala!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.