Jump to content

Renault Clio Sport razlike


Rain

Recommended Posts

Povijest Clio Sporta

172 ph I

172phI.jpg

F4R 730 oznaka motora

172 DIN HP, gas na sajlu

Sports body kit

ABS

Normalna svijetla(xenoni nikada nisu bili ugradjivani serijski na njega, niti su bili opcija)

Boje u kojima je bio dostupan

Yellow

Black

Odyssey Blue

Mars red

Dvije verzije srebrne - Titanian i Icebear silver

Neke verzije su imale aluminijsku haubu koja je prilicno laksa od standardne.

172 ph I Exclusive

172exclusive.jpg

Pri kraju proizvodnje napravljen je Exclusive model, UK i IT trziste.

Razlika od standardnog 172:

Drugacije felge

Metalik zelena boja

Siva koza u unutrasnjosti

Numerirana serija(plocica sa brojem u unutrasnjosti)

172 ph II

172phII.jpg

Razlika u vanjstini su ocite, drugaciji prednji dio, straznja svijetla, kvaka za otvaranje straznje haube.

Pod haubom su stvari ostale manje vise nepromijenjene, jedina novost je uvodjenje el. gasa(kod motora F7R 732)

UCH nadzire rad sve elektronike u autu, promijenjen diferencijal u odnosu na 172 ph I(skraceni diferencijal kako bi ubrzanje ostalo isto posto je ph II tezi)

Drugacije su poluosovine

CD changer vise nije bio serijska oprema nego se moralo doplatiti za njega.

Takodjer, senzor brzine se vise ne nalazi na mjenjacu nego se uzima signal sa ABS senzora.

Sredinom 2002 dodan je ESP u opremu, na svu srecu doticni se moze iskljuciti u potpunosti :zubo:

Krajem 2003 godine dodan je tempomat kao i limitator brzine

Takodjer, u prvom kvartalu 2003 svi modeli su dobili prozirne bocne zmigavce(prije toga su bili narandjasti) te je maknuta brava sa suvozackih vrata

Svi sportovi su dolazili u sljedecim bojama koje su bile rezervirane samo za njih

Flame red - kod B76

Monaco blue - kod 432 perla

Iceburg silver - kod 640 metalic

Pearl black paint - kod perla

Dodatne opcije

Sat navigacija

CD changer

Handsfree instalacija

Naziv felgi je Alyum

U unutrasnjosti je kombinacija tamno sive koze i alcantare

172Cup

172cup.jpg

172Cup, jeftinija verzija Sporta, uz manju tezinu :D

Ono sto je razlicito:

- nema xenona

- klima - nakon prvih par mjeseci se moglo doplatiti za klimu, ali vecina automobila ju nema

- kozna sjedala su izbacena, umjesto njih su stavljena normalna sjedala

- prednji nasloni za glavu nisu vise podesivi nego fiksni

- straznja klupa vise nije djeljiva, nema straznjih naslona za glavu, te su drugaciji straznji pojasevi

- automatsko paljenje svijetla je izbaceno

- izbacen rezervni kotac

- prednja bocna stakla i vjetrobransko staklo su tanja i laksa, maknuta je UV zastita

- poklopac motora izbacen

- dio zvucne izolacije je maknuto

- nema bocnih zracnih jastuka

- nema ABS-a

Niti jedan Cup nema bravu na suvozackim vratima.

Pretpostavlja se da je auto ukupno olaksan 89kg, ali to nikada nije sluzbeno potvrdjeno

Unutrasnjost je znana kao Mossa Dark Cloth

Plasticno okruzenje oko brzinomjera nije srebrno nego plavo

Felge koje su dolazile na Cup-u su Turini sa drugacijim offsetom(38,5 vs. 48 na normalnom 172 ph II

Cup-ovi su imali i drugaciji krovni spojler te prednji splitter

Ovjes je takodjer izmjenjen, veci camber, tvrdje opruge i amortizeri. Auto je otprilike 3mm nizi od standardnog Sporta. Trag kotaca je takodjer nesto siri radi drugacijeg nagiba i offseta felgi.

Na pocetku je auto bio dobavljiv samo u mondial blue boji(kod D43), dok se kasnije mogao naruciti i u srebrnoj(tu se mogla naruciti i klima)

Cup Sportovi imaju drugaciji klinasti remen te novi alternator.

Kako nemaju ABS-a promijenjen je i mjenjac, JC5 130. Jedina je razlika sto taj mjenjac ima senzor brzine na sebi.

I mala sminka na kraju, svi automobili su imali malu znacku cup na vratima

172 Ragnotti

172ragnotti.jpg

Sve je identicno kao i kod Cup-a, jedino sto je razlika je to sto Ragnotti nema straznjeg brisaca.

182

Standardan 182

182.jpg

182 + cup pack

182cuppack.jpg

U 2004 je 182 postao dostupan.

Razlike u odnosu na 172 nisu pretjerane, ali ih ima.

Drugaciji ovjes

Drugacija unutranjost(koristeni materijali)

Maknut rezervni kotac, nema vise rupe u gepeku za kotac nego je pod ravan

Novi izgled auspuha(V6 stil sa dvije ispusne cijevi i dva lonca)

Usisna grana je drugacija

Ispusna grana 4-2-1

Drugaciji katalizator

Drugacije mape za ubrizgavanje goriva

Drugaciji filter zraka

Mjenjac je takodjer drugaciji, ponovno su promijenjeni omjer, ovaj puta su produzeni(duzi od onih u 172 ph I)

Moguce opcije kod 182 su bile Cup pack koji je ukljucivao:

Nesto krace opruge, tvrdji amortizeri, felge u tamnijoj boji, veci nagib kotaca.

Takodjer, mogao se naruciti i cup spoiler pack koje je sadrzavao drugaciji krovni spojler te je dodan prednji splitter

Dostupne boje bile su:

Racing Blue (ako je narucena ova boja, u seriji bi dosle i gordini bijele crte)

Artic Blue

Black Gold

Silver Titanium

Liquid yellow

Petrol Blue

Jos neke dostupne opcije

Handsfree priprema

6 CD Multi-changer (montiran ispod sjedala, ili u slucaju da ste narucili sat navigaciju, u prtljazniku)

Sat navigacija (ovo je kasnije izbaceno iz ponude radi malog interesa, isto tako, ukoliko bi uzeli sat navigaciju niste mogli naruciti i cup spoiler pack

Recaro sjedala - Ambla/dinamica (u tome slucaju straznja kluba nije bila presvucena kozom)

182 Cup

182cup.jpg

182 cup = 182 + cup pack + cup spoiler pack sa jeftinijim materijalima koristenim u unutrasnjosti, bez xenona i automatske klime(rucna klima)

Dostupne boje

Blue(uz plavu su se mogle naruciti i gordini trake)

Inferno

Recaro sjedala - Ambla/dinamica black front (u tome slucaju straznja kluba nije bila presvucena kozom)

Trophy

trophy.jpg

Trophy, ili secer dolazi na kraju.

Za kraj proizvodnje svog poznatog sportasa Renault je izdao Trophy verziju.

Baziran na 182Cupu, amortizeri su zamijenjeni Sachsovom trkacom verzijom(odvojeni spremnik sprijeda). Opruge su krace, drugaciji nagib kotaca i jos neke sitnice oko podesavanja ovjesa ga razlikuju od standardnog 182Cup-a.

Takodjer, serijski dolazi sa Turini felgama kao i sa Recaro sjedalima, te Clio V6 krovnim spojlerom

Napomena: trophy je dolazio u varijanti sa kozom,xenonima..i u light varijanti bez toga

Dostupni su bili samo u unikatnoj crvenoj boji. Proizvedeno je ukupno 501 komad, 450 za UK trziste, te 50 za Svicarsko i jedan prototip. Svaki od njih ima u unutrasnjosti plocicu sa proizvodnim brojem

Link to comment
Share on other sites

nisi napisao da razlika između 172 i 182 jest između ostalog i olakšan zamašnjak :roll:

:tup:

Edited by Ballistix
Link to comment
Share on other sites

da, nisam naveo niti da je laksi radi manje lima koristenog u zadnjem kraju auta pa je drugaciji raspored mase

Link to comment
Share on other sites

Obavijest:

Prijedloge, kritike i pohvale šaljite autoru na PM tako da ovakav topic ostane što sadr

Link to comment
Share on other sites

Eto kao što je rain naveo, da ragnotti ima malo drugačiju unutrašnjost...

eto ragnotti-a unutra..

2005205516869301190_rs.jpg

2005292186875300878_rs.jpg

2005223065959408458_rs.jpg

ovo su sicevi u clio trophy-u ( recaro )

2005263757612358793_rs.jpg

eto malo jedan meet u U.K. sa trophy-ima

2005250900403355777_rs.jpg

razlika između Clio RS-a običnog i Clio RS Trophy-a u amortizerima:

2005247719364515423_rs.jpg

a ako se ja dobro sječam, radi se o nekakvih 3 seknde na stazi od cca 1:3x

kako se trophy radio..

2005271826789912917_rs.jpg

2005281525030347178_rs.jpg

Edited by ZD1400RT
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

strasan topic,dodao bih to da:

-phase 1 zeleni limitirana serija je bio dostupan i u italiji(i sada se mogu naci tamo dotsa povoljno)

-trophy je dolazio u varijanti sa kozom,xenonima..i u light varijanti bez toga(licno se uverio u to ovde u ch :D )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Evo i od mene nešto.

172 ph 2: - 2001. godina nema esp i ima brzinomjer u mjenjaču a ne preko ABS-a.

- postoji i razlika u istrument tabli između 2001. g. i 2003. g., mala razlika. :hey:

- 2001. g. nije imala xenon i imala je 15" felge, ali dalo se doplatiti za xenon i 16" felge

Edited by cardak
Link to comment
Share on other sites

Koja je točna razlika u oprugama prednjeg i zadnjeg kraja između 182 običnog i cup pack-a, odnosno za kolko je cup pack ni

Link to comment
Share on other sites

Koja je točna razlika u oprugama prednjeg i zadnjeg kraja između 182 običnog i cup pack-a, odnosno za kolko je cup pack ni
Link to comment
Share on other sites

Mislim da se kod ph1 nije dalo nadoplatiti xenon..

Pričam o ph 2 a ne o PH-Quick :plazi:

Link to comment
Share on other sites

Uhhh, nisam znao da je tolika razlika :oo: :oo: :oo:

Ovak od oka, što se tiće visine, sam mislio da je zadnji kraj isti, a prednji nekih 2cm ni

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...

Nek netko napise koja je razlika u performansama izmedu 172 i 182.

Hvala

Edited by vedran
Link to comment
Share on other sites

Nek netko napise koja je razlika u performansama izmedu 172 i 182.

Hvala

Renault Clio Sport Ph II 172

0-100 7,3 sec

0-160 17.9 sec

402 m- 15,7 sec

kilometar iz mesta 28.5 sec

Renault Clio Sport Ph II 182

0-100 7.1 sec

0-160 -

402 m- 15.0 sec

kilometar iz mesta 27.6 sec

Inace Phase II je tezi 31 kg i nije mi jasno zasto su im oznake 172 i 182 kad 172 ima 166.0 bhp/168.3 PS a 182 ima 176.3 bhp/178.8 PS

Link to comment
Share on other sites

nije mi jasno zasto su im oznake 172 i 182 kad 172 ima 166.0 bhp/168.3 PS a 182 ima 176.3 bhp/178.8 PS

Razlike u izračunu snage, mislim da stvarno ispada 172 i 182 ali kada se računaju KS po nekoj engleskoj formuli ( BHP ili tako nešto).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.