Jump to content

Chipanje clio RS 2.0 16V


Ballistix

Recommended Posts

po meni i Tibor i Gabrek jedan drugome do uha!
Udari glavom u zid i razmislio ovome sto si napisao.
Za tebe to ne vrijedi jer oni koliko ja znam ubacuju gotove mape a ti i nemaš baš i serijski auto.Ne dogovaraj ništa jer sigurno neće biti dobro ako je tako kako mislim da je.
Ne, ne idu gotove mape nego uzmu podatke i onda salju nekud u njemacku ili kud vec pa ovi sloze mapu i onda ovi ubace..
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Coupe RS

    11

  • R5GTT

    10

  • BALEV

    10

  • Rain

    9

Top Posters In This Topic

Udari glavom u zid i razmislio ovome sto si napisao.

Jesam vise puta..... :lool:

koji cm ispod uha je Gabrek,jer poznam puno vise ljudi koji su pohvalili tibora međutim ima i onih koji su nesto radili kod gabreka i sasvim su zadovoljni! Ti si npr. radio kod tibora netko je radio ko gabreka i tebi i njemu radi kako treba,npr. nije vam neka razlika velika kod ubrzanja naravno da ce svak hvalit svoj proc...

Ja osobno nisam ima kontakt sa nijednim pa nemogu pricat o osobnom iskustvu! Ali moje skromno mišljenje da chipanje auta nije neki ekstra tuning...pa ako hoces mogu jos jednom glavom od zid... :headbang::zubo:

Link to comment
Share on other sites

Ajmo nabrojati koliko Sportića radi na TIBOR remap. I koliko ih je radilo besprijekorno. Nadopunite još....

1.Jankinjo

2.ZGRGTT

3.Hans ex Clio

4.Kostin

Edited by ZG2016RS
Link to comment
Share on other sites

Jesam vise puta..... :lool:

koji cm ispod uha je Gabrek,jer poznam puno vise ljudi koji su pohvalili tibora međutim ima i onih koji su nesto radili kod gabreka i sasvim su zadovoljni! Ti si npr. radio kod tibora netko je radio ko gabreka i tebi i njemu radi kako treba,npr. nije vam neka razlika velika kod ubrzanja naravno da ce svak hvalit svoj proc...

Ja osobno nisam ima kontakt sa nijednim pa nemogu pricat o osobnom iskustvu! Ali moje skromno mišljenje da chipanje auta nije neki ekstra tuning...pa ako hoces mogu jos jednom glavom od zid... :headbang::zubo:

Gabrek nema veze sa cip tuningom i ovo im je skroz novo u ponudi.. mozda i nije ekstra tuning ali treba znanja za takvo nesto, a mnogi koji znaju sto govore reci ce ti da je Tibor mozda jedini u Hr koji zna sto radi..

u cip tuningu nemoj uspoređivat Gabreka i Tibora jer mozes samo ispast.. ne informiran da se tako izrazim..

Edited by BALEV
Link to comment
Share on other sites

1.Jankinjo

2.ZGRGTT

3.Hans ex Clio

4.Kostin

5. Rain (Clio Sport, Clio 1.5 DCI, HC)

6. Fredy

7. Toca

Link to comment
Share on other sites

Udari glavom u zid i razmislio ovome sto si napisao.Ne, ne idu gotove mape nego uzmu podatke i onda salju nekud u njemacku ili kud vec pa ovi sloze mapu i onda ovi ubace..

Ok nisam znao da to rade.To se mo

Link to comment
Share on other sites

1.Jankinjo

2.ZGRGTT

3.Hans ex Clio

4.Kostin

5. Rain (Clio Sport, Clio 1.5 DCI, HC)

6. Fredy

7. Toca

8. rimA Clio dci

9.

Ma neznam zakaj nabrajati kad ih ima Bog zna koliko, baš na jednom drugom forumu je bila diskusija i stvarno je brdo ljudi čaipalo kod Tibora i SVI su zadovoljni, nikad nikakvih problema ;)

Link to comment
Share on other sites

2R5GTT: ono sa zidom nisam tebi pisao nego "eruj.hr" ;)

Edited by BALEV
Link to comment
Share on other sites

Pa to sam htio pokazat da ima jako puno zadovljnih ljudi automobila...

Nemogu se svi ni nabrojat, budemo srušili server ako ćemo nastaviti :laugh:

Link to comment
Share on other sites

ja sam takoder jedan od zadovoljnih ( clio dci, stilo jtd ) istina sa stilom sam imao par neugodnih sitnica ali nakon drugog mapiranja sve radi kako treba....

ali isto tako nije sve bajno kako ljudi govore i treba i to uzeti u obzir npr u zadnjem razgovoru vezanom za Tibora je gospodin sa alteom dizlo ( koliko se sjecam, Janko bolje zna ) prilicno popljuvao Tiborov rad, isto tako Robi sa crvenim fiat coupeom ( dastek) sa 402 takoder nema najbolje misljenje o njemu.....od puno ljudi sam cuo pricu kako Tibor pretjeruje sa konjima i smjesom ( to je vjerojatno bio i kod mene slucaj s prvom mapom ) ali ako se nekome nesto ne svida sve se da "postelat" ;)

isto tako koliko se sjecam u slucaju brisanja mape u servisu Tibor je opet vraca bez naknade...ispravite me ako grijesim :hey:

Link to comment
Share on other sites

Tibor pretjeruje s konjim?? pa on uopce ne garantira toliko i toliko ks..

Link to comment
Share on other sites

2R5GTT: ono sa zidom nisam tebi pisao nego "eruj.hr" ;)

Pa znam ali samo sam htio napisat iskustvo sa slanjem podataka i kako to u mom slučaju nije završilo predobro.

Link to comment
Share on other sites

Tibor pretjeruje s konjim?? pa on uopce ne garantira toliko i toliko ks..

Eto malo me zaintrigiralo od ovog lupanja glavom od zid! :wall:

Ja sam vecinom cuo sve pohvale za tibora i to mu sluzi na cast!

Ali ja postavljam jedno pitanje kako ste sigurni da je to tocno ono šta ste vi

Link to comment
Share on other sites

Tibor pretjeruje s konjim?? pa on uopce ne garantira toliko i toliko ks..

to pretjerivanje bih vise prokomentirao kao upit kako je mapa slozena jer se meni npr kod stila na prvoj mapi 5/6 puta u kratkom periodu znala dogodit sljedece

upalit signalizacija greske rada motora ali pri laganoj voznji sto me malo i preplasilo jer se to isto na cliu dogadalo samo ako bih ga stvarno krvnicki stisnuo a i onda rijetko ;)

okretaji su linearno rasli skoro pa do crvenog polja i pritom oko 4 000 okretaja bi se javljao neki cudan zvuk "sistanja" :??:

par puta je zadimio tako da me ekipa koja se vozila iza zvala da sam se mozda zapalio :bigl:

na drugoj mapi se jos niti jednom nije upalila lampica greske rada motora

snaga se vrlo slicno ako ne i isto razvija do cca 3 500 okretaja dok posle oslabi i onaj zvuk "sistanja" se vise ne cuje uopce

zadimi i sad ali niti priblizno kao prije ...ali to mu oprastam ipak je dizlo :bigl:

da se razumijemo Tibor ne garantira konje ali stvari s prvom mapom se ne bi trebale dogadati ni u kojem slucaju jer bi mapa koju on ima trebala biti podesena u nekim normalnim granicama a ne u svrhu izvlacenja sto vece snage....to se po potrebi moze dodatno zatraziti kao u goginom slucaju sa ibizom i sve 5 ;)

2 eruj.hr

snagu mozes provjerit kako ljudi kazu na valjcima prije i poslije chipanja

ja sam napravio par probnih voznji sa golfom IV gti 150 ks i performanse su bile podjednake i na kraju nevezano uz tu probu zadovoljan sam kako auto ide neovisno o tome imao on sad 120/130/160 ks ;)

Edited by bad&blue
Link to comment
Share on other sites

2 eruj.hr

snagu mozes provjerit kako ljudi kazu na valjcima prije i poslije chipanja

ja sam napravio par probnih voznji sa golfom IV gti 150 ks i performanse su bile podjednake i na kraju nevezano uz tu probu zadovoljan sam kako auto ide neovisno o tome imao on sad 120/130/160 ks ;)

Po meni su konji tu najmanje vazni bitan je moment koji dobijes,a ja se kladim da jako puno ljudi nezna u kojoj brzini se najbolje vidi kako je auto chipano kad je na valjcima i znaci koliki je moment i koliko KS si dobio!!

Link to comment
Share on other sites

Djabe se svađate, odvezete SKN CLio sport i Tibor sport na valjke pa neg brojke odluče tko je bolji.

Link to comment
Share on other sites

Djabe se svađate, odvezete SKN CLio sport i Tibor sport na valjke pa neg brojke odluče tko je bolji.

Ja se stvarno nemam razloga svađat,samo sam da neko svoje skromno misljenje koje je mozda i krivo!

Link to comment
Share on other sites

Djabe se svađate, odvezete SKN CLio sport i Tibor sport na valjke pa neg brojke odluče tko je bolji.

Gotovo nemoguće jer izlaz na valjcima ovisi o tome kako je auto vo

Link to comment
Share on other sites

^^

Imaš pravo, ali ipak je razlika od 10 ks, to nije ipak mala razlika za benzinca. Ako ikakva razlika postoji između SKN i Tibora ona mora biti zamijećena na valjcima.

Link to comment
Share on other sites

Po meni su konji tu najmanje vazni bitan je moment koji dobijes,a ja se kladim da jako puno ljudi nezna u kojoj brzini se najbolje vidi kako je auto chipano kad je na valjcima i znaci koliki je moment i koliko KS si dobio!!

pa u mom postu se najbolje vidi da mi nisu vazni konji vec da sam ja zadovoljan, da se snaga razvija linearno ako je moguce ne prebrutalno, da je turbo rupa sto je vise moguca neuocljiva...to sam htio to sam i dobio ;)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.