Jump to content

Plava neman


Guest Kec

Recommended Posts

Potegneš smiješno pitanje, ispadneš smiješan. 

Ako ti tako kažeš...

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Williams je prica za sebe ...jedan od najcjenjenijih kompaktnih modela svih vremena naravno uz 205 gti kojeg je i sam bacio u sjenu....jedan od rijetkih limitiranih modela kojemu su zbog velike zainteresiranosti dizali proizvodnju - u pet navrata..mislim da je pocetna brojka bila 1500 pa au nastancali s vremenom jos 10ak tisuca komada.... Dobro ocuvani williamsi danas idu za 30ak tisuca eura...clio 197 nece biti zaboravljen , nece dostici tu vrijednost ali nikada nije bio niti ce ikad biti ono sta je danas/prije 25god bio williams...to brutalno iskakanje iz mase - 197 to nema , da se razumijemo 197 je odlican sportski kompakt i nek je u svim aspektima bolji od konkurencije to su samo nijanse , nijanse u moru sportskih automobila, pobogu proslo je 15ak godina -auto tehnologija je napredovala i 197 je zasigurno brzi od williamsa po zavojima , sigurniji je automobil ali sve drugo je jasno....nije- niti ce ikad biti ono sta je onda bio williams.... Pa jbt u 90ima su se vadili mobiteli s fotoaparatom od 1.3 mp da uslikas williamsa u prolazu makar slika bila zakurac:) danas 197 vidim bar 1-3 puta dnevno - vidim i zaboravim....

Da se razumijemo - 197ica je odlican sportski kompakt cak i vise od toga ali......

Link to comment
Share on other sites

Pa logicno da nece kad se danas auti stancaju ko cokolade. Danas uzmes auto za par mjeseci redizajn, pa onda novi model izadje. Pa onda vertije novog trophy, cup red bull ista ja znam. Danas ima hrpu vise auta u takvim klasam i jednostavno vise to nije vrijeme kad si u autu a da osjetis sve na volanu, brzinu i sl. Nit su imali abs, sigurnost i ostale pizdarije pa je to bio drugi pojma auta. Bogu hvala da se danas rade auti koji ti daju i dosta gusta a i svega ostalog. Ipak bih sjedio u 197 a ne u Williju kod udesa. Jbga sve ja to kuzim, ali mozd u buducnosti cemo letit autima, vozit na struju pa ce dozivljaj svega biti jos manji. Al ce biti ekonomicnije, jeftinije. Vrijeme ne staje, auti stare i prave se u cijelini bolji auti. I Siemens S25 je bio pojam telefona u bojama jer je tada bio prvi i jedini iz mozda bok s jedan dva telefona. A danas kad se stancaju telefoni kao da sutra ne postoji jednostavno ti ne postoji nista sto bi se urezalo u neko sjecanje i ostavilo neizbrisiv dojam.

Link to comment
Share on other sites

Za farbanje dipplastom ti treba krep traka i novinski papir da zastitis haubu, steleks da znak jednom ocistis od kakice i konzerva/sprej dipa. I lagano u slojevima farbati....

Prvi sloj 30min svi ostali po 20min. Tako sam bar ja uradio. Prvi sloj je bio ultra tanak kao da nisam nista nanio a onda je vremenom poceo boju dobijati. Nakon 4 sloja vec imas finu boju. Ja sam radio 8 slojeva... sliku posaljem kasnije.

Zadnji sloj kada naneses onda poskidaj zastitu koju si stavio oko znaka da sacuvas haubu. Lakse ce biti nego kad se osusi onda se guma pocne razvlaciti ?

Link to comment
Share on other sites

Evo slika. Naravno mozes ti to ljepse raditi. Odaljis spricu nemoj kao ja blizu drzati.. da poslije koristenja ocisti vrh spreja  jer zalijepi pa ce da strcne kao sto je meni sto se vidi na znaku podliv... :D  

20180806_095258.jpg

20180806_095300.jpg

20180806_095314.jpg

20180806_095318.jpg

20180806_095334.jpg

Link to comment
Share on other sites

Uf nije mi to to nikako. Dat cu to svojim lakirerima jer zelim sjaj. Cini mi se da je i ono sto sam vidjeo na zutom dipano. 

Link to comment
Share on other sites

Jbg nemam nikakav niklovani detalj na autu kao sto je prije bilo pa je imalo smisla.

Ako vratim polirane rubove na felgama i vratim ih u bijelu boju i znak ce biti opet niklovan :)

Link to comment
Share on other sites

Zrmi, pa nije 197 i 200 cup razlika u getribi samo

Kako god, ti nisi komentirao moj osim upita o sklapanju retrovizora, ali ja budem tvoj, krasan ti je auto, jedino mi se taj prednji lip i DRL ne sviđaju. Uživaj!

Razlika je u amortizerima i letvi volana, a on ima v1 tak da letva ostaje. Nezz koja je jos razlika al mislim da je to to.

Williams nema šta tražiti pored 197, pod uvjetom da su ispravni i vozi isti vozač. 

To je istina, ali kad su ti stari auti u pitanju dojam brzine i nostalgija su jaki.

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da je letva mehanicka, a volan elektricni zaista ne znam koje su tu neke bitnije razlike. Mozda je manji krug okretaja, to je zaista na cliu koma. Motor je navodno isto drugaciji tj nesto na glavi. I naravno mapa je drugacija. Za kompjuter isto nisam siguran, mislim da je i on. Za ostalo sto su kao pricali da su musice sredjene nikad nisu, jer to su opet iste rucke vratans handsfre uredjajem, isti nosaci, i ostalo. Pa cak i lonac kojemunsu jedino izlazi promjenjeni.

Link to comment
Share on other sites

200 je osjetno direktniji na volanu, tvrđi je volan, manji krug okretanja ima, glava, mapa, bolju popeganiju krivulju momenta ima i vuče bolje “iz podruma”. Na kraju dana, 200 je i bolje sastavljen i ima kvalitetnije materijale iznutra, od kože volana itd,  zvučnu izolaciju, ne škripi toliko, ne lupa zadnja hauba na neravninama, bolje podnosi klimu, nema kangarooinga ujutro, itd. S obzirom da sam imao oba u isto vrijeme, 197 je kao konceptni auto u odnosu na 200. 

197 je odličan auto, siroviji, glasniji, meni osobno ima bolju getribu jer su mi bolje kraće zadnje dvije brzine na 197 nego kraće prve tri na 200, ali na kraju dana reći da su isti auti - nisu nikako. Sve sitnice, a razlika je velika kada voziš jedan, pa drugi. 

No prožvakano je to već 100 puta. Oba su obične kante kad pogledaš, ali za te neke pare ne vidim auto s kojim bih se više zabavio, a da nije stari Renault ili stari Peugeot.

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

E i 200 cup ima 10% krucu karoseriju u odnosu na obicni 200 i 197 jer ima napred u krovu poprecnu sipku zbog koje cup nije mogao imat stakleni krov. A volan je 15% direktniji.

S tim da vecina razlika u motori se rijesi sa custom mapom tak da to ne smatram razlikom.

Link to comment
Share on other sites

Bilo koji Clio Mk3.

Njuškalo.

lju getribu jer su mi bolje kraće zadnje dvije brzine na 197 nego kraće prve tri na 200, ali na kraju dana reći da su isti auti - nisu nikako. Sve sitnice, a razlika je velika kada voziš jedan, pa drugi. 

To na šta se ti referiraš to je prva getriba <2008, kasnije su imali 4/5/6 istu Cliu 200, dok je 200 imao 1/2/3 kraće i po meni u tome i u manjem krugu okretaja volana leži najveća razlika 197 vs 200. 

Link to comment
Share on other sites

ak si to išao polirati mene bi bilo sram parkirati pored tebe sa svojim Cliom

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I tako isao polirat plastiku i pukne mi. Fuck. Ima tko?IMG_20180811_181220.thumb.jpg.c6ccd7949e

e jesi mulac Zrmi, pa kak ti je to uspjelo :lool: Sreća, pa paše sa svakog! :) 

Link to comment
Share on other sites

Lako se izvuce tabla, a sva je izgrebana. No polirka nije bas dobra. Staklo se isto lako skine kad izvuces plocu. Kak sam maknio staklo jel je prasina usla kod brojki pokla je jel mi ju je polirka strgala iz ruke. Ima veci broj okretaja, stara je i nije excentricna. Dobra je za farove, a ovo vec naceto staklo tj plastika nije izdrzala. Jbga idem u pon na jedan srot po staklo. Ima frend hrpu od clia 3 sva sreca.

Link to comment
Share on other sites

Tabla je u 32 sec skinuta. :) . Ja nedugo skidao frendici blesirala se i pisala slova nekakva i cudne brojke ?

IMG-20180418-WA0009.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dok gledam ovu lijepu instrument tablu iz Clia 3, pitam se što je bilo dizajmerima u Renaultu da su u 4 stavili onu nakaradu kao sa skutera...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.